• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.111 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.568 acteurs
  • 199.682 gebruikers
  • 9.419.601 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Lol, Immers met een ruime schotkans van 6 meter, een schot van 20 meter waar Vermeer alle moeite van de wereld mee had, en een kopbal net naast, De Vrij die de bal na een vrije trap alleen maar binnen hoeft te glijden. Nee er gebeurde echt helemaal niks bij de goal van Ajax

Waarvan alleen de kans van Immers echt gevaarlijk was. Oké, een momentje dan. Voor de rest nog steeds een erg magere afspiegeling van 45 minuten voetbal.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als je goed leest, zei ik al dat je rood had kunnen geven aan Immers. Dom inkomen en totaal onnodig.

Wat me opvalt is dat wanneer Ajax niet wint het altijd aan de scheidsrechter ligt.

Grapjas, dit is al het zesde gelijkspel. Nergens hoor je ons over de scheidsrechter bij die vijf eerdere scheidsrechters. Dat het nu eventjes meer uitgemeten wordt is logisch. Dit is namelijk één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar, waar je steevast genaaid wordt En dat is niet eens een mening, maar een vaststaande feit als je kijkt naar de vorige edities vol slechte(Rotterdamse?) scheidsrechters.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Haha, vorige week stond het voetbaltopic nog bol van "scheidsrechterlijke dwalingen".

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Vond dit ook geweldig. Zat met een smile op mijn gezicht te kijken. Mooi om te zien hoe hij het publiek oppepte.

Plaatsvervangende schaamte en met mij de hele kamer gisteren(waarvan de helft neutraal was). Verschrikkelijk. Hij was er puur en alleen om het publiek wat op te jutten. Die collage met om en nabij de 50 foto's(waar haal je ze vandaan) was ook te zielig voor woorden. Maar hier moet je ook feyenoord sympathisant voor zijn om dit enigszins nog leuk te kunnen vinden, want het is echt hilarisch om te zien. Die gast heeft nota bene vorig seizoen al afscheid genomen, dat geeft nog maar eens aan wat een schijnvertoning dit was.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, vorige week stond het voetbaltopic nog bol van "scheidsrechterlijke dwalingen".

Zo'n onterecht afgekeurde goal van Babel steekt wel, maar uiteindelijk ben je bij die wedstrijd toch vooral boos op de spelers omdat zij een 3-1 voorsprong weggeven.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Waarvan alleen de kans van Immers echt gevaarlijk was. Oké, een momentje dan. Voor de rest nog steeds een erg magere afspiegeling van 45 minuten voetbal.

Nog tal van momenten voor de Ajax goal. Kans van Indi vond ik ook groot. De Vrij die net te kort komt, waarna Vermeer de bal nog net uit de hoek haalde. Etc.

Begrijp dat er voor een Ajacied "weinig gebeurde". Het voetbal werd wel slechter in de 2e helft, als je dat bedoelt, dan geef ik je gelijk.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Ballen erin pompen die simpel weggewerkt worden zie ik dan ook niet als kansen. Het was gewoon matig. Het feit dat het publiek 40 minuten stil was zegt ook genoeg, er was gewoon geen enkele vorm van opwinding in het stadion, mede veroorzaakt door een matte pot.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Er was een fase waarin het publiek te stil was, maar over het algemeen viel het wel mee.

Ik heb het uiteraard niet over de ballen "die erin gepompt werden". Feyenoord heeft 10 maal op dol geschoten/gekopt en daarnaast 11 x naast over over, waar o.a. die knoert van een kans van Immers en die enorme kopkans van Indi bij zaten.

Kijk anders de samenvatting nog eens als je zo'n slechte korte termijn geheugen hebt.

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

Blijft doodzonde dat Pelle de bal niet een hoek in kopte op het laatst. Lucky Ajax .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wat lopen hier toch veel droeftoeters rond op het forum zeg

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Pitakaas schreef:

Wat lopen hier toch veel droeftoeters rond op het forum zeg

Deze opmerking voegt wel heel wat toe.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Er was een fase waarin het publiek te stil was, maar over het algemeen viel het wel mee.

