• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.627 films
  • 12.250 series
  • 34.040 seizoenen
  • 648.380 acteurs
  • 199.168 gebruikers
  • 9.382.597 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Ja hoor, ze winnen weer een wedstrijd.

Het zou toch wat zijn zeg dat na die 2-1 in de laatste minuten die 2-2 toch weer ging vallen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Dacht ik dat Feyenoord laatst een aardige thuis reeks neer had gezet zonder nederlaag blijkt Porto momenteel al vijf jaar (!!!!) ongeslagen te zijn in eigen stadion in de competitie.. Vrij bizar..

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Lekker makkelijk als Benfica maar één keer per seizoen op bezoek komt...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Dacht ik dat Feyenoord laatst een aardige thuis reeks neer had gezet zonder nederlaag blijkt Porto momenteel al vijf jaar (!!!!) ongeslagen te zijn in eigen stadion in de competitie.. Vrij bizar..

Feyenoord is toch maar 1 jaartje ongeslagen gebleven in competitieverband? Totdat Twente na de zomer met 1-4 won. Dat is nou weer niet zo uniek, lees wel vaker dat clubs een seizoen of jaar ongeslagen blijven. De thuisbalans van FC Porto is wel bizar ja. Maar wat Joenne al zegt, het is niet zo verwonderlijk als alleen Benfica je concurrent is. Ik neem aan dat Barcelona of Real thuis ook niet verliest als de Clasico niet wordt verloren.

Over die Clasico gesproken, vanavond om 18.00 uur dus. Zal eens zien of ik hem ga kijken. Echt veel interesse heb ik er niet meer in. Teveel Clasico's de laatste jaren gezien. Vanmiddag om 15.30 is er overigens ook nog Schalke-Dortmund en vanavond oa ADO-Twente en uiteraard Ajax-RKC. Interessant voetbaldagje.

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4524 stemmen

j0enne schreef:

Lekker makkelijk als Benfica maar één keer per seizoen op bezoek komt...

Feyenoord krijgt Benfica anders nooit op bezoek

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

@A&L: ruim anderhalf jaar. Vanaf december 2011 tot de wedstrijd tegen Twente. Bijna een heel seizoen qua competitiewedstrijden. Nier heel bijzonder, wel erg netjes.

Na Twente ook niet meer verloren in de Kuip.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax is overigens binnen 2 weken ook een jaar thuis ongeslagen. Ajax-Vitesse 0-2 was vorig seizoen op 7 november (dat moest ik effe googelen), daarna in competitieverband niet meer verloren in de ArenA.

Persoonlijk denk ik dat Ajax, Feyenoord en PSV alle drie regelmatig wel zo'n balans hebben. Zoveel teams winnen nooit een uitwedstrijd bij 1 van die 3 clubs. Al verloor PSV vorig seizoen na de winter wel thuis van Zwolle en Ajax. Maar dat komt ook maar weinig voor.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het valt me vooral op hoe matig PSV thuis ook presteert. Verloren van die rare Bulgaarse ploeg, gelijk tegen Cambuur, tegen RKC pas na 89 minuten de winnende erin. Staat in schril contrast met de eerste weken van dit seizoen toen oa Zulte en NEC me een partij weggetikt werden en er flinke uitslagen waren.

Al is het niet erg vreemd, aangezien dit PSV erg jong en net als Ajax voorin een kansenbenutter mist. Wat dat betreft had ik wel een Pelle bij Ajax willen hebben. Een sterk aanspeelpunt die ook nog eens een hoop goals erin knalt. Althans, sinds zijn tijdperk in Rotterdam dan.

Pelle is sinds een week of wat inmiddels ook gestopt met scoren

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Je kan zeggen van Feyenoord wat je wilt, maar na 0 uit 3, hebben ze nu wel 17 uit 7.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

chevy93 schreef:

Je kan zeggen van Feyenoord wat je wilt, maar na 0 uit 3, hebben ze nu wel 17 uit 7.

Wat uiteindelijk telt is dat ze momenteel 0 uit 14 hebben

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

chevy93 schreef:

En dan te bedenken dat je tegen GAE en NEC ruim had moeten winnen en tegen Ajax een punt verdiende (eigenlijk beide teams niet, maar goed).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

en tegen Ajax een punt verdiende (eigenlijk beide teams niet, maar goed).

Op basis van wat. Eerste helft was Ajax superieur, de tweede helft van beide zijde een drama.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Arsenal pakt weer 3 punten.

