• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.954 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.602 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Lijkt mij ook ja.

Overigens zie ik niet direct waarom De Boer zo overduidelijk de beste trainer dit seizoen is hoor, maar goed.

Wat heeft, om maar iemand te noemen Langeler, zoveel minder gedaan? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Haha prachtig, je weet werkelijk zelfs dit Ajax nieuws nog negatief te brengen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Alsof dat zo opmerkelijk was. Die verkiezing was uiteraard terecht.

Ik vond het knap van Koeman, maar de Boer leidde een vrij matig Ajax dat ongeveer gemiddeld 5-10 blessuregevallen kende tijdens de Cruijff oorlog (durende 2010-2012) naar de landstitel met een 14x winst op rij. Dat vond ik nog wel zo ontzettend knap. Hij verdiende hem vorig jaar nog meer dan dit jaar. Niks ten nadele van Koeman en de rest verder hoor, die deden het ook top.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Yes indeed, het treurige verhaal van kosje.

depri83

• 6806 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

En toch:

'Adidas verkocht nog nooit ...

Gaat me wat worden met dit shirt wanneer Ajax uit mag spelen daar waar het een samenscholing van retards is...

Samenscholing van retards?

Ik neem aan dat op de Ajax-fan sites iedereen uitermate beschaafd en positief is over het nieuwe shirt?

Google helpt me al.

'Een homofiele tuinkabouter'.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik kan nog best leven met roze, maar ze hebben ook gewoon het logo en de sterren roze gemaakt. Bah.

Adidas doet het denk ik expres, jaarlijks proberen zo lelijk mogelijke uitshirts te bedenken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Google helpt me al.

'Een homofiele tuinkabouter'.

Moet het hier nou elke dag weer over Driesje gaan?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het is ook een totaal ander druk die hij niet lijkt te kennen. Iedereen wil winnen tegen Ajax. Als je als zwolle 4 keer wint achter elkaar ben je al bijna uit degradatie zorgen. Ajax moet altijd presteren. Als je 3x verliest achter elkaar komen de witte doekjes al. Bij Zwolle mag je 15x verliezen. Het is heel anders voetballen. Je moet je vooral op peppen voor de kleintjes en tegen de top hoef je nooit te winnen.

Sowieso gaat Kos aan 1 ding voorbij. De jeugd van ajax waar zoveel geld in zit. Daar hebben clubs als Zwolle ook profijt van zonder er geld in te steken. De net niet goed genoeg voor Ajax voetballers belanden meer dan eens bij de kleintjes. Dus indirect doet Ajax nog aan liefdadigheid ook

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Tja, na alle rumoer drie keer kampioen worden, vertel welke trainer hem dat kan na vertellen.

Edit. en zonder plan B nog wel.

Tja, met veruit het grootste budget is dat niet zo heel lastig. Komt dit jaar ook vooral omdat Advocaat en co de falers van het jaar zijn.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Pfff die begint ook nogal oud te worden. Je mag als Feyenoord aardig hard achter je oren krabben waarom je zoveel minder geld hebt als Ajax en PSV. Prutsers daar.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Het is ook een totaal ander druk die hij niet lijkt te kennen. Iedereen wil winnen tegen Ajax. Als je als zwolle 4 keer wint achter elkaar ben je al bijna uit degradatie zorgen. Ajax moet altijd presteren. Als je 3x verliest achter elkaar komen de witte doekjes al. Bij Zwolle mag je 15x verliezen. Het is heel anders voetballen. Je moet je vooral op peppen voor de kleintjes en tegen de top hoef je nooit te winnen.

Sowieso gaat Kos aan 1 ding voorbij. De jeugd van ajax waar zoveel geld in zit. Daar hebben clubs als Zwolle ook profijt van zonder er geld in te steken. De net niet goed genoeg voor Ajax voetballers belanden meer dan eens bij de kleintjes. Dus indirect doet Ajax nog aan liefdadigheid ook

Ahjoh, ik ga het niet eens serieus meer verdedigen tegen die gozer. Ik moet er alleen nog maar om lachen. Het zullen moeilijke voetbaljaren voor onze Ajax hater zijn

Overigens heb ik groot respect voor de prestatie van Langeler, daar niet van. Als de Boer het niet was geworden, dan hij toch wel. Maar De Boer heeft natuurlijk een wereldprestatie geleverd door onze enorme druk 3 titels te pakken, iets wat slechts 2 andere Ajax coaches ooit is gelukt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Tja, met veruit het grootste budget is dat niet zo heel lastig. Komt dit jaar ook vooral omdat Advocaat en co de falers van het jaar zijn.

Als het niet zo lastig is, waarom stond Ajax dan tot 2011 droog?

Waarom wonnen AZ en Twente toen de prijzen en Ajax en PSV niet?

Zo makkelijk is het allemaal niet. Je wordt geacht bovenin te eindigen, maar je moet het ook nog maar doen. En daarbij, bijna iedereen zette PSV en zelfs Twente dit seizoen boven Ajax in de eindstanden. Schijnbaar wist iedereen vooraf dat Ajax het niet kon lukken. Des te knapper dat het wel is gelukt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Omdat ze voor 2011 er intern een zooitje van maakte. De rust die de Boer heeft gebracht is knap en de prijs niet onterecht, maar om er nu erg van onder de indruk te zijn?

het is nu eenmaal zo dat PSV en Ajax het van geen enkele andere club te duchten zouden moeten hebben. Ze hebben gewoon veel meer salarisbudget.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Materny schreef:

(quote)

En toch:

'Adidas verkocht nog nooit ...

