• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.977 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.190 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Is Anderlecht ( kampioen) geplaatst?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

En wbt Toine, ik moest wel lachen maar zeer begrijpelijk of hij nu wel of niet vrijwillig weg gaat!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Davy De fauw: "Vader kreeg ooit hartstilstand op PSV" - HLN.be

Dit was ik helemaal vergeten, klopt inderdaad ja.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Good old Chris Verkaik is nu bij ons de dakgoot aan het repareren. Hij vond het wel leuk dat ik hem nog kende. Ik was weliswaar vrij jong maar het rijtje Verkaik / Mason / Haar / Masefield / Metgod / Pietje Keur is me wel bekend. Hij heeft ook heel even gebald bij Ajax. Hoorde ik mijn vrouw net tegen hem zeggen dat ik voor Feyenoord ben. Hopelijk lekt de dakgoot straks niet nog meer .

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

stfuympos schreef:

Is Anderlecht ( kampioen) geplaatst?

Ja.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Chris was er ook bij in de wedstrijd tegen Spartak Moskou in 1982. Kreeg echt de rillingen toen hij het verhaal net zelf vertelde. Ze hoorden in de kleedkamer af en aan ambulances aan komen rijden. Pas zeven jaar later hoorden ze dat er rond de 60 mensen waren omgekomen. Een bekende Russisch tennisser van destijds die het wel overleefd had gaf echter aan dat het er veel meer waren. Check ook: Loezjnikiramp

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

Heerlijk om Gijpvogel weer te horen bulderen, het maakt me altijd vrolijk Maar het niveau was nog niet heel hoog, komt wellicht als de bal weer rolt dadelijk.

Ze moesten nog even inkomen inderdaad, maar evengoed weer genoten.

Dat moment van Toine zag ik nu ook voor het eerst. Behoorlijk lachwekkend. Die gozer vindt zichzelf wel heel belangrijk.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Avdic zo goed als zeker naar AZ volgens De Snor. Heb weinig van Zwolle meegekregen vorig seizoen. Wat voor speler is hij, nclo?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Een gedowngrade Pellè.

Geen verkeerde speler verder.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Klinkt niet verkeerd. België heeft er overigens ook weer een supertalent bij:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Jan Vertonghen (net als Vermaelen, maar terzijde) is 1 van de 5 kandidaten om de verdediging van Barcelona te versterken

Komt hij eindelijk uit waar hij hoort, in de absolute top. Wat wij uiteraard voorspelden

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Lefgozer schreef:

Klinkt niet verkeerd. België heeft er overigens ook weer een supertalent bij:

(embed)

1997! Man man ik word oud!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

(afbeelding)

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

nclo schreef:

Ik vind het zelf ook niet echt gebruikelijk om te huilen wanneer je stopt bij een bedrijf waar je lang hebt gewerkt. Een handdruk en desnoods een afscheidsetentje vind ik wel genoeg. Maar dat is dan mijn kijk er op.

In je profiel staat dat je 17 bent, wat weet jij er vanaf om ergens lang te hebben gewerkt?

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

Dick van Toorn dus ook overleden. Hielp ons toch maar aan een WK-finale zo met Robben.

Dick van Toorn overleden - AD.nl

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

In je profiel staat dat je 17 bent, wat weet jij er vanaf om ergens lang te hebben gewerkt?

Tja, voorbeelden zat beste vriend. Ook voor mensen van mijn leeftijd. School waar je na 10 jaar vanaf gaat waar jij je beste vrienden niet meer ziet. Voetbalploeg waar jij met je vrienden 10 jaar mee hebt gevoetbald en moet stoppen. Alsof die niet dezelfde emotionele waarde hebben. Hoewel ik ook wel begrijp dat 20 of 30 jaar wel wat anders is dan 10, daarin geef ik je gelijk dat ik dat niet heb kunnen beleven, maar juist in het prille begin van je bestaan kan je hier emotioneel door geraakt worden want dit is de periode waar je veel keuzes moet maken die je toekomst direct zullen veranderen en daar zullen gewoontes de dupe van zijn en dan is 10 jaar echt een eeuwigheid.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

mjk87 schreef:

Dick van Toorn dus ook overleden. Hielp ons toch maar aan een WK-finale zo met Robben.

Dick van Toorn overleden - AD.nl

Ai, wel een grootheid die wij gaan missen. RIP.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Zoet

Arias Bruma Rekik Willems

Wijnaldum Schaars Maher

Bakkali Matavz en Depay

Gemiddelde leeftijd van 21 voor een Europese wedstrijd. Erg, erg jong.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel een heerlijke basis XI hoor .

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Laatste 2 ontmoetingen liepen uit tot 4 overwinningen voor een Nederlandse club tegen een Belgische club. Ook nu verwacht ik dat een Nederlandse club in dit geval PSV ''gewoon'' doorgaat.

Opzich zijn Belgische clubs thuis wel een stuk sterker dan uit. Daar kan het nog wel gevaarlijk worden voor PSV.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hup Zulte maak Overmars maar blij

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wel een heerlijke basis XI hoor .

Ben benieuwd.

Toivonen zit bij de selectie las ik, is toch een beetje een Angstgegner .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen na die 10-0 zeperd maar ga dit seizoen (buiten de eredivisie om natuurlijk) hard rooten voor PSV. Echt een leuk team geworden, met mijn favoriete eredivisie speler Bakkali deels verantwoordelijk natuurlijk. Hup de CL in, Europa league is veel te min voor Zakaria.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Ben benieuwd.

Toivonen zit bij de selectie las ik, is toch een beetje een Angstgegner .

Kan je er ook altijd bij hebben, vooral als je het fysiek niet kan bijbenen. Na vanavond is het gespeeld schat ik. 3-0/4-0.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen na die 10-0 zeperd maar ga dit seizoen (buiten de eredivisie om natuurlijk) hard rooten voor PSV. Echt een leuk team geworden, met mijn favoriete eredivisie speler Bakkali deels verantwoordelijk natuurlijk. Hup de CL in, Europa league is veel te min voor Zakaria.

Schijnt een Belg te zijn die Bakkali, althans las ik in de krant vandaag. Nog nooit van gehoord. Maar leuk dat hij bij een Nederlandse topclub speelt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

Schijnt een Belg te zijn die Bakkali, althans las ik in de krant vandaag. Nog nooit van gehoord. Maar leuk dat hij bij een Nederlandse topclub speelt

Klopt, heb ook wedstrijden gezien bij Belgische jeugdteams, kwam van Standard Luik geloof ik. Geweldige voetballer, als hij de potentie omzet in resultaten is ie in een paar jaar echt een kanjer. Gaat zonder twijfel een belangrijke rol vertolken in het Belgisch team. Wat een talenten hebben jullie lopen zeg. Niet normaal.

Als je 'm eens aan het werk kan zien, doen. Magnifieke techniek, sterk balgevoel, magistrale lichaamscontrole, veel spelintelligentie en die demarrages . Toch wel fijn dat ie paar jaar geleden niet naar City gegaan is. Verstandige jongen lijkt me ook.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Nou vanavond dus Al supporter ik wel voor Zulte-Waregem haha

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Snap ik . Maar bedoel eerder als hij nog meer gewend geraakt is aan een stap hogerop, al druipt de kwaliteit er nu ook af. Dat je nu support is je vergeven, al zal het een kwestie van tijd zijn voordat iedereen straks root voor de Belgische C. Ronaldo .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.