- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Het niveau daalt steeds verder richting dat van het abjecte stadionvolk, inderdaad.
Ach ja, het past goed bij het lage niveau in de Eredivisie
Lomp en vermakelijk. We zijn net VI.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het niveau daalt steeds verder richting dat van het abjecte stadionvolk, inderdaad.
Beetje waar het niveau van het Nederlandse voetbal ook staat, toch? 
Edit: Goh, RR en ik zijn het een keertje ens. Zal niet vaak voorkomen in deze topic. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ach ja. Ik vind Avatar ook een mooie film hoor
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Als ik Derksen moet geloven, dan komt er een vrij open biografie over van der Meyde. Die schijnt nogal een losbandig leven gehad te hebben. Word wel een must om deze een keer te lezen denk ik.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Dat noemde hij laatst ook al, dat het vooral over neuken ging die biografie. Maar niks mis met Andy verder, binnen 45 seconden scoren tegen Roma en nu wonen in Apeldoorn
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach ja, het past goed bij het lage niveau in de Eredivisie
Lomp en vermakelijk. We zijn net VI.
Als we het niveau van de MML willen halen dan moeten we
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als ik Derksen moet geloven, dan komt er een vrij open biografie over van der Meyde. Die schijnt nogal een losbandig leven gehad te hebben. Word wel een must om deze een keer te lezen denk ik.
Ja, het leven van Van der Meyde is natuurlijk echt enorm interessant. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Van wat ik heb gehoord gisteren heeft hij best veel "leuke" dingen te vermelden. Dat met die privédetective was al een leuk verhaal. Voor de rest het hele dierentuin gebeuren in Italië ook erg grappig.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Precies. De verhalen, die ik gisteren hoorde, wat hij allemaal in het boek laat verschijnen zijn dan zeker de moeite waard. Schijnt een heel open verhaal te zijn en dat lichtelijk ontspoord was.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
De Arena zit inderdaad alleen maar vol met nette gereformeerde knulletjes.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
'Eigenlijk zijn het kankerjoden' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen

Kunnen ze dat Feyenoord niet eens een seizoen zonder publiek laten spelen? Want toch 3/4de van het stadion is gevuld met dat soort tuig.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Er lopen natuurlijk bij elke clubs van dit soort gekken, maar telkens als ik naar de Kuip kijk, krijg ik toch op een of andere manier het gevoel dat er daar net iets meer van dit soort mensen rondlopen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Gaan we die hele discussie nu weer opnieuw beginnen?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gaan we die hele discussie nu weer opnieuw beginnen?
Moeten toch wat doen tot de bal weer rolt he. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Er lopen natuurlijk bij elke clubs van dit soort gekken, maar telkens als ik naar de Kuip kijk, krijg ik toch op een of andere manier het gevoel dat er daar net iets meer van dit soort mensen rondlopen.
Dat is het mooie van de Kuip, een stadion vol gekken. Maar elk nadeel heb een voordeel, ze weten wel de beste sfeer te maken en zijn hondstrouw. Persoonlijk zie ik dat liever in een voetbalstadion dan het theaterpubliek bij Ajax, laat die lekker naar de schouwburg gaan..
En laten we wel wezen het aantal idioten op de tribune is vast ook groter bij Liverpool dan bij Chelsea. Wie vinden jullie dat de mooiste supporters heeft van die twee?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
1. Kon de spelden horen vallen de gehele tweede helft, het is maar wat jij met "beste sfeer" bedoeld. Is een avondje NAC bijvoorbeeld leuker qua sfeer.
2. Liverpool, is dat die club waar de supporters 88 minuten lang hun bek houden en in de eerste en laatste minuut alleen wat zingen? Je kan dus net zo goed bij Chelsea zitten, win je ook nog eens wat
Heel de PL is een dooie boel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Liverpool heeft veel meer gewonnen dan Chelsea....
1. Kon de spelden horen vallen de gehele tweede helft, het is maar wat jij met "beste sfeer" bedoeld. Is een avondje NAC bijvoorbeeld leuker qua sfeer.
Kwestie van doseren. Avondje NAC haalt het natuurlijk voor geen meter als de orkaan in de Kuip vol aan gaat. Ben in aardig wat Stadions geweest, maar de sfeer inde Kuip is uniek. Ook geen enkele speler te vinden die dat ontkend. Dat ze bij een onterechte 1-2 achterstand tegen Ajax een keer stilvallen kan gebeuren, doet daar niks aan af.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Maakt de sfeer er niet beter op in Liverpool. Daarnaast heb ik het ook over tegenwoordig natuurlijk. Volgens jouw beredenering kan je beter bij Ajax zitten dan bij United, City of Chelsea als je kampioen wilt worden of de CL wilt winnen 
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Je vriendjes in dit topicje vonden dat eenmansacties (Welsey) niet mee telden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maakt de sfeer er niet beter op in Liverpool. Daarnaast heb ik het ook over tegenwoordig natuurlijk. Volgens jouw beredenering kan je beter bij Ajax zitten dan bij United, City of Chelsea als je kampioen wilt worden of de CL wilt winnen
Liverpool zie ik eerder weer bovenin meedraaien dan dat ik Ajax zie overwinteren in de CL. Laatste EC1 van Liverpool is ook van nog geen 5 jaar terug.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Laten we een spelletje spelen. Ik post een citaat en jullie moeten raden van wie dat citaat is.
'Blatter is een demente dictator en Platini, laat die naar de hel lopen'

