- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vorig jaar zomer hebben we toch allemaal geleerd dat je bij de gemeente gratis geld op kan halen om dan net te doen alsof het zelf vergaard kapitaal is?
Misschien hadden jullie Verhoeven kunnen proberen te verkopen als onroerend goed.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zeker. Dat mag, nee moet je met grote trots dragen. Ook als 3e doelman.
Verhoeven is geen wereldkeeper, maar ik zou hem toch wel boven Lamprou en Waterman verkiezen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Misschien hadden jullie Verhoeven kunnen proberen te verkopen als onroerend goed.
Niet eens een grap dan over een pizzahut ofzo? Matig zeg. Moviemeter is uit vorm vandaag.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dit wordt een drukke middag voor de Arsenal supporters, zowel Cole als Terry worden uitgefloten!
Edit: Torres 0-1.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Als je 80 euro overhebt kan je ook een shirt met drie sterren dragen 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Na de verbazing over de waardering van de kwaliteiten van de ene Ajacied, doet nu een andere zijn duit in het zakje.

Die Babel is helemaal de weg weer kwijt na een paar goede wedstrijden. De man mag van geluk spreken dat hij überhaupt mee mocht naar Z-A en dan gaat hij nu nog een sneer geven naar Van Marwijk?! Flapdrol.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als je 80 euro overhebt kan je ook een shirt met drie sterren dragen
Ik neem toch aan dat Nomak als naast familielid wel een shirtje van Jeroentje heeft gekregen?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Helaas otherfool, ik ken die sympathieke doelman niet persoonlijk, dus zeker geen familie van mij. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hmmmm ik wacht het DNA-verwantschapsonderzoek wel even af 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Hahaha. Ja, hoor. Die andere wedstrijd tegen Excelsior. Welke dan wel? Dan ben ik enorm benieuwd. Geef gewoon toe dat je op die uitwedstrijd doelde waarbij het 2-2 werd en Verhoeven pas na een uurtje inviel en Ajax knap redde, zeker 3 tot 4 keer.
Kijk, het is vrij simpel. Verhoeven is geen Ajax materiaal en het keepersniveau in de Eredivisie ligt onder de top 6 gewoon laag, met als dieptepunten bv die keepers van Roda en Groningen. Met zulke keepers kan Verhoeven makkelijk concurreren. Hij is wat dikker, maar als keeper een stuk beter.
Ik weet niet meer op welke datum en welk tijdstip die grootse wedstrijd was, hoeveel minuten en seconden Verhoeven speelde die wedstrijd, hoeveel denkbeeldige pizza's hij in zijn gedachten - onder de lat - achter z'n kiezen heeft geschoven, of hoeveel supporters er exact tegelijk "PIZZA!" riepen bij één van zijn uittrappen.
Wel weet ik nog dat sommigen hier (jij natuurlijk) hem tegen Excelsior een geweldige wedstrijd vonden keepen, omdat hij 2 of 3 knappe reddingen verrichte. Terwijl hij in de overige minuten, dat hij in actie moest komen, flink aan het schutteren was.
Heb je nog een uitgebreide samenvatting van die wedstrijd misschien? 
Mulder heeft de uitstralng van een zak aardappelen. Verhoeven is een zak aardappelen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kijk aan, Jantje Verdomme speelt gewoon linksback...
(en scoort in de 2e minuut op Old Trafford)
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Het ging ook over Verhoeven, dus die haal ik dan aan als voorbeeld. Als je ook een post eerder kijkt, dan zeg ik dat hij ook niet veel slechter is dan enkele andere keepers in de eredivisie. Ik haalde daar ook aan, dat hij niet bij de hoeken kon komen tijdens het duiken, dat dit met zijn postuur te maken heeft lijkt me een understatement.
Trouwens als je met zijn postuur en beperkte keeperstalenten in de eredivisie gaat spelen, dan is het logisch dat je met deze zaken onder een vergrootglas komt te liggen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Daarnaast zijn bijna alle 1e keepers per club in de Eredivisie beter dan Verhoeven, natuurlijk, ondanks de er een boel matige keepers rondlopen.
Lamprou werd ook genoemd. Ook iemand die last heeft van zijn postuur. Veel te klein. Die 1e goal van PSV tegen Feyenoord had Mulder waarschijnlijk gepakt.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Kijk aan, Jantje Verdomme speelt gewoon linksback...
(en scoort in de 2e minuut op Old Trafford)
Onze Jan is het tegenwoordig volgens Fonsie. 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Verhoeven was ook derde keeper bij ajax toen Steek en Vermeer allebei geblesseerd waren, maar toen Vermeer hersteld was (met amper wedstrijdritme). Wist de Boer niet hoe snel hij Vermeer weer op doel moest zetten ten koste van Verhoeven.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Bale! Wat een goal.
Edit: Wat een fase zeg, 2-3 nu!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jantje Vertonghen, held! 
Suarez met een hattrick 
Mooi hoor.
Vanavond nog Ajax-Twente, hopen dat de Amsterdamse helden gaan vlammen. Winst is toch wel vereist. Verlies zou een drama zijn.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Krankzinnige partij! 
