• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.710 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Driesje scoort eens in een uitwedstrijd tegen 1 van de zwakste ploegen van de competitie en de grote bek is weer terug hoor

Mertens, dus eveneens drie keer trefzeker, hoopt met zijn doelpuntenproductie heel wat kritische monden te hebben gesnoerd. “Ik had al een tijdje niet meer gescoord en deed dus extra mijn best. Als je dan drie keer scoort, dan is dat lekker. Ook nog eens in een uitwedstrijd, dus hopelijk is dat gezeur nu ook voorbij.”

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Prachtig debuut voor Locadia, het is 'm gegund!

Doet me (qua uiterlijk) denken aan de echte Ronaldo.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Is er een neppe Ronaldo ?

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ja, die homo in Madrid.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

RuudC schreef:

Ja, die homo in Madrid.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Driesje scoort eens in een uitwedstrijd tegen 1 van de zwakste ploegen van de competitie en de grote bek is weer terug hoor

(quote)

Vind je dat al een grote bek? Hij scoort er drie in een uitwedstrijd..waarvan eentje van grote klasse. Dan mag je best zeggen dat je hoopt dat er minder wordt gezeurd.

Dat je een hekel aan Mertens hebt oké, maar dit is zoeken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

RuudC schreef:

Ja, die homo in Madrid.

Moet jij je niet richten op de training van Ado?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En Atleti wint weer . Als je dit soort potjes wint ga je gewoon goed meedoen. Volgende week Malaga, Atleti doet weer mee waar het hoort. Barca, weet het nu ook, Atleti geeft geen ruimte voor puntverlies.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

$pecial schreef:

(quote)

Vind je dat al een grote bek? Hij scoort er drie in een uitwedstrijd..waarvan eentje van grote klasse. Dan mag je best zeggen dat je hoopt dat er minder wordt gezeurd.

Dat je een hekel aan Mertens' hebt oké, maar dit is zoeken.

Ach ja.

De man is geobsedeerd door PSV en Mertens in het bijzonder. Vergelijk alleen al het aantal reacties van de afgelopen dag van hem mbt de wedstrijden van Ajax (tegen topper Twente) en PSV (tegen degradatiekandidaat VVV) en je weet genoeg.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ik denk dat A&L gewoon een groot PSV supporter is. Het staat alleen lullig met zo'n nickname om daar voor uit te komen. Misschien moeten we de schuld van zijn gedrag indirect maar bij Jordy neerleggen

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Tragisch voor zo'n jongen. Ik denk dat hij langzamerhand eens aan zichzelf moet gaan denken.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Sowieso raar dat hij eigenlijk door is blijven voetballen. Vooral als ik daar lees dat het probleem niet met een defibrillator wordt verholpen, maar dat het probleem alleen sneller wordt aangepakt en erger voorkomt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Maar wordt het risico groter als hij voetbalt of zou hem dat in het dagelijks leven ook zo kunnen gebeuren?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Voetbal heeft een veel hogere intensiteit gehalte dan pakweg een terrasje pakken. Daardoor is het risico (zeker profesioneel) een heel stuk groter en dat gaat natuurlijk gepaard met een flinke doses adrealine kick.

Maar in het dagelijks leven zou het ook kunnen gebeuren,maar is de kans zeker met zo'n appartaat heel klein (zeker gezien zijn leeftijd en leefstijl). Zodra je ouder wordt (70,80) zal het apparaat essentieel zijn.

Ik snap eerlijk gezegt ook niet dat Sno met deze risico's door de midische keuring is gekomen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Vooral raar omdat het in Italië ook niet mogelijk is om met een defribillator te spelen. Hij was daar ook nog medisch gekeurd.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Die zijn daar extra op hun hoede omdat het daar al eerder is voorgekomen dat iemand is gestorven op het veld. Als je daar iets aan je hart mankeert dan kan je het bijna al vergeten.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

De beste overstapjes ooit lijkt me zo

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

Sowieso raar dat hij eigenlijk door is blijven voetballen. Vooral als ik daar lees dat het probleem niet met een defibrillator wordt verholpen, maar dat het probleem alleen sneller wordt aangepakt en erger voorkomt.

€...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Klopt, maar ook dat NEC een contract aan gaat. Is het voor hun ook niet waard. En blijkbaar heeft Sno liever een goed gevulde portemonnee dan nog even doorleven. Stel hij gaat nu weer door voetballen en over een half jaar zakt hij in elkaar op het veld en is het doei met z'n leven.

Dan zou je haast zeggen een gewaarschuwd mens telt voor 2...

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Het was ook gewoon heel lang goed gegaan, bij RKC speelde hij de sterren van de hemel. Alleen als dit 1 keer per twee jaar gebeurd en je bent er om bekend dus er zal snel hulp komen en je kan nog prima voetballen zie ik het idee nog niet hangen om te stoppen. Hopelijk zal alles goed gaan met die jongen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Het schijnt dus dat dit bij RKC vorig jaar ook al is gebeurd. En dus bij Ajax twee jaar geleden en nu weer bij NEC. En als je de eerste berichten mag geloven kreeg hij dus een hartstilstand.

