- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ja, plaats 1 in de rangschikking en dus 34 wedstrijden om misverstanden te komen, bedoel je dan.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Uhm, elke week drie uur in de trein om erbij te horen... Kan me geen groter losersgedrag voorstellen. Maar dat je bovenstaand niet snapt, verbaasd me dan ook niks.
Dat noem je reizen voor je club, zou je ook eens moeten proberen 
Verder wel zuur voor Lefgozer & co. Ajax zo erg haten, maar ondertussen hebben wij niks tegen dat clubje uit Alkmaar en gunnen wij ze die beker
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou vooral misgunnen van PSV in mijn geval. Als Heracles of Heerenveen of zo in de finale had gestaan tegen AZ weet ik nog niet voor wie ik was geweest.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Terwijl je (favoriete) site www.azboekingen.nl is? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha dat is het bedrijf waar mijn broer de naam voor verzonnen heeft. Hij is Feyenoorder en het staat voor entertainment van a tot z, maar snap de verwarring 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
De ene voor Ajax, de andere voor Feyenoord: veel ruzie tijdens familieaangelegenheden? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We hebben hem verbannen uit onze familie
Hij kan niet van mijn vader zijn, dat is een Amsterdammer namelijk.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Everton speelt vaak rond 5 of 6, wat in Engeland knap is. Dat kan je toch wel zien als pakweg Heracles dat hier 5e zou worden.
Haha. Nou eh nee.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
10 mei 2013
Frank de Boer is vrijdagmiddag op het trainerscongres uitgeroepen tot Coach van het Jaar. De Ajax coach krijgt de jaarlijkse Rinus Michels Award uitgereikt. De Nederlandse betaald voetbal coaches verkozen hem boven Ronald Koeman, Fred, Rutten, Jan Wouters en Art Langeler. Het is de eerste keer dat De Boer de Rinus Michels Award krijgt uitgereikt na drie titels op rij.
Gerechtigheid 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Hmm, dat zag toch elke boerenlul aankomen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dacht ik vorig seizoen ook al, maar toen werd het Koeman. Ik kijk dus nergens meer van op. Al is de quote van Frank van een paar weken terug wel treffend. Een ander mag best die eretitel krijgen, als hij maar de landstitel pakt. Maar het is een mooie bevestiging dat hij goed bezig is.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hoe the fuck is Rutten daarvoor genomineerd?
Van mij had Langeler hem ook wel mogen hebben, maar denk dat hier niemand iets tegenin kan brengen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Zie net het nieuwe uitshirt, wtf, 
Proberen zeker CR naar Ajax te halen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Dacht ik vorig seizoen ook al, maar toen werd het Koeman. Ik kijk dus nergens meer van op.
Alsof dat zo opmerkelijk was. Die verkiezing was uiteraard terecht.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Lijkt mij ook ja.
Overigens zie ik niet direct waarom De Boer zo overduidelijk de beste trainer dit seizoen is hoor, maar goed.
Wat heeft, om maar iemand te noemen Langeler, zoveel minder gedaan? Ben wel benieuwd eigenlijk.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Tja, na alle rumoer drie keer kampioen worden, vertel welke trainer hem dat kan na vertellen.
Edit. en zonder plan B nog wel. 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Is ook een prestatie hoor.. Maar andere trainers presteerden ook boven verwachting.
Het is natuurlijk wel Ajax waar je kampioen mee wordt, geen Roda of zo.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Is ook een prestatie hoor.. Maar andere trainers presteerden ook boven verwachting.
Het is natuurlijk wel Ajax waar je kampioen mee wordt, geen Roda of zo.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Tja, na alle rumoer drie keer kampioen worden, vertel welke trainer hem dat kan na vertellen.
Met het meeste budget van de Eredivisie.
Vind de prestatie van Langeler minstens zo knap. Als promovendus met het zeventiende budget van de Eredivisie ruimschoots voor het einde handhaving veiligstellen met aantrekkelijk voetbal ook nog eens. Plus een halve finale beker.
Wouters heeft het ook zeker niet minder gedaan. Heeft eigenlijk een matige selectie tot zijn beschikking.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Als promovendus met het zeventiende budget van de Eredivisie ruimschoots voor het einde handhaving veiligstellen met aantrekkelijk voetbal ook nog eens. .
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En toch:
'Adidas verkocht nog nooit ...
Gaat me wat worden met dit shirt wanneer Ajax uit mag spelen daar waar het een samenscholing van retards is...
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Dus moeten ze eerst weer degraderen? 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Nee nog twee keer op die manier handhaven. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Met het meeste budget van de Eredivisie.
Vind de prestatie van Langeler minstens zo knap. Als promovendus met het zeventiende budget van de Eredivisie ruimschoots voor het einde handhaving veiligstellen met aantrekkelijk voetbal ook nog eens. Plus een halve finale beker.
Wouters heeft het ook zeker niet minder gedaan. Heeft eigenlijk een matige selectie tot zijn beschikking.
En Henk de Jong dan (Cambuur)?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik denk niet dat een potje of zes voldoende is om genomineerd te worden. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gepromoveerd boven grootmachten als Volendam, Sparta, De Graafschap, MVV en GA Eagles. Toch wel een aardige prestatie lijkt me.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Maar nu nog twee keer dat laten zien en je hebt een punt!
het gaat om dit jaar lijkt me.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vergeten we Louis trouwens niet? Geen punt verloren tijdens de kwalificatie voor het WK, Bayern kampioen en kans op de Duitse en Europese beker, Ajax kampioen, AZ de beker, etc. Allemaal dankzij de hand van Louis. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.