- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Wat een zaad wedstrijd zeg pff. Ik snapte gewoon niet waarom Matavz niet werd gewisseld in de 2e helft. Ik ben benieuwd donderdag..
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Roda, PSV en Groningen toch wel de lachertjes van het weekend. Wat waren die slecht zeg 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Voor Roda is het logisch. Als je elk seizoen je beste spelers transfervrij of voor een appel en een ei laat vertrekken en er niets degelijks voor terughaalt krijg je dit soort wanprestaties. Op een enkele speler na is het een Eredivisie onwaardige selectie.
PSV daarentegen is echt lachwekkend. Misschien moeten ze nog wat meer miljoenen uitgeven aan matige spelers.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vergeet Heerenveen niet, waar maffe Marco alweer druk bezig is de volgende club in de vernieling te helpen. Wie had dat nu gedacht!?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vergeet Heerenveen niet, waar maffe Marco alweer druk bezig is de volgende club in de vernieling te helpen. Wie had dat nu gedacht!?
Wat kan Marco hier aan doen? Raakt 3 topspelers kwijt en krijgt een ploeg kneuzen terug.
Benieuwd of jouw special one het bij Heerenveen beter had gedaan. Die vent kan alleen presteren met wereldselecties.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
In vergelijking met Molde, NEC en ADO heeft Heerenveen een Galactico selectie van heb ik jou daar.
De 'kneus' zit in het Friesche Haagje op de bank, laten we hopen dat het niet lang meer duurt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
In vergelijking met Molde, NEC en ADO heeft Heerenveen een Galactico selectie van heb ik jou daar.
De 'kneus' zit in het Friesche Haagje op de bank, laten we hopen dat het niet lang meer duurt.
Noem de Galactico's van Friesland eens....
Triester is 3 uitduels op rij verliezen als miljardenploeg met Ronaldo, Casillas, Higuain, Xabi en Di Maria.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
maffe Marco alweer
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
AZ speelde echt geweldig. Heerlijke combinaties en Altidor scoorde werkelijke elke bal die hij kreeg. Utrecht-PSV was vooral een echte ouderwetse knok-wedstrijd. Erg mooi om als neutrale toeschouwer naar te kijken. En altijd leuk wanneer de lampies verliezen uiteraard.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Utrecht 2 keer rood, maar de scheidsrechter is vooral op zoek naar Van Bommel.

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ speelde zeer sterk en a.u.b Henriksen in de basis.
Altidore gaat zeker de 20 halen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Altidore valt me inderdaad reuze mee ja. Snap ook niet dat hij de pispaal van Johan Derksen is. Was Pantelic 3 jaar terug ook al, die schoot er ook 15 in en liet een ploeg beter spelen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Triester is 3 uitduels op rij verliezen als miljardenploeg met Ronaldo, Casillas, Higuain, Xabi en Di Maria.
Ten eerste vind ik dat niet (uit verliezen bij Barcelona, schrik schrik, dat kan gewoon), maar als maffe Marco ook 20 prijzen had gewonnen, of uberhaupt zeg maar iets had gepresteerd in zijn trainers'loopbaan', had ik hem misschien wel het voordeel van de twijfel gegeven.
Maar ik snap best dat jij maffe Marco zo'n topper vindt, kijk maar eens hoe hij Ajax op de kaart zette met fantastische miljoenenaankopen en een knappe 4e plek in de Mickey Mouse Liga!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ten eerste vind ik dat niet (uit verliezen bij Barcelona, schrik schrik, dat kan gewoon), maar als maffe Marco ook 20 prijzen had gewonnen, of uberhaupt zeg maar iets had gepresteerd in zijn trainers'loopbaan', had ik hem misschien wel het voordeel van de twijfel gegeven.
Maar ik snap best dat jij maffe Marco zo'n topper vindt, kijk maar eens hoe hij Ajax op de kaart zette met fantastische miljoenenaankopen en een knappe 4e plek in de Mickey Mouse Liga!
En bij Getafe en Sevilla, is het daar ook normaal?
Maak je nu eerst maar druk om die vent voordat je weer over van Basten durft te beginnen die met een rukploeg de competitie moest ingaan.
