• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.978 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.248 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

DMF schreef:

Belachelijk juist om zo te lachen om Van Peperstraten. Alsof het vreemd is dat je emotioneel bent als je na twintig jaar je werkgever gedag zegt. Maar goed, veel meer kun je niet verwachten van die simpele Derksen en zijn maatje Gijp. Hilarisch trouwens dat Gijp de grootste muil heeft, terwijl het zelf een emotioneel wrak is en een acteur met zijn geveinsde vrolijkheid. Idioot.

Hij gaat ook wel heel erg de mist in.... Zeker van een presentator mag je een beter optreden verwachten.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

nclo schreef:

Dat is idd niet vreemd, maar wel als je naar een andere zender gaat puur om de centen, dat je toevallig ziet dat de camera aan staat en zo'n Jiskefet optreden presenteert. Ik vind het walgelijk en ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht van zo'n nuchtere man als Van Peperstraten. Ik ben er heel blij mee dat er nog mensen in de televisiewereld bestaan die hier ook een wenkbrauw bij optrekken.

Je ziet toch aan alles dat dit geen act is? Wat heeft-ie er überhaupt mee te winnen? Ondanks dat het een eigen keuze is, verdwijnt hij na twintig jaar bij zijn werkgever waar hij van alles en nog wat (naast de schermen) heeft meegemaakt. Dat dat even door hem heen schiet, lijkt me helemaal niet vreemd. Juist mooi dat-ie even uit zijn nuchtere rol valt.

Maar ik vind het vooral hilarisch dat huilebalkje Gijp hier de grootste mond over heeft.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Is die prijs nu opeens wel belangrijk dan?

Vorig jaar toen PSV ermee aan de haal ging schijnbaar niet en was 't gewoon een oefenduel.

Niet erg belangrijk nog steeds. Maar zo' n spectaculaire wedstrijd biedt genoeg stof om over te praten. Vanmiddag de uitzending bekeken en ik vond het opzich wel meevallen qua psv gehalte, alleen van Gelder was weer vervelend door af en toe nadat ze het allang over wat anders hadden weer terug te gaan naar psv, bv dat verhaal over Rekik en Bruma. En van Hintum had idd een complete fail met zijn analyse a la van Halst.. Zonde van de tijd. Adriaanse ging ook de mist in over die oefenduels, want op twente en utrecht na waren de resultaten tegen buitenlandse clubs gewoon goed. Zelfs Zwolle won van Bremen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

$pecial schreef:

Morgen sinds tijden weer de CL tune aanhoren in het Philips Stadion, hopelijk blijft het niet bij één maal dit seizoen .

mjk87 schreef:

(quote)

Bij Ajax-Kiev drie jaar terug wel in ieder geval.

Alleen bij de vierde voorronde draaien ze de tune en is het stadion versierd. Bij de derde voorronde nog geen tune en inderdaad geen versiering. Was bij Ajax-Paok ook het geval in de derde voorronde. Vierde voorronde wordt pas als het echte werk gezien

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joene zal wel aan het koken zijn, aangezien ze bij VI weer niet zo positief over PSV zijn.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hij gaat ook wel heel erg de mist in.... Zeker van een presentator mag je een beter optreden verwachten.

Vind het juist wel mooi dat-ie eventjes uit zijn rol valt. Mooi tv-moment. Dat hoge stemmetje is hilarisch natuurlijk, maar het moment op zich valt prima te plaatsen. Gebeurde ook gewoon helemaal op het einde en niet middenin de uitzending, vond er niets mis mee. En zeker niet iets om uitentreuren over te lachen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Joene zal wel aan het koken zijn, aangezien ze bij VI weer niet zo positief over PSV zijn.

Kieft hangt echt de zuurpruim uit.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Je ziet toch aan alles dat dit geen act is? Wat heeft-ie er überhaupt mee te winnen? Ondanks dat het een eigen keuze is, verdwijnt hij na twintig jaar bij zijn werkgever waar hij van alles en nog wat (naast de schermen) heeft meegemaakt. Dat dat even door hem heen schiet, lijkt me helemaal niet vreemd. Juist mooi dat-ie even uit zijn nuchtere rol valt.

Maar ik vind het vooral hilarisch dat huilebalkje Gijp hier de grootste mond over heeft.

Nou, ik had het wat sympathieker gevonden dat hij volschoot wanneer er geen camera's op hem gericht waren. Bovendien is het zijn eigen keuze geld te verkiezen boven zijn huidige werkgever. Als hij zo veel moeite had met het stoppen bij de NOS moet hij maar blijven.

