• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.710 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Uit bij Excelsior heb je hem zeker niet gezien in de laatste 20 minuten he?

In die wedstrijd was hij inderdaad 20 minuten goed en 70 minuten verschrikkelijk.

Verhoeven is van Jupiler League niveau. En dan is toch ook best knap voor een keeper met zijn postuur.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Verhoeven is van Jupiler League niveau. En dan is toch ook best knap voor een keeper met zijn postuur.

Verhoeven is minstens zo goed als 3/4de van de Eredivisiekeepers.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Verhoeven is minstens zo goed als 3/4de van de Eredivisiekeepers.

Het niveau is matig, inderdaad, maar ik heb het puur over het niveau van Verhoeven. Dat kan en mag niet op het hoogste niveau van Nederland.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

In die wedstrijd was hij inderdaad 20 minuten goed en 70 minuten verschrikkelijk.

Wat Nomak zegt, Verhoeven kan met zeker de helft van de Eredivisiekeepers de concurrentie makkelijk aan. En dat ligt ook aan het niveau ja. Minus Tyton, Mulder, Vermeer, Esteban, Velthuizen, Michailov en vast 1 of 2 die ik vergeet kan de rest er niks van.

Buiten dat onderschatten mensen Verhoeven. Ajax is niet zijn niveau nee, maar hij deed het in die potjes ook weer niet heel slecht. Alleen onthouden mensen graag een paar fouten en vergeten ze enkele sublieme reddingen. Verhoeven kan makkelijk keeper worden van bv Utrecht, die andere keepers dan kunnen er geen zak van.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Deed ie het zo slecht op de bank?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Deed ie het zo slecht op de bank?

Inderdaad, Stekelenburg viel na bijna een uur pas uit.

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-niet-verder-dan-22-bij-Excelsior.htm

NR wilde dus weer interessant doen zonder de feiten te weten

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kansen voor Ajax nemen toe, Derksen verwacht winst Twente!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Dan bedoel ik een andere wedstrijd tegen Excelsior, waarin hij fout na fout maakte. Of dezelfde wedstrijd waarin hij 35 minuten keepte en gewoon slecht was, op 2 of 3 knappe reddingen na. Op de bank was hij in ieder geval nog foutloos.

Plaats de samenvatting van die wedstrijd nog maar eens.

Verhoeven is van het niveau Hans van Breukelen. Alleen dan wel de Hans van nu.

Als hij nooit het shirtje, ik bedoel shirt, van Ajax had gedragen, dan had je hem net als mij (en de rest) - terecht - slecht gevonden,en belachelijk op dit niveau.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Te slecht voor Ajax, maar zeker goed genoeg voor de basis van zo +/- 12 Eredivisieclubs. Andere doelmannen zien er misschien wat atletischer uit, maar ze hebben zeker niet meer kwaliteit dan Verhoeven.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Verhoeven is natuurlijk dramatisch, maar dat was Isaksson ook.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Moeten we weer naar PSV wijzen?

Isaksson heeft 96 interlands op z'n naam staan, totaal andere categorie dan een dikke 3e keeper van Ajax.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Isaksson heeft 96 interlands op z'n naam staan, totaal andere categorie dan een dikke 3e keeper van Ajax.

En hoeveel interlands zou Isaksson achter zijn naam hebben als hij Nederlander was?

Waarschijnlijk net zoveel als Verhoeven.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Maar als Verhoeven een Zweed was geweest was hij uiteraard record international geworden...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Waarschijnlijk niet want dat record van Thomas Ravelli staat nogal stevig.

Twee doelmannen met verschillende nationaliteiten vergelijken op basis van interlands gaat niet en is erg flauw. Zeker als één van die doelmannen Edwin van der Sar voor zich had, kansloze missie voor Verhoeven.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

orbit schreef:

Verhoeven is natuurlijk dramatisch, maar dat was Isaksson ook.

Tja, de motorisch gestoorde linksback van het vijfde van Schubbekutteveen is dramatisch, maar dat is Daley Blind ook. Hoe dramatisch ook, het zijn wel 2 andere 'grootheden' natuurlijk...

Nomak schreef:

Zeker als één van die doelmannen Edwin van der Sar voor zich had, kansloze missie voor Verhoeven.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Verhoeven kan door zijn postuur ook niet bij het duiken overal bij. Het is een beperkte keeper, die niet bij de beste clubs thuishoort. Voor Utrecht natuurlijk prima back-up, want hij is niet veel slechter dan Luciano, Kurto, Lamprou of Babos.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lol @ de lofuitingen over Verhoeven. Al geloof ik best dat ie onpasseerbaar zou zijn in de NHL ofzo.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Dat Verhoeven in een selectie zit, bij de Nederlandse club, staat symbool voor het niveau in de Eredivisie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Zelfs modale voetballers gaan hun heil ergens anders zoeken. Nuff said.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dan bedoel ik een andere wedstrijd tegen Excelsior, waarin hij fout na fout maakte. Of dezelfde wedstrijd waarin hij 35 minuten keepte en gewoon slecht was, op 2 of 3 knappe reddingen na. Op de bank was hij in ieder geval nog foutloos.

