- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Volgende week één doelpuntje maken, wat gewoon moet kunnen, en 't is gedaan.
Europa League lijkt voorlopig de eindbestemming. Lyon en Zenit hebben in deel 1 van het tweeluik niet verzaakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Johan Boskamp is tegenwoordig materiaalman bij Newcastle:
Best. Post. Ever.

AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
PSV speelde aardig, maar dat Zulte kan er gewoon helemaal niks van. Ben benieuwd hoe ze het doen als ze een beetje fatsoenlijk tegenstand krijgen. De enige die een beetje kon voetballen bij Zulte Waregem was Hazard.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Europa League lijkt voorlopig de eindbestemming. Lyon en Zenit hebben in deel 1 van het tweeluik niet verzaakt.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nou opperneus, waar blijven die keiharde citaten waar ik modele 'kut' voetballers van Utrecht de hemel in prijs? En kom niet aan met vd Hoorn of Vorm s.v.p. Ik wacht wel, want toch wel dat jij weer eens je grote mond open trekt, zonder maar even na te denken of jou post wel juist is. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4535 stemmen
Johan Boskamp is tegenwoordig materiaalman bij Newcastle:
Dat ze hem bij VI op de site niet zelf maken.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
@rep
Gelukkig lopen er bij Feyenoord helemaal geen negers etc. rond.
Martins Indi, Nelom, Kongolo, Vilhena, Boetius, Schaken, Cisse, Singh, Achabar, Manu.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Derk BoerRigter heeft zijn toptransfer te pakken
Toch wel een aderlating voor de Mickey Mouse League.
Om sommige fans hier een hart onder de riem te steken na dit verlies plaats ik er een leuke foto bij van Derk Boerrigter met ontbloot bovenlichaam, flashy veters en uiteraard zijn short een beetje afgezakt zodat de rand van de Björn Borg boxer zichtbaar is. SWAG!!

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@rep
Martins Indi, Nelom, Kongolo, Vilhena, Boetius, Schaken, Cisse, Singh, Achabar, Manu.
Je weet dat er een Marokkaan en een Indische Noor bij zitten he?
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
@rep
Vind ik ook al zo'n vreemdelingenlegioen hoor. Daarom hebben die ook al hun downs gehad en die zullen dit seizoen ook nog volgen
Mentaal zitten dat soort jongens toch anders in elkaar. In rapvideo's optreden, gekke twitterpics keer op keer...
Zulke rare dingen zeg ik ook weer niet over cultuurverschillen toch? Ik bedoel, ze deden bij de NOS allemaal blij gisteren omdat het allemaal "Nederlanders" waren. Maar zodra ze de kans krijgen zwaaien ze allemaal met hun Surinaamse, Marokkaanse of weet ik veel wat voor vlag. Dat hebben we op de jeugd EK's ook gezien. Zij identificeren zich niet met ons en wij ook niet met hun, ongeacht hun paspoort. Als je er dan een elftal vol mee opstelt krijg je ongetwijfeld weer hetzelfde gedonder.
Heb je me verder ooit positief over Feyenoord gehoord trouwens?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Staan er ook maar twee of drie in de basis en twee mogen er weg.
Psv speelde overigens idd leuk gister, maar dat gaan ze zeker in uit wedstrijden lang niet altijd laten zien.
Ik wens ze in ieder geval een mooi en lang Europees abontuur. 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Klopt, heb ook wedstrijden gezien bij Belgische jeugdteams, kwam van Standard Luik geloof ik. Geweldige voetballer, als hij de potentie omzet in resultaten is ie in een paar jaar echt een kanjer. Gaat zonder twijfel een belangrijke rol vertolken in het Belgisch team. Wat een talenten hebben jullie lopen zeg. Niet normaal.
Als je 'm eens aan het werk kan zien, doen. Magnifieke techniek, sterk balgevoel, magistrale lichaamscontrole, veel spelintelligentie en die demarrages
. Toch wel fijn dat ie paar jaar geleden niet naar City gegaan is. Verstandige jongen lijkt me ook.
