- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Over enkele minuten de aftrap van de finale van de GOLD Cup. Ben benieuwd. Als de VS zijn eigen goede spel speelt moet dit goed te doen zijn, ondanks dat Panama een vrij stug team is.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Jouw bewijs misschien, lijkt me niet onomstotelijk. Maar prima als jij Fischer puur op die cijfers wil beoordelen..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Geweldige speler, al zal ie wel vaak onzichtbaar zijn maar was ook zijn eerste volwaardige seizoen (of niet eens?), dus kan dat ook wel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jouw bewijs misschien, lijkt me niet onomstotelijk. Maar prima als jij Fischer puur op die cijfers wil beoordelen..
Dadelijk komt nog dat je gaat zeggen dat je liever Schaken dan Fischer in de basis ziet. En ik maar denken dat jullie kampioen willen worden 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens, was bij Feyenoord ook zo met Boëtius. Je moet ze zich niet onaantastbaar gaan laten voelen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik beweerde toch ook niet dat ie ALLEEN MAAR na 55 min gewisseld is? Mijn punt is dat ik m erg wisselvallig vind en zeker in de helft van zn wedstrijden niks laat zien. Dan schiet gelijk iedereen in een soort reflex hier..
Welnee. Iedereen hier geeft wel toe dat hij wisselvallig is.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Fischer en Schaken, wel een leuke combo.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
1 minuut Studio Voetbal.
Begint die Mulder alweer te zeiken over dat hele 'overdreven' onthaal van Strootman.
Is toch mooi man.
Marc en Co vinden 't een absurd bedrag.
Bert vindt hem het bedrag waard. 
Co die denkt dat ze die mensen hebben ingehuurd om daar te staan klappen. 
'Bony moest niet naar Swansea, het was meer iets voor Arsenal of City'. 
'Als Douglas zich een beetje gedraagt in z'n persoonlijk leven kan die bij elke club aan de slag'.
Co ziet ze vliegen, wat praat die man onzin zeg.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Exact, maar het ging over de kwaliteiten van nu en die van de afgelopen 2 jaar.
Laat Schaken maar weer net zo'n seizoen als de afgelopen 2 draaien - ik vind het meer dan prima.
Schaken is één van de meest onderschatte spelers van de Eredivisie. Althans, niet door de media en de bondscoach (al hoort hij natuurlijk niet bij Oranje).
Het ging me ook echt om de vergelijking tussen die twee, dat is natuurlijk appels met peren vergelijken. Schaken is daarbij ook een meer klassiekere buitenspeler, dan dat Fischer dat is. Ik heb op dit moment wel liever Schaken dan Boerigter, Lukoki of Sana. Ik zou op dit moment wel eerder kiezen voor Bojan, omdat zijn potentie wel groter is dan dat van Schaken.
Weet overigens niet wat het aantal assists is van Schaken in 2011/2012.
stinissen (crew films & series)
-
- 23492 berichten
- 77006 stemmen
Alweer de beste aanval dit seizoen? Dat is een prijs op zich.
Tevens zie ik niet in waarom een Bakali/Jozefzoon beter is dan een Bojan, en een Depay beter dan Fischer. Zelfs Matavz/Locadia beschouw ik niet beter als een Hoesen/Sightorsson. Kortom; zoals ze in Duitsland zeggen: Kwatsch!
Bojan een prima speler maar die Bakali gaat denk ik de sensatie worden en Depay is vele male beter dan Fischer zul je op het einde van het seizoen ook zien wil ik ook op wedden dat hij meer goals en assists zal hebben dan Fischer en het duo in de spits van PSV zal ook meer doelpunten maken dan het duo van Ajax wil ik ook op wedden maar dat alles maakt je gelukkig nog geen kampioen ...
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
1 minuut Studio Voetbal.
Begint die Mulder alweer te zeiken over dat hele 'overdreven' onthaal van Strootman.
Is toch mooi man.
Bony moest niet naar Swansea, het was meer iets voor Arsenal of City. 
Co leeft nog altijd in een wereld, dat een Nederlandse speler makkelijk de stap kan maken naar de top.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
1 minuut Studio Voetbal.
Is toch mooi man.
Bony moest niet naar Swansea, het was meer iets voor Arsenal of City. 
Co 
Zegt tot nu toe alleen maar zinnige dingen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Zo, wat een overtreding maakte die Getafe aanvaller op die Feyenoorder ! Wat slechts met geel wordt afgedaan door Bas Nijhuis....
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y42R9I2YoT0[/embed]

j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Co die nu zelfs het Nederlandse voetbal af gaat rekenen op basis van oefenduels en uitslagen en niet aansprekende teams. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Co die nu zelfs het Nederlandse voetbal af gaat rekenen op basis van oefenduels en uitslagen en niet aansprekende teams.
...en op de resultaten in Europa.
