• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.978 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.248 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Een backup heb je ook nodig, al hadden ze wel gedacht dat ze Arias voor de basis hadden gehaald. Brands is niet zo va nde jeugd heb ik het idee, gelukkig Cocu wel.

Maar Manolev staat ook nog onder contract toch? Verder snap ik echt niet dat je zo'n exoot voor minstens een half miljoen salaris gaat halen als je een talent als Brenet hebt lopen.

Verder, echt slordig zeg. Zul je zien dat ze het nog zwaar gaan krijgen daar. Die van Zulte schijnen wel redelijk opportunistisch te kunnen voetballen heb ik begrepen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Counteren moeten ze nog wel leren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Macmanus schreef:

Veel beter, duidelijke titelkandidaat. Enige nadeel wat ze hebben is dat het heel jong is en doordat Advocaat zo weinig jeugd heeft laten doorstromen ook erg onervaren. Waardoor je van die Feyenoord taferelen kan krijgen waar ze op het einde van de competitie wat op raken.

Denk ik niet, daar hebben ze een te brede selectie voor, wat Feyenoord opbrak.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Maar Manolev staat ook nog onder contract toch? Verder snap ik echt niet dat je zo'n exoot voor minstens een half miljoen salaris gaat halen als je een talent als Brenet hebt lopen.

Verder, echt slordig zeg. Zul je zien dat ze het nog zwaar gaan krijgen daar. Die van Zulte schijnen wel redelijk opportunistisch te kunnen voetballen heb ik begrepen.

Manolev was toch verkocht? Of verhuurd?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Verhuurd aan Fullham, is weer terug. Maar gaat een transfer naar v.d. Gijp maken

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Eerlijk is eerlijk; ik heb genoten van dit PSV vanavond. Les die hieruit getrokken kan worden is dat ruimte achter je verdediging vragen is voor problemen tegen deze opgevoerde brommertjes. Daar kwam Zulte vanavond achter, net als Fener vorige week.

Rekik toch wel een beest hoor, niet van de bal te krijgen en een oase van rust.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hoezo dan? Ik zie toch vooral weer veel egootjes in het veld staan die de ene na de andere kans verprutsen in plaats van de bal afleggen op een vrijstaande teamgenoot. Ik irriteer me nu al mateloos aan dit elftal.

Vanwege hun afkomst natuurlijk leggen ze die bal niet af.

Ze hebben ernstig behoefte aan een paar rechtgeaarde blondharige knaepen die even de koppige zwartjes aan de ketting leggen, goed gezien.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Een andere les die we beter niet aan de PSV'ers kunnen leren: Afleggen op je teamgenoot

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Deze laatste weken geven wel aan hoe vreselijk kortzichtig PSV vorig jaar beleid heeft gevoerd met hun korte termijn trainer en selectie. De nieuwe manier is wel de juiste. Alleen verwacht ik dat Brands bij 3x verliezen weer in paniek raakt en zijn beleid voor de tiende keer om gaat gooien.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Vanwege hun afkomst natuurlijk leggen ze die bal niet af. :thumbs:

Ze hebben ernstig behoefte aan een paar rechtgeaarde blondharige knaepen die even de koppige zwartjes aan de ketting leggen, goed gezien.

Misschien even wat Denen inslaan, zijn een stuk sympathieker. Oh nee, daar mag je wel grappen over maken en dan is het niet racistisch. Maar zodra je over Marokkanen en negers begint..

Overigens vind ik Fischer ook een egotripper hehe.

stinissen (crew films & series)

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

Ik ben niet voor PSV maar van uit hier een diepe buiging voor die jongens met als uitblinkers Karim Rekik (nu al beste laatste man van Nederland), Zakaria Bakkali, ( kan wel eens de sensatie van dit jaar worden)Joshua Brenet ( die nu al meer op komt als Van Rhijn en meer dreiging en gif heeft) en iets minder Memphis Depay ( beste shot en hardste van de Eredivisie)

Conclusie: PSV doet echt mee voor de titel samen met Ajax

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb voor het eerst in een jaar of 7 a 8 jaar weer eens genoten van een Nederlands team in Europa. Het zal een eenmalige opleving zijn zeker?

rep_robert schreef:

ik zie bij psv weer allemaal negers en Marokkanen.. Drie blanken welgeteld.

Jopie

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Misschien even wat Denen inslaan, zijn een stuk sympathieker. Oh nee, daar mag je wel grappen over maken en dan is het niet racistisch. Maar zodra je over Marokkanen en negers begint..

Je zit een beetje te zeuren, rep. Je kan beter.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

rep_robert schreef:

Park is niets meer dan een dravertje, daar verwacht ik geen wonderen van.

Het gaat hier om elkaar corrigeren, niet over voetballende kwaliteiten. Verder reageer ik niet meer op die generaliserende racistische ongefundeerde onderbuikpraat van je.

Heb verder ook genoten van PSV. Mist wat doeltreffendheid, maar wel lekker zo'n Locadia nog achter de hand te hebben. Bakkali speelde ook fris en vrij, ben benieuwd hoe lang 'ie dat volhoudt. Maar met Park en straks Narsingh zal 'ie zijn rust nog wel kunnen pakken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb voor het eerst in een jaar of 7 a 8 jaar weer eens genoten van een Nederlands team in Europa. Het zal een eenmalige opleving zijn zeker?

(quote)

Jopie

Zeker je ogen dicht gehad bij Ajax-City en Man Utd-Ajax?

