• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.105 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.662 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hebben Vermeer, Lukoki, Denswil, van Rhijn, Enoh en Aissati ook problemen opgeleverd?

Nou vind ik die Willems wel een enorme kneus, maar dat kan je toch niet zonder voorkennis van die andere gasten zeggen?

stop 11 marokkanen bij elkaar en ze gaan zich er ook naar gedragen. Nu ben ik geen racist, ook al denken jullie van wel.. Maar dit gebeurt gewoon altijd... Mark my words.. Het zijn gewoon geen brave koorknaapjes, nu zijn het ook nog allemaal van die jochies die een straatschooier leeftijd hebben. Zie dat maar in de hand te houden, ik zie het geheid misgaan. Matavz is een dooie mus, park is een Koreaan en zoet is ook nog jong. Dan moet schaars ze allemaal in toom houden. Dat zie ik dus echt niet gebeuren..

Een paar gekleurde spelers vind ik niet erg en dat heb je bij Ajax ook altijd. Maar het moet wel goed in balans zijn en dat is bij Ajax wel zo en bij psv nu totaal niet. Dit kan gewoon niet goed gaan

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Goed punt, dat kan ook heftig zijn. Maar ik heb wel meer collega's meegemaakt die emotioneel werden bij een afscheid, laatst bv. nog iemand van haar collega's veel steun had gehad bij een miskraam die ze had gehad. Vaak heb je jarenlang lief en leed gedeeld, dan kan een afscheid best heftig zijn. Al is zij er niet mee op tv geweest. Ik vond het in ieder geval nogal goedkoop scoren van de mannen van VI.

Tja, maar een miskraam is natuurlijk heel wat anders dan afscheid nemen door een andere weg in te gaan. Dat veranderd de zaak compleet.

Tevens ben ik het wel met je eens dat Gijp zich niet van zijn beste kant liet zien, maar hij lacht ook niet om de situatie van Pepperstreet (het zal hem een worst wezen hoe moeilijk hij het vindt om de NOS de rug toe te keren) maar om zijn gedrag wat ik dan ook weer een beetje overdreven vind. Zeker als je je bedenkt dat Gijp zijn problemen achter slot en grendel hield totdat hij niet meer kon en het te zwaar werd om lezingen te geven en in de VI te komen. Hij heeft hiervoor geen woord over gesproken. Dus die vergelijking vind ik dan ook weer niet helemaal rechtvaardig. Wel heeft Toine heel netjes gereageerd en ze niet de grond in geboord wat hem dan ook weer sympathiek maakt. Moet ook gezegd worden.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Tja, maar een miskraam is natuurlijk heel wat anders dan afscheid nemen door een andere weg in te gaan. Dat veranderd de zaak compleet.

Nee, zij nam ook afscheid omdat ze een betere baan kreeg, niet omdat ze een miskraam kreeg. Ze had gewoon een goede band met haar collega's, dat zal Toine na 20 jaar ook wel hebben gehad. Maar soms moet je verder met je leven.

Wel heeft Toine heel netjes gereageerd en ze niet de grond in geboord wat hem dan ook weer sympathiek maakt. Moet ook gezegd worden.

Ah, dat had ik verder niet meegekregen. Maar verder interesseert het me ook niet zo. Ik kijk VI ook alleen als ik echt niets beters te doen heb.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

PSV zou Immers moeten halen. Past daar perfect tussen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

rep_robert schreef:

stop 11 marokkanen bij elkaar en ze gaan zich er ook naar gedragen. Nu ben ik geen racist, ook al denken jullie van wel.. Maar dit gebeurt gewoon altijd... Mark my words.. Het zijn gewoon geen brave koorknaapjes, nu zijn het ook nog allemaal van die jochies die een straatschooier leeftijd hebben. Zie dat maar in de hand te houden, ik zie het geheid misgaan. Matavz is een dooie mus, park is een Koreaan en zoet is ook nog jong. Dan moet schaars ze allemaal in toom houden. Dat zie ik dus echt niet gebeuren..

Een paar gekleurde spelers vind ik niet erg en dat heb je bij Ajax ook altijd. Maar het moet wel goed in balans zijn en dat is bij Ajax wel zo en bij psv nu totaal niet. Dit kan gewoon niet goed gaan

"Park is een Koreaan", dus die zal dat wel niet kunnen nee. Want er heeft nog nooit een Koreaan iemand in toom gehouden zeker? Gelukkig waren Strootman en Van Bommel vorig jaar lichtende voorbeeelden van hoe het wel moest.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik begrijp jou wel, maar ik ben het er toch niet mee eens. Als je nou eens de selectie van PSV gaat ontleden. Brenet: Ken ik niet zo goed, maar het lijkt mij geen kwade jongen.

Bruma: Heb ik niet vaak negatief in het nieuws voorbij zien komen en zeker met die Engelse tabloids is dat een godswonder.

Rekik: Zie Brenet

Willems: Is idd een figuur, maar dat komt vooral omdat er iets te veel aaitjes over zijn bol zijn gegeven.

Wijnaldum: Heeft zo zijn trekken, maar ik kon hem b.v. vorig jaar niet aanwijzen als echt iemand die soms als een dorpsidioot overkomt.

Maher: Goede speler en niet eens zo'n irritante jongen.

Bakkali: Heb ik nog niet echt in actie gezien dus hier ga ik niets over zeggen.

Depay: Is soms ook wel een beetje irritant, maar eerlijk gezegd moet je dat ook wel als buitenspeler zijn om goed te kunnen concurreren met de rest.

