• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.089 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.028 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

AZ boven Feyenoord? Hoe dan? Hoogste positie voor AZ is 6e. Met veel geluk 5e.

1. Ajax

2. PSV

3. Feyenoord

4. Vitesse

Als Feyenoord er een bruikbare vleugelaanvaller + goede back-up voor Pellè bij krijgt, is Feyenoord een serieuze titelkandidaat. Nu alleen als Pellè (en Schaken + Boëtius - nu al geblesseerd - fit blijven)

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Als alles wat vorig jaar tegenzat bij AZ nu meezit zou het idd goed kunnen dat ze met deze selectie de top 5 halen, maar ga voor alsnog nog even voor Twente in de top 5.

Hun instelling was allerbelabberdst. Daarnaast hebben ze na de winterstop ook hopeloos gevoetbald, op een aantal uitzonderingen na (Vitesse, bijv.).

Daarnaast zijn hun 2 beste spelers vertrokken. Met nu een veel betere verdediging, natuurlijk, maar dat is voorlopig wel subtopniveau.

Martens is wel een erg bruikbare voetballer. Ik hoop voor hem en AZ dat hij het langer dan 10 wedstrijden volhoudt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Martens is de nieuwe man van glas, dus die zal helaas weer niet veel potjes ballen vrees ik nee.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

mjk87 schreef:
(quote)

Dat hij de enigste is vindt hij zelf ook Zulke taalfouten, brrrr.

Maandag zit snuif snuif Kieft aan tafel overigens.
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken.

En toch gebruik ik enigste!

mjk87 (moderator films)

• 14557 berichten
  • 4535 stemmen

Alleen is mijn 'enigste' in de context wel juist bedoeld Maar fijn dat je weer wat geleerd hebt.

1. Ajax

2. Feyenoord

3. PSV

4. FC Twente

5. SC Heerenveen

Serieus, ik twijfel nog over plek 4,5 en verder. Alle clubs lijken kwaliteit te hebben ingeleverd. Tussen plek 3 en 4 zit straks een gapend gat van 15 punten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Feyenoord gaat echt niet boven PSV eindigen. PSV en Ajax gaan denk ik ruim boven de rest eindigen. Daar zit het meeste voetbal en de meeste kwaliteit in.

Clubs als Twente en Vitesse zijn trouwens wel lastig in te schalen ja. Plek 4-8. Maar waar...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gekocht voor een half miljoen en verkocht voor 3.5. Wat dat betreft prima gezien zijn contractduur en gebrek aan onderscheidend vermogen. Ergens jammer, want we hebben bij vlagen gezien hoe goed hij was wanneer hij fit is en vrij in zijn hoofd. Maar dat was zelden.....

Nu op de vleugels Fischer en Bojan, met daarachter Sana, de Sa, Andersen en Schone (speelde vorig seizoen ook regelmatig op rechts).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

AZ boven Feyenoord? Hoe dan? Hoogste positie voor AZ is 6e. Met veel geluk 5e.

Ja, als ik die wijsheid had was ik wel rijker geweest. Zie de zekerheid van Feyenoord boven AZ nog niet zo, AZ heeft heel verstandig ingekocht met Wuytens en Gudelj. Johansson gaat ook vlammen.

Als Feyenoord er een bruikbare vleugelaanvaller + goede back-up voor Pellè bij krijgt, is Feyenoord een serieuze titelkandidaat. Nu alleen als Pellè (en Schaken + Boëtius - nu al geblesseerd - fit blijven)

Titelkandidaat? Verre van. Outsider, met enorm veel positiviteit en goede wil. Meer niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Waarom zou Feyenoord geen titelkandidaat zijn. Ze hebben hetzelfde elftal als vorig jaar maar met meer ervaring. Zou je toch meer punten moten kunnen pakken dan vorig jaar.

