- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Jij bent niet zo moeilijk te doorgronden...... 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik vond dat steadycam-shot gewoon een knap staaltje cameravoering, meer niet hoor 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wauw, Reinbo noemt mij niet eens 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bepaalde woorden schrijf ik liever niet vaker dan strikt noodzakelijk. 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Als ik 1 speler zou wensen is het Maher wel.
Ik zou als Ajax zijnde toch tig keer liever voor van Ginkel gaan. Maar goed, het is even afwachten wie
er vertrekken idd. Van Ginkel is meer een Siem de Jong type. Ook een echte winnaarsmentaliteit.
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
020&Litmanen1 kan toch ook?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
010 020 doe ik niet aan mee, maar ik had idd A&L moeten noemen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou als Ajax zijnde toch tig keer liever voor van Ginkel gaan. Maar goed, het is even afwachten wie
er vertrekken idd. Van Ginkel is meer een Siem de Jong type. Ook een echte winnaarsmentaliteit.
Ik zou ze allebei wel erbij willen, maar dan moeten Eriksen en Siem beiden vertrekken. Ik vraag me eigenlijk af of Siem wel deze zomer weg is. Contract tot 2015 nog en ik verwacht niet dat de echt goede clubs zich voor hem melden. Bij Eriksen denk ik dat wel. Zou me niks verbazen als bv Man Utd eens aan hem denkt. Hij kost door zijn contractduur ook geen 30 miljoen meer, maar de helft. Nou, voor 1 van de grootste talenten van Europa is dat best te doen.
Schone, Maher, de Jong zou mooi zijn. Of Poulsen met die laatste 2.
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
Poulsen kan de grote wedstrijden doen, Schöne de soms wat kleinere. Want met een beetje geluk speel je al snel 50 wedstrijden. Beide lijken me geen spelers die alles kunnen spelen. Met Maher, Serero, De Jong, Schöne, Poulsen kan je redelijk wat wisselen en mensen rust geven.
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
Wanneer stappen Brands en wellicht ook Sanders op? Vooral die eerste heeft overduidelijk gefaald met zijn beleid. Dan moet je consequenties trekken lijkt me.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Boilesen in de Ajax selectie voor zondag. Mooi, heel mooi. Die krijgt vast een kwartiertje speeltijd.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Boilesen in de Ajax selectie voor zondag. Mooi, heel mooi. Die krijgt vast een kwartiertje speeltijd.
Om vervolgens in dat kwartiertje weer geblesseerd te raken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij speelt al een maand of 2 weer mee in Jong Ajax, dus dat zal wel loslopen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Bacuna dan op rechtsvoor om 'm er uit te sprinten waardoor die weer tegen de vlakte kan gaan.
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Wanneer stappen Brands en wellicht ook Sanders op? Vooral die eerste heeft overduidelijk gefaald met zijn beleid. Dan moet je consequenties trekken lijkt me.
Sanders hoeft niet op te stappen. Heeft geweldige deals gemaakt met de gemeente en het sponsorgeld duidelijk verhoogd. Met het voetballende gedeelte heeft Sanders verder niks te maken.
Brands is duidelijk, die heeft gefaald, weg ermee.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Hij speelt al een maand of 2 weer mee in Jong Ajax, dus dat zal wel loslopen.
Oh, ok. Laten we het hopen voor die jongen, lijkt me niet plezant om als prof continue geblesseerd te zijn.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Had gedacht dat er bij Ajax weinig nieuwe spelers zouden spelen gezien de kampioensbonus.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk niet dat Boilesen wat krijgt hoor. En anders een minimaal percentage van die bonus. Het is opgebouwd per zoveel gespeelde wedstrijden.
Dat vind ik overigens de enige juiste wijze. Betalen per punt of 3 punten vind ik bij een topclub niet passen. Pas afrekenen als er iets bereikt is. Kampioen 1e, 2e, 3e of de beker bv zijn.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik denk niet dat Boilesen wat krijgt hoor. En anders een minimaal percentage van die bonus. Het is opgebouwd per zoveel gespeelde wedstrijden.
