- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ook onzin. City had gewoon niks in te brengen. Maar ondanks dat hebben ze zelfs 0-1 voorgestaan door Nasri. Nou hadden ze wel een matige coach en is een middenveld met prutsers als Barry ook niet alles, maar ze zijn wel die avond gedeclasseerd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat klopt. Zoals er 1 van City meteen na de rust een vuurrode kaart had moeten krijgen voor een vieze charge. Ik meen Aguero, maar dat weet ik niet meer zeker.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dit topic
Onze Reppie zou een column moeten krijgen na vandaag.
Maar voor wat het waard is, ik kan me op veel punten vinden in Rep zijn theorie. Alleen sla je door op het punt dat het bij PSV uit de klauwen gaat lopen. Zo lijken Wijnaldum en Maher me relatief nette jongens, en absoluut geen spelers die typische Drenthe of EL Hamlap praktijken gaan tentoon stellen. Maar het feit dat ze uit een andere cultuur komen vereist van Cocu en zijn staf wel een andere aanpak inderdaad.
Dat ik zeg dat ik het wel verkeerd zie aflopen wordt natuurlijk ook een beetje uit z'n context getrokken. Daarom, na die eerste verontwaardiging zit er natuurlijk wel enige logica in. Jammer dat de meesten hier ontzettend lomp zijn en waarschijnlijk niet verder lezen dan een eerste zin 
Ben ik luchthockey? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Of je moet zelf niet zo lomp zijn om het zo ongelukkig te formuleren
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ach ja. Ik vind dat dit soort (op het randje) discussies wel moet kunnen, want het is zeker een issue en iets waar we veel mee te maken hebben.
Wel bizar overigens wat er allemaal in Manchester gebeurt, amateurs 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Wel bizar overigens wat er allemaal in Manchester gebeurt, amateurs
München toch?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Geen idee, is het een toernooi of zo? Ik zie het alleen op Soccer Livescores(smartphone) staan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maxwell is door bondscoach Scolari opgeroepen voor een oefenwedstrijd tegen Zwitserland. Schijnbaar heeft hij nog nooit een A-interland gespeeld. Dit verbaasde me, Maxwell is toch één van de fijnste Ajax-voetballers van de afgelopen 10 jaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach ja. Ik vind dat dit soort (op het randje) discussies wel moet kunnen, want het is zeker een issue en iets waar we veel mee te maken hebben.
Ik ook niet overigens, al vind ik het onzin om er een raciale kwestie van gemaakt. Al ken ik je ook wel langer dan vandaag dat ik weet dat je geen racist bent hoor
. De rotste appels bij PSV waren dan vooral blanken en past Willems prima in het profiel dat je schetste, al heeft zijn huidskleur, opvoeding of afkomst daar m.i weinig mee te maken. Maar ach, het is wel goed zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maxwell is door bondscoach Scolari opgeroepen voor een oefenwedstrijd tegen Zwitserland. Schijnbaar heeft hij nog nooit een A-interland gespeeld. Dit verbaasde me, Maxwell is toch één van de fijnste Ajax-voetballers van de afgelopen 10 jaar.
Nu je het zegt. Opmerkelijk idd. Filipe nog beter, maar die vonden jullie weer niet goed genoeg
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Helaas ook een beetje geruisloos weg gegaan. Maar dat zijn er wel meer van die 2003 generatie. Trabelsi anyone?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik ook niet overigens, al vind ik het onzin om er een raciale kwestie van gemaakt. Al ken ik je ook wel langer dan vandaag dat ik weet dat je geen racist bent hoor
. .
Alleen die Spanjaarden en Portugezen....Traumatiserend volk!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Helaas ook een beetje geruisloos weg gegaan. Maar dat zijn er wel meer van die 2003 generatie. Trabelsi anyone?
Wat een doorn in het oog was dat inderdaad, geweldige RB. Nooit meer wat van gehoord.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
x veel
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Trabelsi ging naar Man City geloof ik? Maar die had bij Ajax zijn beste jaren gehad. Fysiek was zijn knie geloof ik op. Zijn broer schijnt trouwens een bekende terrorist (geweest?) te zijn.
Maxwell heeft het nog wel mooi gedaan, met oa Inter, Barcelona en PSG. Onderschatte speler, vreemd ook dat hij nooit een interland speelde.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen

City geplaatst. Milan kegelen we met PSV er wel even uit. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Mwa, als je Roberto Carlos je hele carriere voor je hebt..
-edit- wat joenne zegt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Trabelsi ging naar Man City geloof ik? Maar die had bij Ajax zijn beste jaren gehad. Fysiek was zijn knie geloof ik op. Zijn broer schijnt trouwens een bekende terrorist (geweest?) te zijn.
Maxwell heeft het nog wel mooi gedaan, met oa Inter, Barcelona en PSG. Onderschatte speler, vreemd ook dat hij nooit een interland speelde.
Wel een ander City destijds natuurlijk. Jaartje gespeeld en daarna naar Saoedi Arabië. Inderdaad erg snel gestopt met zijn carrière.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Carlos stopte al in 2006, blijven er nog 7 jaar staan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nouja, Carlos is alweer jaren gestopt. Ik geloof dat hij al zeker wel 5 jaar international af is toch? Maxwell had er ieder geval eens vaker bij mogen zitten, al is het reserve. 1 van de meest sierlijke backs die ik ken. Maar misschien net geen echte top, maar toch wel een leuk alternatief om achter de hand te hebben. Zijn cv qua clubs zegt ook genoeg denk ik.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Een speler van Tahiti is op de confederations cup positief bevonden op het gebruik van verboden middelen. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Fans Jong Ajax betalen hoofdprijs voor Oss-uit | Ajax Life updates - ajaxlife.nl
Uitsupporters worden in de JL nog meer genaaid. Waarom mee willen spelen als je uitfans bij voorbaat al het plezier wilt ontnemen(Twente) of niet toe wilt laten(PSV), Ajax(vissenkommetje aan het einde van een tribune op de Toekomst)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een speler van Tahiti is op de confederations cup positief bevonden op het gebruik van verboden middelen.
. Die zat vast op de bank.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Uiteraard pakken ze die wel weer 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kon het verwachten. Die uitslag tegen Spanje viel al zo klein uit, moest wel zoiets aan de orde zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je kon het verwachten. Die uitslag tegen Spanje viel al zo klein uit, moest wel zoiets aan de orde zijn.
Ja en je krijgt nog de groeten van Dr Fuentes 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.