- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
@jordandejong
Dit moet goed nieuws voor je zijn!
AZ-spits verkiest strijd met Altidore boven strijd met Sigthórsson - voetbalzone.nl
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
@jordandejong
Dit moet goed nieuws voor je zijn!
AZ-spits verkiest strijd met Altidore boven strijd met Sigthórsson - voetbalzone.nl
Las het net ook inderdaad. Mooi nieuws aangezien we niet heel dik in de spitsen zitten. Daarnaast verwacht volgens mij een groot deel van de AZ supporters erg veel van deze jongen. Het lijkt er in ieder geval op dat ''Born in the USA'' ook dit seizoen weer overuren gaat draaien in het AFAS stadion.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Real koopt wel heel nuttig aan dit voorseizoen zeg. Dit is niks voor de Koninklijke. Daniel Carvajal, Isco, Asier Illarramendi en nu waarschijnlijk Alberto Moreno. Wat een aankoopbeleid.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Morgen sinds tijden weer de CL tune aanhoren in het Philips Stadion, hopelijk blijft het niet bij één maal dit seizoen
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Tweemaal moet wel lukken toch minimaal? Hopen dat ze het bandje kunnen vinden.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Zulte moet wel lukken inderdaad.. daarna zijn er toch een aantal zware tegenstanders mogelijk. Maar ik heb er vertrouwen in!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Bij voorrondes draaien ze die tune toch helemaal niet?
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Dat zal toch wel? Ik ga het morgen merken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Volgens mij niet. Vorig jaar in de Kuip niet althans. Al waren wij het bandje misschien echt wel kwijt 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Bij voorrondes draaien ze die tune toch helemaal niet?
Bij Ajax-Kiev drie jaar terug wel in ieder geval.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij niet. Vorig jaar in de Kuip niet althans. Al waren wij het bandje misschien echt wel kwijt
Oh? Staat in mijn geheuegen dat het bij Feyenoord - Kiev wel het geval was.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Schitterend ja..
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Volgens mij draaien ze die niet in de derde voorronde, vierde voorronde volgens mij wel.
Heb er wel ontzettend zin in, eindelijk gaat 't weer serieus beginnen!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik weet het niet meer. Ik kan me alleen die 100 gemiste kansen voor Feyenoord herinneren.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Oke.. Misschien zit ik er dan naast maar ik was nog niet in de Kuip althans en ik was gewoon op tijd volgens mij.. Kan op Youtube ook niets vinden op de filmpjes van de opkomst..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weet het ook niet zeker hoor, twijfel nu ook weer
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Volgens mij draaien ze die niet in de derde voorronde, vierde voorronde volgens mij wel.
Heb er wel ontzettend zin in, eindelijk gaat 't weer serieus beginnen!
Zou kunnen. Ajax Kiev was 4e, Fey Kiev 3e. Als ik het filmpje zie draaiden ze daar een zielloos vrolijk deuntje en was er ook geen CL-vlag op de middenstip maar één van Feyenoord.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Las het net ook inderdaad. Mooi nieuws aangezien we niet heel dik in de spitsen zitten. Daarnaast verwacht volgens mij een groot deel van de AZ supporters erg veel van deze jongen. Het lijkt er in ieder geval op dat ''Born in the USA'' ook dit seizoen weer overuren gaat draaien in het AFAS stadion.
Jóhansson is nu al een betere spits dan Sigthórsson dus hij had die strijd makkelijk gewonnen. Echter snap ik zijn keuze wel aangezien IJsland bijna nooit op een eindtoernooi meedoet.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Weet het ook niet zeker hoor, twijfel nu ook weer
.
weet haast wel zeker van niet 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Ik zie het nu pas
En dat werd met geel afgedaan?!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Morgen sinds tijden weer de CL tune aanhoren in het Philips Stadion, hopelijk blijft het niet bij één maal dit seizoen
.
Wees nou maar blij met de EL tune, die gaan jullie nog veel horen dit seizoen. Nouja, tot de winter dan, daarna laat PSV het weer lopen 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Blabla
Zou mooi zijn toch, weer eens 2 Nederlandse ploegen actief in de CL!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Blabla
Zou mooi zijn toch, weer eens 2 Nederlandse ploegen actief in de CL!
Zou mooi zijn toch, al het CL tv-geld naar Marc Overmars 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gaat lekker met Utrecht...
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Het zou hypocriet van me zijn als ik zou zeggen nee, want kan me herinneren dat ik ook wel eens hoopte op een vroege uitsluiting van Ajax (of Twente... weet het niet meer) zodat PSV de hele pot kon incasseren 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Al denk ik dat met PSV erbij het voor Ajax op den duur beter is, want Ajax pakt iets meer tv-gelden maar startgelden en wedstrijdpremie's gaan zo aan NL voorbij. En dat maakt je competitie als geheel zwakker.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
CL-tune (en reclameborden etc.) is inderdaad pas vanaf de laatste voorronde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.