Ik vind het zelf ook niet echt gebruikelijk om te huilen wanneer je stopt bij een bedrijf waar je lang hebt gewerkt. Een handdruk en desnoods een afscheidsetentje vind ik wel genoeg. Maar dat is dan mijn kijk er op.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Kieft hangt echt de zuurpruim uit.

Terwijl hij normaal echt positief over Psv is, wel vreemd. Straks even kijken wat ze allemaal over psv te zeiken hebben. Heb er nu al zin in

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Heeft trouwens de hele cast van Shouf Shouf Habibi achter Johan plaatsgenomen of zo?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

1e aflevering, en nu alweer 100x één filmpje (Toine) herhalen.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

DMF schreef:

Dit dus, wel de laatste die hier belachelijk over zou moeten doen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

nclo schreef:

Heeft trouwens de hele cast van Shouf Shouf Habibi achter Johan plaatsgenomen of zo?

Waren eerder Indo's.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een drama was het weer zeg. Manmanman.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Waren eerder Indo's.
Of kinderen van Jack.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

1e aflevering, en nu alweer 100x één filmpje (Toine) herhalen.

(afbeelding)

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Dit dus, wel de laatste die hier belachelijk over zou moeten doen.

Helemaal mee eens.

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

Nou, had me toch een beetje verheugd op de eerste aflevering van VI maar dit was matig, erg matig en voorspelbaar.

Ben het ook eens met wat onder andere door DMF wordt gezegd over Van der Gijp die zelf een emotioneel wrak is.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Overspannen raken van niks doen. Da's pas lachen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ben je altijd zo kortzichtig, Joentje?

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Dat telkens overdreven hard lachen om eigen grapjes vreet natuurlijk energie.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ben je altijd zo kortzichtig, Joentje?

Neen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat was een retorische vraag, Joentje!

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

jordandejong schreef:

Nieuwe versie van ''How Black is Jack'' gaat in ieder geval naar Wim Kieft. ''How Black is Kieft''. Wat ziet die vent eruit zeg...

Erg hè. Dit is gewoon eng, vooral met dat geblondeerde kapsel d'r bovenop.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Heerlijk om Gijpvogel weer te horen bulderen, het maakt me altijd vrolijk Maar het niveau was nog niet heel hoog, komt wellicht als de bal weer rolt dadelijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Weet je wat eigenlijk ook bullshit is? Dat bv PSV 2 voorronden CL moet spelen, maar clubs als Arsenal en Schalke maar 1. Waarom? Wat een oneerlijke situatie is dat eigenlijk zeg. Die hebben dus met 2 potjes voetbal een CL ticket binnen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Vond het hilarisch. Hou juist wel van dat, nee nu is het genoeg en dan toch lekker doorgaan.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Weet je wat eigenlijk ook bullshit is? Dat bv PSV 2 voorronden CL moet spelen, maar clubs als Arsenal en Schalke maar 1. Waarom? Wat een oneerlijke situatie is dat eigenlijk zeg. Die hebben dus met 2 potjes voetbal een CL ticket binnen.

Tja, Platini wilde meer echte kampioenen in de CL. Dat dat ten koste gaat van clubs uit de middenmoot zei hij er niet bij nee. Ik meen zelfs dat Spanje, Engeland en Italië toen maar twee clubs rechtstreeks hadden en twee in de voorrondes. Ook dat is ten gunste van de toplanden verbeterd. Verder heb je volledig gelijk, het slaat nergens op.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Tja, Platini wilde meer echte kampioenen in de CL. Dat dat ten koste gaat van clubs uit de middenmoot zei hij er niet bij nee. Ik meen zelfs dat Spanje, Engeland en Italië toen maar twee clubs rechtstreeks hadden en twee in de voorrondes. Ook dat is ten gunste van de toplanden verbeterd. Verder heb je volledig gelijk, het slaat nergens op.

Klopt, voorheen gingen de nrs 1 en 2 van Engeland en Spanje direct en moesten 3 en 4 voorronden spelen. Sowieso bizar, 4 teams uit 1 land toelaten, maar helemaal triest is deze nieuwe manier van voorronden. De kleinere landen kunnen het hierdoor bijna vergeten om nog het hoofdtoernooi via voorronden te halen.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Klopt, voorheen gingen de nrs 1 en 2 van Engeland en Spanje direct en moesten 3 en 4 voorronden spelen. Sowieso bizar, 4 teams uit 1 land toelaten, maar helemaal triest is deze nieuwe manier van voorronden. De kleinere landen kunnen het hierdoor bijna vergeten om nog het hoofdtoernooi via voorronden te halen.

Nee, juist niet de kleinere landen. Die mogen toch alleen kampioenen afvaardigen en die spelen tegen elkaar. PSV is geen kampioen dus speelt tegen andere niet-kampioenen. De subtop is de dupe eigenlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.