• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.111 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.550 acteurs
  • 199.680 gebruikers
  • 9.419.414 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

Eindhoven? Dat is toch PSV volgens Duitsers?

Lekker hoor, 2x B. Kleine, dat wordt een grote.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

RuudC schreef:

Ajax&Litmanen1 schreef:

Komt bij dat wij hier ook nog een emotiefilter hebben in de vorm van het daadwerkelijk moeten typen van de woorden die in een vlaag van emotie bij je opkomen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een vreselijke midweek bekervoetbal trouwens. Werkelijk niet 1 leuk affiche. Ja, het is leuk voor Sneek dat AZ en Ajax binnen 2 dagen beiden langskomen, maar de wedstrijdkijker heeft hij echt niks aan.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Quote eens dat ik ergens kakkies zeg, druif. Ik gebruik namelijk nooit termen als lampen, kakkies, 010 of whatever.

En poepoe, keertje vloeken met kut. Het is wat zeg. Ben blij dat je zo snugger bent en helder de zaken kan vergelijken op niveau.

Je hebt gelijk, het was je liefje rep. Mijn excuses. Maar je zou ook in kunnen gaan op de context in plaats van een van mn drie voorbeelden onderuit te halen.

Uiteraard is er niet mis met 'kut' maar met 'boos kijken' toch ook niet?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Je hebt gelijk, het was je liefje rep. Mijn excuses. Maar je zou ook in kunnen gaan op de context in plaats van een van mn drie voorbeelden onderuit te halen.

Uiteraard is er niet mis met 'kut' maar met 'boos kijken' toch ook niet?

Als het alleen boos kijken was had je me niks horen zeggen hoor. Ik zie daar pure haat, dat kan ik me nooit zo voorstellen omdat ik niks haat. Hoe beladen ook, het ''is maar voetbal''. Wat overigens wel de nodige emoties met zich mee brengt, dat snap ik ook. Maar ik zal nooit termen als 010 of wat ook gebruiken. Goede vrienden van me zijn ook voor die club uit zuid

Maar laten we maar zo slim zijn dit onderwerp te laten rusten. Is ook vrij offtopic aan het worden.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Oke we houden er over op.

Je hebt wel gelijk trouwens. Wat een kutaffiches in deze bekerronde.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Geen aansprekende wedstrijden, wel uitermate vreemde.

League Cup: Reading - Arsenal, 20 min gespeeld 3-0!

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jij kent me helemaal niet gast. Tyfuszooi of kutzooi roepen, ik zie dat als hetzelfde. In de westerse wereld komt tyfus sowieso niet meer voor als gevaarlijk iets. Maar als je je gekwetst voelt, bij deze een excuus dan.

Neem aan dat we dit nutteloze onderwerp nu wel kunnen laten rusten?

FC Eindhoven met 5-0 achter in de beker tegen ADO' 20 bv. Het was na 13 minuten al 5-0 haha.

Toch begrijp je me dus niet. Ik probeer het hier gewoon gezellig te houden en, belangrijker, je een spiegel voor te houden. ken je dat reclamespotje nog een paar jaar geleden waarin een vrouw haar privefoto's op straat uitstrooit en daarbij beschamende nonsens loopt te verkondigen? Beeld jezelf daar eens in, maar dan al scheldend en verwensend. Iedereen die het kan horen. Dat is namelijk de minder zonnige zijde van (vrij) internet.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

FC Eindhoven

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Toch begrijp je me dus niet. Ik probeer het hier gewoon gezellig te houden en, belangrijker, je een spiegel voor te houden. ken je dat reclamespotje nog een paar jaar geleden waarin een vrouw haar privefoto's op straat uitstrooit en daarbij beschamende nonsens loopt te verkondigen? Beeld jezelf daar eens in, maar dan al scheldend en verwensend. Iedereen die het kan horen. Dat is namelijk de minder zonnige zijde van (vrij) internet.

Ach, normaal is het hier prima toeven. Na Feyenoord-Ajax werd het even wat emotioneler, so be it. Zoveel kwalijks is er ook weer niet gezegd. Ik had bepaalde dingen misschien niet moeten zeggen, anderen hadden bepaalde dingen misschien niet moeten zeggen. Maar laten we dit nou maar afsluiten. Misschien kan een moderator het verwijderen ofzo.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

depri83 schreef:

Geen aansprekende wedstrijden, wel uitermate vreemde.

League Cup: Reading - Arsenal, 20 min gespeeld 3-0!

Ik schakelde 10 minuten geleden in. Dacht eerst nog dat de score van de heenwedstrijd erbij was opgeteld.

Edit: en de 4-0. Bizar.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Arsenal

Weer geen prijs voor Wenger dit seizoen dus. Vanavond verspelen ze de enige prijs die ze misschien kunnen winnen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Als je ziet welke spelers er nu in het veld staat kun je al direct zien dat ze zoiets niet serieus nemen.

Spelen zaterdag ook tegen Manchester United vandaar.

Desalniettemin zijn het nog steeds aardige spelers.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Arsenal begon toch redelijk overtuigend dit seizoen.. maar al die talenten hebben alweer een dip te pakken kennelijk. Treurig.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Als je ziet welke spelers er nu in het veld staat kun je al direct zien dat ze zoiets niet serieus nemen.

