- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Samenscholing van retards?
Ik neem aan dat op de Ajax-fan sites iedereen uitermate beschaafd en positief is over het nieuwe shirt?
Google helpt me al.
'Een homofiele tuinkabouter'.
Gaat erom dat je straks vanaf de Bunnikside, North Side en vakje S (en vergelijkbare locaties) bedolven gaat worden onder homofobe spreekkoren. Dit soort shirts werkt als een rode lap op een (toch al niet intelligente) stier.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Hahahahahaha, Je komt zelf nooit verder dan een onelinertje over iets wat (negatief) over Ajax gaat te spuwen maar je verwijt het anderen dat ze je dan geen inhoudelijke reactie terug geven
Een oneliner kan prima inhoudelijk zijn hoor. Een negatieve oneliner ook. Maar goed, het wil allemaal niet erg lukken merk ik al.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Een oneliner kan prima inhoudelijk zijn hoor. Een negatieve oneliner ook. Maar goed, het wil allemaal niet erg lukken merk ik al.
Veeg jij eerst nou maar het schuim van je mond af zodra je het woordje Ajax leest, dan praten we wel weer verder. Je bent wel het ultieme zuurtje geworden zeg.
Oja, nog relevant voetbalnieuws: Mokotjo van Feyenoord voor 3 jaar naar Zwolle.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Flauw! Geef dan tenminste antwoord waarom je in een discussie kennelijk vragen aan elkaar moet stellen?
Dat slaat toch helemaal nergens op. Je reageert toch op wat men zegt. Ik ben geen interviewer.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Flauw! Geef dan tenminste antwoord waarom je in een discussie kennelijk vragen aan elkaar moet stellen?
Dat slaat toch helemaal nergens op. Je reageert toch op wat men zegt. Ik ben geen interviewer.
Hoe voel je je vandaag, Macmanus?
Wil je nog wat kwijt aan de lezers van dit topic?
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Gaat erom dat je straks vanaf de Bunnikside, North Side en vakje S (en vergelijkbare locaties) bedolven gaat worden onder homofobe spreekkoren. Dit soort shirts werkt als een rode lap op een (toch al niet intelligente) stier.
Maar die homofobie is toch niet alleen aanwezig bij andere supportersgroepen. Als PSV, PEC of NEC voor een roze shirt hadden gekozen hadden Ajax-supporters precies hetzelfde gedaan. Dat het 'retards' zijn die daar spreekkoren over gaan aanheffen lijkt me duidelijk maar die benaming lijkt me ook van toepassing op de eigen aanhang.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Niemand komt aan de BOEEERRR!! Wat een held is het. Hoop dat hij ons over 10 jaar de EK en WK titel schenkt. Even kijken of Reinbo of Kos dan ook zegt. Mwa is niet zo knap, want het was vooral Duitsland dat faalde 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Veeg jij eerst nou maar het schuim van je mond af zodra je het woordje Ajax leest, dan praten we wel weer verder. Je bent wel het ultieme zuurtje geworden zeg.
Ok. als jij het zaad uit je broekje veegt elke keer als jij het woord Ajax leest..
Wat dat met zuur te maken heeft is me al helemaal een raadsel.
Maar goed ik begrijp dus dat ik niet echt krijg te horen waarom de Boer het beter heeft gedaan dan Langeler.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Straks gaan we het nog een prestatie vinden als Unilever of Shell de hoogste omzet van Nederland halen
.
Of wanneer Madrid resultaat haalt
Nee, dan horen we je niet; en dat is het probleem. Selectief aanhalen wat allemaal niet bijzonder en vanzelfsprekend is. Als je dat over alles in het voetbal zou moeten doen ben je tot aan het nieuwe seizoen bezig, maar blijkbaar haal jij alleen plezier uit het feit om dat bij Ajax te doen. Triest, triest, triest menneke....
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maar die homofobie is toch niet alleen aanwezig bij andere supportersgroepen. Als PSV, PEC of NEC voor een roze shirt hadden gekozen hadden Ajax-supporters precies hetzelfde gedaan. Dat het 'retards' zijn die daar spreekkoren over gaan aanheffen lijkt me duidelijk maar die benaming lijkt me ook van toepassing op de eigen aanhang.
Uiteraard. Alle supporters doen zoiets. Vorige week in Amsterdam hoorde ik nog massaal een Mark van Bommel is homo. En die man speelt niet eens in roze 
Buiten het feit dat roze niet echt een voetbalkleur is, Palermo uitgezonderd, is het vooral gewoon een lelijk shirt met die banen en met een roze gemaakt logo. Dat stoort me meer. Ik vraag me dan ook echt af wat ze bij Adidas denken. Dat ze supporters een plezier met dat ding doen?
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Of wanneer Madrid resultaat haalt
Nee, dan horen we je niet; en dat is het probleem
Oh nee hoor, dat is namelijk precies hetzelfde. Dat zou ik nooit ontkennen. En heb ik al zo vaak toegegeven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat nieuwe Ajax uit shirt (zwart met roze opdruk) zowaar erg mooi. Helaas. Of het bij Ajax past is een tweede.
