- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
en Platje alleen voor de keeper en een zuivere penalty omdat Immers de bal duidelijk met zijn arm tegenhield. O ja en nog een kans voor vd Eijden in een lastige hoek, maar had wel meer in kunnen zitten 3 meter voor de goal.
Had op de stip gemogen ja. Maar daardoor nog geen kans.
Ik vergat het doelpunt van Rieks nog. 
Voor de rest was het niet veel bij Nec. 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Nec was in de gehele wedstrijd al matig in de omschakeling. Het zwakke punt was vooral jullie verdediging. Stond positioneel slecht en er werd niet geanticipeerd.
Mee eens, maar door die zwakke omschakeling staat de verdediging telkens zwaar onder druk. Elk balverlies levert direct gevaar op omdat Roorda niet kan meeverdedigen (zie penalty) en Koolwijk traag als dikke stront is. Foor is 'n sterke speler maar puur aanvallend ingesteld. Kamikaze zoals Pastoor speelt, dat bleek vanavond meer dan ooit.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wat een draak van een wedstrijd was Ajax - Twente 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die duikelingen van Sanchez 
En ja hoorrr, daar is de aangenaaide rode kaart voor Sevilla al...
Haha en dan de 2-2 na een handsbal op nog geen meter van de scheidsrechter 
En natuurlijk de 2-3 in blessuretijd 
Was even vergeten hoe Barcelona ook alweer zo veel wedstrijden kon winnen... zo dus.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
David Villaaaaaaa! 
Overigens alleen de 3-2 gezien, maar het schijnt geen beste wedstrijd van Barça's kant geweest te zijn. Maar ja, punten in de pocket.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De scheidsrechter moet op zoek naar een nieuwe auto volgens Sierd... dat lijkt me wel het minste.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Overigens alleen de 3-2 gezien, maar het schijnt geen beste wedstrijd van Barça's kant geweest te zijn. Maar ja, punten in de pocket.
Vind ik niet leuk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die duikelingen van Sanchez 
En ja hoorrr, daar is de aangenaaide rode kaart voor Sevilla al...
Haha en dan de 2-2 na een handsbal op nog geen meter van de scheidsrechter 
En natuurlijk de 2-3 in blessuretijd 
Was even vergeten hoe Barcelona ook alweer zo veel wedstrijden kon winnen... zo dus.
Wat de liefde voor een bepaalde meneer de objectieve kijk op wedstrijden van Barcelona al niet kan beïnvloeden. 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Filmpje van Depri83 zegt genoeg. Ongelooflijk triest dat de scheidsrechters hierin blijven trappen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mooie voetbalavond, naast een overwinning van Ajax ook nog even de Spurs zien vlammen tegen dat verschrikkelijke SCUM. Vertonghen natuurlijk een beslissende factor! Wordt een grote meneer daar, net zoals hij hier was. Dat Belgisch elftal moet toch bijna wel in de finale geraken in Brazilië 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Voor de eerste keer in De Kuip geweest. Mooi stadion, goede atmosfeer. 
Jammer van het slechte spel van NEC.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat de liefde voor een bepaalde meneer de objectieve kijk op wedstrijden van Barcelona al niet kan beïnvloeden.
Valt mee want van een goed Barcelona kan ik als liefhebber natuurlijk enorm genieten.
Maar dit was afschuwelijk. Barcelona speelde zo verschrikkelijk slecht, deed pijn aan de ogen. Messi onzichtbaar. Sanchez parodie op een voetbalspeler. Haal die toneelspeler er toch uit! riep Sierd in wanhoop. Vervolgens maakt Busquets een overtreding waar Witsel, Pepe en De Jong zich voor zouden schamen en komt er mee weg, waarna een minuut later die arme jongen van Sevilla wordt weggestuurd omdat Fabregas doet alsof hij de Kopstoot des Doods heeft gekregen. Sierd zegt: er staat in beeld dat Barcelona nog geen enkele overtreding heeft gemaakt, maar dat klopt niet. De scheidsrechter heeft er echter geen enkele keer voor gefloten. Sevilla steeds verder terug maar lijken het te halen. Totdat ik dacht Song gaat volleyballen en de bal bij Fabregas komt. De acteur tikt de bal in het netje. Andalucia huilt, de scheidsrechter lacht. Vervolgens gaan we net zo lang door tot ook de 2-3 erin ligt. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Sierd weet: de scheidsrechter zal een nieuwe auto moeten kopen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Dat Belgisch elftal moet toch bijna wel in de finale geraken in Brazilië
Laten we hopen dat ze eerst een keer een groot tournooi halen. Zie he weet niet gebeuren
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heerlijke winst van Ajax op een laf Twente gister. Dikverdiend, al was de wedstrijd saai en kregen beiden weinig kansen. Maar Ajax speelde om te winnen en Twente om niet te verliezen. Mooi dat Eriksen een uitstekende goal maakte. Dat geeft vertrouwen voor de komende periode wat ik gister zag. Het zag er stabiel en volwassen uit, net als bij Dortmund. Nu nog zorgen dat de ondergrens verhoogd wordt, zodat Ajax nooit meer zo bagger speelt als vorige week een uur lang bij ADO.
En ook heerlijk dat Barcelona in de slotfase nog wint!
Dat wordt geen titel voor Mourinho dit jaar. Wel leuk dat ie gister bij Ajax aanwezig was.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Valt mee want van een goed Barcelona kan ik als liefhebber natuurlijk enorm genieten.
