• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.710 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

(quote)

Foppe's inschatting mee te doen voor plekje 5 a 6 in de Mickey Mouse Liga is gewoon een juiste.

Die gaat in mijn archief

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Die gaat in mijn archief

Met een andere coach hadden ze dat zeker gehaald, nu niet natuurlijk. Of ze moeten heel snel maffe Marco dumpen, maar ik ben bang dat dat pas in de winterstop gaat gebeuren.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Conclusie: Zonder Marco speelde Heerenveen Real Madrid van de mat.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als El Único en maffe Marco van plek zouden wisselen zou ik het nog wel eens willen zien.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Van la Parra? Seriously?

Djuricic is de enige echte goede voetballer van Heerenveen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Moeten wel goede spelers zijn dan...

Welnee. Maar ze hebben met een goede organisatie (en tegen Ajax dankzij die nieuwe spits van Hveen) wel goed gepresteerd.

Dat van Basten bashen is wat sneu aan het worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Als El Único en maffe Marco van plek zouden wisselen zou ik het nog wel eens willen zien.

Ik kan het wel voorspellen. Heerenveen bereikt nog niks en Marco wordt minimaal 2e. Da's geen kunst in Spanje als je Madrid heet. Je hebt maar 1 concurrent. Mourinho heeft in zijn hele carriere maar 1 periode gehad waar hij met weinig geld wat won, Porto. De rest is allemaal met grote kapitalen bereikt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Van la Parra? Seriously?

Djuricic is de enige echte goede voetballer van Heerenveen.

Ben nu toch wel eens benieuwd welke internationaal gelouterde topspelers van de erkende topclubs Molde, NEC en ADO dan wel beter zijn...

Er spelen helemaal geen goede spelers in de MML (1 of 2 daargelaten), maar die van Heerenveen zijn een stuk minder slecht dan die van heel veel clubs waar ze nu onder staan.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Thierry Henry

Eerste goal is leuk, 2e goal 'sensational'. Zeker een bewussie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Welke spelers van Getafe en Sevilla zijn dan beter dan die van Real Madrid?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik kan het wel voorspellen. Heerenveen bereikt nog niks en Marco wordt minimaal 2e. Da's geen kunst in Spanje als je Madrid heet. Je hebt maar 1 concurrent. Mourinho heeft in zijn hele carriere maar 1 periode gehad waar hij met weinig geld wat won, Porto. De rest is allemaal met grote kapitalen bereikt.

Gek dat alle rijke clubs nu eenmaal de beste coach ter wereld willen hebben... Maar goed, met Leiria, het Helmond Sport van Portugal, Europees voetbal halen lijkt me ook niet onaardig.

Mourinho wordt met Heerenveen minimaal 3e, Van Basten zet Nicky Hofs op de plek van Xabi Alonso, koopt Sulejmani voor 162,5 miljoen en zet hem op de plaats van Ronaldo en degradeert.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Respekked schreef:

Thierry Henry

Eerste goal is leuk, 2e goal 'sensational'. Zeker een bewussie.

(embed)

Wat? Leeft hij nog? Die vent moet ondertussen wel in de 40 zijn.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Welke spelers van Getafe en Sevilla zijn dan beter dan die van Real Madrid?

Geen een, maar het trackrecord speelt mee (nu voor de 3e keer).

Jose Mourinho won 20 cups, maffe Marco werd 16e van de wereld en 8e van Europa met Nederland, 3e met de rijkste club van de MML en staat nu alweer daar waar hij hoort: ergens onderaan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Gek dat alle rijke clubs nu eenmaal de beste coach ter wereld willen hebben... Maar goed, met Leiria, het Helmond Sport van Portugal, Europees voetbal halen lijkt me ook niet onaardig.

Mourinho wordt met Heerenveen minimaal 3e, Van Basten zet Nicky Hofs op de plek van Xabi Alonso, koopt Sulejmani voor 162,5 miljoen en zet hem op de plaats van Ronaldo en degradeert.

Bij Boavista is hij geloof ik weer ontslagen...maargoed, zijn Portugese periode was prima. Daarna heeft hij alleen bij geldverslindende clubs gewerkt. Chelsea gaf hem een half miljard, bij Inter kon hij spelers als Sneijder en Etoo halen, bij Madrid loopt een miljardenploeg rond. Mourinho is een goede trainer, maar hij kan alleen maar op korte termijn wat prijzen pakken. Lange termijn visie kent die man niet. Ik heb veel meer respect voor een Ferguson of Wenger die ook wat achterlaten als ze hun clubs ooit verlaten.

En van Basten heeft nog alles te bewijzen ja, maar als hij coach van Madrid zou zijn dan werd hij ook wel 2e in Spanje. Dat kan namelijk iedere idioot met deze selectie van Madrid. Zet clown Bassie (haha snap je hem, dubbelop grapje) en zijn vriend Adriaan de acrobaat bij Madrid en ze worden ook 1e of 2e en halen ook de 2e ronde CL wel. Mourinho heeft bij Madrid nog nauwelijks het verschil gemaakt. Bijna in elke Clasico vernederd of verslagen, wint 1x een titel omdat Barcelona hapert en meer is het eigenlijk niet geweest.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Wat? Leeft hij nog? Die vent moet ondertussen wel in de 40 zijn.

35 en nog steeds de baas.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Geen een, maar het trackrecord speelt mee (nu voor de 3e keer).

