• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.663 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ook onzin. City had gewoon niks in te brengen. Maar ondanks dat hebben ze zelfs 0-1 voorgestaan door Nasri. Nou hadden ze wel een matige coach en is een middenveld met prutsers als Barry ook niet alles, maar ze zijn wel die avond gedeclasseerd.

Bij die 2-2 moest Balotelli natuurlijk gewoon die pingel krijgen daar waar die helemaal omlaag werd getrokken in de laatste minuten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Bij die 2-2 moest Balotelli natuurlijk gewoon die pingel krijgen daar waar die helemaal omlaag werd getrokken in de laatste minuten.

Dat klopt. Zoals er 1 van City meteen na de rust een vuurrode kaart had moeten krijgen voor een vieze charge. Ik meen Aguero, maar dat weet ik niet meer zeker.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Materny schreef:

Dit topic Onze Reppie zou een column moeten krijgen na vandaag.

Maar voor wat het waard is, ik kan me op veel punten vinden in Rep zijn theorie. Alleen sla je door op het punt dat het bij PSV uit de klauwen gaat lopen. Zo lijken Wijnaldum en Maher me relatief nette jongens, en absoluut geen spelers die typische Drenthe of EL Hamlap praktijken gaan tentoon stellen. Maar het feit dat ze uit een andere cultuur komen vereist van Cocu en zijn staf wel een andere aanpak inderdaad.

Dat ik zeg dat ik het wel verkeerd zie aflopen wordt natuurlijk ook een beetje uit z'n context getrokken. Daarom, na die eerste verontwaardiging zit er natuurlijk wel enige logica in. Jammer dat de meesten hier ontzettend lomp zijn en waarschijnlijk niet verder lezen dan een eerste zin

david bohm schreef:

(quote)

Reppie? Je kunt m beter Xeno of iets dergelijks noemen.

Ben ik luchthockey?

Xeno - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Of je moet zelf niet zo lomp zijn om het zo ongelukkig te formuleren .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ach ja. Ik vind dat dit soort (op het randje) discussies wel moet kunnen, want het is zeker een issue en iets waar we veel mee te maken hebben.

Wel bizar overigens wat er allemaal in Manchester gebeurt, amateurs

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

rep_robert schreef:

Wel bizar overigens wat er allemaal in Manchester gebeurt, amateurs

München toch?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Geen idee, is het een toernooi of zo? Ik zie het alleen op Soccer Livescores(smartphone) staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Audi cup is in Munchen ja .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Maxwell is door bondscoach Scolari opgeroepen voor een oefenwedstrijd tegen Zwitserland. Schijnbaar heeft hij nog nooit een A-interland gespeeld. Dit verbaasde me, Maxwell is toch één van de fijnste Ajax-voetballers van de afgelopen 10 jaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Ach ja. Ik vind dat dit soort (op het randje) discussies wel moet kunnen, want het is zeker een issue en iets waar we veel mee te maken hebben.

Ik ook niet overigens, al vind ik het onzin om er een raciale kwestie van gemaakt. Al ken ik je ook wel langer dan vandaag dat ik weet dat je geen racist bent hoor . De rotste appels bij PSV waren dan vooral blanken en past Willems prima in het profiel dat je schetste, al heeft zijn huidskleur, opvoeding of afkomst daar m.i weinig mee te maken. Maar ach, het is wel goed zo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai schreef:

Maxwell is door bondscoach Scolari opgeroepen voor een oefenwedstrijd tegen Zwitserland. Schijnbaar heeft hij nog nooit een A-interland gespeeld. Dit verbaasde me, Maxwell is toch één van de fijnste Ajax-voetballers van de afgelopen 10 jaar.