Je bent wel lekker selectief weer bezig joene. Nogmaals, Co zegt tot nu toe alleen logische dingen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dan nog. De man praat onzin.
Wat boeien oefenduels nou? Helemaal niks.
Waarom noemt die 't dan?
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Holden er met een blessure al na 20 minuten af. Klote voor hem om na al dat blessureleed ook deze finale weer grotendeels te missen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
'Zonder Messi is Barcelona een stuk minder'.
No shit.
Marc kan nog wat les nemen van Jan.
Hij kan amper omgaan met dat scherm.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Van Hintum nu meteen nooit meer uitnodigen! Wat een zak hooi!
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Kan iemand dat ding niet afpakken van Marc.
wat een gepruts.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
zijn door perschefs, nietszeggende spelers en – toegegeven – vele uren zonnebank gefrituurde brein kwam slechts met de grootst mogelijke moeite op gang
Ik moest even hieraan denken:
Zowaar een prima uitzending vandaag. Hintum is een prutser met zijn apparaat (denk je van die kale af te zijn), maar Adriaanse een verademing (die zegt enkel zinnige dingen) en Bert gewoon een mooie aanvulling daarop.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou, het gaat de halve uitzending weer over PSV, Ajax komt er, ondanks dat ze gister zelfs speelden, weer af met 2 minuutjes. Durf aub dit nooit Studio Ajax meer te noemen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Lijkt me logisch gezien alle veranderingen.
Wat moet je over Ajax vertellen? Gaat de Jong nog? Gaat Eriksen nog? That's it.
De Belgische competitie beter dan de Nederlandse? 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
0-0 stand bij rust.
75% balbezit van de VS. Panama hobbelt er een beetje achteraan maar is wel behoorlijk snel in de counter. De VS weet verder nauwelijks gevaarlijk te zijn doordat Panama met z'n 11en in het eigen doelgebied staat.
Verder triest voor Holden maar zijn vervanger, Diskerud, vind ik toch wel een veel fijnere speler. Een geluk bij een ongeluk dus.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Co had als trainer bij Ajax ook liever Vennegoor of Hesselink dan Zlatan. Qua spelers zit hij er regelmatig naast. Neemt niet weg dat hij echt wat kan gaan toevoegen aan de Nederlandse voetbaljournalistiek. In Nederland kon alleen Louis van Gaal op tv beter uitleg geven over zaken met betrekking tot tactiek.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bojan een prima speler maar die Bakali gaat denk ik de sensatie worden en Depay is vele male beter dan Fischer zul je op het einde van het seizoen ook zien wil ik ook op wedden dat hij meer goals en assists zal hebben dan Fischer en het duo in de spits van PSV zal ook meer doelpunten maken dan het duo van Ajax wil ik ook op wedden maar dat alles maakt je gelukkig nog geen kampioen ...
Bakali gaat denk ik 80% van zijn wedstrijdjes in de Jupiler League spelen, en mag soms opdraven wanneer de vleugels onderbezet zijn door blessures. Ik vind (van wat ik zag) hem een geweldig talent maar staat voorlopig onderaan de pikorde (zeker gezien zijn leeftijd).
Weddenschap ga ik niet aan, omdat ik niet weet waar Depay zijn max. ligt. Wat ik wel weet is dat Fischer gaat knallen dit tweede jaar en Depay in zijn eerste volledige seizoen niet constant zal zijn. Maar het zou zo maar kunnen dat Depay inderdaad betere statistieken heeft straks. Maar dat had Dries' verstoppertje' Mertens ook en die zou ik never nooit ruilen met Fischer. Dat de spitsen van PSV productiever zijn dit seizoen zou me niets verbazen, dat zijn ze al drie jaar namelijk. Maar het collectief en de drie schalen staan in Amsterdam.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Voor Feyenoord is het allerbelangrijkst dat de boel een beetje heel blijft gedurende het seizoen. Pellè en Clasie zijn onvervangbaar. Als Vilhena zijn niveau door weet te trekken, is hij dat ook. Ik hoop echt dat Clasie het niveau uit zijn eerste jaar weer gaat oppakken, dan heb je op die positie met afstand de beste speler van de top drie en dat gaat het voetbal heel veel goed doen. Vilhena gaat ook weer een stap maken, ook dat is erg welkom. Alleen, met een figuur als Immers ga je natuurlijk nooit echt meedoen. Ik dan ook bereid een moord te plegen om El Ahmadi terug naar Rotterdam te brengen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Koetje durft natuurlijk niet de man van 1 miljoen te laten banken. Was hij transfervrij gekomen dan lijkt het me dat hij al op de bank had gezeten en Vilhena achter Pelle stond. Sleegers is ook al 19, naar wat ik begrijp een van Varkenoords paradepaardjes dus die zou prima als stand in kunnen fungeren.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Wedstrijd ten einde. Eindstand 1-0 USA. Na 6 jaar weer Gold Cup winst voor Amerika 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.