- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Trouwens, als je gewoon Kongolo op zou stellen heb je echt een enorme drijf naar voren met een sublieme lange pass.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En het kan nog beter. In zijn eerste seizoen Feyenoord schoot hij een daverende nul balletjes het netje in; daar had hij maar (hou je vast) elf wedstrijden voor nodig. Dat maakt een schokkende ratio van 1 uit 7.2
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Goed begin van de competitie voor Anderlecht trouwens:
Anderlecht al op eerste speeldag met lege handen - FCUpdate.nl
Begint dat gezeik met die strafschoppen nu alweer?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mulder, Janmaat, De Vrij, Indi, Nelom, Clasie, Vilhena, ????, ????, Pelle, ????
Bij de vraagtekens mist Feyenoord nog een echt bepalende speler. In je centrum natuurlijk altijd Indi zetten.
Zet maar een dikke '?' op de plek van Mulder neer. Blijft toch altijd zo'n type wiens lunch je steelt tijdens de pauze op school, en wie je als laatste kiest tijdens het potje treftbal. Voelt niet lekker als verdediger, zo'n dweep in je rug. Was vandaag ook weer aan het grabbelen als ik de samenvatting zie (die laatste kans).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zet maar een dikke '?' op de plek van Mulder neer. Blijft toch altijd zo'n type wiens lunch je steelt tijdens de pauze op school, en wie je als laatste kiest tijdens het potje treftbal. Voelt niet lekker als verdediger, zo'n dweep in je rug Was vandaag ook weer aan het grabbelen als ik de samenvatting zie (die laatste kans).
Ik vind hem ook geen beste keeper, maar er zijn op andere posities wel meer problemen bij Feyenoord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zet maar een dikke '?' op de plek van Mulder neer. Blijft toch altijd zo'n type wiens lunch je steelt tijdens de pauze op school, en wie je als laatste kiest tijdens het potje treftbal. Voelt niet lekker als verdediger, zo'n dweep in je rug. Was vandaag ook weer aan het grabbelen als ik de samenvatting zie (die laatste kans).
Zat er vandaag ook weer lekker naast
. Ik vind het ook een vreselijke keeper. Ik hoop stiekem dat PSV Gomes aantrekt zodat Zoet eigenlijk overbodig is en beter verkocht kan worden. Al vind ik Boy de Jong nu al in de goal zetten ook meer dan prima.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Jongens, als Cambuur maar laatste wordt dan is het seizoen voor elke liefhebber geslaagd.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
(afbeelding)
Schaken staat na twee seizoenen Feyenoord en 61 wedstrijden in de Eredivisie op tien hele treffers (!). Fischer staat in zijn debuutseizoen (één seizoen dus) na 23 wedstrijden ook op tien. Loopt bijna 1 op 2 dus, daar waar Ruben 1 op 6 loopt. Nu jij weer grapjas.
En qua assists?
Fischer was afgezien van de goals die hij maakte gewoon erg wisselvallig. Liefde maakt blind gok ik, maar het feit dat hij regelmatig na 55 minuutjes naar de kant mocht komen zegt denk ik genoeg.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Jongens, als Cambuur maar laatste wordt dan is het seizoen voor elke liefhebber geslaagd.
Zolang Derksen er dat elke week even in wil wrijven bij Wilfred Genee vind ik het prima. Al zullen ze flink "concurrentie" krijgen uit Deventer, Almelo en Waalwijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
En qua assists?
Fischer was afgezien van de goals die hij maakte gewoon erg wisselvallig. Liefde maakt blind gok ik, maar het feit dat hij regelmatig na 55 minuutjes naar de kant mocht komen zegt denk ik genoeg.
Dit seizoen Schaken 11 en Fisher 4. Al heeft Schaken wel een Pelle daar staan die ze er netjes inkopt, dat scheelt nog al.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik kan me niet herinneren dat Fischer vaak is gewisseld, laat staan na 55 minuten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schaken mag nog niet eens de zuurstof inademen van de buren van Fischer.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
Ik kan me niet herinneren dat Fischer vaak is gewisseld, laat staan na 55 minuten.
