• 15.962 nieuwsartikelen
  • 178.939 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.556 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Volgens mij vond jij het gisteren ook slecht, dus waarom jij je niet, maar ik me dan wel indek als ik dat ook constateer, is me een raadsel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Omdat je constant bezig bent te doen alsof Ajax hopeloos is en de concurrentie steeds beter wordt. Dat is toch wel vrij opzichtig indekken.

Maar iets belangrijkers, speciaal voor vriendje otherfool:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat je mijn reactie(s) zelf weer in extremen trekt, kan ik ook niet veel aan doen. Wie weet ontwikkel je ooit nog wat nuance

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

The Oceanic Six schreef:

In mijn ogen hoort Poulsen gewoon te spelen. Die zorgt voor extra balans, verovert veel ballen en stuurt het hele team aan. Schone is een uitstekende speler, maar ik zie hem liever in een aanvallende rol. Dat kan als aanvallende middenvelder of op een flank. Alleen is hij dan wel vaste wissel en geen basisspeler. Siem zie ik weer liever als spits, als middenvelder weet hij me niet zo te overtuigen.

Verder weer lachen met Quido hoor. Wat moet het leven heerlijk zijn als je je altijd in kan dekken.

Schöne is zo een ideale 12e man. Kan tegen de hele kleintjes best op CVM, en hij kan ook regelmatig voorin spelen (al dan niet als wissel) om andere spelers rust te geven.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Verbeek moppert al: 'Het is niet anders, ik zal nog wel vaker botsen' - voetbalzone.nl

'Er waren zes scheidsrechters in de ArenA, maar niemand zag dat' - voetbalzone.nl

Het zit Zeur-Jan toch dwars, het mislopen van de Gouden Calimero het afgelopen seizoen. Te weinig drinkpauzes, die hadden we nog niet eerder gehoord. Het levert meteen een mooie voorsprong op!

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

otherfool schreef:

Verbeek moppert al: 'Het is niet anders, ik zal nog wel vaker botsen' - voetbalzone.nl

'Er waren zes scheidsrechters in de ArenA, maar niemand zag dat' - voetbalzone.nl

Het zit Zeur-Jan toch dwars, het mislopen van de Gouden Calimero het afgelopen seizoen. Te weinig drinkpauzes, die hadden we nog niet eerder gehoord. Het levert meteen een mooie voorsprong op!

Ach, zijn concurrentie is al gestopt dus dat zal niet moeilijk moeten worden dit jaar. Maar ik wil Peter Bosz wel even tippen als kanshebber. Sowieso een zeikerd eerste klas, maar nu bij Vitesse, met die druk om te presteren. Let maar op, dat wordt een top 3-notering in je lijstje.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Het mooie aan Verbeek gister was toch wel dat hij boos was over een arbitrale fout, maar over de onterechte 1-0 roept dat het niks was, waar Blind omver wordt gebeukt. Dan moet Gertjannetje ook een beetje consequent blijven.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ach, zijn concurrentie is al gestopt dus dat zal niet moeilijk moeten worden dit jaar.

Onderschat dat niet, elk jaar staan er weer nieuwe talenten op.

Maar ik wil Peter Bosz wel even tippen als kanshebber. Sowieso een zeikerd eerste klas, maar nu bij Vitesse, met die druk om te presteren. Let maar op, dat wordt een top 3-notering in je lijstje.

Ja, precies de naam waar ik ook veel van verwacht dit seizoen

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het mooie aan Verbeek gister was toch wel dat hij boos was over een arbitrale fout, maar over de onterechte 1-0 roept dat het niks was, waar Blind omver wordt gebeukt. Dan moet Gertjannetje ook een beetje consequent blijven.

Niks aan 't handje man.

Blind komt gewoon als een wijf in en Gouweleeuw als een echte vent.

En ja, voor die 3-2 was 't gewoon een zuivere overtreding op Overtoom die werd neergehaald door Veltman. Volgens mij was die zelfs binnen de zestien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die conclusie trek jij eruit. Op het feit na dat het gewoon correcte teksten zijn geeft hij alleen aan dat ie zich er thuis voelde en dat Schalke in zijn hart zit. Vandaar dat ie aangeeft dat zijn hart altijd blauw (Schalke) wit (Real) zal zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Niks aan 't handje man.

