- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Want Daley kan er zelf natuurlijk geen zak van. Haha, ongelooflijk, wat heb je weinig visie zeg. Ik wil wel wedden met je dat Blind het Nederlands Elftal nog gaat halen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gaat ook nog wel gebeuren denk ik. Hij kan de concurrentie wel proberen aan te gaan met andere matige linksbacks. Zo'n Willems is echt niet beter.
Blind is ook zo slecht niet als sommigen roepen. Zijn scorend vermogen is wel droevig.
Wel typerend dat schram nog als 1 van de weinigen kan lachen om die copy and paste berichtjes. 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Als je het hebt over een te weinig aantal van kwalitatief goeie backs dan is Blind daar wel een verschrikkelijk goed voorbeeld van. Als het op fysiek aankomt speel je als het ware met 10 man en wat je al zei zijn scorend vermogen mag wel eens een keer omhoog. Als je bij Ajax wil ballen moet je wel iets meer zijn dan ''de zoon van''. Bij FC Groningen een paar jaar geleden viel hij ook niet op en dat is toch maar een klasse of twee minder dan Ajax.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wat valt zo'n dickie Advocaat toch weer vreselijk door de mand. Nog niet eens een keer(!!!!) met Narsingh gepraat. Hoe kan je zo'n coach dan in godsnaam serieus nemen. En dan die neppe krokodillentranen na de wedstrijd waarin hij een hartig woordje met de selectie wilt spreken. Wat een gruwelijk neppe vent, ik weet al wel waar het aan ligt. Ook Advocaat zal uitgekotst gaan worden door de spelersgroep 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Wat valt zo'n dickie Advocaat toch weer vreselijk door de mand. Nog niet eens een keer(!!!!) met Narsingh gepraat. Hoe kan je zo'n coach dan in godsnaam serieus nemen. En dan die neppe krokodillentranen na de wedstrijd waarin hij een hartig woordje met de selectie wilt spreken. Wat een gruwelijk neppe vent, ik weet al wel waar het aan ligt. Ook Advocaat zal uitgekotst gaan worden door de spelersgroep
Ik wil me zeker niet aansluiten bij de hetze van Derksen, maar zou PSV er ook niet beter aan doen Toivonen proberen te verkopen? Ik heb de indruk dat dat team met hem erbij niet beter is gaan spelen. Als het loopt is hij natuurlijk een goeie en bepalende speler, maar in de grote wedstrijden heb je er minder aan en z'n instelling lijkt niet de beste.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ligt wel in de lijn der verwachting. Ajax mag blij zijn met een gelijkspel.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Als je het hebt over een te weinig aantal van kwalitatief goeie backs dan is Blind daar wel een verschrikkelijk goed voorbeeld van. Als het op fysiek aankomt speel je als het ware met 10 man en wat je al zei zijn scorend vermogen mag wel eens een keer omhoog. Als je bij Ajax wil ballen moet je wel iets meer zijn dan ''de zoon van''. Bij FC Groningen een paar jaar geleden viel hij ook niet op en dat is toch maar een klasse of twee minder dan Ajax.
Hij is te traag en geen scorend vermogen, had ie nou de inzicht van Koeman of zn vader had of kan het nog wat worden maar niet als linksback.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik wil me zeker niet aansluiten bij de hetze van Derksen, maar zou PSV er ook niet beter aan doen Toivonen proberen te verkopen? Ik heb de indruk dat dat team met hem erbij niet beter is gaan spelen. Als het loopt is hij natuurlijk een goeie en bepalende speler, maar in de grote wedstrijden heb je er minder aan en z'n instelling lijkt niet de beste.
Volgens mij wil PSV niets liever. Toivonen laat andere spelers niet beter voetballen en dat is toch wel essentieel op zijn positie. Het probleem is echter dat de gewenste transfersom nog niet geboden is en Toivonen schijnt zelf niet naar Rusland te willen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een dwerg en een clown, dat vergaten ze nog. Ergens wel jammer dat ik het niet kan koekeloeren, want ik verwacht comedycapers. Overigens is deze quote "Met trainer Frank de Boer, assistent Dennis Bergkamp en directeur Marc Overmars kijken de beste voetballers gelukkig toe." natuurlijk een waarheid als een koe, die selectie die hier eerder werd gepost is lachwekkend op CL niveau.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat valt zo'n dickie Advocaat toch weer vreselijk door de mand.
Het is dan ook lachwekkend dat Dickie 'terug' Advocaat opeens een zogenaamde topcoach is, dat is-ie niet en nooit geweest ook. Onbegrijpelijk dat PSV zo iemand binnen haalt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Een dwerg en een clown, dat vergaten ze nog. Ergens wel jammer dat ik het niet kan koekeloeren, want ik verwacht comedycapers. Overigens is deze quote "Met trainer Frank de Boer, assistent Dennis Bergkamp en directeur Marc Overmars kijken de beste voetballers gelukkig toe." natuurlijk een waarheid als een koe, die selectie die hier eerder werd gepost is lachwekkend op CL niveau.