Verder wordt het tijd dat dat kinderachtige homo taboe doorbroken wordt in het voetbal.
En je kunt beter homospreekkoren over je heen krijgen dan gesis.....
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ok. als jij het zaad uit je broekje veegt elke keer als jij het woord Ajax leest..
Wat dat met zuur te maken heeft is me al helemaal een raadsel.
Maar goed ik begrijp dus dat ik niet echt krijg te horen waarom de Boer het beter heeft gedaan dan Langeler.
Ben gewend aan de mooie jaren, dus ik word daar niet meer zo hitsig van.
Het gaat bij jou vooral om je eeuwige zuurgraad. Ajax vorige week kampioen en je enige post is een financieel overzicht dat het niks bijzonders is. Dan moet ik wel lachen ja.
Ik heb ook helemaal geen zin jou uit te leggen waarom de Boer verdiende te winnen. Alle credits voor Langeler, maar als je Ajax 3x op rij kampioen maakt, dan mag er niet eens twijfel zijn wie de beste coach is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oh nee hoor, dat is namelijk precies hetzelfde. Dat zou ik nooit ontkennen. En heb ik al zo vaak toegegeven.
Welnee, dat heb je uit jezelf helemaal nog nooit gezegd. Dan zwijg je en verwijs je naar Ajax. Want zo kennen we je weer, haha.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
I know, maar we zien je dat dan nooit posten over Madrid; hoe vanzelfsprekend en soso het allemaal is. En daar wringt de schoen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Verder wordt het tijd dat dat kinderachtige homo taboe doorbroken wordt in het voetbal.
En je kunt beter homospreekkoren over je heen krijgen dan gesis.....
Depends. Homofobie is een recent probleem, terwijl het gesis oud zeer is. Tevens zijn er ook genoeg homo's vroeger geruimd om hun geaardheid, dus dat gesis doet de nabestaanden van hun net zoveel pijn als de standaard jood.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Welnee, dat heb je uit jezelf helemaal nog nooit gezegd. Dan zwijg je en verwijs je naar Ajax. Want zo kennen we je weer, haha.
Dat is feitelijk onjuist. Dus zo kennen we jou weer.
Maar goed, genoeg van deze zandbakdiscussie. En nu snap ik nog steeds niet waarom de Boer zoveel beter is. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maar goed, genoeg van deze zandbakdiscussie. En nu snap ik nog steeds niet waarom de Boer zoveel beter is.
Ik gok dat vrij veel posters in dit topic mijn mening wel delen
Maar jij mag, zoals altijd, best anders over de zaken denken.
De Boer maakt Ajax 3x kampioen, dit seizoen met erg goed voetbal en stabiliteit. Hoeveel redenen heb je nodig zeg. De man is een sieraad voor het Nederlandse voetbal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als we het resultaat buiten beschouwing laten, hij maakt spelers structureel en overduidelijk beter. Tevens zijn de felheid, manier van werken en drang naar perfectie (tirade bij de 1-5 tussenstand in Nijmegen) eigenschappen die wellicht het verschil maken met een Langeler. Nooit gekke dingen roepen, nooit spelers publiekelijk afvallen en eigen fouten toegeven. Dat soort dingen.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Ik gok dat vrij veel posters in dit topic mijn mening wel delen
Maar jij mag, zoals altijd, best anders over de zaken denken.
De Boer maakt Ajax 3x kampioen, dit seizoen met erg goed voetbal en stabiliteit. Hoeveel redenen heb je nodig zeg. De man is een sieraad voor het Nederlandse voetbal.
Ja en Langeler doet relatief hetzelfde. Wat is het verschil?
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Als we het resultaat buiten beschouwing laten, hij maakt spelers structureel en overduidelijk beter. Tevens zijn de felheid, manier van werken en drang naar perfectie (tirade bij de 1-5 tussenstand in Nijmegen) eigenschappen die wellicht het verschil maken met een Langeler. Nooit gekke dingen roepen, nooit spelers publiekelijk afvallen en eigen fouten toegeven. Dat soort dingen.
Ik zie nog steeds geen verschil met Langeler. Sterker nog.. Jullie kijken alleen naar Ajax en de Boer en de rest past niet eens inhoudelijk in de beschouwing.
Dat de Boer het goed gedaan geeft snapt ik ook wel maar beter dan anderen? Ik zie het niet.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
En dan heb ik t nog niet eens over een Wouters
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ah, ik heb die 3 titels van Langeler even gemist. Waar zijn die dan behaald?
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
Ik zie nog steeds geen verschil met Langeler. Sterker nog.. Jullie kijken alleen naar Ajax en de Boer en de rest past niet eens inhoudelijk in de beschouwing.
Dat de Boer het goed gedaan geeft snapt ik ook wel maar beter dan anderen? Ik zie het niet.
In jouw opinie kan de trainer van Ajax dus nooit deze prijs winnen, want: grootste budget.