Nu je het zegt. Opmerkelijk idd. Filipe nog beter, maar die vonden jullie weer niet goed genoeg .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Kai schreef:

Helaas ook een beetje geruisloos weg gegaan. Maar dat zijn er wel meer van die 2003 generatie. Trabelsi anyone?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik ook niet overigens, al vind ik het onzin om er een raciale kwestie van gemaakt. Al ken ik je ook wel langer dan vandaag dat ik weet dat je geen racist bent hoor . .

Alleen die Spanjaarden en Portugezen....Traumatiserend volk!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Helaas ook een beetje geruisloos weg gegaan. Maar dat zijn er wel meer van die 2003 generatie. Trabelsi anyone?

Wat een doorn in het oog was dat inderdaad, geweldige RB. Nooit meer wat van gehoord.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Hoezo? De winnaar speelt toch gewoon tegen de winnaar van Bayern - Sao Paulo in de finale.
Domme ik, dacht ik dat dit voor de kwalificatie van CL was x veel

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Trabelsi ging naar Man City geloof ik? Maar die had bij Ajax zijn beste jaren gehad. Fysiek was zijn knie geloof ik op. Zijn broer schijnt trouwens een bekende terrorist (geweest?) te zijn.

Maxwell heeft het nog wel mooi gedaan, met oa Inter, Barcelona en PSG. Onderschatte speler, vreemd ook dat hij nooit een interland speelde.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Domme ik, dacht ik dat dit voor de kwalificatie van CL was x veel

City geplaatst. Milan kegelen we met PSV er wel even uit.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Kai schreef:

Niet zo gek met spelers als Roberto Carlos en Marcelo.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Mwa, als je Roberto Carlos je hele carriere voor je hebt..

-edit- wat joenne zegt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Trabelsi ging naar Man City geloof ik? Maar die had bij Ajax zijn beste jaren gehad. Fysiek was zijn knie geloof ik op. Zijn broer schijnt trouwens een bekende terrorist (geweest?) te zijn.

Maxwell heeft het nog wel mooi gedaan, met oa Inter, Barcelona en PSG. Onderschatte speler, vreemd ook dat hij nooit een interland speelde.

Wel een ander City destijds natuurlijk. Jaartje gespeeld en daarna naar Saoedi Arabië. Inderdaad erg snel gestopt met zijn carrière.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ook fijn. En dan Terror Hatem als bijnaam hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Niet zo gek met spelers als Roberto Carlos en Marcelo.

Carlos stopte al in 2006, blijven er nog 7 jaar staan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Mwa, als je Roberto Carlos je hele carriere voor je hebt..

-edit- wat joenne zegt.

Nouja, Carlos is alweer jaren gestopt. Ik geloof dat hij al zeker wel 5 jaar international af is toch? Maxwell had er ieder geval eens vaker bij mogen zitten, al is het reserve. 1 van de meest sierlijke backs die ik ken. Maar misschien net geen echte top, maar toch wel een leuk alternatief om achter de hand te hebben. Zijn cv qua clubs zegt ook genoeg denk ik.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Een speler van Tahiti is op de confederations cup positief bevonden op het gebruik van verboden middelen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Fans Jong Ajax betalen hoofdprijs voor Oss-uit | Ajax Life updates - ajaxlife.nl

Uitsupporters worden in de JL nog meer genaaid. Waarom mee willen spelen als je uitfans bij voorbaat al het plezier wilt ontnemen(Twente) of niet toe wilt laten(PSV), Ajax(vissenkommetje aan het einde van een tribune op de Toekomst)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Een speler van Tahiti is op de confederations cup positief bevonden op het gebruik van verboden middelen.

. Die zat vast op de bank.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

happie schreef:

Uiteraard pakken ze die wel weer

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je kon het verwachten. Die uitslag tegen Spanje viel al zo klein uit, moest wel zoiets aan de orde zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je kon het verwachten. Die uitslag tegen Spanje viel al zo klein uit, moest wel zoiets aan de orde zijn.

Ja en je krijgt nog de groeten van Dr Fuentes

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eufemiano .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.