• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.974 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.076 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Al met al krijgt Ajax van mij een 6,5 of een 7. Terwijl jij op een 5,5 uitkomt Iets doortastender en minder frivool doen voorin en Ajax kreeg een 8 en iets scherper op de counters letten en Ajax had een 9... Beste JC schaal duel in jaren van onze kant, een prijs/laatste oefenduel die we de laatste drie keer verloren omdat er amper automatismen waren en er spelers met aanpassingsproblemen waren. Dat was deze wedstrijd sterk verbeterd.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Hij is terug. Ji-Sung Park.

Weinig gezien afgelopen seizoen bij QPR waar hij ook niet zijn normale niveau haalde. Ben benieuwd wat er nog in zit.

"He'll shoot, He'll score, He'll eat your labrador! Ji-Sung Park Ji-Sung Park!"

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Sowieso altijd goed voor de Eredivisie dat zo'n speler terug wil komen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vanmiddag weer naar de Kuip. Zin in! Zelfs bij een matige 0-0 of moeizame 1-0 wat ik verwacht, is het toch goed toeven daar. Zeker op een mooie zomerdag.

Wat dat betreft moeten we maar zo lang en vaak mogelijk genieten van dat prachige stadion met dito ambiance. Verwacht overigens dat HNS2 binnen een jaar de begroting rond heeft.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Tutututu Ji-Sung Park!

Ben benieuwd of 't nog wat is. Speelde nauwelijks bij QPR.

Nu mag Falcao nog één keer beweren dat die bij Monaco een uitdaging zag liggen.

18 miljoen opstrijken in één jaar ja...

Gaat helemaal nergens meer over.

FC Twente is lekkere middelmaat aan het halen zeg, eerst Koppers en nu die Martina van RKC.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Sowieso altijd goed voor de Eredivisie dat zo'n speler terug wil komen.

Dat weet ik niet. In zijn topdagen was hij idd een geweldige kracht voor PSV, maar het zegt helaas iets te veel dat hij pas weer naar Nederland wil komen nadat hij afgeserveerd is door Manchester Utd en zijn dagen anders moet spenderen in de Championship. Bovendien begrijp ik niet echt de keuze van PSV, want als je ervaring in je ploeg wilt brengen (want ik ga er niet van uit dat zij verwachten dat deze jongen in zijn eentje PSV de 22e landstitel gaat bezorgen) moet je niet bij Park aankloppen, simpelweg omdat hij geen leider is maar een harde werker.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Bale moet 115 miljoen kosten!

Real Madrid schijnt zelfs een bod van 95 miljoen te hebben uitgebracht wat is afgewezen.

Bale die meer moet kosten dan Ronaldo....

Ik zou er 50/60 voor geven maar geen cent meer als je kijkt voor welke bedragen Falcao en Cavani zijn vertrokken.

Al zijn die ook al belachelijk hoog.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Park zal waarschijnlijk een aanwinst zijn, al vind ik het wel opmerkelijk dat hij van zo´n laagvlieger komt en niemand hem transfervrij (!) in de PL wilde oppikken. Maar goed, dat had je ook bij onze Poulsen op vergelijkbare leeftijd en die maakt nu het verschil in de binnenlandse topwedstrijden.

Vraag me alleen af waar ze hem willen posteren.

Depay - Matavz/Locadia - Park

Maher - Hiljemark/Schaars - Wijnaldum

Zoiets? Tot de terugkeer van Narsingh en dan Wijnaldum banken?

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

je hebt nogal wat jonge jongens voorin lopen die nog niet echt consistent zijn dus het is wel lekker om zo'n multifunctionele Park erbij te hebben. Je vastpinnen op een vaste basiself zal door het vele aantal wedstrijden ook niet zo'n nut hebben.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Schaars mag van mij lekker banken.

Zie liever een middenveld met Hiljemark, Wijnaldum en Maher.

En Park afwisselend op de rechterflank.

Want zo'n Bakkali kan niet een heel seizoen spelen, en Narsingh komt nog terug.

Nu nog Tyton weg en Gomes erbij!

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

En dan Gomes op de bank zetten? Of Zoet ook weg want die gaat echt niet een jaar op de bank zitten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Slechte wedstrijd van Ajax gisteravond. Te laag tempo en te slordig. AZ was eigenlijk nog slechter, maar zij hebben aardig gecounterd. Na de 2-0 niet meer verwacht dat Ajax er nog een verlenging uit zou halen, maar dankzij 2 mazzelgoaltjes kwam die (maar wel verdiende) verlenging er wel. En dan staat toch weer captain Siem op om Ajax weer een prijs te bezorgen. Verder speelde hij trouwens afschuwelijk slecht.

