- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
Als Gijpie zich maar niet weer het hele seizoen gaat aftrekken op Barca en Madrid en niks anders doet dan werkelijk elke speler in Nederland af te kraken. Verder heb ik zeker weer zin in VI en in mindere mate SV. Het mag nou allemaal wel weer beginnen.
Dat gaat nog net, ik heb eerder een tyfushekel aan Boskamp die én steeds dezelfde woorden gebruikt, slecht acteert als hij verongelijkt probeert te doen en vooral dat eeuwige slaan van hem begint me de keel uit te hangen. Ooit was het grappig, nu is het vooral hondsirritant.
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
Zonder Arno Vermeulen zou sv al veel beter zijn. Die hockey coach komt gelukkig al nooit meer langs.
Arno
Wel prima op de radio als commentator want zijn stem is best prettig daarvoor en je ziet zijn hoofd niet. Voor tv ongeschikt aangezien hij alles verkeerd ziet, maar als ik radio luister weet ik dat in elk geval niet.
En wat vond je van Borst? Heel veel geven af op de HOCKEYcoach, maar aanbidden Borst. Alsof hij meer verstand heeft van voetbal, coaching, tactiek, fitheid van spelers et cetera.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
@NW: Is mijn mening. Heb geen zin om een uur lang naar serieus gezever te luisteren over een simpel spelletje genaamd voetbal. Ze doen verdomme alsof het raketwetenschap is.
Achteraf fouten zoeken à la Jan van Halst is inderdaad erg goedkoop scoren. Elke speler loopt weleens een keer verkeerd in een wedstrijd. Of geeft een verkeerde pass. Arno Vermeulen die moet gewoon zo snel mogelijk met zijn kop en stem van de tv af. Cheque is zo vreselijk nep: zie Vermeulen. Waterreus is niet leuk, interessant, of wat dan ook: zie Vermeulen.
VI kijk ik al een hele tijd niet meer.
Begon van kwaad tot erger te worden.
Van der Gijp die maar bleef zeiken hoe slecht spelers wel niet waren, met name de PSV'ers moesten 't altijd ontgelden. Dezelfde grappen maken omdat die door z'n stof heen is.
Momenten 100x laten zien. Hansie Hansie die z'n act maar bleef volhouden. Genee die 'm maar uit z'n de tent probeerde te lokken met opmerkingen. Derksen die altijd bij bepaalde personen met een stijve piemel onder tafel zitten en o wee als je iets onaardigs over ze zegt.
En natuurlijk niet te vergeten de kantineheld, daar is maar één emoticon voor: 
Boskamp en Kieft kwamen tenminste nog met inhoudelijke informatie.
Ben het alleen eens met je zin over de kantineheld. Hopelijk hebben ze dat eruit gehaald. Heb een idee dat het schuingedrukte gedeelte nog de meeste invloed op je heeft. Niet zo serieus nemen en gewoon genieten!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sowieso het mankement van VI, het tot het irritante door blijven voeren van gimmicks. Zo'n Hans Kraay moet je inderdaad niet vragen, en het inhoudelijke gehalte mag wel wat omhoog. Die kantinekneuzen mogen ook geloosd worden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
Sowieso het mankement van VI, het tot het irritante door blijven voeren van gimmicks. Zo'n Hans Kraay moet je inderdaad niet vragen, en het inhoudelijke gehalte mag wel wat omhoog. Die kantinekneuzen mogen ook geloosd worden.
Eens. Al snap ik VI met die kantinerotzooi en NL voetballand wel: ze moeten hun sponsors tijd geven. Maar ik neem het vaak op, kijk vanaf 9 uur en spoel al die rotzooi en reclame door. Ben dan ook om 10 uur klaar.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Qua VI: ik wil de terugkeer van Dat Zeg Ik. Derksen vind ik echt top, niet zozeer vanwege de inhoud (?) maar qua timing en intonatie is er geen betere. Emiel is cool vanwege zijn rattenlachje. Raoul Heertje mag ook wel weer eens langskomen. De Toto is het beste onderdeel, lig vaak in een deuk.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Wat een idioot die spits van Getafe. Schandalige overtreding op Sleegers, schopt 'm bijna doormidden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Slechte generale van Feyenoord. 3-1 is wel erg geflatteerd. Slecht positiespel, de wil te voetballen, een offensieve visie, organisatorisch matig, passing slordig, voorin niet daadkrachtig. Nee, als dit illustratief is voor het seizoen gaat het weer een vervelend seizoen worden. Moet echt veel en veel beter. Met veel goede wil kan ik er een 4 aan kwijt.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Sowieso het mankement van VI, het tot het irritante door blijven voeren van gimmicks. Zo'n Hans Kraay moet je inderdaad niet vragen,
Het blijven uitsluitend gimmicks en in dat kader is Kraay Jr. nog wel leuk, vooral ook omdat hij soms echt op de kast zit.