Gaat me wat worden met dit shirt wanneer Ajax uit mag spelen daar waar het een samenscholing van retards is...

Dus of de Ajax fans hebben geen smaak of er is weer een blik gloryhunters open getrokken.

Of allebei

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

Je mag als Feyenoord aardig hard achter je oren krabben waarom je zoveel minder geld hebt als Ajax en PSV. Prutsers daar.

Hoef ik me niet voor achter de oren te krabben, er zitten bij Feyenoord een idd aantal prusters in de directie. Heb zelf in 2008 Business seats gehad en het is organisatorisch om te janken.

Als Van Geel, die wel verstand van zaken heeft, niet was gekomen, waren ze al lang met pek en veren uit de Kuip gejaagd. Gudde en Koevermans en enkele heren uit de RvC mogen wat mij betreft per gister vertrekken.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hoef ik me niet voor achter de oren te krabben, er zitten bij Feyenoord een idd aantal prusters in de directie. Heb zelf in 2008 Business seats gehad en het is organisatorisch om te janken.

Als Van Geel, die wel verstand van zaken heeft, niet was gekomen, waren ze al lang met pek en veren uit de Kuip gejaagd. Gudde en Koevermans en enkele heren uit de RvC mogen wat mij betreft per gister vertrekken.

Probleem ligt wel verder dan Gudde en co, van den Herik met zijn 12 procent en de aanstelling van Gullit en Wotte. Daarna kwam Bosz die er ook een zooitje van maakte.

Onder Gudde ging het gewoon verder totdat de Vrienden opstonden en van Geel kwam, die overigens ook geluk heeft gehad met Guidetti en Bakal.

Bizarre is dat toen van den Herik kwam hij Feyenoord uit de problemen hielp om Feyenoord vervolgens weer in de afgrond te gooien.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onder van Herik ging het jarenlang (15?) prima, vergeet niet hoe ze er voor stonden toen hij kwam. En die 12%, voor wat er van waar is, is gewoon risicokapitaal dat hij ter beschikking heeft gesteld, dan zijn dat soort percentages niet ongebruikelijk.

Pas onder Gullit en Wotte, juist toen VdH zich meer terug trok ging het mis. Maar Gudde is gehaald met slechts één doel, de Nieuwe Kuip door de gemeenteraad te fietsen en dat lijkt 'm nog steeds niet te lukken. Als bestuurder is hij niet meer dan een visieloze boekhouder. Misschien wel iets dat we nodig hadden afgelopen jaren, maar met hem zul je niet de oorlog winnen. En over Koevermans hoef ik het hopelijk niet te hebben.....

Van Geel heeft naast geluk met wat spelers natuurlijk wel enorm goed verkocht (en Been gewipt en Koeman aangesteld).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

AZ heeft zondag toch nog iets om voor te spelen. Als AZ wint blijft het boven Feyenoord in de coëfficiëntenlijst. Gaat toch om een aardig bedrag, €600.000 namelijk.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Hierzo het nieuwe thuisshirt van Vitesse (of NAC?) voor het seizoen 2013/2014:

(afbeelding)

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

je kunt natuurlijk ook eens inhoudelijk reageren.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als het niet zo lastig is, waarom stond Ajax dan tot 2011 droog?

eh.. Dat was dan ook gigantisch slecht. .

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat lijkt mij ook nogal logisch, althans als je niet gigantisch verblind bent door subjectiviteit.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Straks gaan we het nog een prestatie vinden als Unilever of Shell de hoogste omzet van Nederland halen .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

je kunt natuurlijk ook eens inhoudelijk reageren.

Hoor wie het zegt x nog veel vaker!

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Yup, wederom geen inhoudelijke reactie. Je verwacht het niet.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Geef jij ook zelden hoor Kos. Kom op zeg. Wat one liners met wat smileys en iedereen voor gek verklaren. Nogal makkelijk.

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Als iemand mij iets vraagt reageer ik gewoon normaal hoor.

Maar goed, laat maar. Het is ook lastig allemaal.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hoef ik me niet voor achter de oren te krabben, bladiebla

Meh, dan moet je als Feyenoorder niet met het geld argument komen. Als Ajax geen geld meer heeft door wanbeleid dan gaat hier geen Feyenoorder of NECer zeggen dat het goed is van Ajax dat ze 4e worden hoor.

Kom op natuurlijk moet Ajax kampioen worden. Niemand die dat ontkent maar je moet het wel doen, en dan ook nog eens drie keer. Je hebt qua budget sowieso 1 andere ploeg met hetzelfde geld. En nog 3, 4 clubs die ook wel wat geld hebben en niet (amper) Europees spelen, en geen druk hebben om kampioen te moeten worden. Met drie keer achter elkaar laat de Boer vooral zien dat het geen toeval is of foutje van andere. Dat is nu gewoon een flauw argument.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Ik schreef best wel wat op. Sinds wanneer moet je wat vragen in een discussie dan? LOL!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Yup, wederom geen inhoudelijke reactie. Je verwacht het niet.

Hahahahahaha, Je komt zelf nooit verder dan een onelinertje over iets wat (negatief) over Ajax gaat te spuwen maar je verwijt het anderen dat ze je dan geen inhoudelijke reactie terug geven

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.