Komende vrijdag tegen Roda verwacht ik wel iets beters, al is Roda natuurlijk ook een stuk zwakker dan AZ.

Edit: Onee, ik schijn Ajax ongelooflijk fantastisch goed te hebben gevonden gisteravond

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Siem 'de beslisser' De Jong

Kampioenswedstrijd 2011: 2 goals

Kampioenswedstrijd 2012: 2 goals

Kampioenswedstrijd 2013: 1 goal

Johan Cruijff Schaal 2013: 1 goal

KNVB Beker 2010 (T): 2 goals

KNVB Beker 2010(U) : 2 goals

En dat exclusief goals en assists in belangrijke wedstrijden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

KNVB beker 2008 won Feyenoord, die van 2009 won Heerenveen....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Aangepast

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4535 stemmen

[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Qce-TR1v4i4#at=20[/embed]

(afbeelding)

Is dit een voorteken Leo Oldenburger was het ontgaan geloof ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Naar de Kuip, zovaak spelen ze niet tegen een Madrileense grootmacht .

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4535 stemmen

Overigens ben ik verder heel blij met deze foto. Vijf goed gehurkte spelers in plaats van vijf poepende spelers.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Als je die concurrentie trouwens zag bij QPR is 't niet gek dat Park zo weinig heeft gespeeld.

Hoilett, Mackie, Taraabt, Granero, Townsend, Wright-Phillips, M'Bia, Jenas.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik ga ook zo naar de Kuip (nou ja straks, woon op 10 minuten ) . Kwam bij het opruimen van mijn bureau nog wat kaartjes uit lang vervlogen tijden tegen.

(afbeelding)

Ooit....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En deze... voetbalhistorie met een zwart randje.

(afbeelding)

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

Als je die concurrentie trouwens zag bij QPR is 't niet gek dat Park zo weinig heeft gespeeld.

Hoilett, Mackie, Taraabt, Granero, Townsend, Wright-Phillips, M'Bia, Jenas.

Hij is er ook een tijd uitgeweest met een knieblessure. Was daar wel aanvoerder overigens, lijkt me nou niet bepaald een leiderstype.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Leuke 'aankoop' van PSV. Kun je er prima bij hebben. Wellicht nog ergens een linkervleugelverdediger vandaan halen en je hebt een uitstekende ploeg. Willems blijft een vreselijke dissonant.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Daarom blijf ik 't jammer vinden dat ze Viergever niet voor een prikkie hebben gehaald.

Nu heeft die z'n contract verlengd.

Maar Rekik kan altijd nog op linksback.

Alleen dan heb je weer Marcelo of Zanka in 't centrum...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rekik moet je nou niet uit het centrum halen. Nou juist de solide kracht, Bruma wordt ook pakken minder zonder Rekik naast zich te hebben.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Leuke 'aankoop' van PSV. Kun je er prima bij hebben. Wellicht nog ergens een linkervleugelverdediger vandaan halen en je hebt een uitstekende ploeg. Willems blijft een vreselijke dissonant.

Nou. PSV kampioen! Ofniet, Quido?

PS: Die avatar van Joene Ik vond het al lang duren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als wij zo blijven voetballen en Eriksen vertrekt ook nog, worden wij het in ieder geval niet, nee. Spelen mét een middenveld, zowel in de opbouw als omschakeling van de tegenstander, lijkt me toch wat makkelijker.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Moet je er ook niet 3 aanvallende spelers neerzetten.

Anders zet die ook altijd Poulsen op 't middenveld waardoor Schöne naar rechtsbuiten verkaste, dat kan nu niet meer met de komst van Bojan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

In mijn ogen hoort Poulsen gewoon te spelen. Die zorgt voor extra balans, verovert veel ballen en stuurt het hele team aan. Schone is een uitstekende speler, maar ik zie hem liever in een aanvallende rol. Dat kan als aanvallende middenvelder of op een flank. Alleen is hij dan wel vaste wissel en geen basisspeler. Siem zie ik weer liever als spits, als middenvelder weet hij me niet zo te overtuigen.

Verder weer lachen met Quido hoor. Wat moet het leven heerlijk zijn als je je altijd in kan dekken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.