• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.978 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.248 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

Ik zie het wat ruimer dan de portefeuille van de heer Overmars en supporter voor iedere Nederlandse club in het Europese voetbalgebeuren. Dus zeker ook voor PSV vanavond.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Lefgozer schreef:

Avdic zo goed als zeker naar AZ volgens De Snor. Heb weinig van Zwolle meegekregen vorig seizoen. Wat voor speler is hij, nclo?

Voor Zwolle begrippen een aardige speler die sowieso het niet moet hebben van zijn balvaardigheid maar altijd wel een neusje voor de goal heeft. Wat Gijp zegt dat hij een bal kan vasthouden ben ik het niet helemaal mee eens want ondanks zijn lengte en zijn kracht laat hij geregeld de bal van zijn voet af stuiteren. Verder is hij voor iemand van zijn lengte (plusminus 1.90) een opvallend matige kopper maar heeft daar in tegen weinig ruimte nodig om tot een schot te komen. Een echte spits dus die ook in slechte wedstrijden zijn goaltjes meepakt.

Sorry voor de late reactie overigens, maar ik zag je verzoek tot uitleg over het hoofd

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

depri83 schreef:

Zoet

Arias Bruma Rekik Willems

Wijnaldum Schaars Maher

Bakkali Matavz en Depay

Gemiddelde leeftijd van 21 voor een Europese wedstrijd. Erg, erg jong.

Brenet speelt toch op rechtsback?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Moeilijk moeilijk. Moet ik PSV een vierde ronde gunnen en dus zeker van Europa League (in geval van coëfficiënten) maar met als risico dat ze CL halen. Of moet ik rooten voor Zulte zodat Ajax gegarandeerd de berg poen krijgt maar met als risico dat Eindhoven überhaupt geen Europees haalt.

Toch maar het tweede.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

Hopen dat Hazard z'n keuze om bij ZW te blijven rechtvaardigt nu.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Bakkali, top talent. Pas een maandje ouder dan ik ben, heeft nog niet eens haar op zijn borst en bezorgt de rechtsback van Zulte nu al een hele lastige avond. Van die jongen gaan wij meer zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joh.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Tja, voorbeelden zat beste vriend. Ook voor mensen van mijn leeftijd. School waar je na 10 jaar vanaf gaat waar jij je beste vrienden niet meer ziet. Voetbalploeg waar jij met je vrienden 10 jaar mee hebt gevoetbald en moet stoppen. Alsof die niet dezelfde emotionele waarde hebben. Hoewel ik ook wel begrijp dat 20 of 30 jaar wel wat anders is dan 10, daarin geef ik je gelijk dat ik dat niet heb kunnen beleven, maar juist in het prille begin van je bestaan kan je hier emotioneel door geraakt worden want dit is de periode waar je veel keuzes moet maken die je toekomst direct zullen veranderen en daar zullen gewoontes de dupe van zijn en dan is 10 jaar echt een eeuwigheid.

Goed punt, dat kan ook heftig zijn. Maar ik heb wel meer collega's meegemaakt die emotioneel werden bij een afscheid, laatst bv. nog iemand van haar collega's veel steun had gehad bij een miskraam die ze had gehad. Vaak heb je jarenlang lief en leed gedeeld, dan kan een afscheid best heftig zijn. Al is zij er niet mee op tv geweest. Ik vond het in ieder geval nogal goedkoop scoren van de mannen van VI.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Materny schreef:

Of moet ik rooten voor Zulte zodat Ajax gegarandeerd de berg poen krijgt maar met als risico dat Eindhoven überhaupt geen Europees haalt.

"Rooten"? Waar komt dat ineens vandaan? Nog nooit eerder gehoord die uitdrukking en nu lees ik het hier een paar keer achter elkaar. Wortelen voor?

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Brenet speelt toch op rechtsback?

Op moment van tikken werd Arias gegeven.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Wijnaldum.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zit je niet in het stadion, depri?

PSV krijgt kansen zat. Dat Zulte kan er zo te zien niks van.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

Zulte staat echt als een cafeploeg te voetballen. Doet pijn aan de ogen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die Belgen kunnen er he-le-maal niks van! En dadelijk dan toch de deksel op de neus als Wijnaldum en Matavz zulke kansen blijven missen

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zit je niet in het stadion, depri?

PSV krijgt kansen zat. Dat Zulte kan er zo te zien niks van.

Op een doordeweekse dag gaat me dat niet lukken. Normaliter na een wedstrijd om 20:45 pas rond 1 uur thuis en morgen gaat om 5 uur de wekker.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kunnen ze die scheids trouwens niet een contract geven bij de KNVB? Gewoon ballen en niet zeuren.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Trainen ze daar in België alleen maar op omhalen?

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

Volgens mij wordt er bij Zulte ééntje rijker als ze met een omhaal scoren

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die kansen

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

PSV had onderhand toch wel met 3-0 voor mogen staan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Op een doordeweekse dag gaat me dat niet lukken. Normaliter na een wedstrijd om 20:45 pas rond 1 uur thuis en morgen gaat om 5 uur de wekker.

Da's minder inderdaad.

PSV Hoeveel kansen heb je nodig. Het kon al 3-0 staan. Minimaal.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Tijd voor Toivonen. Gini, lever die band maar weer in.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ik speel nu misschien weer de advocaat van de duivel, maar ik zie bij psv weer allemaal negers en Marokkanen.. Drie blanken welgeteld. Sorry, maar het is weer wachten op problemen met zo'n elftal. Allemaal mannetjes met maniertjes en een grote egs. Het lijkt mij wat dat betreft weer wachten op de probleempjes.... Die gaan echt geen hecht team worden over een langere periode hoor...

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Dude... 9 van die 10 spelers hebben nog nooit iets misdaan en jij veroordeelt ze nu al.

Valt me tegen dit soort kolder te lezen op een forum als dit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee inderdaad. Want met negers en marokkanen vraag je om problemen . rep is vast een fan van Condell.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

herman78 schreef:

Valt me tegen dit soort kolder te lezen op een forum als dit.

De meest stompzinnige reacties kom je vaak hier tegen hoor. Dat soort kolder lees je zelfs niet bij de reacties op geenstijl .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Ik speel nu misschien weer de advocaat van de duivel, maar ik zie bij psv weer allemaal negers en Marokkanen.. Drie blanken welgeteld. Sorry, maar het is weer wachten op problemen met zo'n elftal. Allemaal mannetjes met maniertjes en een grote egs. Het lijkt mij wat dat betreft weer wachten op de probleempjes.... Die gaan echt geen hecht team worden over een langere periode hoor...

Hebben Vermeer, Lukoki, Denswil, van Rhijn, Enoh en Aissati ook problemen opgeleverd?

Nou vind ik die Willems wel een enorme kneus, maar dat kan je toch niet zonder voorkennis van die andere gasten zeggen?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die linksback en aanvaller op rechts bij Zulte zijn om te brullen zo slecht Man man, dat zie je nog niet bij VVV; en dat zegt veel.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Ik heb wel genoten van dit PSV. Bruma achterin erg sterk. Rekik idem. Bakkali heerlijke speler. Brenet sterk. Prima hoor. Fris voetbal, lekker brutaal, veel druk naar voren. Heeft Cocu goed gedaan. Enkel Schaars valt voorlopig wat uit de toon hoewel hij zich later herpakte. Ik zou Locadia trouwens graag op

de plek van Matavz willen zien.

Nu nog een keer een balletje erin prikken

Die shirts van Zulte trouwens . Als spelersgroep zou je eigenlijk collectief moeten weigeren in zo een shirt te spelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.