Jose Mourinho won 20 cups, maffe Marco werd 16e van de wereld en 8e van Europa met Nederland, 3e met de rijkste club van de MML en staat nu alweer daar waar hij hoort: ergens onderaan.

Lekker boeiend wat iemand in het verleden heeft bereikt. Daarbij ontkent niemand dat Mourinho de betere coach is. Alleen overschat je die kerel enorm. Heeft met heel veel geld investeren wat prijzen gepakt met vreselijk voetbal. Een nalatenschap waar je trots op kan zijn zeg

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

AZ. Spelen eigenlijk al jaren het beste en vooral mooiste voetbal van de Eredivisie. Heel erg knap.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

wint 1x een titel omdat Barcelona hapert en meer is het eigenlijk niet geweest.

Ja dat zal het zijn, Uli

Het zit je wel dwars he? El Único komt volgens mij nog vaker in jouw dan in mijn dromen voor.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ja dat zal het zijn, Uli

Het zit je wel dwars he? El Único komt volgens mij nog vaker in jouw dan in mijn dromen voor.

Zoek eens na hoevaak ik het over Madrid of die vent heb voordat jij er iets over hebt gepost. Denk praktisch nooit

Barcelona beleefde vorig seizoen een ietswat tegenvallend jaar. Madrid was op dreef en werd verdiend kampioen. Netjes gedaan, meer niet. Ajax of PSV heeft ook geen wereldprestatie geleverd als de ene de andere voor weet te blijven. Dat is goed gedaan en meer niet.

Jij overschat die flapdrol gewoon enorm. De man heeft uitstraling maar is een afbraakcoach pur sang die dankzij enorme investeringen bij 3 van de 4 clubs veel prijzen won. En uiteraard had hij zijn aandeel, maar overdrijf niet zo. Met Ronaldo en Ozil kan je wel in Spanje waar je 1 concurrent hebt af en toe wat winnen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ben nu toch wel eens benieuwd welke internationaal gelouterde topspelers van de erkende topclubs Molde, NEC en ADO dan wel beter zijn...

Je had de claim dat de selectie van Heerenveen beter is dan die van bijvoorbeeld NEC, maar een Van la Parra zou bij NEC echt niet een van de betere zijn.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

otherfool schreef:

Dan was Heerenveen veranderd in een ordinaire schopploeg

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dan was Heerenveen veranderd in een ordinaire schopploeg

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Waterreus probeert al 10 minuten lang zijn maatje van Bommel te verdedigen tegen de kritische teksten van Van Halst

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ja, er was geen sprake van slechte passing en uiteraard was slechts één van de 5 gele kaarten een heel klein beetje terecht..

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Waterreus had gewoon gelijk over Van Bommel. Speelde een uitstekende wedstrijd. De 3 ballen die Van Halst liet zien waren ook de enige die hij verspeelde over 90 min.

En over die gele kaarten gaf hij alleen die van vandaag en tegen Groningen aan onterecht te vinden, niet een heel vreemde mening lijkt me.

Maar goed, jullie waren denk ik nog in de war van het feit dat hij er een keer zat nadat PSV verloren had.

Trouwens Van Halst (en ook de kritische Waterreus) had(den) verder ook gewoon gelijk over de matheid waarmee PSV tegen Utrecht speelde alleen was dit nou niet van toepassing op Van Bommel.

WardT

• 274 berichten
  • 3124 stemmen

moviemafketel schreef:

Utrecht-PSV was vooral een echte ouderwetse knok-wedstrijd. Erg mooi om als neutrale toeschouwer naar te kijken. En altijd leuk wanneer de lampies verliezen uiteraard.

schitterende paradox

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

orbit schreef:

Ja, er was geen sprake van slechte passing en uiteraard was slechts één van de 5 gele kaarten een heel klein beetje terecht..

Zoveel was er ook niet aan de hand bij die kaart van Van Bommel. Een beetje zwak van de scheids dat hij door die Utrecht spelers zo laat opjutten dat hij alsnog geel krijgt. Zoals die commentator al zei: ''In een wedstrijd worden minstens 20 van zulke overtredingen gemaakt.''

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zoek eens na hoevaak ik het over Madrid of die vent heb voordat jij er iets over hebt gepost. Denk praktisch nooit

Bwaahaha en ik postte nb iets over maffe Marco... dat jij bij alles de guitige kop van El Único voor je ziet kan ik niets aan doen. Volgens de statistieken plemp jij hier liefst 20% van alle berichten, en die gaan tegenwoordig echt niet meer allemaal over het wereldtalent van Jan Arie van der Heijden of dat Rick van der Boog het beste is wat Ajax ooit is overkomen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Whaha, Waterreusje weer over van Bommel. Overigens blijft zijn gele kaart van gisteren toch echt een gele kaart. Belachelijk dat mensen vinden dat het geen geel is. Hij verliest de bal ontzettend knullig op een gevaarlijke plek, waardoor die andere jongen er vandoor gaat. Vervolgens haalt van Bommel hem neer. Volgens mij is dat gewoon een gele kaart hoor, hij haalt een in potentie gevaarlijke tegenaanval eruit en dat ook nog dankzij zijn eigen knulligheid.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Snapte ook niet zo goed waarom mensen het geen geel vonden. Alleen die tegen Groningen was tot nu toe onterecht. Dat zijn dus vier terechte gele kaarten in vijf wedstrijden. Simpelweg veel te veel.

Verder wel oneens met Van Halst. Vond Van Bommel gisteren één van de weinigen die goed speelde en vind hem sowieso voetballend tot nu toe uitstekend spelen dit seizoen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.