Van al deze namen vind ik alleen Willems echt een irritant mannetje die het niet eens afreageert op zijn medespelers. Dus ik zie het nog niet gebeuren dat dit uit de hand gaat lopen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Zeg ook niet dat ze stuk voor stuk irritant zijn, maar probeer ze alleen maar een seizoen lang in toom te houden Wanneer het tegenzit zie ik geen van deze jongens als leiderstype.

herman78 schreef:

(quote)

"Park is een Koreaan", dus die zal dat wel niet kunnen nee. Want er heeft nog nooit een Koreaan iemand in toom gehouden zeker? Gelukkig waren Strootman en Van Bommel vorig jaar lichtende voorbeeelden van hoe het wel moest.

Park is niets meer dan een dravertje, daar verwacht ik geen wonderen van. Je kan het goedpraten wat je wilt, maar het is en blijft een hoog risicofactor. Dit zijn veel meer gevoelsmensen dan (nuchtere) Nederlanders en hebben ook veel meer trots en vaak ook een grotere ego. Er zijn altijd uitzonderingen, maar een hele hoop bij elkaar is gewoon vragen om problemen.

Nu heb ik van Bommel altijd al een idioot gevonden en is Strootman ook geen favoriet, maar wat ze ervoor terug hebben gekocht allemaal zijn jonge straatjochies.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zenith gewonnen. Lyon zal ook wel winnen zo. Dan laat PSV dit maar overleven, vierde ronde exit.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Herken deze selectieve verontwaardiging op Lefgozer ook nog wel nadat neger #100 met een bizar filmpje of een bizarre actie in het nieuws was.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Het probleem was juist dat het een selecte groep zwart (zoals ik het gemakshalve maar even noem) was tegenover een groep wit. Die laatste groep ergerde zich aan de instelling van die andere groep. Als je dus enkel zwart hebt zou dat juist geen probleem moeten zijn. Al ligt het ook deels aan welke spelers je hebt. PSV had dus alle rotte appels.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Heerlijke actie Josh!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wel grappig dat als die donkere gasten voor Boeren worden uitgemaakt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een longinhoud.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Het probleem was juist dat het een selecte groep zwart (zoals ik het gemakshalve maar even noem) was tegenover een groep wit. Die laatste groep ergerde zich aan de instelling van die andere groep. Als je dus enkel zwart hebt zou dat juist geen probleem moeten zijn. Al ligt het ook deels aan welke spelers je hebt. PSV had dus alle rotte appels.

Dan heb je alleen een collectieve groep die een grensrechter dood trapt

Moet zeggen dat het me wel even bevalt, de advocaat van de duivel spelen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Locadia en Depay. Hadden zij vorig seizoen maar vaker gespeeld ipv faalhazen als Matavz en Mertens. Nouja, eigenlijk was het wel prima want PSV won niks, maar die 2 jonkies doen het minstens zo goed.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Reinbo schreef:

Geen zorgen, het is alweer stil

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Waarom heeft PSV die Arias eigenlijk gehaald als ze die Brenet hebben lopen?

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

Reinbo schreef:

Met een beetje kwade wil kan iemand juist daar iets racistisch in zien

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Mooie actie, fraai ingeschoten. Mooi zo, als de nummer 2 van NL dit soort wedstrijden gaat verliezen dan moet we ons toch wel nog meer zorgen maken over ons niveau.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

Waarom heeft PSV die Arias eigenlijk gehaald als ze die Brenet hebben lopen?

Een backup heb je ook nodig, al hadden ze wel gedacht dat ze Arias voor de basis hadden gehaald. Brands is niet zo va nde jeugd heb ik het idee, gelukkig Cocu wel.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ziet er goed uit bij PSV, al speelt Zulte ook wel bijzonder slecht.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

PSV speelt fris en behoorlijk, maar een Fenerbahce net in training en dit hopeloze Zulte vind ik geen echte graadmeters. Toch ziet het er wel veelbelovend uit. Sowieso is deze ploeg veel leuker om naar te kijken vergeleken met die chagrijnige, irritante treurwilligen van vorig seizoen.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Herken deze selectieve verontwaardiging op Lefgozer ook nog wel nadat neger #100 met een bizar filmpje of een bizarre actie in het nieuws was.

Ik ben niet verontwaardigd, vooral verbaasd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nog steeds overtuigd dat PSV geen serieuze kampioenskandidaat is?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Slordig uitgespeeld weer. Voor de rest - zoals i kal zei - een heel aantrekkelijk PSV. Schaars leek me een goede aankoop maar ik weet het niet hoor. Liever Hiljemark dan.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Veel beter, duidelijke titelkandidaat. Enige nadeel wat ze hebben is dat het heel jong is en doordat Advocaat zo weinig jeugd heeft laten doorstromen ook erg onervaren. Waardoor je van die Feyenoord taferelen kan krijgen waar ze op het einde van de competitie wat op raken. Maar Ajax zal zeker veel sneller bij de les moeten zijn dan in de voorgaande seizoenen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Vertel eens, wie heeft dat gezegd, o eeuwige indekker?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik ben niet verontwaardigd, vooral verbaasd.

Hoezo dan? Ik zie toch vooral weer veel egootjes in het veld staan die de ene na de andere kans verprutsen in plaats van de bal afleggen op een vrijstaande teamgenoot. Ik irriteer me nu al mateloos aan dit elftal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Niet generaliseren . Op mijn lijstje titelfavoriet nummer 1, misschien rond pasen al .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.