Moet je daarnaast enkel hopen dat de concurrentie dat niet doet. SV moet gaan bouwen en Ajax heeft hopelijk een zwaar CL seizoen..... Nee, het enige dat Feyenoord moet doen is constant zijn en winnen van de kleintjes. En tegen de (sub)toppers) gewoon de 0 houden.

The Oceanic Six schreef:

Feyenoord gaat echt niet boven PSV eindigen. PSV en Ajax gaan denk ik ruim boven de rest eindigen. Daar zit het meeste voetbal en de meeste kwaliteit in.

Alsof het team met de meeste voetbal en kwaliteit altijd het hoogst eindigt.....

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

In principe eindigt de beste ploeg die het beste speelt bovenaan ja. Maar zelden dat het niet zo is, zeker in een competitie waar je meer dan 30 duels speelt waardoor het niet van geluk of wat ook af kan hangen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Komend seizoen gewoon geen cadeautjes uitdelen van die scheidsrechters aan Feyenoord en ze eindigen vierde.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Maar jullie spelen die seizoen ook Europees Reinbo! Dat maakt het zwaarder dan vorig seizoen en gezien het feit dat toppers als Harmeet' de Noorse Iniesta' Singh en Ruud 'mooiboy' Vormer de bank warm houden voorspel ik weinig goeds.

Of gaan jullie het weer verkloten in de Europese play-offs dadelijk ?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Inclusief wat Joenne zegt. Nog een dergelijk arbitraal feestbanket in de Kuip dit seizoen en men zal een telefoontje naar Guinness moeten plegen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Komend seizoen gewoon geen cadeautjes uitdelen van die scheidsrechters aan Feyenoord en ze eindigen vierde.

Zo is dat. Die 45 penalty's van vorig seizoen hebben aardig kunnen verbergen dat het voetbal van Feyenoord gewoon matig was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Waarom zou Feyenoord geen titelkandidaat zijn. Ze hebben hetzelfde elftal als vorig jaar maar met meer ervaring. Zou je toch meer punten moten kunnen pakken dan vorig jaar.

Moet je daarnaast enkel hopen dat de concurrentie dat niet doet. SV moet gaan bouwen en Ajax heeft hopelijk een zwaar CL seizoen..... Nee, het enige dat Feyenoord moet doen is constant zijn en winnen van de kleintjes. En tegen de (sub)toppers) gewoon de 0 houden.

Te afhankelijk van Pelle, en die zal echt niet weer zo'n seizoen draaien. Zoals eerder gezegd speel je nu en Europees en zal je echt niet weer zoveel arbitrale meevallers krijgen. Zolang het voetbal nog zo abominabel is zou ik echt niet durven uitspreken dat je een titalkandidaat bent.

Alsof het team met de meeste voetbal en kwaliteit altijd het hoogst eindigt.....

Euhh, ja.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

j0enne schreef:

Net als 2 seizoenen geleden zeker?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Hoezo schat iedereen Vitesse en Twente zo hoog in? Die hebben toch alleen maar spelers verkocht deze zomer en er bijna niks voor teruggehaald? De Feyenoorders hier schatten zichzelf te hoog in vind ik. Gevalletje zelfpijperij dus, wat zijn ze daar toch goed in die Rotterdammers.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja, als ik die wijsheid had was ik wel rijker geweest. Zie de zekerheid van Feyenoord boven AZ nog niet zo, AZ heeft heel verstandig ingekocht met Wuytens en Gudelj. Johansson gaat ook vlammen.

(quote)

Titelkandidaat? Verre van. Outsider, met enorm veel positiviteit en goede wil. Meer niet.

Met die 2 gewenste spelers erbij mag je je doelstelling niet lager zetten dat de titel. Waar is je sportmentaliteit gebleven?

Nu is Feyenoord een outsider. Eenzelfde groep als het voorgaande jaar kan ook positief uitpakken.

Voorin komt Feyenoord tekort in de breedte. Het basiselftal is prima.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Toen hadden ze gewoon geluk met Guidetti waar nog niemand van had gehoord.