En ja, voor die 3-2 was 't gewoon een zuivere overtreding op Overtoom die werd neergehaald door Veltman. Volgens mij was die zelfs binnen de zestien.

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die conclusie trek jij eruit. Op het feit na dat het gewoon correcte teksten zijn geeft hij alleen aan dat ie zich er thuis voelde en dat Schalke in zijn hart zit. Vandaar dat ie aangeeft dat zijn hart altijd blauw (Schalke) wit (Real) zal zijn.

Dat hij het naar zijn zin had, prima. Niks mis met dat stukje tekst. Maar je kan geen wit en blauw/wit hart hebben. Of is zijn linkerkamer voor de één of de rechterkamer voor de ander? En er is een verschil tussen je ergens thuis voelen en van een nieuw ("vanaf nu") thuis hebben. Dat laatste klinkt veel absoluter.

Overigens had er een smiley achtergemoeten wellicht om mijn bericht helder te hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Real is zijn club, dit zijn gewoon correcte teksten die je verplicht voelt te uiten. Zo zijn er legio van dit soort voorbeelden waar jij en ik (oftewel het klootjesvolk) zich ook schuldig aan maken.

Mocht hij a la Guidetti gaan, dan mag je klagen .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

En een scheids die zijn grensrechter overruled terwijl iedereen zag dat het een corner was, maar goed.

Jammer dat we niet gewonnen hebben, maar ik merk aan mezelf dat het me eigenlijk vrij weinig doet dus de Seniele Jopie-schaal stelt echt nog minder voor dan ik dacht. Het positieve is dat ik een goed AZ heb gezien met een solide verdediging. Jóhansson heeft nu al meer klasse dan Sigthórsson. Gudelj topaankoop.

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Lefgozer schreef:

Jammer dat we niet gewonnen hebben, maar ik merk aan mezelf dat het me eigenlijk vrij weinig doet dus de Seniele Jopie-schaal stelt echt nog minder voor dan ik dacht.

Dat had ik bij de 2-0 ook. Liever dat dan nog 30 minuten verlenging. Deed me bijzonder weinig. Grappig dan wel op alsnog te winnen, maar vooral was ik er blij om dat Ajax in ieder geval nog iets als weerbaarheid toonde en alsnog scoren kon.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Oh, en had nog even een kippenvelmomentje toen Maarten "De Magiër" Martens het veld in kwam.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Prijs is prijs, hoe onbelangrijk deze ook is. Staat toch leuk, mits je ook de titel pakt. Anders is het wel een triest iets. Beker erbij en eens de nationale treble pakken.

Ik zag gister wel aanknopingspunten. Af en toe tikte Ajax best lekker, ondanks dat voorin de scherpte er niet was. Daarnaast waren ze mentaal (terugkomen van 2-0) en conditioneel (120 minuten ging prima, itt AZ dat er helemaal doorheen zat op het einde) ook getest, met succes. Overigens, Ajax en AZ hebben wel vaker duels waarbij Ajax van een 2-0 achterstand terug komt. Vorig seizoen nog, de eerste wedstrijd van het seizoen. AZ 0-2 voor in Amsterdam, maar dat werd ook nog 2-2.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

otherfool schreef:

Kan je dit seizoen misschien een Gouden Calimero klassement bijhouden? Lijkt me toch wel leuk als we met Zeur-Jan toch nog een prijs weten te pakken.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Niks aan 't handje man.

Niks mee te maken. Blind komt misschien niet als een "man" in, het blijft gewoon een overtreding. De scheidsrechter zag dat na de goal ook in, want hij wuifde daarna alles van AZ weg. Al met al hoeft Verbeek niet zo te klagen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

FOX Sports Eredivisie- Ziggo

Ik moet zeggen dat de prijzen me meevallen. Als ik het straks ga bestellen betaal ik voor de Eredivisie, Engeland en Italie tot december 17,95 en daarna tot februari 19,95 per maand. Daarna kan ik Fox Sports International gelijk wel opzeggen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax (...) en conditioneel (120 minuten ging prima, itt AZ dat er helemaal doorheen zat op het einde) ook getest, met succes.