Bij Ajax werd ie overigens 3e.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Maar liefst 4x rood voor een tegenstander van PSV in 5 wedstrijden... Maar dat vergeten we maar eventjes dan.
Inderdaad, de scheids is vooral op zoek naar van Bommel 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Altidore valt me inderdaad reuze mee ja. Snap ook niet dat hij de pispaal van Johan Derksen is. Was Pantelic 3 jaar terug ook al, die schoot er ook 15 in en liet een ploeg beter spelen.
Vorig seizoen had hij daar alle reden toe. Altidore heeft echter grote stappen gemaakt. Het valt me bijvoorbeeld op dat hij nu veel beter weet hoe hij moet lopen (ook bij acties waar hij niet scoort of op doel schiet). Vorig seizoen koos hij altijd voor de verkeerde looprichting. Alledrie de goals van vandaag had hij vorig seizoen waarschijnlijk niet gemaakt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vorig seizoen had hij daar alle reden toe. Altidore heeft echter grote stappen gemaakt. Het valt me bijvoorbeeld op dat hij nu veel beter weet hoe hij moet lopen (ook bij acties waar hij niet scoort of op doel schiet). Vorig seizoen koos hij altijd voor de verkeerde looprichting. Alledrie de goals van vandaag had hij vorig seizoen waarschijnlijk niet gemaakt.
Vorig jaar was ie ook al wel doeltreffend. Die jongen moet ook de tijd krijgen en daarbij, AZ is (lijkt me) subtop. Dan moet je ook iemand niet als wereldspits beoordelen.
Altidore speelt goed, heeft ook technisch knappe dingen gedaan. Zijn 2 goals in de ArenA waren bijvoorbeeld erg knap.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maak je nu eerst maar druk om die vent voordat je weer over van Basten durft te beginnen die met een rukploeg de competitie moest ingaan.
Ja hoe durf ik he 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja hoe durf ik he
Vind je verliezen bij Getafe en Sevilla normaal met de miljardenploeg van Madrid?
Je mag ook wel een keer gewoon antwoorden hoor.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik had het over maffe Marco, die nog nooit iets heeft gepresteerd. Wat dat met El Único, die na 20 cups en het recentelijk nog meervoudig afbluffen van 'het beste team aller tijden' nu eens een aantal potjes de wind tegen te maken heeft, geen idee.
Dat is net zoiets als niks over een alcoholist mogen zeggen als je zelf één keer in de tien jaar eens een borreltje drinkt. En geloof me, maffe Marco is echt een gevalletje rock bottom.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Toch ben ik wel benieuwd naar de Galactico's van Heerenveen, want het is echt een bagger selectie en niet beter dan de selectie van NEC.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ik geef van Basten groot gelijk. Wat een beleid zit daarzo hoor in Friesland. Die voorzitter (Robert Veenstra heette volgens mij die man) die nog geen halfjaar voor zijn aanstelling nog netjes aardrijkskunde gaf aan VMBO'ers heeft echt he-le-maal niks goeds gedaan. De erfenis van Van der Velde die die eeuwige provincieclub in zo'n goeie subtopper heeft veranderd is helemaal naar de grond geslagen door die gast. Ik als supporter van de voetbalclub PH Ende Despereert Nimmer Combinatie Zwolle die op dit punt eigenlijk van buitenaf bekijkt ziet ook dat Heerenveen die gast beter kwijt dan rijk is. @otherfool, als jullie ff slim zijn stoppen jullie zo'n Friese koek in zijn bek en laat hem maar uit het stadion marcheren. Belachelijk dat van Basten boos wordt aangekeken en die gast overal mee weg komt. Verschrikkelijk zulke passanten want die hebben er voor gezorgd dat het Nederlandse voetbal financieel in een slop is geraakt en dat wij met 36 professionele clubs moeten voetballen ipv 38.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En de boevenbende gaat verder:
http://www.ajaxshowtime.com...