Kijk jij ook maar eens terug. Was niet om aan te gluren. Dooie bende. Enkel na de 2-2 begon men weer wat te springen.

die knoert van een kans van Immers en die enorme kopkans van Indi bij zaten.

Kijk anders de samenvatting nog eens als je zo'n slechte korte termijn geheugen hebt.

Immers had een redelijke kans inderdaad en die bal van Indi was een hopeloze faal, weinig aan de hand daar. Schot van Sana vind ik net zo'n grote kans. Dan vind ik de kans van Verhoek voor rust echt een gemiste kans die erin had gemoeten.

Maar als je die afzwaaiers van afstand die 10 meter over gingen van Boëtius ook mee gaat rekenen als kansen dan kom je inderdaad snel aan zoveel schoten. Zo heeft Ajax ook 7 schoten op doel gehad, maar drie minder dan Feyenoord..

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ja, uiteraard was die kans van Verhoek levensgroot. Alleen had je het over het stuk na de 1-2.

Wist wel dat je over het schot van Boëtius zou hebben. Ajax had 4 schoten waarbij Lamprou alvast een minuut van te voren op de grond ging liggen om de bal op te rapen.

Die kopbal van Pelle moet er ook gewoon in. Het enige wat Ajax ertegenover kon zetten, was een goal van Eriksen, een ongelukkige kniebal en een mogelijkheid van Sana. Erg karig dus.

Maar goed, er is wel genoeg nagepraat over de Klassieker, onderhand.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als je goed leest, zei ik al dat je rood had kunnen geven aan Immers. Dom inkomen en totaal onnodig.

Wat me opvalt is dat wanneer Ajax niet wint het altijd aan de scheidsrechter ligt.

Krijgen we dat weer Volgens mij heeft toch echt de meerderheid vorige week gezegd dat het toch echt aan Ajax zelf lag en niet aan de scheids. Ik heb ook niemand horen klagen over de scheids tijdens Ajax - Utrecht, ADO - Ajax, Ajax - Heerenveen en Ajax - AZ. Dus ga nou niet onzin lopen verkondigen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Plaatsvervangende schaamte en met mij de hele kamer gisteren(waarvan de helft neutraal was). Verschrikkelijk. Hij was er puur en alleen om het publiek wat op te jutten. Die collage met om en nabij de 50 foto's(waar haal je ze vandaan) was ook te zielig voor woorden. Maar hier moet je ook feyenoord sympathisant voor zijn om dit enigszins nog leuk te kunnen vinden, want het is echt hilarisch om te zien. Die gast heeft nota bene vorig seizoen al afscheid genomen, dat geeft nog maar eens aan wat een schijnvertoning dit was.

Die collage hadden ze inderdaad achterwege moeten laten, die leek wel door een kleuter gemaakt.

Ik vind die Guidetti gewoon erg authentiek overkomen. Je ziet dat dat ventje gewoon liefde heeft voor de club waar hij een seizoen lang een prachtige periode heeft meegemaakt, en dat hij gewoon echt zo gek en enthousiast is. Mag dat niet dan?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Tiental strijdt om prestigieuze titel van Trainer van het Jaar - voetbalzone.nl

Geen Gert-Jan-Verbeek ?

Hij liet AZ fantastisch spelen en daarbij deden we lang mee om de prijzen. Komt er ook nog eens bovenop dat toen het team al gehalveerd was.

Vreemd....

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Verbeek? Dan zouden Koeman en De Boer nog logischer zijn. Nee, trainers uit onze competitie zullen nooit worden nomineerd

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dit hoorde je niet na Ajax-Utrecht. En zelfs maar een klein beetje na Heracles-Ajax, waar de 4e goal van Ajax onterecht afgekeurd werd. Maar toen werd de vinger ook op het Ajax spel gelegd.

Gister was Ajax niet super, maar had het zonder de falende arbitrage denk ik wel gewonnen. Dan staat niet Ajax, maar Feyenoord met 10 of zelfs 9 op het veld.