Goed argument.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Net als 2 seizoenen geleden zeker?

Allemaal veel te afhankelijk van één speler, eerst Guidetti, nu Pelle.

Oh, Lewis heeft trouwens die theme song van Ji-Sung Park!

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

SV kijk ik al jaren niet meer. De heren nemen zichzelf te serieus is mijn mening hoewel eerlijkheidshalve ik daar inmiddels nauwelijks over kan oordelen.

VI zie ik wel vaak, vind het ontspannend en zelfs een aantal vrienden van me die niet van voetbal houden vinden het kijkbaar, met name door het komisch en verbale talent van de heer Derksen.

De heer Van der Gijp is wat te veel in z'n nopjes met zichzelf, maar heeft toch gemiddeld één à twee prima opmerkingen per aflevering.

Ik vind Hansie Hansie soms best wat zinnigs melden over voetbal trouwens.

Nu tijd voor een andere Hans.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

Te afhankelijk van Pelle, en die zal echt niet weer zo'n seizoen draaien.

Wellicht minder doelpunten dan 27, maar waarom hij minder zou voetballen? Zijn sterkte is zijn balvastheid en z'n techniek in de kleine ruimte. Dat verleer je niet zomaar.

15+ is een garantie. Als hij fit blijft, uiteraard.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zie nu net die aanslag op Sleegers. Man man wat een schandalige en smerige overtreding.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Allemaal veel te afhankelijk van één speler, eerst Guidetti, nu Pelle.

Oh, Lewis heeft trouwens die theme van Ji-Sung Park!

Op iedere positie loopt een bovengemiddelde Eredivisiespeler. Immers net iets daaronder.

Feyenoord mag wel wat meer scorend vermogen krijgen. Immers heeft dat wel. Schaken zal het niet meer leren, maar van Boëtius, Vilhena en Clasie verwacht ik meer scorend vermogen dan vorig jaar.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Materny schreef:

Zie nu net die aanslag op Sleegers. Man man wat een schandalige en smerige overtreding.

Tegen AZ gingen ze ook met 9 man het veld af. Leuk, die oefenwedstrijden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Met die 2 gewenste spelers erbij mag je je doelstelling niet lager zetten dat de titel. Waar is je sportmentaliteit gebleven?

Nu is Feyenoord een outsider. Eenzelfde groep als het voorgaande jaar kan ook positief uitpakken.

Voorin komt Feyenoord tekort in de breedte. Het basiselftal is prima.

Wen er maar weer aan, mochten ze voetballend niet tien keer beter worden dan vanmiddag word ik er niet positiever op . Ook die steekpass die ze maar niet durven te geven maakt me strongchagrijnig.

stinissen (crew films & series)

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

1. PSV ( beste aanval)

2. Ajax ( Gaat ten onder aan dat vreselijke getik en geen kansen creëren)

3. Feyenoord ( Met pijn en moeite)

4. Twente ( Komt weer iets terug)

5. Roda ( De verrassing)

stinissen (crew films & series)

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

Al hoop ik natuurlijk op Ajax

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

1. PSV ( beste aanval)

Alweer de beste aanval dit seizoen? Dat is een prijs op zich.

Tevens zie ik niet in waarom een Bakali/Jozefzoon beter is dan een Bojan, en een Depay beter dan Fischer. Zelfs Matavz/Locadia beschouw ik niet beter als een Hoesen/Sightorsson. Kortom; zoals ze in Duitsland zeggen: Kwatsch!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wellicht minder doelpunten dan 27, maar waarom hij minder zou voetballen? Zijn sterkte is zijn balvastheid en z'n techniek in de kleine ruimte. Dat verleer je niet zomaar.

15+ is een garantie. Als hij fit blijft, uiteraard.

Dat denk ik ook, probleem is dat je dan Immers heb die bijsluit bvb, kan echt geen bal vasthouden Zou liever hebben dat Vilhena de meest diepe middenvelder wordt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.