- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat Milan is tegenwoordig zo slecht dat Urby er een wekelijkse basisplaats heeft. Dat is dan wel weer leuk. Al stond hij vanavond wel een keer wissel geloof ik.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als er hier wat is voorgevallen dan hoor ik ook graag de namen en zie ik de personen of clubs bestraft worden.
Maar voorlopig is er niks concreets gelukkig.
Milan trouwens op 2-2 gekomen. Nog 10 minuten. Laat ze maar winnen, vind Milan een leuke club.
Mocht er iets bekend worden gemaakt, dan zullen de namen wel bekend worden gemaakt. Maar wat niet weet wat niet deert.
VI is wel bezig met de corruputie binnen het Nederlands voetbal. Komt er nog een boek uit, of worden ze inmiddels bedreigd?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat boek is al uit. Dat gaat geloof ik niet over het NLse voetbal, maar over enkele landgenoten die zich bezig houden met corrupte zaken in het buitenland wat betreft matchfixing dacht ik.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Arsenal
, met een beetje geluk halen ze er nog een verlenging uit ook nog
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Arsenal
, met een beetje geluk halen ze er nog een verlenging uit ook nog
Beetje misplaatste smiley als je weet dat Arsenal 4-0 achter komt tegen een promovendus. Dat het nu 4-3 staat en denk ik gaat blijven is een hele kleine pleister op een gapend gat.
Oeps, 4-4 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, bizar. Prachtig, zulke wedstrijden.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
4-4. Wanvertoning eerste helft, bizarre 2 helft.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Zul je net zien 124e minuut, buitenspel doelpunt Reading ligt eruit.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Oja, die wedstrijd is op Eredivisie Live bezig 
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Ik krijg bij Juventus toch altijd al gevoelens dat die club veel prijzen illegaal heeft gewonnen (Sorry Joy4ever
).
Kan ik goed begrijpen hoor
. Natuurlijk baal ik er als fan ook van dat Juventus meer dan eens betrokken is geweest bij gevallen van omkoping. Is gewoon heel triest om arbiters om te gaan kopen. Waarom zou je zo willen winnen? Alsof de selectie van Juventus niet goed kwaliteit zou hebben om op eigen kracht kampioen te worden. Vorig seizoen heb ik weinig geks gezien, de wedstrijd tegen Milan was echt een uitzondering.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Kan ik goed begrijpen hoor
. Natuurlijk baal ik er als fan ook van dat Juventus meer dan eens betrokken is geweest bij gevallen van omkoping. Is gewoon heel triest om arbiters om te gaan kopen. Waarom zou je zo willen winnen? Alsof de selectie van Juventus niet goed kwaliteit zou hebben om op eigen kracht kampioen te worden. Vorig seizoen heb ik weinig geks gezien, de wedstrijd tegen Milan was echt een uitzondering.
Alleen was Juventus-Milan wel het duel dat de titel bepaalde.
Ik zeg overigens niet dat Juventus nu nog corrupt is hoor.
Overigens, ongelofelijk ja dat die Moggi toen de boel zat te fixen, die ploeg van Juventus rond 2005 was echt Europese top. Moggi had er zeker minder vertrouwen in.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha episch. Nog een minuutje, dan pingels.
Eredivisie Live 3 mensen!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
5-6 voor Arsenal, 120e minuut 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
5-7 nadat Reading nog zat te pushen tot 6-6 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Arena dan toch eindelijk (lichtjes) aan het uitbreiden! De eerste gracht (lange zijde/west) gaat dicht. Verhoogde capaciteit en lekker dicht op het veld; zoals het hoort. Nu hopen dat de overige snel volgen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
In Friesland zijn ze nu helemaal doorgedraaid:
Gisteravond laat is ons bekend geworden dat er voor de Bekerwedstrijd Ons Sneek – Ajax een auto-combi van toepassing is met een verplichte omwisselprocedure. Het is een maatregel die erg laat is aangekondigd, en welke wij overdreven en belachelijk vinden. Het is ons nog altijd onduidelijk waarom hiertoe is overgegaan.
De Ajax-supporter die dacht een hapje en een drankje te doen in het centrum van Sneek wordt nu belast met het onnodig omwisselen in een dorp 15 km verderop. En daarbij is ook Sneek centrum ‘verboden gebied’ voor de Ajax-supporter. Was je van plan om half 9 binnen te druppelen dan wordt je nu ineens, nadat je allang je kaart had gekocht, geconfronteerd met het feit dat je eerder aanwezig moet zijn op de omwisselplaats om je toegangskaart te verkrijgen. Voor een potje tegen een amateurclub. Kom je met het OV? Dan heb je lekker pech. Want dat is zo zit het gastvrije Sneek in elkaar.
Oh jongens, vergeet niet de aanwijzingen van de Ajax-stewards op te volgen om zo vervelende en gevaarlijke situaties op het parkeerterrein te voorkomen. Moskou, Kiev, Zagbreb, Madrid, Milaan, Dortmund, Manchester, Marseille, Kopenhagen en Londen hebben we allemaal overleefd, maar FUCKING SNEEK is toch andere koek…
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Ja gelukkig kun je bij een amateurclub al zo makkelijk fans weren van een club met fans door het hele land. Alle Ajacieden staan nu netjes bij elkaar in het uitvak strakjes.. 
Bij VVV bijv. lukt dat al niet, zaten laatst weer honderden Feyenoorders tussen het thuispubliek. Zo hoort het trouwens ook maar dat terzijde.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4590 stemmen
Ik heb ook weleens AGOVV gade geslagen tegen Ajax in de beker. Lekker in het thuispubliek, zoals in het hele stadion iedereen voor Ajax was. Al zijn er wel amateurclubs waar men hartstochtelijk fan van is in het dorp, en dat zij ook echt hopen dat niet de grote club wint.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Blind en van Ginkel in de voorselectie van Oranje.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Die zit er ook alleen maar bij omdat z'n vader assistent is. 
Blind is goed bezig de laatste tijd en moet zeker de voorkeur krijgen boven Willems de aankomende selectie, die is echt nog niet terug in z'n oude vorm.
Van Ginkel heb ik geen beeld van omdat ik Vitesse eigenlijk nooit zie, samenvattingen uitgezonderd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.