- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Krul en Vorm lijkt mij een zekerheidje...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Toornstra vind ik ook erg verstandig eens op te roepen. Als die nog een stap naar een topploeg kan maken is dat helemaal een speler die er tegen aan kan hikken.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Nee, daar wist je gelijk al van dat het niks was.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat Schaken en Nelom je niet verder gaan helpen durf ik je nu ook wel al te voorspellen.
(en Toornstra waarschijnlijk ook niet)
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Als Nelom een seizoen lang in de basis speelt wil ik het nog wel eens zien. Ik ben eigenlijk ook niet zo'n fan van hem, maar hij staat er altijd als hij er moet staan. Sinds Blind zich binnen een jaar van lachertje van de Eredivisie tot vaste international heeft weten te schoppen sta ik nergens meer van te kijken.
Schaken heeft zijn nut allang bewezen natuurlijk. Is geen niveau Oranje wat je zou moeten nastreven nee, maar momenteel heb je niet veel beter buiten Lens en Robben op de flanken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Qua keepers is er met Van Gaal toch geen pijl op te trekken. Al vijf verschillende keepers in nog geen jaar...
Waarbij ik zeer het idee krijg dat Louis het erg in Vermeer ziet zitten. Had ik niet verwacht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als Nelom een seizoen lang in de basis speelt wil ik het nog wel eens zien.
Zou ie toch wel op moeten gaan schieten, verwacht dat het een kwestie van tijd is voordat Woudenberg boven hem in de pikorde staat. Wel mee eens dat het een nuttige kracht is, en altijd solide is.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Woudenberg heeft nog een lange weg te gaan. Daar hoor je ook hele wisselende verhalen over die gaan van 'toekomstig linksback van Oranje' tot 'nuttige back voor NAC' etc. Eerst maar eens debuteren.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Waarbij ik zeer het idee krijg dat Louis het erg in Vermeer ziet zitten. Had ik niet verwacht.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wel leuk dat langzaam het besef doorsijpelt dat Nederland (definitief?) gaat afglijden naar het grote niets. Ik roep het al 3 jaar, er stromen hier al jaren geen toptalenten meer door.
(buiten Hoesanna dan natuurlijk)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh, alsof je de enige bent die dat stelt. Elke natie kent z'n ups en downs. (Vooral jammer dat onze ups vaak tevens downs zijn). Maar verder ziet er niet zo heel slecht uit. We gaan op onze sloffen naar het eindtoernooi en dat is ook wel eens anders geweest. Dus bij het grote niets blijven we gewoon uit de buurt. En in 2022? Wie weet...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Goh, alsof je de enige bent die dat stelt.
Nou, 3 jaar geleden wel hoor. Want ohohoh Ronnie Vlaar en achachach Zjorzjinjo Wijnaldum en nounounou Leroy Fer en pasoppasoppasop de Vlecht en ga zo maar door... Zelfs Mitchel Donald was zogenaamd een enorm toptalent.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
We gaan op onze sloffen naar het eindtoernooi
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nederland zal ook best over het algemeen die toernooitjes blijven halen.
Maar een rol van betekenis spelen: nou, nee.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, 3 jaar geleden wel hoor. Want ohohoh Ronnie Vlaar en achachach Zjorzjinjo Wijnaldum en nounounou Leroy Fer en pasoppasoppasop de Vlecht en ga zo maar door... Zelfs Mitchel Donald was zogenaamd een enorm toptalent.
Dat heeft misschien een enkeling ooit een enkele keer geroepen. Prima talenten verder, maar niet van echte topklasse a la Van P of Sneijder in goede doen. Dus weet niet waar je die onzin verder vandaan tovert dat men anders sprak. Verder blijft het afwachten. Jaap Stam zat op zijn 24e nog bij Pec. Vind de huidige lichting onder 21 als geheel zo slecht nog niet.... Maar de echte grootheden lijken te ontbreken, dat wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, en? Het grote niets gaat wel aan ons voorbij.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland zal ook best over het algemeen die toernooitjes blijven halen.
Maar een rol van betekenis spelen: nou, nee.
Hebben zo vaak niet gedaan, hebben er ook vaak niet eens gestaan... Dus je azijnpisserij is gewoon onzinnig en onwaar.
Maar verder helpt het absurde CL beleid inderdaad niet bij het in stand houden van een brede en rijke top. Op dat vlak wordt de sport wel de nek om gedraaid. Ons jong talent wordt nu vroeg weggekaapt om in Engeland het daar zo befaamde kick en rush en daarvan afgeleide systemen te worden bijgebracht.... Daar vindt de afbreuk plaats.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Otherfool haalt z'n potentiële vorm ook niet. Normaliter haalt hij uit z'n rijke archief de juiste quotes om z'n verhaal te ondersteunen maar hij komt nu alleen maar met algemeenheden die volgens mij geen enkel persoon daadwerkelijk gebruikt heeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zijn normale vorm is ook verre van indrukwekkend. Blijf sterk het gevoel houden van iemand die vroeger veel gepest is en nu veilig vanachter zijn Duitse en falende Portugese vriendjes broodkruimels gooit.... Komt zo vast een flinke windvlaag tegen aan.
Leuk wel dat hij een vriendje vindt in die Rodasupporter met Ajax avatar. Prima duo, hebben vast veel gemeen. 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zijn terughalen van quotes om de waan van de dag te duiden vind ik toch wel redelijk vaak vrij geslaagd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zijn terughalen van quotes om de waan van de dag te duiden vind ik toch wel redelijk vaak vrij geslaagd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waan van de dag duiden valt wat mij betreft ook onder de waan van de dag. In retrospect weet iedereen het beter. En zou Real niet de CL winnen dit jaar?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ach, het is voor het zelfreinigend vermogen van het forum wel eens goed om uitspraken van een aantal jaar geleden terug te halen. Zeker als die gedaan zijn met het nodige lawaai.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, maar om dat als allergrootste lawaaimaker van allemaal te doen, die er zelf evenzo vaak naast zit. Gevalletje pot verwijt de ketel.... En jezelf dan ook nog eens op de borst slaan omdat je voorspelt dat er na goede tijden, slechte tijden komen.
Man, dat is elke dag op tv.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Otherfool is gewoon volledig van het padje af naar zijn kolossale flaters van afgelopen maanden. Wellicht dat een telefoontje naar Astro-tv soelaas biedt om het vizier weer op scherp te krijgen straks.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ach, het is voor het zelfreinigend vermogen van het forum wel eens goed om uitspraken van een aantal jaar geleden terug te halen. Zeker als die gedaan zijn met het nodige lawaai.
Enerzijds wel. Want je kunt nu roepen wat je wilt, want iedereen is het over een jaar toch vergeten.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Ach, zelfs vakbladen als VI maken zich daar schuldig aan; soms zelfs al week later als ploeg A ineens heel veel beter speelt. De ene week krijgt de trainer het maar niet op de rit, die week daarna zijn ze kampioenskandidaat nummer één.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Enerzijds wel. Want je kunt nu roepen wat je wilt, want iedereen is het over een jaar toch vergeten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ligt net aan de situatie, natuurlijk.
Maar wat ik bedoel: het heeft haast geen zin om zaken te voorspellen hier, op basis van een jaar of langer, omdat iedereen het op dat moment toch lang en breed vergeten is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar wat ik bedoel: het heeft haast geen zin om zaken te voorspellen hier, op basis van een jaar of langer, omdat iedereen het op dat moment toch lang en breed vergeten is.
Voorspellen of Donald een wereldtopper zou worden of Mourinho de CL-finale zou halen, kan natuurlijk wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.