• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Quido schreef:
Van Gaal en Oranje wordt gewoon niks.

Dat weten we pas over 16 jaar!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Er is in ieder geval niets mis mee, als het stukje niet uit zijn context is gerukt. Het is vaak leuk om terug te lezen. Zeker als A&L er weer eens flink naast zit.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Dat weten we pas over 16 jaar!

8 jaar Van Gaal stopte al in 2002. Dan doet Van Basten het overigens beter. In 2008 weg bij Oranje en twee jaar later in de finale, in 2009 weg bij Ajax en twee jaar later eindelijk weer kampioen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zeker als A&L er weer eens flink naast zit.

Selectief geneuzel, is maar wat je naar boven haalt. Ik zoek twee minuten en vind dit:

Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic #5

Daar wordt door Herr Otherfool een oude quote van A&L omhoog gehaald en wordt ie dus uitgelachen omdat ie Blind Oranje wel ziet halen. Dat is inmiddels ook gebeurd, maar dan hoor je er niemand meer over.

En hier nog wat mooie quotes van Otherfool over scheidsrechters en hun dwalingen (daar mag je volgens hem toch nooit over miepen?):

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Vanaf 2009/2010 18x gespeeld, waarvan 12 als invaller.

(afbeelding)

Hij is gestopt hoor.

Zou trouwens wel heel erg zonde zijn als van Ginkel daadwerkelijk naar Chelsea verkast voor zo'n 9 miljoen...

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Selectief geneuzel, is maar wat je naar boven haalt. Ik zoek twee minuten en vind dit:

Daar wordt door Herr Otherfool een oude quote van A&L omhoog gehaald en wordt ie dus uitgelachen omdat ie Blind Oranje wel ziet halen. Dat is inmiddels ook gebeurd, maar dan hoor je er niemand meer over.

En hier nog wat mooie quotes van Otherfool over scheidsrechters en hun dwalingen (daar mag je volgens hem toch nooit over miepen?):

Daar kan je OF toch ook op terug pakken. Hij reageert er alleen niet op en dat is niet echt sterk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Daar mag je OF toch ook op terug pakken.

Heb ik geen zin in. Ik geef hiermee alleen maar aan dat het makkelijk is zo'n lijstje van iedereen samen te stellen en dat je eruit kunt halen wat je wilt, zeker als je de context weglaat. Dat sommigen hier dan gelijk de polonaise gaan lopen omdat de Mighty Otherfool oude quo'tjes uit het archief haalt en de wereldgeschiedenis op geheel eigen wijze herschrijft en mensen onterecht zwart maakt (oke, ietwat overtrokken), moeten zij weten. Ik hoop dan altijd maar dat dat soort mensen niet echt zo dom is, om alles klakkeloos te geloven.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Polonaise lopen?

Iederen neemt hier de uitspraken van OF wel met een korrel zout maar als hij iemand terecht(!) zou wijzen op verkeerde uitspraken in het verleden vind ik dat behoorlijk grappig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Daar kan je OF toch ook op terug pakken. Hij reageert er alleen niet op en dat is niet echt sterk.

Of wij staan boven zulke sneue archiefreacties. Sport is iedere dag anders, net als meningen over iets of iemand. Soms zit je er helemaal naast en soms voorspel je iets onverwachts goed. Alleen zijn de meeste users hier niet zo triest om steeds in het archief te duiken. En minstens net zo sneu is het kleine groepje dat het steeds hilarisch vind, over uitgekauwde grappen herhalen gesproken zeg.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

8 jaar Van Gaal stopte al in 2002. Dan doet Van Basten het overigens beter. In 2008 weg bij Oranje en twee jaar later in de finale, in 2009 weg bij Ajax en twee jaar later eindelijk weer kampioen.

Nee man over 16 jaar heeft hij nog steeds de fundering gelegd.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

(afbeelding)

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Vele users happen gewoon steeds wbt OF, hij zelf alleen niet.