Dacht even dat die gelijkmaker ging vallen na die rode kaart, maar gelukkig de 0-2 in de laatste minuten.

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Op basis van wat. Eerste helft was Ajax superieur, de tweede helft van beide zijde een drama.

(embed)

2e Helft was voor Feyenoord, al gingen ze dra-ma-tisch om met de zeeën van ruimte. Eerste 15 minuten ook voor Feyenoord. Penalty sloeg ook nergens op.

Maar goed, beide teams verdienden eigenlijk geen punt. En oude koeien verder.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

2e Helft was geheel voor Feyenoord, al gingen ze dra-ma-tisch om met de zeeën van ruimte. Eerste 10 minuten ook voor Feyenoord.

Maar goed, beide teams verdienden eigenlijk geen punt.

Uiteindelijk gaat het om doelpunten en kansen toch? In die tweede helft die blijkbaar van jullie was kom ik niet verder dan een rollertje van Vormer, één goede kans van Pellé en een afzwaaier van Nelom. Ajax verdiende de winst op basis van veldspel en kansen; dat Feyenoord niets doet met de ruimtes is hun probleem.

En laten we het daar maar bij houden inderdaad, want mijn toetsenbord schreeuwt om aandacht gezien je edit over de penalty

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Uiteindelijk gaat het om doelpunten en kansen toch? In die tweede helft die blijkbaar van jullie was kom ik niet verder dan een rollertje van Vormer, één goede kans van Pellé en een afzwaaier van Nelom. Ajax verdiende de winst op basis van veldspel en kansen; dat Feyenoord niets doet met de ruimtes is hun probleem.

Uiteindelijk wel. Maar ik concludeer op basis van het voetbal (dat overigens van beide kanten slecht was).

Ajax heeft een klein half uur redelijk veldspel laten zien, de 2e helft waren ze echt belachelijk slecht.

Superieur trouwens... haha!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Pieters.

United alweer op achterstand na nog geen 4 minuten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Superieur trouwens... haha!

In die eerste helft één kans/goal weggeven, en verder was het eenrichtingsverkeer met prima voetbal waarbij ik circa vijf kansen tel.Feyenoord kwam er niet meer uit. Dat noem ik superieur ja.

Als ze vanaf nu iedere week dat voetbal op de mat leggen hoor je van mij nooit meer een kritische piep.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

United alweer op achterstand na nog geen 4 minuten.

Snel terug naar Londen Robin!

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

Materny schreef:

(quote)

In die eerste helft één kans/goal weggeven, en verder was het eenrichtingsverkeer met prima voetbal waarbij ik circa vijf kansen tel.Feyenoord kwam er niet meer uit. Dat noem ik superieur ja.

Als ze vanaf nu iedere week dat voetbal op de mat leggen hoor je van mij nooit meer een kritische piep.

Ach ja, Feyenoord 1e kwartier duidelijk beter, Ajax het laatste half uur duidelijk beter, Feyenoord de gehele 2e helft iets beter. Het ontliep elkaar allemaal niet zo.

Een half uurtje van de 90 minuten is wat karig, Materny.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax deed en creëerde daadwerkelijk wat met de (geringe) tijd dat ze beter waren en/of overwicht hadden, Feyenoord totaal niet. Daarom verdienden ze de winst. Dat het over het geheel genomen een slechte wedstrijd was mag duidelijk zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ferguson is weg en het stort als een kaartenhuis ineen in Manchester.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Stoke moest nu al met 0-3 voor staan, wat een kansen zeg.

En ja hoor, dan scoort United uiteraard. Van Persie weer. Onterecht zeg.

stinissen (crew films & series)

• 23467 berichten
  • 76974 stemmen

Jammer RVP echt jammer....

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Arnautovic.

stinissen (crew films & series)

• 23467 berichten
  • 76974 stemmen

j0enne schreef:

Arnautovic.

Ja lekker ik hoop dat ze winnen

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Bale in de basis.

Wordt weer ouderwets op een stream bekijken aangezien we geen Sport 1 meer hebben.

En Pepe op 't middenveld.

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

Blijft toch bizar dat je 100 miljoen voor een speler betaald die niet eens zeker is van een basisplaats.

Only by Real.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

En dan gewoon 3-2 binnen 2 minuten...

Marcelo bij Hannover rood gepakt!

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

En dan te bedenken dat je tegen GAE en NEC ruim had moeten winnen en tegen Ajax een punt verdiende (eigenlijk beide teams niet, maar goed).

Zo kan ik ook wel zeggen dat Feyenoord had moeten verliezen bij Vitesse.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.