- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vind die Guidetti gewoon erg authentiek overkomen. Je ziet dat dat ventje gewoon liefde heeft voor de club waar hij een seizoen lang een prachtige periode heeft meegemaakt, en dat hij gewoon echt zo gek en enthousiast is. Mag dat niet dan?
Misselijk ventje en misstaat niet tussen dat schuimbekkende en bloeddoorlopen ogen publiek daar nee.. waarschijnlijk snuift ie ook een paar gram voordat ie naar zo'n wedstrijd gaat 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig zijn ze bij VI objectiever wat betreft Clasie's vieze gedrag gister.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Misselijk ventje en misstaat niet tussen dat schuimbekkende en bloeddoorlopen ogen publiek daar nee..
De Arena zit inderdaad alleen maar vol met nette gereformeerde knulletjes.

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zou me niks verbazen als het die plankert was die met zijn busje multivitaminen naar zijn eigen spelert gooide, campert uit Zweden 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wat moet ik op die middelste foto zien eigenlijk?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
De Arena zit inderdaad alleen maar vol met nette gereformeerde knulletjes.
Precies, die zitten alleen hoog in een hoek weggemoffeld met de tong uit de mond op een trommel te rammen en als het even kan al oeh-ah-end met de rug naar het veld te springen. 
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Hoe noemde je/jullie het zelf ook alweer?
Dat doorgesnoven volk op de tribunes ... Alleen die gezichten al bij een inworp/scorner ...
... 45.000 volgesnoven idioten daar aanwezig zijn.
...maar die doorgesnoven haat heerst daar gelukkig niet.
...slaat fanatisme wat door in extremisme en haat. Beetje freaky om je zo te gedragen.
Zoiets?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie nog niet wat ik na deze prachtige quote's moet zien op die 2e foto. Ik zie daar wat mensen schreeuwen?
Blijf erbij dat er in de Kuip veel meer haat heerst. Waarbij ik echt niet zeg dat ze bij Ajax allemaal lieverdjes zijn.
Mijn 1e quote neem ik wel terug, uiteraard is niet het hele stadion idioot 
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
En om MM?
... die kut Immers ...
Nijhuis bedankt, smerige hond.
Smerige knvb, elk jaar weer hetzelfde liedje. Kakkies hebben hier altijd de hulp vd scheids nodig
Krijg de tering kut scheids.
Welke Feyenoorders plaatsen er zulke teksten in dit forum? Of doen alleen jullie dat?

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nou nou je bent wel weer op je pik getrapt zeg. Stel je aan.
Beetje emotie heerste wel na afloop ja.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Je spreekt je zelf in twee posts op dezelfde pagina behoorlijk tegen. Keihard schelden doen we af als emotie en is allemaal oke, maar publiek dat bepaalde gezichten bij een corner van Ajax trekt gaat te ver..?

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Keihard schelden is wel wat grover dan een keer kutscheids roepen.
Ik trek wel een lijn tussen hekel aan hebben en iets haten. Ik haat niet snel wat. Eigenlijk niks. Maar als Ajax daar komt dan krijg je wel vele mensen met het schuim op de bek, alsof er een elftal nazi's op bezoek komt ofzo. Dat gaat me gewoon te ver. Ik ben een fanatieke voetbalsupporter, maar wel tot een lijn. Spelers bekogelen met een aansteker ofzo gaat veel te ver. En voor je komt klagen, die hooligan Wesley idem. Dat gedrag gaat nergens meer over.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Welke Feyenoorders plaatsen er zulke teksten in dit forum? Of doen alleen jullie dat?
Genoeg feyenoorders hier die het ook met regelmaat met dezelfde termen over ajax lullen, sowieso gaat het meeste wat je quote over de scheids zelfs, dus wat is je punt?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Goddank dat ze bij VI meteen die lachwekkende huldiging van Guidetti belachelijk maken.
Het was geen huldiging, maar een afscheid. Sinds wanneer is er iets met het bedanken van een speler?
Het gaat niet er niet om dat hij maar 1 seizoen bij Feyenoord heeft gespeeld, maar ook om zijn persoonlijkheid. Zowat iedereen in Nederland, op Ajacieden na (toeval?), hebben veel sympathie gekregen voor zijn karakter, enthousiasme, emotie en alles eromheen. Prachtkerel.
Als hij bij Ajax had gespeeld, had je op de banken gestaan. Op je eigen bank dan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gelukkig zijn ze bij VI objectiever wat betreft Clasie's vieze gedrag gister.
Volgens mij heeft niemand hier gezegd dat hij niet raar bezig was, bij sommige acties. Hij moet zich niet zo op laten fokken. Dat is wat anders dan dat hij per se rood had moeten krijgen, voor een duwtje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat moet ik op die middelste foto zien eigenlijk?
Dat je dat doorgesnoven volk niet herkent als zodaning doet me het ergste voor je vrezen.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Keihard schelden is wel wat grover dan een keer kutscheids roepen.
Ik trek wel een lijn tussen hekel aan hebben en iets haten. Ik haat niet snel wat. Eigenlijk niks. Maar als Ajax daar komt dan krijg je wel vele mensen met het schuim op de bek, alsof er een elftal nazi's op bezoek komt ofzo. Dat gaat me gewoon te ver. Ik ben een fanatieke voetbalsupporter, maar wel tot een lijn. Spelers bekogelen met een aansteker ofzo gaat veel te ver. En voor je komt klagen, die hooligan Wesley idem. Dat gedrag gaat nergens meer over.
haha, je wenst hem nota bene een (dodelijke) ziekte toe. Voor mij ben je geen haar beter dan al die andere 'fanatieke' lui.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zag net op pownews dat een feyenoord tokkie een stadionverbod heeft gehad voor het roepen van k%&kerjoden tegen de spelersbus.. wel sneu dat die gast er als enige wordt uitgepikt tussen die andere 10000 die dat al decennia zitten roepen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Schram 
Hopelijk leidt het tot wat meer zelfreflectie 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Blijft geinig dat al die Ajaxieden zo slecht reageren op Guidetti. Dergelijke beleving is ze kennelijk volstrekt vreemd. Sneu gloriehunter volk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat een naar topic is dit aan het worden, bah.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Blijft geinig dat al die Ajaxieden zo slecht reageren op Guidetti. Dergelijke beleving is ze kennelijk volstrekt vreemd. Sneu gloriehunter volk.
Een huurling aanbidden die één jaar bij je club heeft gespeeld is een topclub onwaardig en best wel triest.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Nu pas?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Een huurling aanbidden die één jaar bij je club heeft gespeeld is een topclub onwaardig en best wel triest.
Nou nou. Daar zal iemand wakker van liggen. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nou nou. Daar zal iemand wakker van liggen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
. 
Dan is het toch lekker geen top club
(Dat jij daar nu pas achter komt), het blijft de club met het mooiste stadion, de beste sfeer, de trouwste supporters en winnaar van de EC1 rn laatste nl club die een Europacup won. Verder is het mij wel duidelijk dat Nederland al 10 jaar geen topclubs meer heeft.
Hebben jullie allemaal De Marathon gezien. Kun je heerlijk lachen om het Tokkievolk van Zuid.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het niveau daalt steeds verder richting dat van het abjecte stadionvolk, inderdaad.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
En om MM?
Slecht geslapen? Of boos omdat ze bij VI nare dingetjes zeggen over die schijnvertoning van Guidetti en van Geel? 
Overigens is boos zijn op het scheidsrechterskorps wat anders dan je eigen spelers bekogelen
Maar ik zal nooit meer smerige zeggen meneer van der Staaij 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.