Voor de rest vermakelijk alleen met Jose klopt het nog steeds niet.

O ja de Happy One.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Of wij staan boven zulke sneue archiefreacties. Sport is iedere dag anders, net als meningen over iets of iemand. Soms zit je er helemaal naast en soms voorspel je iets onverwachts goed. Alleen zijn de meeste users hier niet zo triest om steeds in het archief te duiken. En minstens net zo sneu is het kleine groepje dat het steeds hilarisch vind, over uitgekauwde grappen herhalen gesproken zeg.

Als je erboven zou staan zou je niet zo happen als hij weer wat vindt.

Om maar eens een spreekwoord erin te gooien: 'je moet stilzitten als je geschoren wordt.'

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Om maar eens een spreekwoord erin te gooien: 'je moet stilzitten als je geschoren wordt.'

Aha, net als de Joden in WO II? Dat liep ook goed af, ja.

Wat een kul zeg, als je hier publiekelijk onterecht belachelijk wordt gemaakt en de helft van de bezoekers loopt blind de polonaise mee, heb je alle recht dat te nuanceren. Doe je dat niet, roept iedereen: "wij zwijgt, stemt toe."

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ow, even duidelijk maken dat ik zijn gezwets al lange tijd niet serieus meer neem en er ook geen moeite in ga steken om het nog te weerleggen, aangezien de zaken altijd net zo verdraaid worden zodat hij een leuke quote heeft en jullie kleine groepje weer kan lachen. Maar het is natuurlijk wel vrij sneu gedrag van een dertiger als OF.

En helemaal als je zelf regelmatig met feiten om de oren wordt geslagen, maar dan gewoon maar niks zegt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Wat een kul zeg, als je hier publiekelijk onterecht belachelijk wordt gemaakt en de helft van de bezoekers loopt blind de polonaise mee, heb je alle recht dat te nuanceren. Doe je dat niet, roept iedereen: "wij zwijgt, stemt toe."

Je kan het niet beter verwoorden. Net als je post over Daley Blind net.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Stelletje lachebekjes hier

Vooral die WO II-opmerking Die gaat in het archief!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)

...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Tot zover. Ik ga me alvast mentaal voorbereiden op de grote kraker van 14.00 uur.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hiddink verlengd nog een seizoen bij de Russen van Anzhi.

Ik vraag me af, zou Guus nog een kandidaat zijn om Louis op te volgen in 2014?

En de opstelling van Oranje van de wedstrijd van 14.00 uur.

Vorm, Tiendalli, Heitinga, Vlaar, Nelom, De Guzman, Toornstra, De Jong, Lens, Van Persie en Robben.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Wie is de tegenstander? En wat een vreemd uur zeg, 14u op een dinsdag

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ah mooi, zo zie ik onze aanvalslinie graag. Wel veel rouleren ajb, en niet Van Persie stijf in de punt.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Netjes, Nederland 3/Nederland 1 zendt bijna alle wedstrijden uit van de Confederations Cup, zelfs die om 00:00 (Spanje - Uruguay, Italië - Japan, Nigeria - Uruguay)!

Alleen Mexico - Italië op zondag niet door Pinkpop, daar enkel een samenvatting.

En de laatste wedstrijden van de poule worden tegelijk gespeeld, dan zullen ze wel Italië - Brazilië en Nigeria - Spanje uitzenden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

The great republic of Chinaaaa

En tijdsverschil he.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Jawaddedadde schreef:

China!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Vrij droevige opstelling dit. Maar goed, ik heb toch geen tijd om te kijken

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

The great republic of Chinaaaa

En tijdsverschil he.

Gaat dan nog wat worden met 't WK aangezien Brazilië 5 of 6 uur achter ligt.

Dat wordt wedstrijden kijken in de nacht dan.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ah China. Lijkt me weer een kansloos potje te worden.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Godwin

Serieus, zo meteen voetbal?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

KNVB wil cashen hè.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.