Deze week de seizoensgids, is het allemaal in terug te vinden. Als ik eraan denk zal ik het even hier neerzetten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Fischer is vaker totaal onzichtbaar dan dat ie goed is. Gisteren ook weer bijzonder matig. Die moet echt veel beter gaan presteren, met alleen talent kom je er niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldige speler, al zal ie wel vaak onzichtbaar zijn maar was ook zijn eerste volwaardige seizoen (of niet eens?), dus kan dat ook wel.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Bijna de helft van zn basisplekken gewisseld zelfs.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is ook niet gek in je eerste jaar eredivisie, kost conditioneel toch flink wat aanpassingen. Vilhena/Boëtius zijn ook behoorlijk wat gewisseld vorig seizoen. Dus zoveel zegt het niet.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Dit seizoen Schaken 11 en Fisher 4. Al heeft Schaken wel een Pelle daar staan die ze er netjes inkopt, dat scheelt nog al.
Dat zal best schelen, maar dat kun je ook zeggen over de goals van Fischer. Ajax heeft er Eriksen lopen en Feyenoord Immers...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Misschien in zijn eerste periode, daarna toch een stuk minder dacht ik dan. Heb je een bron?
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Dat is ook niet gek in je eerste jaar eredivisie, kost conditioneel toch flink wat aanpassingen. Vilhena/Boëtius zijn ook behoorlijk wat gewisseld vorig seizoen.
Tuurlijk, maar daar ging het ook niet over. Je kunt toch ook niet zeggen dat Boetius meer heeft laten zien dan Schaken over de gehele linie?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misschien niet maar ging wel duidelijk meer dreiging uit. Al klopt het wat je zegt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
En het kan nog beter. In zijn eerste seizoen Feyenoord schoot hij een daverende nul balletjes het netje in; daar had hij maar (hou je vast) elf wedstrijden voor nodig. Dat maakt een schokkende ratio van 1 uit 7.2
Het eerste seizoen van Schaken was dramatisch. Vandaar dat Montorsi het over de laatste 2 seizoenen had. Hij heeft het - voor Eredivisiebegrippen - goed gedaan. Wel te weinig scorend vermogen, wel aardig wat assists en bijna altijd dreiging.
Gewoon een modale voetballer - en bovengemiddeld voor Eredivisiebegrippen.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Misschien in zijn eerste periode, daarna toch een stuk minder dacht ik dan. Heb je een bron?
Juist z'n laatste 5 potjes elke keer gewisseld...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik vind hem ook geen beste keeper, maar er zijn op andere posities wel meer problemen bij Feyenoord.
Als de basiself compleet is - dus met Boëtius - een groter talent dan Fischer imo - dan is Mulder wel de zwakste schakel.
Immers komt dit seizoen uit op zo'n 15 goals. Wat gewoon goed is voor een middenvelder.
Schaken is overigens vaak genoeg bepalend geweest voor Feyenoord.
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Fischer is net 1,5 maand 19. Dan mag ie wel wisselvallig zijn hoop ik. Nog heeft ie een behoorlijk moyenne. Schaken is voor eredivisie begrippen een redelijke speler, die er 9 jaar over heeft gedaan om iets te bereiken. Fischer is een groeibriljant.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Maar dan moet je ze wel op maat kunnen geven.
Nu wordt een Feyenoordspeler gebruikt als tegenargument op de kwaliteiten van een Feyenoordspeler. Het moet niet gekker worden. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Fischer is net 1,5 maand 19. Dan mag ie wel wisselvallig zijn hoop ik. Nog heeft ie een behoorlijk moyenne. Schaken is voor eredivisie begrippen een redelijke speler, die er 9 jaar over heeft gedaan om iets te bereiken. Fischer is een groeibriljant.
Exact, maar het ging over de kwaliteiten van nu en die van de afgelopen 2 jaar.
Laat Schaken maar weer net zo'n seizoen als de afgelopen 2 draaien - ik vind het meer dan prima.
Schaken is één van de meest onderschatte spelers van de Eredivisie. Althans, niet door de media en de bondscoach (al hoort hij natuurlijk niet bij Oranje).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, waarvan een paar keer na 85 minuten en later...
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Ik beweerde toch ook niet dat ie ALLEEN MAAR na 55 min gewisseld is? Mijn punt is dat ik m erg wisselvallig vind en zeker in de helft van zn wedstrijden niks laat zien. Dan schiet gelijk iedereen in een soort reflex hier..
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En qua assists?
Fischer was afgezien van de goals die hij maakte gewoon erg wisselvallig.
Feit blijft dat jij zegt dat Schaken in de laatste twee seizoenen meer heeft laten zien dan welke Ajacied op de flank dan ook. Fischer bewijst het tegendeel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.