• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.954 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.602 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Park zal waarschijnlijk een aanwinst zijn

Dat hadden ze bij PSV toen ook verwacht van Bouma, Reiziger en Kluivert.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

mjk87 schreef:

Ajax wint geheim oefenduel van Willem II - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Ajax speelde dus vanmiddag nog een oefenpot met diegenen die gisteren niet in actie kwamen.

Waarom ook weer geheim. Beetje jammer. Het is wel officieel inderdaad, AFC Ajax heeft het ook op Facebook neergezet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Waarom ook weer geheim. Beetje jammer. Het is wel officieel inderdaad, AFC Ajax heeft het ook op Facebook neergezet.

Wat dacht je vanwege financiële redenen? Als ze het bekend maken, dan komt er veel volk naar de wedstrijd, wat je weer een hoop beveiliging etc kost. Terwijl dit maar een conditiepotje was tussen de reservespelers en Willem II.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Ji Sung Park

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nou nou, beetje overtrokken hoor A&L. Dit past verder wel in de lijn van besloten trainingen(we hebben niet eens een normale eerste training gehad), vreemde besluiten op open dagen en negatieve reisadviezen die we deze zomer al meemaken.

Het zal wel met de "verbouwing" te maken hebben... Daar wordt alles op gegooid namelijk Conditiepotje kan je ook wel tegen de amateurs van Ajax doen of Jong Ajax...

(afbeelding)

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

mjk87 schreef:

Ajax wint geheim oefenduel van Willem II - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Ajax speelde dus vanmiddag nog een oefenpot met diegenen die gisteren niet in actie kwamen.

Hoax. Sensatie Sana zou hebben gescoord, wie dit gelooft is gek.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Lefgozer schreef:

Het scheen dan ook aardig warm te zijn in het stadion. Waarom die mafkezen dan ook het dak dichtlaten is voor mij een raadsel. Zal wel weer een idee van Jopie geweest zijn.

Bejaarden kunnen toch juist slecht tegen de hitte?

Overigens zie ik in het ontbreken van juist Kennis Vermeer op de elftalfoto wel de hand van Jopie...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

geheim oefenduel

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Film >> Filmgames >> Dit of dat spel

Heren, aanvullen graag!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vanavond trouwens weer Studio Voetbal (en morgenavond, veel belangrijker, weer VI!) op televisie. Toch wel weer fijn, keertje een praatprogramma over voetbal na die maanden. Ook al is SV kwalitatief vrij matig, ik ga het wel kijken. Ik neem aan dat ze voorspellingen gaan doen.

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

SV heeft wel veel nieuwe gezichten. Wellicht dat het beter wordt dit seizoen. Maar VI ijk ik ook zeer naar uit. Net als de seizoensgids trouwens met alle voorspellingen. Keek hem van vorig seizoen eens terug. Alleen Genee had Ajax als kampioen gegokt. Ikzelf zat mee met de rest en kwam op PSV uit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feli nog mede-ajacieden met deze geweldige prijs

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Studio Ajax is na het wegvallen van Borst helemaal afgetakeld. Alleen Mulder laat mij geregeld grinniken en wordt vervolgens weer onterecht de les gelezen door Jan ''Biljartbal'' van Halst en Waterreus. Adriaanse is een man met kennis, maar niet iemand die het programma wat leven kan brengen evenals Van Marwijk. Ik kijk vooral uit naar VI, waar ze het allemaal wat minder serieus nemen

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ik ben met een schuin oog naar die finale bij de vrouwen aan 't kijken.

Noorwegen krijgt 2 onterechte penalty's, keeper van Duitsland geeft er niks om en pakt ze gewoon allebei.

Kan Nederland toch zeggen dat ze in de zwaarste poule zaten aangezien beide finalisten erin zaten.

Maar achteraf gezien hadden ze die van Duitsland gewoon moeten winnen en die van Noorwegen nooit hoeven te verliezen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Er zitten wel wat lekkere meiden bij dat vrouwenvoetbal maar het doet verder echt pijn aan de ogen. Het is gewoon geen vrouwensport en ziet er zo hakkelend uit allemaal.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

nclo schreef:

Studio Ajax is na het wegvallen van Borst helemaal afgetakeld. Alleen Mulder laat mij geregeld grinniken en wordt vervolgens weer onterecht de les gelezen door Jan ''Biljartbal'' van Halst en Waterreus. Adriaanse is een man met kennis, maar niet iemand die het programma wat leven kan brengen evenals Van Marwijk. Ik kijk vooral uit naar VI, waar ze het allemaal wat minder serieus nemen

Zucht... Hoe kan je het ook studio Ajax noemen met die PSV'er aan tafel? We weten allen immers hoe van Gelder is(probeert alles rondom Ajax te vermijden... Je hebt de afgelopen 2 jaar ons niet zien zeiken op SV hier in het topic merk ik al

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja hoor, vrij weinig veranderd na een helft. Zeer labiele defensie, positiespel zonder enige visie en stootkracht, en ook weer blijft de wil om door te drukken na een goal totaal niet aanwezig. Individuele fouten, slecht uitgevoerd positiespel, organisatorisch onsamenhangendheid, nonchalante mindset etc. zullen weer de boventoon gaan voeren. Verwacht ook weer dat de dode spelsituaties (zowel aanvallend als verdedigend van een abominabel niveau zullen zijn).