Dat zal Wilfred Genant nooit laten gebeuren. Zodra het echt ergens over gaat schakelt hij weer naar de poep- en plasgrappen en probeert hij Hansie weer op de kast te krijgen of Boskamp een klap te laten uitdelen.
Dat snap ik ook niet. Sponsoring prima maar noem dat product dan een keer of tien en dan zijn we klaar, nu is het gewoon een mooi moment om maar eens weg te zappen en over het algemeen kom ik daarna al niet meer terug.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
VI mag gewoon een uur gaan duren ipv anderhalf uur. Gijpie zei zelf ook al eens hoe lastig het is om niet in herhalingen te vallen en die tijd door te zitten. Helft van VI is ook totaal niet informatief.
Maar ja commercieel en reclame, ik weet het.
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Arno
Wel prima op de radio als commentator want zijn stem is best prettig daarvoor en je ziet zijn hoofd niet. Voor tv ongeschikt aangezien hij alles verkeerd ziet, maar als ik radio luister weet ik dat in elk geval niet.
En wat vond je van Borst? Heel veel geven af op de HOCKEYcoach, maar aanbidden Borst. Alsof hij meer verstand heeft van voetbal, coaching, tactiek, fitheid van spelers et cetera.
Hugo borst vond ik wel ok, maar aanbidden nee. Voetbal inhoudelijk had ie niet bijster veel te melden. Hij was wel op een goede manier kritisch ten opzichte van de gasten die er zaten.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wat een idioot die spits van Getafe. Schandalige overtreding op Sleegers, schopt 'm bijna doormidden.
Hadden tegen AZ ook al twee keer rode kaart ontvangen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Anyway top 5 dit jaar:
1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord
4.Vitesse
5.Twente
Wat is jullie prognose?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Deze idioot kreeg slechts geel, onbegrijpelijk. Er was in de eerste helft ook al een rode kaart waardige overtreding. Gefrustreerd kutclubje.
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Inderdaad Kraaij eruit, tenzij hij dat krampachtige en overdreven gedoe niet meer doet. Dat zal ie alleen niet afleren. Ik vind dat ze de kantineheld er inderdaad uit moeten gooien. Van mij mogen ze de rubriek anno vaker doen, dat is in het weekblad ook altijd interessant.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Anyway top 5 dit jaar:
1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord
4.Vitesse
5.Twente
Wat is jullie prognose?
AZ komt hoger te staan. Ik reken er ook op dat de basis- elftal van AZ nog wordt aangepast.
1. PSV
2. Ajax
3. Vitesse
4. AZ
5 Feyenoord.
Feyenoord zal het zwaarder krijgen dan de 2 seizoenen hiervoor. Mede doordat het positie spel wat eendimensionaal is.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
AC Milan zou €15 mil willen bieden op Ola John. Best netjes voor en speler die nog niet eens basis klant is bij Benfica...
Niet teveel van geloven. Milan draait elk dubbeltje tien keer om en zal echt geen € 15 miljoen voor een vleugelspeler uitgeven terwijl ze niet eens met vleugelspelers spelen. Hooguit dat ze hem een jaartje gaan huren - Robinho is gisteren in de wedstrijd tegen Valencia ook weer geblesseerd geraakt en zal ook wel weer enkele weken tot maanden uit de roulatie liggen.
Milanwatchers en verscheidene Italiaanse media gaan er vanuit dat het een "smokescreen' is en dat de gesprekken eerder over Kondogbia (Sevilla) of Mangala (Porto) gaan.