Plaats de samenvatting van die wedstrijd nog maar eens.

Verhoeven is van het niveau Hans van Breukelen. Alleen dan wel de Hans van nu.

Als hij nooit het shirtje, ik bedoel shirt, van Ajax had gedragen, dan had je hem net als mij (en de rest) - terecht - slecht gevonden,en belachelijk op dit niveau.

Hahaha. Ja, hoor. Die andere wedstrijd tegen Excelsior. Welke dan wel? Dan ben ik enorm benieuwd. Geef gewoon toe dat je op die uitwedstrijd doelde waarbij het 2-2 werd en Verhoeven pas na een uurtje inviel en Ajax knap redde, zeker 3 tot 4 keer.

Kijk, het is vrij simpel. Verhoeven is geen Ajax materiaal en het keepersniveau in de Eredivisie ligt onder de top 6 gewoon laag, met als dieptepunten bv die keepers van Roda en Groningen. Met zulke keepers kan Verhoeven makkelijk concurreren. Hij is wat dikker, maar als keeper een stuk beter.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nomak schreef:

Zeker als één van die doelmannen Edwin van der Sar voor zich had, kansloze missie voor Verhoeven.

Inderdaad, maar hij heeft er werkelijk alles aan gedaan en kijk eens hoe dichtbij hij nog is gekomen....

Maar waanzinnig dat we nu al 2 pagina's over een 2e keeper van Utrecht praten alleen omdat hij een keer een Ajax-shirt heeft aangehad en daarom met hartstocht verdedigd wordt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dat zie je verkeerd depri. Deze kogelronde topper heeft tegen de wereldaanvallers van Excelsior maar liefst '3 tot 4 keer' een bal op z'n buik gehad en was, als ik mijn archief er op na sla, op een gegeven moment zelfs 'beter als Vermeer' die op zijn beurt weer 'beter als Stekelenburg' was die op zijn beurt weer 'één van de 3 beste keepers ter wereld' was. Het ongekende talent van mister quattro stagioni is alleen nooit onderkend, alleen maar omdat-ie zware botten heeft.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Dat Verhoeven in een selectie zit, bij de Nederlandse club, staat symbool voor het niveau in de Eredivisie.

Dit zeg je ook maar alleen door zijn postuur. Waarom zeg je zoiets niet over eender welke andere keeper? Want de keepers in de Eredivisie die duidelijk beter zijn dan Verhoeven kan je haast op 1 hand tellen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Inderdaad, maar hij heeft er werkelijk alles aan gedaan en kijk eens hoe dichtbij hij nog is gekomen....

Maar waanzinnig dat we nu al 2 pagina's over een 2e keeper van Utrecht praten alleen omdat hij een keer een Ajax-shirt heeft aangehad en daarom met hartstocht verdedigd wordt.

Wees blij, keertje een andere discussie

En verder moet je de boel toch even goed lezen. Hij wordt niet zwaar verdedigd. Er worden nuances aangebracht. Hij kan concurreren met een hoop andere modale keepers die we tegenwoordig op het hoogste niveau hebben keepen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Komende di en woe is er weer CL voetbal. Vergeet de MM toto niet in te vullen!

Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Jeroen Verhoeven is eigenlijk toch wel een held als je erover nadenkt. Hij is een jeugdproduct van Ajax maar werd destijds echter te licht bevonden voor de eerste ploeg. Ging elders zijn kans wagen en keerde jaren later met een pak ervaring terug in het shirt van de recordkampioen met de drie sterren om daar met terechte trots het doel te verdedigen.

De criticasters proberen hem door het slijk te halen, maar Jeroen Verhoeven staat in de geschiedenisboeken als iemand die er stond toen de grootste club van Nederland hem nodig had.

(afbeelding)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het is dat je de zinsnede 'te licht bevonden' gebruikt, anders dacht ik nog dat je serieus was ook

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nomak schreef:

bla

Ik zou zeggen richt een bronzen standbeeld voor hem op, maar ik weet niet of Ajax zoveel geld heeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ik zou zeggen, richt een bronzen standbeeld voor hem op maar ik weet niet of Ajax zoveel geld heeft.

Vorig jaar zomer hebben we toch allemaal geleerd dat je bij de gemeente gratis geld op kan halen om dan net te doen alsof het zelf vergaard kapitaal is?

Overigens is NW de enige die een leuke grap over Verhoeven maakte.

Naomi Watts schreef:

Lol @ de lofuitingen over Verhoeven. Al geloof ik best dat ie onpasseerbaar zou zijn in de NHL ofzo.

De rest moet dringend humor zoeken.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

...

Het shirt met drie sterren dragen, voor velen een onbereikbare droom, voor Jeroen Verhoeven realiteit. Dat roept natuurlijk heel wat jaloezie op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.