• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.049 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.694 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Als ik Twente was zou ik deze man eerst laten scoren, hij zorgt er zelf wel voor dat hij er meteen afgestuurd wordt waarna je lekker tegen 10 man kan ballen (hoewel dat ook geen voordeel hoeft te zijn....)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

waarna je lekker tegen 10 man kan ballen (hoewel dat ook geen voordeel hoeft te zijn....)

Soms is tegen 9 man ook geen resultaat te behalen

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Het zit je wel dwars he? El Único komt volgens mij nog vaker in jouw dan in mijn dromen voor.

Weet je wat ik nou nog steeds niet begrijp, je houd van atractief voetbal, jou unico heeft dat nooit op de mat neergezet behalve afbraak voetbal, hij is wel unico wat prijzen winnen betreft ook al is dat vaker met wereld selecties gebeurd dan modale hoewel hij een een kleine club in portugal wel naar europees voetbal heeft geleid, maar jou definitie over mooi voetbal komt niet overeen met je heilig verklaring van Jose.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Weet je wat ik nou nog steeds niet begrijp, je houd van atractief voetbal, jou unico heeft dat nooit op de mat neergezet behalve afbraak voetbal, hij is wel unico wat prijzen winnen betreft ook al is dat vaker met wereld selecties gebeurd dan modale hoewel hij een een kleine club in portugal wel naar europees voetbal heeft geleid, maar jou definitie over mooi voetbal komt niet overeen met je heilig verklaring van Jose.

Misschien moet je eens verder kijken dan de twee wedstrijden tegen Barcelona in de Champions League in het seizoen 2010-2011. Vorig jaar 121 goals 38 wedstrijden, het jaar ervoor 102 goals.

Hoe bedoel je attractief?

Dat je een of andere vage antipatie hebt tegen De Koninklijke moet je lekker zelf weten maar ik word kotsmisselijk van het feit dat de gemiddelde Hollandse heikneuter zijn mening hebt gebaseerd op twee-en-half uur Spaans voetbal die ze toevalligerwijs op de Nederlandse kijkbuis gezien hebben en elkaar daarna keihard napraat.

Daarnaast is het ook altijd zo grappig dat er wordt geklaagd dat hij enkel met grote clubs gepresteerd heeft. Vervolgens worden Wenger (die uberhaupt geen prijzen wint; laat staan met kleine clubs), Ferguson (die al 30 jaar bij de één van grootste clubs ter wereld zit) en Guardiola (die drie jaar gepresteerd heeft met de beste club ter wereld in die tijd) genoemd..

Hoe bedoel je sneu?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ten eerste weet ik niet waar je je mee bemoeit want dit is puur voor meneer otherfool en allemaal leuk die statistieken van je maar die boeien me geen reet en hou je vooroordeel over mij lekker voor je.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Als het 'puur voor meneer otherfool ' is moet je hem lekker een PM sturen.

Ga eens in op mijn punt?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nou nee, juist niet maar wat ik al zei waar bemoei je je mee.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Laat maar, ik weet al genoeg.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

schram101 schreef:

Ga eens in op mijn punt?

Best wel goed maar niet met het voetbal waar otherfool voor staat, hij verdedigd iemand die niet zijn spelletje speelt, en voor alle duidelijkheid heb ik niks tegen Real 1 van de mooiste zo niet mooiste club te wereld.

En Jose is een prima coach maar speelt niet het voetbal wat otherfool graag ziet.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Aha het was een gewoon een aanvalletje op herr otherfool? Niet doen, die zit enkel wat te trollen hier. Soms is ie grappig, vaak dom, maar over het algemeen is ie vrij sneu.

Maar waarschijnlijk is het allemaal een rol inderdaad. Zoals jij terecht opmerkt stroken zijn meningen en idealen totaal niet met elkaar.

Excuus dat ik het woord heikneuter gebruikte trouwens, moet ik niet doen, maar het zit nogal diep die naïviteit en kortzichtigheid van sommige mensen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

En Jose is een prima coach maar speelt niet het voetbal wat otherfool graag ziet.

Jose Mourinho, El Único, speelt juist al 10 jaar lang het mooiste, aantrekkelijkste en beste voetbal ter wereld; zijn teams scoren vrijwel altijd de meeste goals en winnen de meeste prijzen. Dat Jack 'ik haat Real Madrid' van Gelder en zijn klonen iets anders vinden zal allemaal best, maar ik geniet elke keer weer met volle teugen van het prachtige spel dat El Único op de mat legt.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Zeg maar bange bertje met betere spelers behalve met meer (veel) charisma dan.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Gele kaart Patrick van Aanholt (Vitesse) wordt niet geregistreerd

De gele kaart die Patrick van Aanholt gisteren kreeg tijdens de uitwedstrijd tegen FC Groningen wordt niet geregistreerd door de aanklager. Achteraf blijkt dat de scheidsrechter de kaart aan de verkeerde speler heeft toegekend. Dit is op het wedstrijdformulier niet gecorrigeerd en daarom kan de kaart niet alsnog aan de juiste speler (Theo Janssen) worden toegekend. De kaart kan in dit geval enkel ‘teruggetrokken’ worden.