Wat kan Ajax hier aan doen? Geld, geld en nog eens geld. Daar draait het helaas om. En als de selectie van Ajax lachwekkend is, dan zijn er nog een stuk of 20 selecties lachwekkend in de CL. We weten toch dat Dortmund ook niet ver komt. Het zal weer gaan om Barca, Madrid, Chelsea en waarschijnlijk Juventus weer eens.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat kan Ajax hier aan doen?
Helemaal niks (nu ja, niet veel). Dat maakt het niet minder waar.
Verder denk ik dat er toch wel een stuk of 10 a 12 teams zijn die de CL kunnen winnen, en daar zou ik per definitie de Duitse kampioen toch wel onder willen scharen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Bayern Munchen maakt veel meer kans dan Dortmund hoor...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat is zo, al was het maar vanwege de loting.
Even de bookies erbij gepakt: Barcelona is favoriet, voor Real, dan een gat naar beide Manchesters, Munchen en Chelsea, dan weer een gaatje naar PSG en Arsenal. Achter deze big 8 volgen op een afstandje Dortmund, Milan en Zenit, en daarachter weer Valencia en Porto. Daar houdt het lijstje favorieten, kanshebbers en outsiders dan ook wel op.
Ajax doet op dit moment overigens 640 tegen 1 (ergens in de buurt van Olympiakos en Celtic). Cluj, Zagreb, Nordsj en Bate staat op de max van 1000 tegen 1.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Ik heb zo'n raar voorgevoel dat Ajax gewoon gaat winnen vanavond, ik weet niet hoe het komt. Heb er wel weer ontiegelijk veel zin in, heerlijkste blijven toch altijd die CL avonden
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Dat is zo, al was het maar vanwege de loting.
Even de bookies erbij gepakt: Barcelona is favoriet, voor Real, dan een gat naar beide Manchesters, Munchen en Chelsea, dan weer een gaatje naar PSG en Arsenal. Achter deze big 8 volgen op een afstandje Dortmund, Milan en Zenit, en daarachter weer Valencia en Porto. Daar houdt het lijstje favorieten, kanshebbers en outsiders dan ook wel op.
Ajax doet op dit moment overigens 640 tegen 1 (ergens in de buurt van Olympiakos en Celtic). Cluj, Zagreb, Nordsj en Bate staat op de max van 1000 tegen 1.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik heb zo'n raar voorgevoel dat Ajax gewoon gaat winnen vanavond, ik weet niet hoe het komt. Heb er wel weer ontiegelijk veel zin in, heerlijkste blijven toch altijd die CL avonden
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Barcelona, Real Madrid, United of City. De kans dat een andere ploeg de Champions League wint sluit ik nagenoeg uit.
Vanavond verwacht ik dat Ajax opvallend hoog druk gaat zetten en probeert 1-tegen-1 situatie's te creëren. Daar liggen mijn inziens ook de meeste kansen, je moet ze vanaf minuut één afbluffen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
En dan tegen een paar counters oplopen om met een 3-0 nederlaag en een drup aan de neus weer terug naar Amsterdam te kunnen.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Geen Juventus dus? Ze zitten wel in een lastige poule met Chelsea en Shakhtar maar die schat ik toch hoger in dan Arsenal en de rest die je daarna noemt.
Begrijp alleen niet dat de NOS woensdag Manchester United - Galatasaray uit gaat zenden als er bijvoorbeeld ook Chelsea - Juventus en Bayern Munchen - Valencia is...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vrij logische keuze van de NOS, en als liefhebber heb je gewoon Sport1 natuurlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En dan tegen een paar counters oplopen om met een 3-0 nederlaag en een drup aan de neus weer terug naar Amsterdam te kunnen.
Zei een gefrustreerde PSVer 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax heeft er de verdediging niet naar om achterover te hangen, dus wat opportunisme mag van mij best.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die was ik vergeten; Juve staat met 20 tegen 1 op een 7e plek, idd nog voor Arsenal (23-1).
Barcelona, Real Madrid, United of City. De kans dat een andere ploeg de Champions League wint sluit ik nagenoeg uit.
Volgens dezelfde bookies is de kans dat 1 van de 4 teams die je noemt daadwerkelijk wint ongeveer 2/3. Maar goed, dit jaar was het ook Chelsea - Munchen...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Juve wint gewoon deze CL, Italië in de finale van de EK was geen toeval.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Die was ik vergeten; Juve staat met 20 tegen 1 op een 7e plek, idd nog voor Arsenal (23-1).
Helder. Dat lijkt me een logische klassering.
Juve wint gewoon deze CL, Italië in de finale van de EK was geen toeval.
Ik zie ze wel heel ver komen deze editie. Winnen zou echt het summum zijn. Forza Juve!
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ajax heeft er de verdediging niet naar om achterover te hangen, dus wat opportunisme mag van mij best.
Ajax heeft er de verdediging niet naar om zo aanvallend te spelen.
Dat opportunisme mag van mij ook wel tegen City en Real (omdat je dan toch helemaal kansloos bent) maar een punt in Dortmund kan wel eens belangrijk worden in de strijd om de 3e plek (hoewel ik die kans ook zeer klein acht) en dat punt haal je volgens mij sneller met een iets gereserveerde aanpak dan met dat opportunisme.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Net zoals vorig jaar. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.