Blij dat Milan Poli heeft aangetrokken en de volledige rechten over Constant heeft verkregen. Hopelijk trekt men Honda nog in deze transferwindow aan voor extra creativiteit op het middenveld. Verder erg blij dat De Jong weer terug is. Scoorde gisteren nog een fenomenaal doelpunt tegen Valencia:
De verdediging stond gisteren bij tijd en wijle wel weer te schutteren. Maar goed, Zapata, Abate en De Sciglio speelden ook nog niet mee. Stiekem hoop ik nog op een extra centrale verdediger, maar ik denk niet dat dat erin zit. Denk niet dat Milan dit jaar voor de titel speelt; daar missen ze de kwaliteit voor, en dan vooral in de breedte. Napoli koopt erg sterk in deze periode en ook Juventus is op hun zwakste plek - de voorhoede - veel sterker geworden met Llorente en Tevez. En ook Fiorentina en Roma zijn een stuk sterker geworden. Benatia is eigenlijk de CV waarvan ik gehoopt had dat-ie de overstap zou maken naar Milan. Verder erg mooi dat Higuain, Gomez en Strootman naar de Serie A zijn gekomen. De Serie A komt tot nu toe als winnaar uit de bus wat betreft competitie met de leukste aankopen.
EDIT: Ook Bonera is nu officieel 70-90 dagen uitgeschakeld door een blessure die hij gisteren heeft opgelopen. Diverse bronnen melden dat Milan Matias Silvestre op het oog heeft. Ik zie liever een CV die met Mexes en Zapata vecht om een basisplek, en niet een back-up voor een geblesseerd iemand.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Anyway top 5 dit jaar:
1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord
4.Vitesse
5.Twente
Wat is jullie prognose?
1. PSV (hebben stiekem een leuke selectie bij elkaar gewinkeld, meeste rotte appels zijn weg)
2. Ajax (toch die Fruitschaal winnen terwijl je weet dat je dan geen kampioen gaat worden
)
3. AZ (Gouweleeuw, Gudelj en Wuytens zijn prima aankopen en Martens is weer terug)
4. Feyenoord (mits Pelle weer gaat scoren want van de rest moet het niet teveel afhangen)
5. Vitesse (krijgen vast nog wel wat "gratis" spelers)
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Anyway top 5 dit jaar:
1.Ajax
2.PSV
3.Feyenoord
4.Vitesse
5.Twente
Wat is jullie prognose?
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. Az
5. Vitesse
Wel onder voorbehoud van wat er in de transferwindow gaat gebeuren. Twente gaat een matig seizoen draaien. RKC degradeert.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als alles wat vorig jaar tegenzat bij AZ nu meezit zou het idd goed kunnen dat ze met deze selectie de top 5 halen, maar ga voor alsnog nog even voor Twente in de top 5.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
1.Feyenoord
2. Ajax
3.PSV
4.Vitesse
5.Twente
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
1. PSV
2. Ajax
3. AZ
4. Feyenoord
5. Vitesse
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Alleen al door het verdwijnen van het gezeur en gezeik van deze met weinig zelfkennis toebedeelde hardrenner wordt Ajax er beter op.
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
Tiësto is anders soms best prettig te hebben achter de hand, maar eerlijk is eerlijk, hij heeft al anderhalfjaar op enkel moment na weinig laten zien.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Qua VI: ik wil de terugkeer van Dat Zeg Ik. Derksen vind ik echt top, niet zozeer vanwege de inhoud (?) maar qua timing en intonatie is er geen betere. Emiel is cool vanwege zijn rattenlachje. Raoul Heertje mag ook wel weer eens langskomen. De Toto is het beste onderdeel, lig vaak in een deuk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha Boerrigter voor 3,5 miljoen verkopen. Ik zeg deal.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Tiësto is anders soms best prettig te hebben achter de hand, maar eerlijk is eerlijk, hij heeft al anderhalfjaar op enkel moment na weinig laten zien.

3.5 miljoen voor een flapdrol die ook nog eens een contract van nog maar één jaar heeft is echt belachelijk veel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14556 berichten
- 4534 stemmen
Dat hij de enigste is vindt hij zelf ook
Zulke taalfouten, brrrr.Maandag zit snuif snuif Kieft aan tafel overigens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.