Geen loze woorden. Wat een talent zeg, echt van genoten. Toch blij dat de beste man op het veld een Belg was haha 
Verder kansloze wedstrijd van ZW, was ook te verwachten natuurlijk. Denk ook niet dat er andere Belgische ploeg kans had gemaakt tegen dit PSV. Echt aangenaam verrast door de beleving, techniek en vooral de fysieke kracht en conditie van die jonkies. Wat een team zeg. Moet leuk zijn om nu supporter te zijn van PSV.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
PSV wordt dit jaar het "nieuwe Feyenoord" qua goodwill en frisse spel waar alle media zich op gaat rukken
Hoe zullen de Feyenoorders hiermee omgaan?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eriksen en Toby hebben Zenith, CSKA en Dinamo Moskou de deur gewezen. Begrijpbaar van Chris, maar Toby wil blijkbaar echt ballen in de PL bij een of andere middenmotor; zijn plafond ligt namelijk niet hoger dan bovengenoemde clubs.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Geen loze woorden. Wat een talent zeg, echt van genoten. Toch blij dat de beste man op het veld een Belg was haha 
Verder kansloze wedstrijd van ZW, was ook te verwachten natuurlijk. Denk ook niet dat er andere Belgische ploeg kans had gemaakt tegen dit PSV. Echt aangenaam verrast door de beleving, techniek en vooral de fysieke kracht en conditie van die jonkies. Wat een team zeg. Moet leuk zijn om nu supporter te zijn van PSV.
Sorry? De beste man op het veld was zonder twijfel Rekik.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Haha wat is de voetballerij toch opportunistisch zeg
Ik wist gewoon dat je zou reageren 
Maar je kunt er moeilijk omheen dat PSV wel erg lekker balde gisteren, een genot om naar te kijken vond ik. Soms iets te opportunistisch maar dat heeft ook wel wat. Depay - Locadia - Bakkali vs vd Hoorn en zijn vriendjes. Hehe.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Vind ik ook al zo'n vreemdelingenlegioen hoor. Daarom hebben die ook al hun downs gehad en die zullen dit seizoen ook nog volgen
Mentaal zitten dat soort jongens toch anders in elkaar. In rapvideo's optreden, gekke twitterpics keer op keer...
Beetje zoals Stelende Stefano, Konjo Kenneth , Afro Anita en Gangsterr Gregg?
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Denk ook niet dat er andere Belgische ploeg kans had gemaakt tegen dit PSV.
Bwa het blijft Zulte natuurlijk. Sneu overigens dat Malanda nu toch blijft bij Zulte, hadden ze gisteren heel hard nodig gehad.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou opperneus, waar blijven die keiharde citaten waar ik modele 'kut' voetballers van Utrecht de hemel in prijs? En kom niet aan met vd Hoorn of Vorm s.v.p. Ik wacht wel, want toch wel dat jij weer eens je grote mond open trekt, zonder maar even na te denken of jou post wel juist is.
Aangezien ik meer dan jou van het spelletje weet, moet je me met meneer opperneus aanspreken
En ik noemde Vorm (absoluut de beste keeper voor Oranje!!!!!) en vd Hoorn (geweldige speler, komt zeker in Oranje!!!!) al.
Derk BoerRigter heeft zijn toptransfer te pakken
Toch wel een aderlating voor de Mickey Mouse League.
Om sommige fans hier een hart onder de riem te steken na dit verlies plaats ik er een leuke foto bij van Derk Boerrigter met ontbloot bovenlichaam, flashy veters en uiteraard zijn short een beetje afgezakt zodat de rand van de Björn Borg boxer zichtbaar is. SWAG!!
(afbeelding)
Waf, waf. Het schoothondje is back! It's....Nomak! Mag je van O. (we korte even af in verband met privacy) wel zelfstandig posten?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zeg ook wel eens zinnige dingen
. Blij dat ie beviel maar groot talent. Die zien we nog wel terug als rode duivel. Als Wilmotsg ekeken heeft zal het niet eens lang meer duren verwacht ik.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik wist gewoon dat je zou reageren 
Maar je kunt er moeilijk omheen dat PSV wel erg lekker balde gisteren, een genot om naar te kijken vond ik. Soms iets te opportunistisch maar dat heeft ook wel wat. Depay - Locadia - Bakkali vs vd Hoorn en zijn vriendjes. Hehe.