Goed, wat De Boer meeheeft is het spel dat Ajax nu speelt, waarin iedereen behoorlijk vervangbaar is, waarin taken duidelijk zijn, waarin veel wordt gescoord uit standaardsituaties die door trainingen erin zijn gekregen, waarin de ploeg de rust heeft gekregen en het vertrouwen te blijven voetballen en zoeken naar de voetballende oplossing (ook training, denk aan die wedstrijd in de zandbak van vorig jaar waarin het echt verboden leek de bal weg te rossen), een heel behoorlijke wedstrijdinstelling constant weer (lopende speler constant, vaak afjagen) et cetera et cetera. Allerlei zaken die je onder Jol, Van Basten of Ten Cate niet zag.
En ja, Langeler deed het leuk, maar ook daar kan je de vraag stellen of hij toevallig niet goed materiaal heeft, net als een Boord vorig jaar bij RKC.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Ehm.. Langeler zit bij Zwolle.. Die gaan doorgaans niet voor titels. Voor het geval je dat niet door had.
Ik neem aan dat je niet zo naïef bent om te denken dat de prestatie van een trainer alleen op titels gebaseerd is...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ehm.. Langeler zit bij Zwolle.. Die gaan doorgaans niet voor titels. Voor het geval je dat niet door had.
Ik neem aan dat je niet zo naïef bent om te denken dat de prestatie van een trainer alleen op titels gebaseerd is...
Hoe knap Zwolle het ook deed, je werkt daar natuurlijk wel zonder druk. Langeler had wel een goede visie, met aardig spel goed gepresteerd. Maar de Boer heeft het op een heel wat hoger niveau moeten bewijzen. 3x op rij zelfs.
Maar laten we eerlijk zijn, al wint de Boer de CL weer met Ajax, dan heb je nog een excuus waarom de trainer van RKC, NAC of Heracles er meer recht op heeft.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
In jouw opinie kan de trainer van Ajax dus nooit deze prijs winnen, want: grootste budget.
Goed, wat De Boer meeheeft is het spel dat Ajax nu speelt, waarin iedereen behoorlijk vervangbaar is, waarin taken duidelijk zijn, waarin veel wordt gescoord uit standaardsituaties die door trainingen erin zijn gekregen, waarin de ploeg de rust heeft gekregen en het vertrouwen te blijven voetballen en zoeken naar de voetballende oplossing (ook training, denk aan die wedstrijd in de zandbak van vorig jaar waarin het echt verboden leek de bal weg te rossen), een heel behoorlijke wedstrijdinstelling constant weer (lopende speler constant, vaak afjagen) et cetera et cetera. Allerlei zaken die je onder Jol, Van Basten of Ten Cate niet zag.
En ja, Langeler deed het leuk, maar ook daar kan je de vraag stellen of hij toevallig niet goed materiaal heeft, net als een Boord vorig jaar bij RKC.
Inderdaad en dat is dan ook het enige dat ik doe. Die vraag stellen. Jullie schijnen het allemaal nogal vanzelfsprekend te vinden en kijken maar naar 1 kandidaat.
En ja, als Ajax trainer moet je natuurlijk heel wat meer doen dan kampioen worden of leuk te spelen want dat kan elke trainer daar wel.
En ik zal alvast het antwoord geven op de vraag die ik al een miljoen keer heb beantwoord namelijk 'waarin deden andere trainers bij Ajax dat dan niet'?
Dat was dan ook gewoon erg slecht.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Hoe knap Zwolle het ook deed, je werkt daar natuurlijk wel zonder druk. Langeler had wel een goede visie, met aardig spel goed gepresteerd. Maar de Boer heeft het op een heel wat hoger niveau moeten bewijzen. 3x op rij zelfs.
Maar laten we eerlijk zijn, al wint de Boer de CL weer met Ajax, dan heb je nog een excuus waarom de trainer van RKC, NAC of Heracles er meer recht op heeft.
Dat is dus een fabeltje. Ja de verwachtingen zijn lager, maar dat is vooraf dus al bekend.
Je hebt immers van alles ook minder en ook voor jou is er dus een doel wat je moet kunnen halen.
In jou optiek zou een club met minder niveau dus ook bijna nooit een trainer ontslaan. Volkomen onzin natuurlijk.
Het gaat erom dat er vooraf verwachtingen zijn. Met een navenant druk. Beide hebben wellicht boven verwachting gepresteerd waarvan ik erg durf te twijfelen of De Boer de verwachtingen meer heeft overtroffen dan Langeler..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Depends. Homofobie is een recent probleem, terwijl het gesis oud zeer is. Tevens zijn er ook genoeg homo's vroeger geruimd om hun geaardheid, dus dat gesis doet de nabestaanden van hun net zoveel pijn als de standaard jood.
Daarom is een homo spreekkoor ook minder kwetsend dat gesis. Denk dat je in homospreekkoren ook meer humor kwijt kunt. Verder is het een goede discussie starter over homofobie en voetbal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.