- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Misschien was het degene die in Europa voetbalde, suite was toch gestopt? 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Bastos speelde ook nog linksback. Ook o.a. op het wk 2010.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klinkt allemaal logisch maar als je echt geen enkele A interland gespeeld hebt vind ik voor Maxwell's staat van dienst toch wel pover. Zelfs geen nikszeggende partijen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik vind 't dan ook niet veel soeps maar dat terzijde.
Becali blokkeert vanuit gevangenis toptransfer: ?Wie is Tottenham?? - voetbalzone.nl

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Was dat diezelfde gozert die na de wedstrijd tegen Ajax de vergelijking maakte met de schoenen en daaruit concludeerde dat Ajax ''losers'' waren.
Edit: Ik zie het al in de reacties. Zal die veurzitter van Tottenham waarschijnlijk niet zulke mooie schoentjes bezitten als hij.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
Dick Jol is in ieder geval niet de slimste 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zijn broer schijnt trouwens een bekende terrorist (geweest?) te zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik vind 't dan ook niet veel soeps maar dat terzijde.
Becali blokkeert vanuit gevangenis toptransfer: ?Wie is Tottenham?? - voetbalzone.nl
Mooie eerste reacties ook op Voetbalzone:

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Strootman heeft zijn visitekaartje al afgeleverd bij AS Roma. Een assist en een half doelpunt van hem was genoeg om de All Stars van de MSA onder de knie te krijgen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
Nieuwe AZ-spelers over Verbeek:
?Ik gebruikte hier bij AZ spieren waarvan ik het bestaan niet wist? - voetbalzone.nl
Komt me tamelijk bekend voor, dat zinnetje. Maar toen waren het zeikerige vedette's (al kan ik even geen bewust interview vinden daarvan).
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Strootman heeft zijn visitekaartje al afgeleverd bij AS Roma. Een assist en een half doelpunt van hem was genoeg om de All Stars van de MSA onder de knie te krijgen.
(embed)
Speelde een erg goede wedstrijd moet ik zeggen. Sowieso zag Roma er prima uit al was de verdediging van de All Stars behoorlijk zwak (Zeker Corey Ashe met zijn voortdurende persoonlijke fouten). Verder blij dat het All Star team op het eind toch nog een doelpuntje pakte want 3-0 zal wel een beetje geflatteerd zijn.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nieuwe AZ-spelers over Verbeek:
?Ik gebruikte hier bij AZ spieren waarvan ik het bestaan niet wist? - voetbalzone.nl
Komt me tamelijk bekend voor, dat zinnetje. Maar toen waren het zeikerige vedette's (al kan ik even geen bewust interview vinden daarvan).
Eén kant van het verhaal. Verbeek schijnt rare dingen gedaan te hebben toen. Per se willen trainen/voetballen in Turkije terwijl de bliksemschichten in grote getalen aanwezig waren of de spulletje van Gerard Meijer in een doos te stoppen, terwijl die kerel er al 87 jaar zat.
Daarnaast is het onzin om een Makaay - bijvoorbeeld - in zijn nadagen volop te laten trainen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
@ NR. Vast wel, niet genoeg in verdiept daarvoor. Maar die specifieke quote kwam me zo bekend voor. En die spelers kwamen op mij over als zeikerds. Ook Makaay. En wellicht kon hij nog best wat kracht ontwikkelen om te gebruiken die laatste jaren. Hij werd er goed genoeg voor betaald.
En ja, de seizoensgids is binnen
Er zijn er zowaar twee die Feyenoord als nummer één zien, en niemand PSV. Naja, vorig jaar zaten ze er ook massaal naast.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Gokje. Borst en Schelvis, 2 Rotterdammers ofzo?
Ik heb de gids nog niet 
Sowieso gaan Ajax en PSV de top 2 worden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen

En postbode hier is altijd extreem vroeg, dus kan nog best.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Sowieso gaan Ajax en PSV de top 2 worden.
Deze ga ik onthouden. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In dit geval mag het
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Jari durft ook nooit gedurfde uitspraken te doen he
.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Na de voorrondewedstrijden van gisteravond is Nederland op de UEFA-ranking gezakt naar de 39e plek. Vanavond kan daar weer verandering in komen als Vitesse speelt tegen Petrolul, waarbij aangetekend dat Roemenië de voorrondes voorlopig als de brandweer doorkomt en op de 1e plek staat in genoemd klassement. Heden avond de volgende update!
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
Ik heb nu vijf kanalen Fox (heb enkele Eredivisie). Alle vijf HD (en dan nog vijf niet HD, maar dat zijn dus dezelfde.Fox 1,3,5 geeft aan Eredivisie te zijn, Op 2 en 4 hetzelfde programma over Man Utd oid op tv. Pff, ook lekker zo, met zappen, steeds door die onzinkanalen heen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die Jari durft ook nooit gedurfde uitspraken te doen he
.
Hm. Ik verwacht dat Roda JC een sterk seizoen gaat draaien en het linkerrijtje haalt.
Ik heb gesproken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mijn top 6 voorspelling:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Vitesse
5. AZ
6. FC Twente
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb trouwens onder de top 3 geen flauw idee wie dat worden in de subtop. Vitesse en Twente lijken verzwakt, AZ sterker.
Vitesse zie ik het verste weg zakken zonder Bony en Ginkel. Twente was al niks en is nu helemaal niks. Zou me niks verbazen als een Heerenveen hen gaat passeren. AZ is afwachten. Die maken wel weer een goede indruk.
david bohm
-
- 3083 berichten
- 3448 stemmen
Tottenham zal akkoord gaan ...
€100 miljoen + Morata en Real heeft een deal met Tottenham over Bale. Ben niet zo kapot van de Welshman al haalt ie wel een hoog rendement met zijn krachtvoetbal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede speler maar wat overdreven dit. Real is het toch nog niet verleerd, terwijl ze zo verstandig inkochten tot nu toe.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Hilarische miskoop, als het allemaal waar is. Ronaldo zal wel weggaan dan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.