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zucht... Hoe kan je het ook studio Ajax noemen met die PSV'er aan tafel? We weten allen immers hoe van Gelder is(probeert alles rondom Ajax te vermijden... Je hebt de afgelopen 2 jaar ons niet zien zeiken op SV hier in het topic merk ik al

Ja, als SV iets niet meer is, dan is het Studio Ajax, met dank aan Sjekkie die al jaren zijn imago probeert te veranderen Het blijft hilarisch, gaat het 1 minuut over Ajax, begint Sjekkie weer over wat nieuws, want dat is ''even belangrijker''.

depri83

• 6806 berichten
  • 1491 stemmen

Heeft hij ongelijk?

Met Adriaanse wordt het iig wat meer inhoudelijk (als hij de spelers nog uit elkaar kan houden).

Jan Mulder mocht van mij 3 jaar geleden al vertrekken. Als er nog eens een voetbalprogramma voor de jaren '60 gemaakt wordt kan hij terug komen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

otherfool schreef:

Overigens zie ik in het ontbreken van juist Kennis Vermeer op de elftalfoto wel de hand van Jopie...

depri83

• 6806 berichten
  • 1491 stemmen

Haha, de overdaad aan blonde Arische jongens sinds het aantreden van Cruijff is wel tekenend ja.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ah, is Moses Daddy daarom niet gecontracteerd...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Studio Voetbal is geen fuck aan omdat ze zichzelf zo serieus nemen.

VI hooligan!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als Gijpie zich maar niet weer het hele seizoen gaat aftrekken op Barca en Madrid en niks anders doet dan werkelijk elke speler in Nederland af te kraken. Verder heb ik zeker weer zin in VI en in mindere mate SV. Het mag nou allemaal wel weer beginnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lefgozer schreef:

Studio Voetbal is geen fuck aan omdat ze zichzelf zo serieus nemen.

VI hooligan!

Prima in balans dacht ik zo. Zie het probleem niet echt met een serieuze benadering.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Studio Voetbal kijk ik wel weer een keer zodra Jan van Halst daar weg is. Wat is dat toch een verschrikkelijk mannetje. Die neemt voordat de wedstrijd is begonnen al een stelling en is dan de rest van de dag bezig een paar beeldjes bij elkaar te plakken om zijn punt duidelijk te maken. Weg met die machine en weg met die biljartbal. Overigens begin ik na het ontslag van Van Halst wel te zeuren over Arno Vermeulen want die vind ik ook ietwat minder dan geweldig.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Zonder Arno Vermeulen zou sv al veel beter zijn. Die hockey coach komt gelukkig al nooit meer langs.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

VI kijk ik al een hele tijd niet meer.

Begon van kwaad tot erger te worden.

Van der Gijp die maar bleef zeiken hoe slecht spelers wel niet waren, met name de PSV'ers moesten 't altijd ontgelden. Dezelfde grappen maken omdat die door z'n stof heen is.

Momenten 100x laten zien. Hansie Hansie die z'n act maar bleef volhouden. Genee die 'm maar uit z'n de tent probeerde te lokken met opmerkingen. Derksen die altijd bij bepaalde personen met een stijve piemel onder tafel zitten en o wee als je iets onaardigs over ze zegt.

En natuurlijk niet te vergeten de kantineheld, daar is maar één emoticon voor:

Boskamp en Kieft kwamen tenminste nog met inhoudelijke informatie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Studio Voetbal kijk ik wel weer een keer zodra Jan van Halst daar weg is. Wat is dat toch een verschrikkelijk mannetje. Die neemt voordat de wedstrijd is begonnen al een stelling en is dan de rest van de dag bezig een paar beeldjes bij elkaar te plakken om zijn punt duidelijk te maken. Weg met die machine en weg met die biljartbal. Overigens begin ik na het ontslag van Van Halst wel te zeuren over Arno Vermeulen want die vind ik ook ietwat minder dan geweldig.

. Vreselijk die van Halst met zijn mooi achteraf lullen. Vreselijke analyticus en heeft ook niets zinnigs te melden. Nu Vermeulen nog.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

De allereerste die bij SV weg moet is natuurlijk die vreselijke ABBA-zingende, PVV-stemmende, Ajax-pyama dragende Cheque 'Ik haat Real Madrid' Van Geld. Prachtig momentje vorige maand toen Stef Clement de vloer aanveegde met die kale gladjakker in Langs de Lijn. Mooie kollum: Stef Clement van Team Blanco veegt de vloer aan met Jack van Gelder - hpdetijd.nl

zijn door perschefs, nietszeggende spelers en – toegegeven – vele uren zonnebank gefrituurde brein kwam slechts met de grootst mogelijke moeite op gang

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.