En scheidsrechters mogen fouten maken, maar het is onderhand traditie dat Ajax in de Kuip genept wordt met onzinnige penalty's of onzinnige rode kaarten. Dat is vrij frustrerend in een wedstrijd waarbij het om meer dan alleen 3 punten gaat.

Verder valt er toch niks meer aan te veranderen, dus nog dagen erover klagen heeft ook weer geen zin.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

%%%%%% schreef:

Tiental strijdt om prestigieuze titel van Trainer van het Jaar - voetbalzone.nl

Geen Gert-Jan-Verbeek ?

Hij liet AZ fantastisch spelen en daarbij deden we lang mee om de prijzen. Komt er ook nog eens bovenop dat toen het team al gehalveerd was.

Vreemd....

Je hebt het over Europa he. Dan zal Verbeek echt niet genoemd worden. Dan eerder de Boer, die kampioen werd.

Maar aan de nominaties te zien worden alleen de kampioenstrainers uit Spanje, Engeland en Duitsland genomineerd, plus de teams die de CL finale en de EK finale bereikten. Beetje makkelijk.

Laat Jurgen Klopp maar winnen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Het waren allemaal dubieuze situaties. Heb meerdere neutrale mensen bijv. horen zeggen dat de kaarten van Moisander niet onterecht waren. De commentator vond het zelfs niet geheel onterecht.

Uitspraken als "anders had Ajax waarschijnlijk wel gewonnen" zijn onzinnig.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het waren allemaal dubieuze situaties. Heb meerdere neutrale mensen bijv. horen zeggen dat de kaarten van Moisander niet onterecht waren. De commentator vond het zelfs niet geheel onterecht.

Uitspraken als "anders had Ajax waarschijnlijk wel gewonnen" zijn onzinnig.

Laat de rode kaart van Moisander eens terecht zijn, dan had het op dat moment al voor Feyenoord 10 of 9 spelers moeten zijn zijn. Dan was Ajax sowieso nooit in een ondertal situatie gekomen.

En zelfs jij snapt wel dat Ajax met 1 en zelfs 2 man meer nooit meer de voorsprong weggegeven had.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Hoezo niet? Feyenoord scoorde met 10 man onlangs nog in Groningen.

Daarnaast vond ik het geen rood voor Clasie.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je hebt het over Europa he. Dan zal Verbeek echt niet genoemd worden. Dan eerder de Boer, die kampioen werd.

Maar aan de nominaties te zien worden alleen de kampioenstrainers uit Spanje, Engeland en Duitsland genomineerd, plus de teams die de CL finale en de EK finale bereikten. Beetje makkelijk.

Laat Jurgen Klopp maar winnen.

Mijn opmerking is ook niet serieus bedoelt.

Ik zie Verbeek al daar tussen staan en dan uiteraard winnen

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hoezo niet? Feyenoord scoorde met 10 man onlangs nog in Groningen.

Daarnaast vond ik het geen rood voor Clasie.

De meeste media waren het wel over rood voor Immers en Clasie eens.

Maargoed, beetje zinloze discussie dit als je zelfs over 9 tegen 11 nog wilt discussieren of Ajax dan niet de winst zou hebben geboekt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik heb het niet over 9 tegen 11, blinde.

Laten we er maar over ophouden. Volgende wedsrijd.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Als mijn broer een kut had gehad was ie mijn zus geweest.

Komend weekend weer nieuwe kansen, jongens...

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Toppers die weer punten aan elkaar gaan verspelen waar PSV van profiteert. Laat maar komen die volgende speelronde.

Eerst even EHC uit de beker tikken, net zoals Achilles!

Mark Clattenberg reported by Chelsea for 'Inappropriate Language' Apparently he called Torres a striker.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax-Vitesse en Twente-Feyenoord. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk een lekkere speelronde voor PSV inderdaad. Ik voorspel winst voor Ajax en een gelijkspel bij die andere wedstrijd. En ik zit er nooit naast!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Goddank dat ze bij VI meteen die lachwekkende huldiging van Guidetti belachelijk maken.

John, you will be forever a Feyenoorder

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.