Hoe anders kun je een wedstrijd beleven? Na 75 minuten was de pijp bij het gros weer leeg, die verlenging ging echt nérgens over.

Dat gaven ze zelf overigens ook toe las ik in enkele interviews vanochtend, voor ik weer word afgeschilderd als de negatieveling die alles vreselijk vindt.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Het scheen dan ook aardig warm te zijn in het stadion. Waarom die mafkezen dan ook het dak dichtlaten is voor mij een raadsel. Zal wel weer een idee van Jopie geweest zijn.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Vanwege het voorspelde noodweer.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

rep_robert schreef:

FOX Sports Eredivisie- Ziggo

Ik moet zeggen dat de prijzen me meevallen. Als ik het straks ga bestellen betaal ik voor de Eredivisie, Engeland en Italie tot december 17,95 en daarna tot februari 19,95 per maand. Daarna kan ik Fox Sports International gelijk wel opzeggen

Dat ze 't op die site van UPC maar eens bijwerken, daar staat nog steeds Eredivisie Live en zo weet ik nog steeds die nieuwe prijs niet.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Lefgozer schreef:

Het scheen dan ook aardig warm te zijn in het stadion. Waarom die mafkezen dan ook het dak dichtlaten is voor mij een raadsel. Zal wel weer een idee van Jopie geweest zijn.

Is helaas wel vaker zo. Wel vreemd, de regenbuien waren vroeg in de middag al verdwenen boven Amsterdam. Dan houd je genoeg tijd over om het dak te openen. Het was nu inderdaad een veredelde sauna. Maar het is dus niet de eerste keer, ook al eens met 30+ graden gehad. Toen we buiten kwamen was het wel een heerlijke verkoeling.

j0enne schreef:

Vanwege het voorspelde noodweer.

Dat was er al overheen getrokken. Ik neem aan dat ze buienradar af en toe ook checken? Gisteren zelf 0,0 van het "noodweer" mee gekregen. Toen het in Groningen kwam was het al erg afgezwakt(zoals wel vaker Het blijft ons altijd bespaard hier ) en in Amsterdam scheen het zonnetje(zoals wel vaker )

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Dat ze 't op die site van UPC maar eens bijwerken, daar staat nog steeds Eredivisie Live en zo weet ik nog steeds die nieuwe prijs niet.

Als je doorklikt staat er al wel dat het per 01-08 Fox gaat heten. Tot zover is het licht daar al doorgedrongen dus. Maar het zal dit kalenderjaar weer zoveel blijven (eerst even wennen nog aan de naam en dat accepteren) om vervolgens naar € 25 per maand te gaan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Hoe anders kun je een wedstrijd beleven? Na 75 minuten was de pijp bij het gros weer leeg, die verlenging ging echt nérgens over.

Dat gaven ze zelf overigens ook toe las ik in enkele interviews vanochtend, voor ik weer word afgeschilderd als de negatieveling die alles vreselijk vindt.

Ajax.nl noemde het anders zag ik net.

De dertig minuten die volgden, maakte de seizoensouverture tot een zware testcase voor Ajax. Maar de ploeg van Frank de Boer oogde fit, slaagde met vlag en wimpel voor de conditionele proef. AZ bezat ook nog kracht, maar beduidend minder dan Ajax, dat met vlot combinatiewerk bleef jagen op de winnende treffer.

Schijnbaar is het zelfs de redactie daar opgevallen. En nou niet flauw doen over objectiviteit.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Wat me opvalt is dat Ziggo de zenders nog niet apart kan aanbieden, misschien is dat bij UPC ook het geval. Aangezien zij ook een belang(28,5%) in Ziggo hebben

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Ajax wint geheim oefenduel van Willem II - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Ajax speelde dus vanmiddag nog een oefenpot met diegenen die gisteren niet in actie kwamen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.