- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Er ontbreekt nog wat bij studio voetbal. Misschien nog Rob de Nijs en Willybrord Frequin erbij of zo. Jeetje, wat is dat programma waardeloos geworden.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen

En nog in een oefenpotje ook... wat een wonder dat Sleegers weer opstaat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hadden je noppen vast in het gras gestaan
.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Tja, een overtreding slecht beoordeeld. Dat gebeurt helaas iets te vaak naar mijn mening.

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Gelukkig zijn er wel scheidsrechters die weten welke kaart zulke tackels waard zijn.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Volkomen begrijpelijk, de Getafe speler dacht dat het om Thijs"twitter" Sleegers ging. Jammer dat niemand dat hem voor de wedstrijd had uitgelegd dat dit een andere was(nooit van gehoord trouwens).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Speciaal voor u...Let op Sana... Vooral zijn goal en zijn actie(s) vooraf zijn fraai.

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Lijkt me logisch gezien alle veranderingen.
Wat moet je over Ajax vertellen? Gaat de Jong nog? Gaat Eriksen nog? That's it.
De Belgische competitie beter dan de Nederlandse?
Ajax en Az hebben om een prijs gespeeld. Meer dan logisch dat je daar meer over kunt vertellen dan een zooi verkochte spelers en wat afdankertjes die je ervoor terug koopt 
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen

mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
(embed)
Gelukkig zijn er wel scheidsrechters die weten welke kaart zulke tackels waard zijn.
Ik vraag me af of hij hem zag trouwens, maar goed, gewoon rood. Je had ook het filmpje van Nani kunnen laten zien. Was wel iedereen het over oneens, maar ook dat was natuurlijk gewoon rood.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Speciaal voor u...Let op Sana... Vooral zijn goal en zijn actie(s) vooraf zijn fraai.
(embed)
Mini-me met blackface en een hoop special effects?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Laat het OF niet zien. Hij blokkeert je nummer en unfriend je direct op Facebook.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ik liet het juist zien omdat ik las dat er nogal gezeken werd op de Open Dagen. Ik ga er zelf altijd heen.
Je moet het niet zo serieus nemen. Gewoon weer effe bijkletsen met voetbalvrienden met een biertje.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Grappig trouwens die lijstjes over de eindstand.
Beste gok lijkt me gewoon de begrotingen onder elkaar te zetten per club, dan heb je de meeste kans op de goede uitslag
.
Overigens is het volledig kansloos dat die transferperiode zo lang duurt. Competitievervalsing pur sang.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ajax en Az hebben om een prijs gespeeld. Meer dan logisch dat je daar meer over kunt vertellen dan een zooi verkochte spelers en wat afdankertjes die je ervoor terug koopt
Vorig jaar toen PSV ermee aan de haal ging schijnbaar niet en was 't gewoon een oefenduel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Prijs is prijs, maar ik had er niet minder om geslapen als AZ hem had gewonnen. Maar het is wel iets wat je kan winnen. Ik had vorig jaar ook graag van PSV gewonnen. Gelukkig hebben we dat tijdens het seizoen 2x goed kunnen maken 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Voor Feyenoord is het allerbelangrijkst dat de boel een beetje heel blijft gedurende het seizoen. Pellè en Clasie zijn onvervangbaar. Als Vilhena zijn niveau door weet te trekken, is hij dat ook. Ik hoop echt dat Clasie het niveau uit zijn eerste jaar weer gaat oppakken, dan heb je op die positie met afstand de beste speler van de top drie en dat gaat het voetbal heel veel goed doen. Vilhena gaat ook weer een stap maken, ook dat is erg welkom. Alleen, met een figuur als Immers ga je natuurlijk nooit echt meedoen. Ik dan ook bereid een moord te plegen om El Ahmadi terug naar Rotterdam te brengen.
Een middenveld met Clasie, El Ahmadi en Vilhena zou fantastisch zijn, inderdaad. Allemaal balafpakkers met inzicht.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Alireza Jahanbakhsh. Onthou die naam.
.
Ik kijk meer uit naar die beer voorin bij NEC, die topscorer van Schotland. Daar lees ik goede verhalen over. Volgens mij is dat echt zo'n Vennegoor of Hesselink haha.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ik sprak hem gister nog. Goeie kerel. We gaan binnenkort een biertje doen in de Ierse pub.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Alireza Jahanbakhsh. Onthou die naam.
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je zou maar de speaker van Dortmund zijn en deze 2 nieuwe namen steeds moeten oplezen.
Henrikh Mkhitaryan
Pierre-Emerick Aubameyang
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Je vergeet Sokratis Papastathopoulos.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Je zou maar de speaker van Dortmund zijn en deze 2 nieuwe namen steeds moeten oplezen.
Henrikh Mkhitaryan
Pierre-Emerick Aubameyang
Bij zo'n club in Griekenland, da's pas een feest.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach voor Grieken klinkt papadoemeknopieslos als meneer jansen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23492 berichten
- 77006 stemmen
Bakali gaat denk ik 80% van zijn wedstrijdjes in de Jupiler League spelen, en mag soms opdraven wanneer de vleugels onderbezet zijn door blessures. Ik vind (van wat ik zag) hem een geweldig talent maar staat voorlopig onderaan de pikorde (zeker gezien zijn leeftijd).
Weddenschap ga ik niet aan, omdat ik niet weet waar Depay zijn max. ligt. Wat ik wel weet is dat Fischer gaat knallen dit tweede jaar en Depay in zijn eerste volledige seizoen niet constant zal zijn. Maar het zou zo maar kunnen dat Depay inderdaad betere statistieken heeft straks. Maar dat had Dries' verstoppertje' Mertens ook en die zou ik never nooit ruilen met Fischer. Dat de spitsen van PSV productiever zijn dit seizoen zou me niets verbazen, dat zijn ze al drie jaar namelijk. Maar het collectief en de drie schalen staan in Amsterdam.
Daar ben ik ook blij mee hoor met die schalen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.