• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.977 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.222 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Wat zijn we weer heerlijk opportunistisch op basis van 1 potje. Maar ik hoop dat je gelijk krijgt. Zou goed zijn voor de eredivisie. Sowieso trouwens wel fijn dat zoveel jeugd een kans krijgt.

Bizar trouwens: Wijnaldum gaat zijn achtste seizoen in de eredivisie al in.

Heeft niks met een potje te maken , Karim Rekik volg ik al langere tijd is een topper , Memphis Depay kan nog veel beter maar Joshua Brenet en Zakaria Bakkali zijn open baringen zou Joshua Brenet dit een jaar volhouden dan moet hij het uit vechten met Jan Maat en gaat Van Rhijn niet na het WK

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Er is in die jaren wel vaker een resultaatje gehaald natuurlijk, ook door andere clubjes (en PSV zelf), maar dat was vaak meer geluk dan wijsheid of een onbelangrijke pot. Ik had het ook over genieten. Dit leek zowaar op echt voetbal. Fris, fruitig, vol op de aanval, ik keek m'n ogen uit.

Zei je volgens mij ook bij PSV-Napoli. Zegt dus helemaal niets.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

rep_robert schreef:

Wat mij part blijven ze zo spelen met dit elftal. Goed voor Ajax..

Als PSV blijft spelen zoals vanavond dan valt er voor Ajax niks te behalen.

Hoewel jullie nog altijd Siem in de gelederen hebben .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stinissen schreef:

Memphis Depay ( beste shot en hardste van de Eredivisie)

Dat vind ik ook zo geweldig he. Die zelfde onorthodoxe traptechniek als Ronaldo. Heerlijk schot.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die Memphis Depay, wat een brutaal straatschoffie. Beetje alsjeblieft zeggen tegen een interviewer .

Na "dank je wel" hoor je natuurlijk "graag gedaan" te zeggen, niet alsjeblieft Zucht...

stinissen (crew films & series)

• 23490 berichten
  • 77006 stemmen

De enigste die door het ijs zal zakken is Bruma hij speelde nu aardig maar die heb ik gevolgd bij HSV en nee dat is niet zo veel.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Als PSV blijft spelen zoals vanavond valt er voor Ajax niks te behalen.

Hoewel jullie nog altijd Siem in de gelederen hebben

En hij is blank!..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stinissen schreef:

De enigste die door het ijs zal zakken is Bruma hij speelde nu aardig maar die heb ik gevolgd bij HSV en nee dat is niet zo veel.

Verwacht dat ie zich prima staande houdt, omdat Rekik naast 'm staat. Als Rekik een keer wegvalt of er volgend jaar er niet meer is zal het flink achteruit gaat. Rekik is een beest, stak er bij Feyenoord ook met kop en schouders bovenuit. Verwacht die binnen enkele jaren ook wel bij City in de defensie

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Rekik

Vond alleen Wijnaldum en vooral Maher erg matig.

Die Willems speelde ook geweldig zeg.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Er is in die jaren wel vaker een resultaatje gehaald natuurlijk, ook door andere clubjes (en PSV zelf), maar dat was vaak meer geluk dan wijsheid of een onbelangrijke pot. Ik had het ook over genieten. Dit leek zowaar op echt voetbal. Fris, fruitig, vol op de aanval, ik keek m'n ogen uit.

Nogmaals, je hebt Ajax-City dus met je ogen dicht gekeken destijds.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zei je volgens mij ook bij PSV-Napoli. Zegt dus helemaal niets.

Dat noemde ik (even opgezocht) een 'goede performance'. Daarvan zijn er natuurlijk wel meer geweest (niet veel) de afgelopen jaren. Maar vandaag echt van het spel genoten; qua enthousiasme, plezier en aanvalslust deed het bijna Duits aan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Als PSV blijft spelen zoals vanavond dan valt er voor Ajax niks te behalen.

Hoewel jullie nog altijd Siem in de gelederen hebben .

Haha wat is de voetballerij toch opportunistisch zeg

Maar goed, bombardeer PSV maar tot de topfavoriet. Kunnen ze altijd zo goed mee om gaan

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Wat wordt die Bakkali toch overscaht. Ok, hij is 17 en heeft lef, daar houdt het ook mee op. Die man heeft ongeloofelijke oogkleppen. Narsingh als hij fit is lekker op rechts zetten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Gelukkig ben jij er weer om die modale kutspelers van Utrecht dan de hemel in te prijzen. Misschien dat daar de berichten nog even van opgezocht kunnen worden.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

De cijfertjes zijn weer binnen, ik weet dat u er op zit te wachten: door het onverhoopte succes van PSV is de MML ten koste van de Faroer Eilanden en Malta gestegen naar de voorlopig 37e plek op de UEFA ranking, nog net achter Liechtenstein.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Goed stuk van Michael Cox (een van de betere voetbalbalanalytici wat mij betreft) over Van Bommel en waarom hij niet gemist wordt:

Mark van Bommel's recklessness won't be missed - ESPN FC - espnfc.com

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gelukkig ben jij er weer om die modale kutspelers van Utrecht dan de hemel in te prijzen. Misschien dat daar de berichten nog even van opgezocht kunnen worden.

De Utrecht spelers hadden vorig seizoen voor hun kwaliteiten een geweldig seizoen gedraaid, maar laat die berichten zien. [i]bericht aangepast door mod[/edit]

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Zoek maar opperneus. De Utrecht spelers hadden vorig seizoen voor hun kwaliteiten een geweldig seizoen gedraaid, maar laat die berichten zien.

