• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.253 gebruikers
  • 9.388.891 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Christian Benitez overleden, op 27 jarige leeftijd, door hartproblemen. Ik kan me hem nog wel herinneren bij Birmingham paar jaren geleden en bij Equador was ie ook altijd een rots in de branding. Vreselijk. R.I.P. Chucho.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

$pecial schreef:

(quote)

Het zou hypocriet van me zijn als ik zou zeggen nee, want kan me herinneren dat ik ook wel eens hoopte op een vroege uitsluiting van Ajax (of Twente... weet het niet meer) zodat PSV de hele pot kon incasseren

Haha, je bent ieder geval eerlijk

Ik ben het ook, ik hoop dat PSV het niet haalt. Als ze het wel halen is het sportief en financieel erg goed voor een concurrent en daarbij loopt Ajax miljoenen aan tv geld mis. Ik ben toch in eerste instantie Ajacied en daarna pas voetballiefhebber. Wel hoop ik dat de andere ploegen ver komen in de EL. En dan ben ik net zo hard voor PSV en Feyenoord, als voor Vitesse en AZ. Omdat onze competitie die punten gewoon nodig heeft en omdat ik liever op voetbalavonden naar teams uit ons eigen land kijk.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Maar blijf vooral met zijn allen roepen dat Cristiano Ronaldo gay en verwijfd is.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

Is dit echt?

Van Ronaldo wil ik wel geloven dat hij hetero is, maar dan meer het type metroman. Die is gewoon graag goed verzorgd in zijn eigen stijl (en dat zie ik nog altijd liever dan alle tattoo's en hanenkammen. Neuer, Götze en Reus daarentegen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ronaldo doet meer hete vrouwen dat dit hele forum bij elkaar natuurlijk..

Robben lijkt me trouwens wel van herenliefde

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dat hebben ze aan voor allerlei metingen...

Alex had ook zo'n ding aan, kan zo alleen 't filmpje niet één, twee, drie vinden.

In de bh blijkt een gps-apparaat te zitten. Met de data daarvan kan PSG nauwgezet analyseren hoe de spelers zich hebben ingespannen. De afgelegde kilometers en het aantal getrokken sprintjes worden door het apparaat opgeslagen.

Edit:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(afbeelding)

Maar blijf vooral met zijn allen roepen dat Cristiano Ronaldo gay en verwijfd is.

Kerel wat ben jij toch soms dom zeg. Dit moest hij van PSG dragen, in dat ding zit apparatuur om bepaalde zaken bij hem te meten.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

A&L en j0enne lopen dus dagelijks ook in zo'n outfit. Hebben zichzelf verraden nu.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dit moest hij van PSG dragen, in dat ding zit apparatuur om bepaalde zaken bij hem te meten.

Ja slimme, dat weet mijn linkerteelbal ook. Maar dat neemt niet weg dat het verwijfd is, en met dat kapsel is hij al helemaal een wijf. Maar goed, deze jongen heeft een verleden bij Ajax dus mogen we geen kritiek hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heeft ie ook eierstokken en een baarmoeder? Lijken mij eerder kenmerken van een vrouw maar goed.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Nomak schreef:

(afbeelding)

Wat heeft Ronaldo ermee te maken?

Voor de rest heb je wel gelijk dat A&L het hardst had gelachen als hij bij PSV of Feyenoord gevoetbald zou hebben.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ja slimme, dat weet mijn linkerteelbal ook. Maar dat neemt niet weg dat het verwijfd is, en met dat kapsel is hij al helemaal een wijf. Maar goed, deze jongen heeft een verleden bij Ajax dus mogen we geen kritiek hebben.

Als Zlatan verwijfd zou zijn, dan moet jij toch minimaal een travestiet zijn.

Heeft verder geen reet met Ajax te maken. Bij Ronaldo ging het om een korte broek in zijn vrije tijd waar zijn ballen onderhand uitvielen. Of gelakte nageltjes. Of een bloem in zijn haar. Ga dat lekker vergelijken met een medische outfit voor Zlatan.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als Zlatan verwijfd zou zijn, dan moet jij toch minimaal een travestiet zijn.

Want jij kent mij natuurlijk.

Verder goed bezig jij. Beetje persoonlijk gaan doen omdat er wat kritiek komt op één van je favoriete voetballertjes.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Zlatan is niet bepaald vrouwelijk / verwijfd nee..

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Wel op de foto. Maar wat maakt het uit?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat ben ik blij dat voetbal weer is begonnen!

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kerel wat ben jij toch soms dom zeg. Dit moest hij van PSG dragen, in dat ding zit apparatuur om bepaalde zaken bij hem te meten.

Maar dat broekje kan echt niet Verplicht of niet.

@ Naomi: Eens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Maar dat broekje kan echt niet Verplicht of niet.

Het ziet er niet uit maar voor dat salaris van hem zou ik er geen enkel probleem mee hebben. Zal er dan alleen wel een shirt over dragen .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wel op de foto. Maar wat maakt het uit?

Beetje hetzelfde als wanneer jij op de operatietafel ligt met een badmuts op, waarna wij dat verwijfd noemen

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Voorspelling Eredivisie seizoen 2013/2014

1. Ajax

2. PSV

3. Feyenoord

4. AZ

5. Twente

6. Vitesse

7. Heerenveen

8. Groningen

9. Utrecht

10. NEC

11. NAC Breda

12. Heracles Almelo

13. Roda JC

14. ADO Den Haag

15. PEC Zwolle

16. GA Eagles

17. RKC Waalwijk

18. Cambuur Leeuwarden

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ik wacht nu op die foto van de Boer, dat leek pas een wijf in z'n broekje.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

"om bepaalde zaken bij hem te meten..... '

Dat trek je als vent toch niet aan.... Laat ze effe een normale outfit maken als ze iets bij je willen meten.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Als die z'n shirt niet had uitgedaan had niemand 't erover...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Ik wacht nu op die foto van de Boer, dat leek pas een wijf in z'n broekje.

Hier dan voor jou een foto van De Boer. Wil je ons iets vertellen joene?

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Beetje hetzelfde als wanneer jij op de operatietafel ligt met een badmuts op, waarna wij dat verwijfd noemen

Bij een borstvergroting zou dit een goede vergelijking geweest zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Gijp giert het uit bij de beelden van Toine van Peperstraten

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

En terecht. Domme komedie-act van die Pepperstreet.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Nieuwe versie van ''How Black is Jack'' gaat in ieder geval naar Wim Kieft. ''How Black is Kieft''. Wat ziet die vent eruit zeg...

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Belachelijk juist om zo te lachen om Van Peperstraten. Alsof het vreemd is dat je emotioneel bent als je na twintig jaar je werkgever gedag zegt. Maar goed, veel meer kun je niet verwachten van die simpele Derksen en zijn maatje Gijp. Hilarisch trouwens dat Gijp de grootste muil heeft, terwijl het zelf een emotioneel wrak is en een acteur met zijn geveinsde vrolijkheid. Idioot.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Dat is idd niet vreemd, maar wel als je naar een andere zender gaat puur om de centen, dat je toevallig ziet dat de camera aan staat en zo'n Jiskefet optreden presenteert. Ik vind het walgelijk en ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht van zo'n nuchtere man als Van Peperstraten. Ik ben er heel blij mee dat er nog mensen in de televisiewereld bestaan die hier ook een wenkbrauw bij optrekken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.