Duidelijk dat Van Aanholt die kaart niet verdiende maar om dan voor deze oplossing te kiezen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Jose Mourinho, El Único, speelt juist al 10 jaar lang het mooiste, aantrekkelijkste en beste voetbal ter wereld; zijn teams scoren vrijwel altijd de meeste goals en winnen de meeste prijzen. Dat Jack 'ik haat Real Madrid' van Gelder en zijn klonen iets anders vinden zal allemaal best, maar ik geniet elke keer weer met volle teugen van het prachtige spel dat El Único op de mat legt.

Als Mourinho mooi voetbal speelt dan doen Hector Cuper, Roberto Mancini en Giovanni Trappatoni dat ook

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Misschien een dagje te laat, maar wat een prachtige wedstrijd gister. Die boeren hadden niks te vertellen, en ben benieuwd wat Derksen vannavond verteld. Zal zich er wel weer uit proberen te lullen, nadat hij zei dat PSV over Utrecht heen zou gaan.

Maar wat een geweldige wedstrijd, sfeer, passie, rode kaarten, kansen alles zat in de wedstrijd. Met een jong team en 3 belangrijke spelers die geblesseerd zijn, een hele knappe prestatie tegen een van de titel favorieten.

Man of the Match: Bulthuis, hij stond tegenover Lens. Lens? Waar was die? En natuurlijk een mooi doelpunt.

Als Utrecht 3-0 had gewonnen, dan had PSV nog niks te vertellen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Chucky92

Allemaal leuk en aardig, maar jullie hadden de scheidsrechter aan jullie kant.

Die was de hele wedstrijd op zoek naar Van Bommel.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nomak schreef:

@ Chucky92

Allemaal leuk en aardig, maar jullie hadden de scheidsrechter aan jullie kant.

Die was de hele wedstrijd op zoek naar Van Bommel.

Ooh, nu ligt het opeens aan de scheids.

Wij hadden de scheids mee, maar kregen wel 2 rode kaarten en een tal van gele kaarten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ooh, nu ligt het opeens aan de scheids.

Wij hadden de scheids mee, maar kregen wel 2 rode kaarten en een tal van gele kaarten.

Lees de vorige pagina's eens door, dan snap je zijn opmerking.

PS: Profvoetballer Scoort Penalty Met Blinddoek Om - Opmerkelijk - Video - Zie.nl

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Wel vreemd dat ze bij VI volgens mij voor aanvang van het seizoen zeiden dat PSV wel fluitend kampioen gaat worden, maar als ik ze nu hoor is het ineens een zwaar kut team.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Wel vreemd dat ze bij VI volgens mij voor aanvang van het seizoen zeiden dat PSV wel fluitend kampioen gaat worden, maar als ik ze nu hoor is het ineens een zwaar kut team.

De echte kenners zitten dan ook hier . Ik zei al langer dat PSV lang niet zo perfect is als iedereen riep de afgelopen maanden. Het blijft een kutachterhoede, een aanval met egoisten (en zet je teamspeler Narsingh op de bank) en Toivonen die af en toe wel scoort maar echt een dramatische 10 is.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Misschien lukt het PSV wel als ze nog eens een hoop miljoenen uitgeven aan overschatte spelers.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

Misschien lukt het PSV wel als ze nog eens een hoop miljoenen uitgeven aan overschatte spelers.

Daley Blind mogen ze voor 13 miljoen overnemen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Daley Blind mogen ze voor 13 miljoen overnemen.

Ik denk dat Munsterman hem niet eens zou kopen als ie 13 euro kost.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Ik denk dat Munsterman hem niet eens zou kopen als ie 13 euro kost.

En terecht, dat geld stopt ie weer in absolute toppers als Willem Janssen, Rosales, Plet en Verhoek

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En terecht, dat geld stopt ie weer in absolute toppers als Willem Janssen, Rosales, Plet en Verhoek

Willem Janssen kan beter dan ie tot nu toe laat zien, maar de concurrenten die er nu bij zijn gekomen zijn beter dan hem. Plet en Verhoek zijn echt niet goed genoeg. Over Rosales ben ik best tevreden. Verdedigend niet de beste, maar dan nog 10 keer beter dan Manolev of Blind, maar aanvallend vind ik hem vaak hele redelijke dingen laten zien. Geeft ook elk jaar wel een paar belangrijke assists gegeven en doelpunten gemaakt. Ook dit jaar alweer.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Blind had zondag bijna een goal, da's toch ook knap? Had ie bijna zijn 1e goal in een officieel duel gemaakt

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Blind had zondag bijna een goal, da's toch ook knap? Had ie bijna zijn 1e goal in een officieel duel gemaakt

Best knap idd. Danny zou trots zijn

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Best knap idd. Danny zou trots zijn

Danny ziet dat helemaal niet. Die zit 24/7 met zijn kop in de reet van Louis.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Haha die kamp familie van Buttner. Die opa is geweldig. En die broer met zijn Real shirtje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.