Je berichtgeving over oa Vorm en vd Hoorn staat me nog aardig bij.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Fris PSV gezien. Zag er leuk uit. Bakkali en Depay de uitblinkers, mooi dat er in Nederland veel buitenspelers doorbreken de laatste tijd. Altijd spektakel. Vond het overzicht van Bakkali juist al indrukwekkend. Paar keer een mooie steekbal, al had hij bij zijn grote kans de bal natuurlijk moeten afleggen, maar kwam schuin aangelopen en had weinig zicht op Depay had ik zo het idee. Maher nog wat tegenvallend en de toegevoegde waarde van Schaars heb ik in deze wedstrijd nog niet gezien. Paar keer erg slordig. Bruma en Rekik erg solide, wat zonde dat die door de Engelsen al zo jong zijn weggeplukt van Varkenoord. Gelukkig komt bij ons Kongolo eraan, die is minstens van dezelfde orde.

Maar goed, dit kan heel goed een piek zijn van PSV. Met een gemiddelde leeftijd van 21 weet je dat dit niet de standaard is. Het is vooral afwachten wat PSV laat zien als een paar jonkies de onherroepelijke terugval krijgen. Vooral achterin is de spoeling dan wel erg dun.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ja, dat zijn ook de enige. Jij loopt weer onzin te praten, over dat ik veel Utrecht spelers de hemel in prijs. vd Hoorn en Vorm zijn gewoon internationals, over vd Hoorn is genoeg gezegd en Vorm is gewoon de beste Oranje keeper op dit moment. Weer een poging die mislukt om mij aan te vallen. Jammer joh.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

DMF schreef:

Fris PSV gezien. Zag er leuk uit. Bakkali en Depay de uitblinkers, mooi dat er in Nederland veel buitenspelers doorbreken de laatste tijd. Altijd spektakel. Vond het overzicht van Bakkali juist al indrukwekkend. Paar keer een mooie steekbal, al had hij bij zijn grote kans de bal natuurlijk moeten afleggen, maar kwam schuin aangelopen en had weinig zicht op Depay had ik zo het idee. Maher nog wat tegenvallend en de toegevoegde waarde van Schaars heb ik in deze wedstrijd nog niet gezien. Paar keer erg slordig. Bruma en Rekik erg solide, wat zonde dat die door de Engelsen al zo jong zijn weggeplukt van Varkenoord. Gelukkig komt bij ons Kongolo eraan, die is minstens van dezelfde orde.

Maar goed, dit kan heel goed een piek zijn van PSV. Met een gemiddelde leeftijd van 21 weet je dat dit niet de standaard is. Het is vooral afwachten wat PSV laat zien als een paar jonkies de onherroepelijke terugval krijgen. Vooral achterin is de spoeling dan wel erg dun.

Voor Oranje: Rekik , vd Hoorn , BMI , Kongolo , v Dijk

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

V/d Hoorn?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Net terug.

Wat een geweldige wedstrijd zeg, niet normaal.

Die Belgen mogen blij zijn met 2-0 aangezien de dubbele cijfers reëel waren.

Wat een kansenfestijn was 't, dat ging helemaal nergens meer over, ik zat al te wachten op zo'n corner die hun binnen gingen koppen want via een fatsoenlijke aanval gingen ze niet scoren.

Bakkali paal, Matavz lat, Wijnaldum paal, Wijnaldum lat. Matavz één op één, Bakkali net naast, Wijnaldum één op één, Depay, Jozefzoon. Het is te veel om op te noemen.

En dan gaat juist zo'n schot van Depay erin van al die kansen.

Rekik en Bruma.

Met een gerust hart zit je nu te kijken i.p.v. dat billenknijpen bij Marcelo en Co.

Willems heb ik heel lang verdedigd maar 't begint nu echt uit de hand te lopen, slechter en slechter.

Al had die op 't laatst dan weer zo'n heerlijke beweging waar die gast compleet gedold werd.

En Bakkali, wat een mannetje! Die knul is nu al beter dan Fischer.

Constante dreiging.

En zag die Brenet verdomme gaan met z'n enorme passen bij die 2-0.

Ik had die Belgen toch wat hoger ingeschat, dit was echt pure bagger.

Die Hazard heeft werkelijk geen knikker geraakt, alle ballen gingen op die neger voorin die de bal dan maar moest vasthouden.

Schaars viel in de eerste helft wat tegen maar herpakte zich uitstekend in de tweede helft.

En tja, Locadia, die man heeft aan één kans genoeg.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Voor de toekomst? Zeker!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

En Bakkali, wat een mannetje! Die knul is nu al beter dan Fischer.

Rustig aan Joenne Je zit in een roes die nog wel een dagje zal aanhouden, dan zegt men in de euforie de gekste dingen!

Ik had die Belgen toch wat hoger ingeschat, dit was echt pure bagger.

Daarom juist. Een weergaloze helft tegen een dramatische back maakt je nog niet een Fischer. De tweede helft kreeg hij de tweede back van Zulte die wat meer snelheid had en het liep al wat moeilijker. Neemt niet weg dat ik hem op basis van deze pot en de oefenpotjes afgelopen weken een geweldig talent vindt.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Nee, dit blijf ik volhouden.

Maar 't was puur genieten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ook Fischer moet zich nog bewijzen op langere termijn. Tegen Feyenoord en rond die wedstrijden was hij goed in vorm, daarna heel veel mindere wedstrijden van 'm gezien.

Zo zal dat ook wel gaan met de nieuwe jonkies van PSV. Hele goede wedstrijden zullen afgewisseld worden met flops.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Volgende week één doelpuntje maken, wat gewoon moet kunnen, en 't is gedaan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Alles op de aanval. Dan kan het niet misgaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.