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Wat een heerlijk elftal heeft PSV, een genot om naar te kijken. En ook al stelt dat Zulte geen ruk voor dan nog kan je duidelijk zien hoe goed ze aan Eindhovense zijde kunnen ballen. Locadia lekker laten staan, net als Brenet. Die speelde ook erg goed. Cocu lijkt, net als Frank de Boer bij Ajax, een verfrissende uitwerking te hebben op het elftal. Top.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Qua veldspel en kansenverhouding was dit natuurlijk veel beter en flitsender dan bij bovengenoemde wedstrijden. Alleen wij hadden een betere tegenstander.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

stinissen schreef:

Ik ben niet voor PSV maar van uit hier een diepe buiging voor die jongens met als uitblinkers Karim Rekik (nu al beste laatste man van Nederland), Zakaria Bakkali, ( kan wel eens de sensatie van dit jaar worden)Joshua Brenet ( die nu al meer op komt als Van Rhijn en meer dreiging en gif heeft) en iets minder Memphis Depay ( beste shot en hardste van de Eredivisie)

Conclusie: PSV doet echt mee voor de titel samen met Ajax

Wat zijn we weer heerlijk opportunistisch op basis van 1 potje. Maar ik hoop dat je gelijk krijgt. Zou goed zijn voor de eredivisie. Sowieso trouwens wel fijn dat zoveel jeugd een kans krijgt.

Bizar trouwens: Wijnaldum gaat zijn achtste seizoen in de eredivisie al in.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Die Rekik is echt ongelooflijk. Als die dit niveau volhoudt dit seizoen moet hij gewoon mee naar Brasil.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Maar die is tenminste blank, dat verandert de zaak!

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Denk ik niet, daar hebben ze een te brede selectie voor, wat Feyenoord opbrak.

Das waar, zie hier ook over gehele selectie meer talent. Maar zo een jong en nieuw elftal heeft meestal wel ergens wat concentratie problemen (helemaal als ze echt de CL zouden halen, wat erg lastig gaat zijn) maar dat heeft Ajax ook altijd dus in dat opzicht moet Ajax meteen vol geconcentreerd spelen. Verwacht wel dat PSV en Ajax dit jaar sneller zullen uitlopen itt vorig seizoen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Doen ze wel een beetje aan krachttraining bij Zulte Waregem wat een stel latjes lopen daar tussen, kan echt niet anno 2013.

Van wat ik gezien heb een sterk, creatief en fris Psv. Vind het wel irritant om Bruma en Rekik daar zo samen te zien

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lyon (t) en Zenit (u) allebei gewonnen met 1-0. Houden zij die voorsprong vast in de return volgende week dan loot PSV een zware tegenstander.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Phoenix schreef:

Die Rekik is echt ongelooflijk. Als die dit niveau volhoudt dit seizoen moet hij gewoon mee naar Brasil.

Ik baal een beetje van al die talenten die zonodig weg moesten bij Feyenoord. Beenhakkertje hè. Zucht.

Maar goed, 1 zwaluw maakt nog geen zomer.

Leuk elftal, PSV, maar zo'n jong team zakt nog wel een aantal keer in elkaar.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Qua veldspel en kansenverhouding was dit natuurlijk veel beter en flitsender dan bij bovengenoemde wedstrijden. Alleen wij hadden een betere tegenstander.

Man City werd echt scheel getikt. Dat was by far de beste prestatie van een Nederlandse ploeg in Europa in jaren. Buiten dat deed PSV het keurig vanavond. Ze wekken zelfs weer enige sympathie op met hun voetbal en spelers. Maar het blijft maar Zulte. Als ze dit niveau elke week halen, dan zou Zulte in Nederland de top 5 mislopen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Pff de presentator deed net alsof Zulte een club van het kaliber Marseille is..

PSV heft een erg dynamisch en sympathieke voetbalstijl aangeleerd. Ik snap verder totaal niet waarom vorig seizoen die linksback van PSV geen kans heeft gehad van Dick Advocaat wat een loopwonder is dat zeg En maar Hutchinson op blijven stellen.....

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je zit een beetje te zeuren, rep. Je kan beter.

Ik deed een constatering en als ik PSV'er was zou ik me wel zorgen maken ja. Jonge jongens gepaard met emotionele roots kan gewoon misgaan. Is 0,0 racistisch aan.

Wat mij part blijven ze zo spelen met dit elftal. Goed voor Ajax..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Das waar, zie hier ook over gehele selectie meer talent. Maar zo een jong en nieuw elftal heeft meestal wel ergens wat concentratie problemen (helemaal als ze echt de CL zouden halen, wat erg lastig gaat zijn) maar dat heeft Ajax ook altijd dus in dat opzicht moet Ajax meteen vol geconcentreerd spelen. Verwacht wel dat PSV en Ajax dit jaar sneller zullen uitlopen itt vorig seizoen.

Dat ook. Al klopt het wel dat je als onervaren broekje vroeg of laat toch wel een mindere periode krijgt maar denk dat ze dat bij PSV wel op kunnen gaan vangen. Verwacht dat het inderdaad al snel een tweestrijd gaat worden tussen PSV en Ajax.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Er is in die jaren wel vaker een resultaatje gehaald natuurlijk, ook door andere clubjes (en PSV zelf), maar dat was vaak meer geluk dan wijsheid of een onbelangrijke pot. Ik had het ook over genieten. Dit leek zowaar op echt voetbal. Fris, fruitig, vol op de aanval, ik keek m'n ogen uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Memphis Depay, wat een brutaal straatschoffie. Beetje alsjeblieft zeggen tegen een interviewer .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.