Kort: het vlaggenschip van de jeugdopleiding (of het nu Ajax of Feyenoord is etc.) mag alleen mee doen aan de CL variant voor de jeugd wanneer de club zelf CL weet te behalen. Nu heeft Feyenoord dan bewust gekozen om hier sowieso niet aan mee te doen, maar op deze manier bevooroordeel je de rijke clubs nog meer. Dit terwijl de A1 van een club als Man City of Psg natuurlijk weinig in te brengen heeft tegen bijv. de A1 van Ajax of Feyenoord.
Het grote geld; als een olievlek in zee spreidt het zich uit over Europa totdat al dat puur en rein was verdwenen is.....
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
En de boevenbende gaat verder:
http://www.ajaxshowtime.com...
Kort: het vlaggenschip van de jeugdopleiding (of het nu Ajax of Feyenoord is etc.) mag alleen mee doen aan de CL variant voor de jeugd wanneer de club zelf CL weet te behalen. Nu heeft Feyenoord dan bewust gekozen om hier sowieso niet aan mee te doen, maar op deze manier bevooroordeel je de rijke clubs nog meer. Dit terwijl de A1 van een club als Man City of Psg natuurlijk weinig in te brengen heeft tegen bijv. de A1 van Ajax of Feyenoord.
Het grote geld; als een olievlek in zee spreidt het zich uit over Europa totdat al dat puur en rein was verdwenen is.....
Bizar inderdaad, goed dat Ajax hier bezwaar tegen maakt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik geef van Basten groot gelijk.
Je geeft hem gelijk in dat-ie zowat onderaan staat en kansloos twee maal werd ingeblikt door een stel Noorse semiprofs? Of dat-ie in navolging van Ajax nu zijn nieuwe werkgever ook financieel helemaal tot de grond toe wil afbreken? En ja die Veenstra is ook een jandoedel, dat klopt. Alleen al het aanstellen van Van Basten zou genoeg moeten zijn voor een levenslang stadionverbod.
Toch ben ik wel benieuwd naar de Galactico's van Heerenveen, want het is echt een bagger selectie en niet beter dan de selectie van NEC.
Kom kom, Djuricic heeft alleen al meer talent in zijn linkerteen dan de hele NEC selectie. De la Parra, Kruijswijk, Kums, Finnbogason kunnen makkelijk mee in de MML. Gouweleeuw heeft net een prachtig jaar gehad, maarja die speelt niet onder maffe Marco, zal wel weer een gevalletje 'Hofs is beter dan Seedorf' zijn.
Wereldspelers zijn het niet maar veel beter dan Molde, ADO of NEC natuurlijk. Foppe's inschatting mee te doen voor plekje 5 a 6 in de Mickey Mouse Liga is gewoon een juiste.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niet meer dan logisch.
Want? Het valt nog te behappen dat een oliesjeik teveel geld heeft en Ibracadabra wilt halen om zijn nieuwste speeltje kampioen te maken. Maar laat in godsnaam de jeugd met rust. Hoe zou jij je als Feyenoorder van 17 voelen wanneer je niet mee mag doen aan het grote CL toernooi van jouw generatie omdat een of andere klote sjeik met geld heeft zitten strooien. Staat dadelijk PSG A1 met de beker omhoog terwijl er 10 teams uit Nederland en Scandinavië beter zijn, maar niet mee mochten doen.
Hoezo scheef.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Djuricic is de enige goede daar. Die nieuwe spits kan watr worden en de rest wat je noemt kan echt heel weinig. Kruiswijk, kom zeg. Kan weer merken hoeveel Eredivisiekennis jij bezit.
Overigens vergeet je ook te vertellen dat Heerenveen uit bij AZ en Feyenoord en thuis tegen Ajax erg goed speelde en drie keer een punt pakte met in 3 duels zicht op meer. Met de voorhoede van vorig jaar hadden ze nu 9 punten meer gehad.
Dit Heerenveen is materiaal voor plek 10-14, meer niet. Dat je dat niet ziet verrast me niet want je laat constant merken het toch niet te volgen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Overigens vergeet je ook te vertellen dat Heerenveen uit bij AZ en Feyenoord en thuis tegen Ajax erg goed speelde en drie keer een punt pakte met in 3 duels zicht op meer.
Moeten wel goede spelers zijn dan...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.