Spelen zaterdag ook tegen Manchester United vandaar.

Desalniettemin zijn het nog steeds aardige spelers.

Arsenal zou dit beter wel serieus kunnen nemen. Kampioen en CL winnen zit er niet in en de FA Cup ook niet echt, aangezien alle topclubs die FA Cup wel serieus. Deze B Cup die ze vanavond bespelen was haalbaar.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Staan er allemaal niet in. Hij heeft gewoon het complete elftal t.o.v. afgelopen zaterdag vervangen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Milan ook al weer met 2-0 achter, dat wordt ook een trieste bedoening daar.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Milan ook al weer met 2-0 achter, dat wordt ook een trieste bedoening daar.

Zie die selectie ook die ze hebben. Zielig.

Vorig jaar had je nog oa Ibrahimovic, Thiago Silva, Seedorf, Nesta, Inzaghi etc. Misschien waren die laatste namen vrij oud, maar ze brachten wel meer kwaliteit dan de Nocerino's van nu.

Juventus pakt daar fluitend de titel, er is gewoon geen concurrentie. Inter is te matig, Napoli te wisselvallig. Lijkt me ook weinig aan om zo de titel te pakken zonder echte strijd.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

En als je dan ook nog de scheidsrechterlijke beslissingen ziet van afgelopen zondag bij Catania - Juve van een grensrechter die een Juventus-plaatje op z'n facebook heeft staan...

Het lijkt me sterk dat er nu al weer sprake van omkoping is maar dat was echt genant.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

En als je dan ook nog de scheidsrechterlijke beslissingen ziet van afgelopen zondag van een grensrechter die een Juventus-plaatje op z'n facebook heeft staan...

Het lijkt me sterk dat er nu al weer sprake van omkoping is maar dat was echt genant.

Hehe, ja las dat al. Schandalig. Only in Italy. Ik krijg bij Juventus toch altijd al gevoelens dat die club veel prijzen illegaal heeft gewonnen (Sorry Joy4ever ).

Vorig jaar ook. Juventus-Milan, zuivere goal van Milan ruim achter de lijn afgekeurd. Dat kostte Milan uiteindelijk de titel want bij winst kwamen ze vlak voor het einde aan kop). 0-1 werd toen uiteindelijk geen 0-2 maar 1-1.

Ik zag de beelden van zondag ook. Vrij pijnlijke misser van de scheids ja.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Laatst een boek gelezen over het Italiaanse voetbal, het aantal omkoopschandalen is daar echt niet meer te tellen, de grootste boosdoener inderdaad de club van Fiat.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Laatst een boek gelezen over het Italiaanse voetbal, het aantal omkoopschandalen is daar echt niet meer te tellen, de grootste boosdoener inderdaad de club van Fiat.

Je leest sowieso constant verhalen daar over omkoping en andere frauduleuze zaken. Bijna ieder geval pakken ze wel weer (oud) spelers, trainers en voorzitters op. Juventus coach Conte is nu ook geschorst wegens betrokkenheid van wedstrijdverkopen bij zijn vorige club.

Ik zou zo'n competitie niet eens meer willen volgen. Het is net als bij het wielrennen. Je blijft dat gevoel houden dat alles wat je ziet fake is.

Waarbij ik overigens niet zeg dat het hier ook niet kan gebeuren hoor. Maar voorlopig is er nog niks bekend gelukkig.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Van mij hoeven ze het niet bekend te maken ook. Maar ja, de schuldigen moet wel gestrafd worden natuurlijk.

Je wilt niet weten hoe corrupt de wereld is. Ook hier.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Als het voetbal nou nog een beetje leuk was...

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

AA Gent trouwens ook afgeslacht door Anderlacht. Doet Johnnie doet daar.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

En als je dan ook nog de scheidsrechterlijke beslissingen ziet van afgelopen zondag bij Catania - Juve van een grensrechter die een Juventus-plaatje op z'n facebook heeft staan...

En in Nederland heb je Twente supporter Nijhuis die de concurrentie benadeelt met dubieuze beslissingen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zie die selectie ook die ze hebben. Zielig.

Vorig jaar had je nog oa Ibrahimovic, Thiago Silva, Seedorf, Nesta, Inzaghi etc. Misschien waren die laatste namen vrij oud, maar ze brachten wel meer kwaliteit dan de Nocerino's van nu.

Enig lichtpuntje, El Shaarawy, die net de 2-2 binnenschiet.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Van mij hoeven ze het niet bekend te maken ook. Maar ja, de schuldigen moet wel gestrafd worden natuurlijk.

Je wilt niet weten hoe corrupt de wereld is. Ook hier.

Als er hier wat is voorgevallen dan hoor ik ook graag de namen en zie ik de personen of clubs bestraft worden.

Maar voorlopig is er niks concreets gelukkig.

Milan trouwens op 2-2 gekomen. Nog 10 minuten. Laat ze maar winnen, vind Milan een leuke club.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Urby maakt gewoon de winnende!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.