Nee toch? Dacht dat die Ligeon ook gewoon 8000 kreeg.
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
Sanders hoeft niet op te stappen. Heeft geweldige deals gemaakt met de gemeente en het sponsorgeld duidelijk verhoogd. Met het voetballende gedeelte heeft Sanders verder niks te maken.
Brands is duidelijk, die heeft gefaald, weg ermee.
Daarom ook de twijfel inzake Sanders, want ik weet niet wat hij allemaal beslist daar, al is het wel de vraag of die deal met de gemeente niet nog teruggedraaid moet worden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
De rest toch 3 ton maximaal?
Vorig jaar inderdaad dat bedrag: Kampioensbonus | Ajax Nieuws - ajax-nieuws.nl
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, klopt toch. Ligeon speelde 1 wedstrijd. Dus 8000 dan schijnbaar van de ton of 3 aan bonus die oa Eriksen en de Jong krijgen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Heerlijke dag gister zeg!
Helemaal naar de klote en een aantal jaar ouder geworden. Enige nadeel was dat er echt te veel dagjesmensen waren. Heb zelfs mensen zien rondlopen waarvan ik weet dat ze niks met voetbal of AZ hebben. 
Gewonnen met passie en het nodige geluk, but I don't give a fuck.
Ook wel eens leuk om te horen dat de spelers de spreekkoren dus wel duidelijk horen als ze op het veld staan. Tijdens de huldiging ging Ali Messaoud (wat een baas) steeds liedjes in de microfoon zingen. Onder andere ook "Dirk Marcellis, die niet zo snel is, Dirk Marcellis" en "Alle ballen op Reijnen". Zelfspot hebben ze dus ook nog blijkbaar (als ze winnen). "Gili moet blijven" zong ie ook nog even, maar dit werd niet echt opgepikt door de overdaad aan dagjesmensen die geen idee hadden wat ie bedoelde. Vooral laten gaan die Wijnaldum, Downey Gorter is natuurlijk tien klassen beter dan hem.
Mooie bonus: AZ begint nu twee rondes later in de Europa League, dus een langere vakantie en waarschijnlijk een leukere tegenstander. Daarnaast mogen we nu ook meespelen om de Fruit-schaal begin volgend seizoen (is toch weer een prijsje).
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik weiger inderdaad ook zijn gebruikersnaam volledig uit te typen. A&L is al erg genoeg, dan denk je toch onbewust alweer aan die woorden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik weiger inderdaad ook zijn gebruikersnaam volledig uit te typen. A&L is al erg genoeg, dan denk je toch onbewust alweer aan die woorden.

Geeft niks, LG
Ik kan daar mee leven.
Van harte nog met de beker! Op naar de Johan Cruijff Schaal 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Mooie bonus: AZ begint nu twee rondes later in de Europa League, dus een langere vakantie en waarschijnlijk een leukere tegenstander. Daarnaast mogen we nu ook meespelen om de Fruit-schaal begin volgend seizoen (is toch weer een prijsje).
Alleen is dat prijsje natuurlijk wel voor ons. 
Als je dan toch mocht verliezen, dan het liefst van ons kleine broertje uit Alkmaar.
34 competitiewedstrijden ben ik voor Ajax, 32 voor AZ, 30 voor Heerenveen, 28 voor PEC Zwolle
en onderaan de lijst, 2 voor PSV en het mag géén verrassing heten: 0 voor Feyenoord.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heb nog liever dat PSV verliest dan Feyenoord, dus in mijn geval 0 voor PSV 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Zolang je maar maximaal 2 keer voor Feyenoord bent 
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Heb nog liever dat PSV verliest dan Feyenoord, dus in mijn geval 0 voor PSV

Kom op, daar moeten er meer van zijn!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.