• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.545 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou, gefeliciteerd kerel

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Er ontbreekt nog wat bij studio voetbal. Misschien nog Rob de Nijs en Willybrord Frequin erbij of zo. Jeetje, wat is dat programma waardeloos geworden.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Materny schreef:

Nou, gefeliciteerd kerel

Haha, Thanks

Op naar het WK!

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

(afbeelding)

En nog in een oefenpotje ook... wat een wonder dat Sleegers weer opstaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hadden je noppen vast in het gras gestaan .

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

En dan een scheids die geel geeft...

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Tja, een overtreding slecht beoordeeld. Dat gebeurt helaas iets te vaak naar mijn mening.

(afbeelding)

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Gelukkig zijn er wel scheidsrechters die weten welke kaart zulke tackels waard zijn.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

DMF schreef:

(afbeelding)

En nog in een oefenpotje ook... wat een wonder dat Sleegers weer opstaat.

Volkomen begrijpelijk, de Getafe speler dacht dat het om Thijs"twitter" Sleegers ging. Jammer dat niemand dat hem voor de wedstrijd had uitgelegd dat dit een andere was(nooit van gehoord trouwens).

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Speciaal voor u...Let op Sana... Vooral zijn goal en zijn actie(s) vooraf zijn fraai.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Groetjes van de NEC open dag!

(afbeelding)

.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

j0enne schreef:

Lijkt me logisch gezien alle veranderingen.

Wat moet je over Ajax vertellen? Gaat de Jong nog? Gaat Eriksen nog? That's it.

De Belgische competitie beter dan de Nederlandse?

Ajax en Az hebben om een prijs gespeeld. Meer dan logisch dat je daar meer over kunt vertellen dan een zooi verkochte spelers en wat afdankertjes die je ervoor terug koopt

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ik moest even hieraan denken:

(embed)

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

%%%%%% schreef:

(embed)

Gelukkig zijn er wel scheidsrechters die weten welke kaart zulke tackels waard zijn.

Ik vraag me af of hij hem zag trouwens, maar goed, gewoon rood. Je had ook het filmpje van Nani kunnen laten zien. Was wel iedereen het over oneens, maar ook dat was natuurlijk gewoon rood.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Speciaal voor u...Let op Sana... Vooral zijn goal en zijn actie(s) vooraf zijn fraai.

(embed)

Mini-me met blackface en een hoop special effects?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Groetjes van de NEC open dag!

(afbeelding)

.

Laat het OF niet zien. Hij blokkeert je nummer en unfriend je direct op Facebook.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ik liet het juist zien omdat ik las dat er nogal gezeken werd op de Open Dagen. Ik ga er zelf altijd heen.

Je moet het niet zo serieus nemen. Gewoon weer effe bijkletsen met voetbalvrienden met een biertje.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Grappig trouwens die lijstjes over de eindstand.

Beste gok lijkt me gewoon de begrotingen onder elkaar te zetten per club, dan heb je de meeste kans op de goede uitslag .

Overigens is het volledig kansloos dat die transferperiode zo lang duurt. Competitievervalsing pur sang.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ajax en Az hebben om een prijs gespeeld. Meer dan logisch dat je daar meer over kunt vertellen dan een zooi verkochte spelers en wat afdankertjes die je ervoor terug koopt

Is die prijs nu opeens wel belangrijk dan?

Vorig jaar toen PSV ermee aan de haal ging schijnbaar niet en was 't gewoon een oefenduel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Prijs is prijs, maar ik had er niet minder om geslapen als AZ hem had gewonnen. Maar het is wel iets wat je kan winnen. Ik had vorig jaar ook graag van PSV gewonnen. Gelukkig hebben we dat tijdens het seizoen 2x goed kunnen maken

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Alireza Jahanbakhsh. Onthou die naam. .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

DMF schreef:

Voor Feyenoord is het allerbelangrijkst dat de boel een beetje heel blijft gedurende het seizoen. Pellè en Clasie zijn onvervangbaar. Als Vilhena zijn niveau door weet te trekken, is hij dat ook. Ik hoop echt dat Clasie het niveau uit zijn eerste jaar weer gaat oppakken, dan heb je op die positie met afstand de beste speler van de top drie en dat gaat het voetbal heel veel goed doen. Vilhena gaat ook weer een stap maken, ook dat is erg welkom. Alleen, met een figuur als Immers ga je natuurlijk nooit echt meedoen. Ik dan ook bereid een moord te plegen om El Ahmadi terug naar Rotterdam te brengen.

Een middenveld met Clasie, El Ahmadi en Vilhena zou fantastisch zijn, inderdaad. Allemaal balafpakkers met inzicht.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ik kijk meer uit naar die beer voorin bij NEC, die topscorer van Schotland. Daar lees ik goede verhalen over. Volgens mij is dat echt zo'n Vennegoor of Hesselink haha.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ik sprak hem gister nog. Goeie kerel. We gaan binnenkort een biertje doen in de Ierse pub.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

kos schreef:

Ga nou geen onmogelijke opgaven voor ons verzinnen. Ik vind Vennegoor of Hesselink al een moeilijke naam om te onthouden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Je zou maar de speaker van Dortmund zijn en deze 2 nieuwe namen steeds moeten oplezen.

Henrikh Mkhitaryan

Pierre-Emerick Aubameyang

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Je vergeet Sokratis Papastathopoulos.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je zou maar de speaker van Dortmund zijn en deze 2 nieuwe namen steeds moeten oplezen.

Henrikh Mkhitaryan

Pierre-Emerick Aubameyang

Zo moeilijk zijn die niet.

Bij zo'n club in Griekenland, da's pas een feest.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach voor Grieken klinkt papadoemeknopieslos als meneer jansen.

stinissen (crew films & series)

• 23492 berichten
  • 77006 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Bakali gaat denk ik 80% van zijn wedstrijdjes in de Jupiler League spelen, en mag soms opdraven wanneer de vleugels onderbezet zijn door blessures. Ik vind (van wat ik zag) hem een geweldig talent maar staat voorlopig onderaan de pikorde (zeker gezien zijn leeftijd).

Weddenschap ga ik niet aan, omdat ik niet weet waar Depay zijn max. ligt. Wat ik wel weet is dat Fischer gaat knallen dit tweede jaar en Depay in zijn eerste volledige seizoen niet constant zal zijn. Maar het zou zo maar kunnen dat Depay inderdaad betere statistieken heeft straks. Maar dat had Dries' verstoppertje' Mertens ook en die zou ik never nooit ruilen met Fischer. Dat de spitsen van PSV productiever zijn dit seizoen zou me niets verbazen, dat zijn ze al drie jaar namelijk. Maar het collectief en de drie schalen staan in Amsterdam.

Daar ben ik ook blij mee hoor met die schalen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.