Maar dit was afschuwelijk. Barcelona speelde zo verschrikkelijk slecht, deed pijn aan de ogen. Messi onzichtbaar. Sanchez parodie op een voetbalspeler. Haal die toneelspeler er toch uit! riep Sierd in wanhoop. Vervolgens maakt Busquets een overtreding waar Witsel, Pepe en De Jong zich voor zouden schamen en komt er mee weg, waarna een minuut later die arme jongen van Sevilla wordt weggestuurd omdat Fabregas doet alsof hij de Kopstoot des Doods heeft gekregen. Sierd zegt: er staat in beeld dat Barcelona nog geen enkele overtreding heeft gemaakt, maar dat klopt niet. De scheidsrechter heeft er echter geen enkele keer voor gefloten. Sevilla steeds verder terug maar lijken het te halen. Totdat ik dacht Song gaat volleyballen en de bal bij Fabregas komt. De acteur tikt de bal in het netje. Andalucia huilt, de scheidsrechter lacht. Vervolgens gaan we net zo lang door tot ook de 2-3 erin ligt. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Sierd weet: de scheidsrechter zal een nieuwe auto moeten kopen.
Ach, gister maakte de scheids misschien een fout (heb het niet gezien), maar in Madrid hadden ze tientallen jaren corrupte hulp van meneer Franco. Lijkt me net wat kwalijker te noemen. Topclubs hebben sneller een mazzeltje, heb Real ook vorig jaar vaak zat de arbitrage mee zien hebben.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Arme Stekelenburg
. 3 ballen om zijn oren in 20 minuten tijd.
En Pelle natuurlijk
. Heerlijk voetbalweekendje.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het kan nog mooier. VVV-PSV is zeker geen eitje voor Eindhoven. Als PSV niet zou winnen zou de Eredivisie wel een heel lekker weekend afleveren.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Schitterend doelpunt van Altidore. Wel buitenspel en ondanks dat ik hoop op een winst voor RKC hoopte ik dat hij z'n solo zou bekronen met een doelpunt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vervolgens gaan we net zo lang door tot ook de 2-3 erin ligt. Ik heb nog nooit zoiets gezien.
Ik ook niet, en gisteravond ook niet het geval. We moeten blijkbaar maar otherfool bningokaart op gaan stellen, of je doet juist een gooi naar de gouden Calimero, wat mij betreft - ben je net als Barca - niet meer in te halen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
in Madrid hadden ze tientallen jaren corrupte hulp van meneer Franco.
Buiten het gebrek aan relevantie; zo bont als gisteren heeft Franco het nooit gemaakt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik begrijp niet hoe Vilanova durft te zeggen dat het een terechte rode kaart is en dat het resultaat hierdoor niet werd beïnvloed. Wees gewoon een kerel en geef toe dat je de scheidsrechter hebt genept.
Helaas zullen dit soort acteurs hun gang mogen blijven gaan zolang scheidsrechters hier niet keihard tegen optreden en coaches dit gedrag aanmoedigen.
Maar goed, als je op die manier aan je punten moet komen zegt het ook genoeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Buiten het gebrek aan relevantie; zo bont als gisteren heeft Franco het nooit gemaakt.
Haha je bent zeker ook niet bekend met verhalen dat Di Stefano al in Barcelona was om te tekenen maar door Franco naar Madrid werd gehaald en bijna gedwongen werd daar te tekenen?
Er valt wel eens vaker een onterechte rode kaart. Om dan meteen over corruptie of wat ook te spreken...
Wel grappig dat jij nu precies de laatste tijd de dingen roept die je oa mij steeds verweet 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ach ja, wel een spektakelwedstrijd maar daar krijg je geen punten voor. Dramatische tweede helft, net als tegen NAC. Zet Lam of Wijnaldum er maar eens in voor Reijnen, Gert-Jan.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Reijnen is echt een non-voetballer. Ongelooflijk dat hij nog in de basis staat, inderdaad.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Oké vorig jaar hadden we een wedstrijd als deze gewonnen,maargoed daar koop je op dit moment niks voor.
Ongeloofelijk dat we dit verliezen maken we de snelle 1-0 met kansen op 2 of 3-0,maar nee uit een ingooi kopt reijnen helemaal verkeerd en weet Marcellis niet meer wat verdedigen is en wordt deze blunders koelbloedig afgestraft. Juist de 2 verdedigers die in mijn ogen niet in de basis horen.
Als Marcellis de bal heeft is het bal-verlies. Heeft hij niet de bal is het een tegendoelpunt,dus het scheelt dat AZ veel de bal heeft.
Reijnen daar wordt ik helemaal niet vrolijk van en ik vraag me compleet af waarom hij nog een basis-plek heeft.
Als Gert-Jan 2 witte a4tjes op de plek legt waar Reijnen en Marcellis staan zullen de a4tjes meer ballen weghalen...
Tja, moeizaam begin zo.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ongeloofelijk dat we dit verliezen maken we de snelle 1-0 met kansen op 2 of 3-0.
Ik weet niet hoelang je gekeken hebt, maar het is nog gelijk geworden...
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik weet niet hoelang je gekeken hebt, maar het is nog gelijk geworden...
Eerste helft speelden we RKC van de mat. RKC, nul kansen twee goals.
Marcellis valt dit seizoen ook vies tegen. Vorig seizoen was hij een zeer bruikbare speler. En als je Reijnen ziet dan ga je haast verlangen naar Daley Blind... Het erge is dat Viergever ook mee lijkt te gaan in het slechte niveau verdedigen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Groningen! 
Roda JC gewoon met 10 man en van 1-0 naar 1-1 en van 2-1 zojuist naar 2-2. Heerlijk!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.