- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Je had het over verliezen...
Van de mat spelen vind ik overdreven. AZ had er inderdaad veel meer uit moeten halen, want ze kregen veel ruimte cadeau. Nul kansen, twee goals. Hmm. Co Adriaanse zou waarschijnlijk "scorebordjournalistiek" zeggen of jou paaseieren laten zoeken. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Je had het over veliezen...
Van de mat spelen vind ik overdreven. AZ had er inderdaad veel meer uit moeten halen, want ze kregen veel ruimte cadeau. Nul kansen, twee goals. Hmm. Co Adriaanse zou waarschijnlijk "scorebordjournalistiek" zeggen of jou paaseieren laten zoeken.
Nee, dat was mijn strijdmakker procentjes!
Oké, van de mat spelen en nul kansen is misschien lichtelijk overdreven en te wijten aan mijn AZ-bril. Die eerste goal van RKC was echter de eerste keer dat ze met de bal over de middenlijn waren gekomen. En ik noem die goal geen kans, omdat Marcellis de goal cadeau deed.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Groningen! 
Roda JC gewoon met 10 man en van 1-0 naar 1-1 en van 2-1 zojuist naar 2-2. Heerlijk!
Nu Groningen twee keer op de lat.
O ja, en nog even dit: Pellè 
Edit: En Groningen wint 3-2 door in de laatste seconde te scoren. 3x De Leeuw.
Edit 2: Sulejmani scheurt enkelband tijdens training - FCUpdate.nl
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hehe na 92 minuut 55 ofzoiets de 3-2 maken bij 3 minuten blessuretijd. Lachen. De Leeuw vind ik sowieso een aardige speler.
Nu VVV-PSV. VVV net met 2 forse mogelijkheden en PSV raakt toevallig de lat uit een vreemde bal.
Sulejmani nieuws is wel vervelend. Vooral voor die jongen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat is PSV weer hemeltergend slecht zeg. VVV had allang moeten scoren maar ze spelen het niet best uit. Denk dat PSV nog wel wint, want VVV lijkt me ook geen kwaliteitsploeg als ik ze zo zie.
En ja hoor, daar valt dan 0-1. Zucht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En zelfs het meest onsympathieke ventje die het laatste decennium op de Nederlandse velden heeft rondgelopen mag juichen. Eredivisie Live kan uit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Schitterende 2e goal van Mertens, maar ik vind de stand wel erg tegen de verhouding in. Gun het Mertens ook niet, naar mannetje.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
En zelfs het meest onsympathieke ventje die het laatste decennium op de Nederlandse velden heeft rondgelopen mag juichen. Eredivisie Live kan uit.
Deze bedoel je? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De scheids bij VVV 
In plaats van een penalty voor VVV krijgt Nwofor zijn 2e geel

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Had hem op het laatste moment uit mijn Profcoach team gehaald. 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Naar mannetje Mertens is op dreef, dat in een uitwedstrijd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De scheids bij VVV 
In plaats van een penalty voor VVV krijgt Nwofor zijn 2e geel
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Locadia 
Ja man platte kar alvast de schuur uit. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die Locadia is lekker bezig... Kende 'm niet eens.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die Locadia is lekker bezig... Kende 'm niet eens.
Krijg je als ie bij een club speelt die liever een dure aankoop haalt ipv een talent zijn kans geeft.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Topscorer van jong PSV, gezien als een groot talent. Snapte niet dat deze jongen niet eerder de kans heeft gekregen.
WardT
-
- 274 berichten
- 3124 stemmen
Krijg je als ie bij een club speelt die liever een dure aankoop haalt ipv een talent zijn kans geeft.
Erg makkelijk. PSV heeft deze zomer geen nummer 9 gehaald en vorig jaar was Locadia nog niet klaar voor het eerste.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zie het nu pas, hattrick als invaller bij je Eredivisie debuut. Complimenten. Las al vaker dat ie veel talent had. Snap nog steeds niet dat PSV Matavz niet aan Benfica verkocht had en verder ging met Lens en Locadia.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Mwa ergens deel ik wel dezelfde mening. Zo'n Locadia moet je gewoon in het diepe gooien. Bij PSV wordt continue gezegd over talenten, we gaan ze voorzichtig brengen. Matavz is gewoon een zinloze aankoop als je zulke talenten hebt en daarnaast nog alternatieven als Lens en eventueel Toivonen in de spits.
WardT
-
- 274 berichten
- 3124 stemmen
Toivonen is geen alternatief voor de spits en toen Matavz kwam was Locadia nog niet klaar voor het eerste. Voor de verkoop van Matavz aan Benfica valt nog wel wat te zeggen. Verder ben ik het overigens best met je eens dat talenten bij PSV vaker eerder de kans zouden moeten krijgen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Mertens en Locadia! 
Ik vond die twee gele kaart gewoon terecht hoor, al moet ik zeggen dat Lens d'r natuurlijk ook één verdiende. Derijck gaf echt een heel ligt duwtje en hij ging gewoon gemakkelijk naar de grond om vervolgens z'n arm weer tegen de bal te slaan om een doelpunt te maken.
Of je moet een Belgische scheids hebben, die lag 'm wel op de stip...
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zo, de scheidsrechter en de nare mannetjes zijn al weer langs gekomen, als iemand nu nog even een negatieve opmerking plaatst over de supporters zijn we ook weer klaar met PSV analyseren deze week...
Over de wedstrijd nu:
Slordig begin, met kansjes voor VVV. Schitterende lob van Van Bommel die op de kruising valt en daarna een mooie combinatie en goed afstandsschot van Mertens voor de 1-0, Mertens daarna met een geweldig doelpunt voor de 2-0. Daarna weinig meer in de problemen gekomen en na de domme rode kaart van Nwofor (2x slaan naar de bal is gewoon rood) makkelijk uitgelopen naar de 6-0 met een geweldig eredivisiedebuut van Locadia.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik vond die twee gele kaart gewoon terecht hoor, al moet ik zeggen dat Lens d'r natuurlijk ook één verdiende.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen de bal proberen aan te nemen waarbij hij op de arm komt en slaan naar de bal. Vorige week tegen Feyenoord was het duidelijk dat hij de bal opving met de arm, vond die van vandaag gewoon ongelukkig.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Misschien dat je dat als scheidsrechter nog in je achterhoofd hebt en 'm dan juist wel geel geeft.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, die moet ik terugnemen. Zag het in 1e instantie niet goed
Na herhalingen later wel.
Ga je 0-6 vieren vent 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik ben de platte kar alvast aan het oppoetsen. 
Edit: Sjeezus, die ovetreding van Fledderus, schandalig!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Er zal wel een hoop stof op de platte kar liggen ja 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.