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Laatste EC1 van Liverpool is ook van nog geen 5 jaar terug.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ok, finale plaats was in 2007. Frutrerend om 2e te worden, maar je doet dan wel mee in de top.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
haha, je wenst hem nota bene een (dodelijke) ziekte toe. Voor mij ben je geen haar beter dan al die andere 'fanatieke' lui.
Hahahahaha. Serieus? Ja, ik wens hem vast echt tering toe. Bestaat dat uberhaupt nog? Krijg de tering is hetzelfde als rot lekker op of fuck you. Jij vat de uitspraak ''val dood'' zeker ook altijd letterlijk op? 
Kom mensen, niet zo serieus hier zeg. Soms moet je zaken ook met een knipoog nemen of even accepteren dat er soms emotie bij komt kijken, zolang het niet een grens overschrijd.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Liverpool zie ik eerder weer bovenin meedraaien dan dat ik Ajax zie overwinteren in de CL. Laatste EC1 van Liverpool is ook van nog geen 5 jaar terug.
Welnee. Liverpool is passe. Of je moet spelen voor plek 4 als meedraaien in de top zien. Man Utd, City en Chelsea liggen mijlenver op de rest voor.
Ajax overwinterde vorig seizoen niet in de CL vanwege doelsaldo wat op corrupte wijze door Lyon behaald was. Anders had Ajax gewoon de 2e ronde gespeeld.
Met het huidige beleid heb ik er alle vertrouwen in dat Ajax weer een 2e Porto kan worden qua prestaties. En je hebt ook gewoon wat geluk nodig. De groep van dit seizoen zou geen enkele Nederlandse club overleven. Ik moet nog maar zien of een andere club ook eens een potje zou winnen, zoals Ajax van City.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Hahahahaha. Serieus? Ja, ik wens hem vast echt tering toe. Bestaat dat uberhaupt nog? Krijg de tering is hetzelfde als rot lekker op of fuck you. Jij vat de uitspraak ''val dood'' zeker ook altijd letterlijk op? 
Kom mensen, niet zo serieus hier zeg. Soms moet je zaken ook met een knipoog nemen of even accepteren dat er soms emotie bij komt kijken, zolang het niet een grens overschrijd.
Waar ligt dan in vredesnaam de grens? Jij scheldt hier met woorden als 'tering', 'kut' en 'kakkies', wat je vervolgens allemaal afdoet als emotie of een knipoog maar wanneer een paar supporters slechts boos kijken naar een speler van Ajax die een corner neemt, kom je huilie huilie doen.

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Waar ligt dan in vredesnaam de grens? Jij scheldt hier met woorden als 'tering', 'kut' en 'kakkies' wat je vervolgens allemaal afdoet als emotie of een knipoog maar wanneer een paar supporters slechts boos kijken naar een speler van Ajax die een corner neemt, kom je huilie huilie doen.
Quote eens dat ik ergens kakkies zeg, druif. Ik gebruik namelijk nooit termen als lampen, kakkies, 010 of whatever.
En poepoe, keertje vloeken met kut. Het is wat zeg. Ben blij dat je zo snugger bent en helder de zaken kan vergelijken op niveau.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Daar sterven dagelijks duizenden mensen aan en daarmee staan zulke uitdrukkingen wat mij betreft gelijk aan schelden met kanker. Dus nee, het is niet zomaar eventjes 'kut' roepen, zoals je zelf blijft aanhalen. Maar goed, blijf er vooral niks om geven dat je je emoties niet de baas kan blijven en jan en alleman dingen verwenst. Het zegt in elk geval heel veel over je.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Bizarre tussenstand bij ADO'20 - FC Eindhoven
4' [2 - 0] F. Zinhagel
6' [3 - 0] M.d. Loor (pen.)
11' [4 - 0] B. Kleine
13' [5 - 0] F. Zinhagel
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Daar sterven dagelijks duizenden mensen aan en daarmee staan zulke uitdrukkingen wat mij betreft gelijk aan schelden met kanker. Dus nee, het is niet zomaar eventjes 'kut' roepen, zoals je zelf blijft aanhalen. Maar goed, blijf er vooral niks om geven dat je je emoties niet de baas kan blijven en jan en alleman dingen verwenst. Het zegt in elk geval heel veel over je.
Jij kent me helemaal niet gast. Tyfuszooi of kutzooi roepen, ik zie dat als hetzelfde. In de westerse wereld komt tyfus sowieso niet meer voor als gevaarlijk iets. Maar als je je gekwetst voelt, bij deze een excuus dan.
Neem aan dat we dit nutteloze onderwerp nu wel kunnen laten rusten?
FC Eindhoven met 5-0 achter in de beker tegen ADO' 20 bv. Het was na 13 minuten al 5-0 haha.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.