Voetbalzone - Sno kreeg opnieuw hartstilstand: 'Ritmestoornissen vormen probleem'

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Wat is FC Utrecht trouwens een kansloze club. Weet nou niet of ik hen of die supporters triester vindt. Nu gaan ze die paar uitsupporters die mee zouden gaan(waar maak je je druk om, de wedstrijd in Amsterdam is toch anders qua beleving want de Ajacieden kan het toch geen reet schelen) ook al weigeren om mee te reizen.

Voetbalzone - FC Utrecht besluit fans thuis te laten voor uitduel met Ajax

Dus na ADO(waar Ajax de supporters wel weer wil toelaten maar ADO blijft de angsthaas uithangen), Feyenoord zal waarschijnlijk ook Utrecht uit van het programma verdwijnen als ik die angsthazen zo peil.

Nu is er officiëel geen leuke uitwedstrijd meer voor de Ajax supporters.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Wat is FC Utrecht trouwens een kansloze club. Weet nou niet of ik hen of die supporters triester vindt. Nu gaan ze die paar uitsupporters die mee zouden gaan(waar maak je je druk om, de wedstrijd in Amsterdam is toch anders qua beleving want de Ajacieden kan het toch geen reet schelen) ook al weigeren om mee te reizen.

Voetbalzone - FC Utrecht besluit fans thuis te laten voor uitduel met Ajax

Dus na ADO(waar Ajax de supporters wel weer wil toelaten maar ADO blijft de angsthaas uithangen), Feyenoord zal waarschijnlijk ook Utrecht uit van het programma verdwijnen als ik die angsthazen zo peil.

Nu is er officiëel geen leuke uitwedstrijd meer voor de Ajax supporters.

Gelukkig zijn Ajacieden zulke lieverdjes en doen zij niks verkeerd. Toch wel toevallig dat bij de wedstrijden tegen Ajax geen publiek meer mag van Ado, misschien Feyenoord en nu Utrecht.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Dan noem je er ook een paar. Ajax, Ado, Feyenoord en Utrecht dan heb je de 'axis of evil' ook wel te pakken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Chucky92 schreef:

Toch wel toevallig dat bij de wedstrijden tegen Ajax geen publiek meer mag van Ado, misschien Feyenoord en nu Utrecht.

Gelukkig weten we door de directeur van FC Utrecht hoe het er bij al die clubs in de top aan toe gaat. Zelfs als het overduidelijk is dat de Ajax-supporters geen blaam treft, worden toch zij gestraft.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

KNVB is de laatste jaren gewoon losgeslagen. Het begrip hooliganisme wordt overschat. Er zijn in Nederland echt niet meer hooligans dan pak en beet 10 of 20 jaar geleden alleen onze lieve vrienden van boven willen ons dat laten geloven. Ik heb hier begrip voor dat je maatregelen neemt als club/bond maar als je Ajax-supporters al op het gedrag van Utrecht supporters gaat aanspreken dan is er iets goed mis in je bovenkamer. Zal de komende 10 jaar niet veranderen want als de bond wat losser wordt gaat de wet van rep_robert in werking dat die clubs al gaan kokhalzen als het idee op tafel komt om die uit-supporters binnen te laten.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Inderdaad, dat rapport vlak voor de verkiezingen is ook een hoop gebakken lucht en in feite is het hartstikke veilig om een voetbalwedstrijd te bezoeken in de Eredivisie. Af en toe staan er wat mafkezen op de tribune. In plaats van dat er daadwerkelijk wordt opgetreden tegen hen gebeurt er helemaal niets en zijn de uitsupporters opeens de sjaak. Zo worden er ook voor uitwedstrijden als Heerenveen vanuit het niets combi's opgelegd. Allemaal onder het mum van veiligheid terwijl daar b.v. nooit iets gebeurd. Je zou denken dat voetbal voor de supporters is, maar dat is niet meer zo. Er wordt zo erg gestigmatiseerd dat het beeld dat iedereen nu van supporters heeft definitief vertroebeld is. Terwijl het eigenlijk alleen maar om de centen gaat(liever een vol uitvak met thuissupporters dan 100 uitsupporters). Dat is het enige.

Chucky92 schreef:

(quote)

Gelukkig zijn Ajacieden zulke lieverdjes en doen zij niks verkeerd. Toch wel toevallig dat bij de wedstrijden tegen Ajax geen publiek meer mag van Ado, misschien Feyenoord en nu Utrecht.

Gaat erom dat de voorzitter van Utrecht dit nu op Ajax probeert af te schuiven.

Wat een lafaard ben je dan. Ik zie geen enkele reden waarom Utrecht supporters nu niet naar de ArenA zouden kunnen komen, jij wel? Daar gaat het om. Het feit dat Ajax de supporters van ADO weer wil toelaten en ADO dat zelf niet wilt is ook weer tekenend(bang dat Ajax ook eens wat support mee kan krijgen in dat vijandige stadion).

Feyenoord is een ander verhaal, maar in de tussentijdse evaluatie kwamen ze ook weer met een onzin conclusie dat ze het nog niet veilig achtten of zo. Gaat natuurlijk ook nergens over, de Klassieker is nu ook al een paar jaar dood.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.