Ik voldoe graag aan de eisen 
Wat klopt is dat PSV erg leuk speelde. Voor het eerst in jaren dat ik zelfs iets van enige waardering voor PSV voelde (al moeten ze lekker uit de CL vliegen, uiteraard), maar laten we niet overdrijven. Dat Zulte kan er werkelijk niks van. Ik las ook dat zij een jaarbegroting van minder dan 10 miljoen euro hebben. Dat zet de zaken wel een beetje in perspectief. PSV liet gister ziet wat ze kunnen als alles mee zit, maar met zo'n jonge ploeg is het een zekerheid dat er wisselvalligheid in het spel komt. Dit heb ik bij Ajax de laatste jaren net zo meegemaakt, Feyenoord is het ook overkomen. Pas als je een paar jaar samen speelt of meer routine in de ploeg hebt, zul je minder vaak door de ondergrens zakken. Ik moet gewoon een beetje lachen om de reactie's gisteravond. Jack van Gelder en van Hintum deden ook net alsof PSV Barcelona van het veld getikt had. Maar ik denk dat onze hele top 6 wel van dit Zulte zou hebben gewonnen. Toch? Neemt niet weg dat ik spelers als Rekik, Bakkali en Depay wel erg lekker vond spelen. Zo zie je maar weer dat we vorig jaar hier gelijk hadden toen we riepen dat overschatte spelers als Mertens prima te vervangen zijn. Depay zal er misschien geen 25 scoren, maar zal veel belangrijker voor de ploeg zijn.
Deed me trouwens wel een beetje goed dat Maher niet best speelde. Doet me nog steeds een beetje pijn dat hij niet bij Ajax speelt 
Overigens vind ik het beleid van Ajax, Feyenoord en nu ook PSV wel prettig voor ons hele voetbal. Er breekt overal talent door, wat voordelig moet gaan werken voor onze kansen in Europa en ook voor Oranje.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
@rep
Ja maar daar houden de Ariers Immers, Clasie, Janmaat, Mathijsen en De Vrij de boel tenminste in toom. Jij snapt duidelijk niet hoe het werkt J0enne.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral als je iemand in de selectie hebt die Janmaat heet ja
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vooral als je iemand in de selectie hebt die Janmaat heet ja
.
Ik had een tijdje de neiging hem steeds Hans te noemen. Toch wel effe wennen 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Rep brengt het ook net zo slecht als Hansie J. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat klopt is dat PSV erg leuk speelde. Voor het eerst in jaren dat ik zelfs iets van enige waardering voor PSV voelde (al moeten ze lekker uit de CL vliegen, uiteraard), maar laten we niet overdrijven. Dat Zulte kan er werkelijk niks van.
Vergelijk het eens met wedstrijden van Ajax thuis tegen bijv. Roda, ADO, Utrecht of Heracles (allemaal echt niet beter dan Zulte) waarin het Ajax maar niet lukt er doorheen te komen. Iedereen wijst dan naar het compacte spel van de tegenstander, maar dat komt gewoon door het enorm statische, stroperige en voorspelbare spel van Ajax. Er zit erg weinig beweging en dynamiek in de ploeg zonder bal, waardoor combineren lastig wordt en je vooral veel balletjes breed en terug krijgt in een U-vorm (back, flankspeler, back, CV, keeper, back, flankspeler, etc.). Pisballetjes ook nog vaak ... Dat vond ik trouwens gisteren ook een pluspunt van veel PSV'ers, ballen werden doorgaans lekker hard en zuiver ingespeeld en dan ook vaak mooi tussen de linies.
Wat dan nog het meeste stoort is dat Ajax het wel kán, dat bewijzen enkele wedstrijden in de afgelopen seizoen weldegelijk, maar ze laten het gewoon veel te weinig zien. Zeker nu iedereen Ajax tot topfavoriet bombardeert ben ik benieuwd hoe ze daar mee omgaan. Laten ze zich daardoor in slaap sussen (zoals tegen AZ m.i. ook al grotendeels gebeurde) of staan ze eindelijk eens op om ook echt te laten zien wat we na drie jaar met nagenoeg dezelfde kern-spelers mogen verwachten?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik had een tijdje de neiging hem steeds Hans te noemen. Toch wel effe wennen
Je kende Hans persoonlijk
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rep brengt het ook net zo slecht als Hansie J.
Hans kende ook geen tact nee, al verwacht ik (hoop ik eigenlijk) dat het bij rep wel wat minder aanwezig is dan bij Hans.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Hans kende ook geen tact nee, al verwacht ik (hoop ik eigenlijk) dat het bij rep wel wat minder aanwezig is dan bij Hans.
Nog minder tact bij Rep? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha. Dat leg ik weer bijzonder ongelukkig uit
. Misschien klopt het nog eigenlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.