Rooney met een heerlijke vrije trap nu op de paal.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Verdomme kan die rug van Nani inmiddels wel uittekenen... verdedigend blijft het harken met Jantje.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Babos was tot voor kort toch best een betrouwbare keeper, maar wat ie de laatste tijd toch aan het doen is... Niet dat de rest van NEC vrij uit gaat bij alweer een blammage... 
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Leuk voetbaldagje beleefd. Te beginnen met de uitstekende partij tussen Arsenal en Chelsea. Torres die zich van zijn goede en slechte kant laat tonen, knappe goal maar toch weer een paar fases waar hij er een zootje van maakt. En nog steeds een niet scorende Giroud. Je zou haast medelijden krijgen met deze jongen (heb ik ondertussen ook al).
Nog stukjes gezien van Bremen tegenover Munchen, eerste helft was niet om aan te zien. Fulham tegen City daarentegen was tegen het einde leuk om te kijken. Hulde aan Dzeko overigens. Misschien wel de beste supersub op dit moment.
Hoogtepunt van de dag: United - Tottenham. Leuk op en af voetbal met beide ploegen die er (1ste helft) volledig voor gaan. Leuk dat Vertonghen er weer eentje binnenlegt, sterke match ook van Dembele. Na de 2de helft was het één en al United met als gevolg de spectaculaire 3 minuten waar er ook 3 goals uit voortkwamen. United op basis van 90 minuten minstens een punt verdient, but who cares. Ga zo verder Vertonghen & co.
En als laaste voor de Belgen, misschien zou Wilmots eens moeten overwegen om Jelle Vossen als diepe spits te gebruiken voor de Rode Duivels? Lukaku en Benteke zijn wel oké maar de statistieken geven toch een duidelijk beeld over wie hier de betere is.
Lukaku: 22 doelpunten/ 3 seizoenen.
Benteke: 26/ 3 seizoenen
Vossen: 59/ 3 seizoenen
Spitsenprobleem...?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Tijd dat het doek valt voor Pastoor. Hij stelt toch weer Roorda op, toch weer de immer onzichtbare en op cruciale momenten falende Platje, blijft 4-3-3 spelen zonder buitenspelers, zonder fel jagende middenvelders. Elke tegenaanval is een goal, elke kans wordt gemist. 5-1 verliezen terwijl NEC niet eens zoveel slechter was.
Ik roep niet snel om een trainerswissel, maar Pastoor is structureel aan het blunderen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Roorda was gepasseerd. Hij viel in voor Sno, die last had van zijn hart...
Feyenoord was verre van goed, maar toch wel een stukkie beter dan het onthutsend zwakke Nec.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Dat was me wel duidelijk, maar hij had nooit Roorda in moeten brengen natuurlijk. Will en vd Velden zijn in ieder geval verdedigend nog sterk, die had je 1 op1 tegen Immers moeten zetten. Roorda kan feitelijk niks behalve een balletje breed en ook dat gaat meestal mis. Met Roorda sloop onzekerheid in de hele ploeg binnen. Je speelt feitelijk vanaf dat moment met 10 man. En dan klaagt Pastoor dat zijn ploeg slecht was in de omschakeling, ja wie had dat nou verwacht....
Platje in de spits is ook al lang een gepasseerd station. Bovendien is 4-3-3 dodelijk met dit trage middenveld, iets wat ik al weken roep en vandaag opnieuw keihard afgestraft is. Feyenoord 6 kansen 5 goals. NEC 4 kansen 1 goal. Pastoor mag zijn biezen pakken als het aan mij lag.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Als het zo doorgaat zal dat ook niet lang meer duren. Ook erg zonde dat Ten Voorde geen fatsoenlijke kans krijgt. Zie hem veel liever dan Platje, of George die toevallig een héél goede dag moet hebben willen z'n acties lukken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoord had wel wat meer mogelijkheden, maar effectief waren ze wel inderdaad. Vier kansen voor Nec? Die kopbal van Sno, kans Rieks en...?
Nec was in de gehele wedstrijd al matig in de omschakeling. Het zwakke punt was vooral jullie verdediging. Stond positioneel slecht en er werd niet geanticipeerd. Roorda heeft normaliter nog wat scorend vermogen, al lukt het bij Nec nog niet echt. 
Feyenoord was, op kleine fases na, de bovenliggende partij.
Verhoek was dramatisch, trouwens.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
George kan wel een wedstrijd beslissen, maar verdedigt nauwelijks mee. Daarom 4-4-2 met George en Ten Voorde in de aanval en Foor daarachter. Drie verdedigende spelers (Will, Koolwijk, Amieux) daarachter. Dan ben je verdedigend minder kwetsbaar en voorin stuk gevaarlijker.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Feyenoord had wel wat meer mogelijkheden, maar effectief waren ze wel inderdaad. Vier kansen voor Nec? Die kopbal van Sno, kans Rieks en...?
en Platje alleen voor de keeper en een zuivere penalty omdat Immers de bal duidelijk met zijn arm tegenhield. O ja en nog een kans voor vd Eijden in een lastige hoek, maar had wel meer in kunnen zitten 3 meter voor de goal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.