• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.279 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ahhh, al die gezonde haat en nijd hier. Heerlijk. That's why I love club football!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Depay speelt toch op links? Ik ben het volledig met je eens dat hij best in de basis past. Ik heb 'm nog niet genoeg gezien. Hij zou naar mijn idee gerust vaker de voorkeur boven Mertens mogen krijgen. Ik heb verder werkelijk geen idee welke jeugdspelers je bedoelt. Labyad had al een basisplaats, Of bedoel je het drietal dat naar België vertrokken is? Wuijtens en Ojo hebben hun kansen wel gehad. Dat Marzo vertrokken is, vind ik wel spijtig.

Depay heeft wel potentie maar is ook nog maar 18. Waarom je hem boven Mertens (21 goals, 14 assists) verkiest is mij een raadsel. Mertens is soms nog wat onzichtbaar maar het was pas de jongen z'n eerste seizoen bij PSV.

A&L doelt inderdaad op Labyad en komt dan met de reden dat de jongen geen kansen zou hebben gehad... dat hij dan ook nog met termen begint te gooien als P$V (terwijl hij zich eerder in het voetbaltopic nog distantieerde van mensen die termen als 020/010 en kakkerlakken gebruikten) is vrij sneu.

De enige van die andere 3 die de potentie had om een vaste waarde te worden was Ojo, die had echter weer een zwakke mentaliteit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Boehooeeeee.

Sterke teksten. Had ook niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Depay heeft wel potentie maar is ook nog maar 18. Waarom je hem boven Mertens (21 goals, 14 assists) verkiest is mij een raadsel. Mertens is soms nog wat onzichtbaar maar het was pas de jongen z'n eerste seizoen bij PSV.

A&L doelt inderdaad op Labyad en komt dan met de reden dat de jongen geen kansen zou hebben gehad... dat hij dan ook nog met termen begint te gooien als P$V (terwijl hij zich eerder in het voetbaltopic nog distantieerde van mensen die termen als 020/010 en kakkerlakken gebruikten) is vrij sneu.

De enige van die andere 3 die de potentie had om een vaste waarde te worden was Ojo, die had echter weer een zwakke mentaliteit.

Depay hoeft niet definitief boven Mertens te staan, maar hij is duidelijk klaar voor iets meer dan invalbeurten, tien-vijftien minuten voor het eindsignaal. Verder ben ik het volledig met je eens. Ik ga er trouwens ook van uit dat Koch en Ritzmaier ook eens een fatsoenlijk aantal minuten gaan maken in de eredivisie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Beter lezen, ik noem de club niet zo, ik stel meer cynisch of ze de naam niet beter kunnen aanpassen door het beleid. Alleen kopen en kopen. Ik kom nooit met termen als pisvee, 010 of kakkerlakken aan.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Mooi man allemaal. Trouwens nog niet eens 100% afgerond.. Ben pas gerust als ik het nieuwsbericht lees dat het definitief is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voor 99% is het rond hoor, dus maak je niet bang. PSV is ook de enige kandidaat die hem de laatste dagen nog aan het halen was, Ajax was al afgehaakt eind deze week.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Overigens ben ik ook niet t spreken over het koopgedrag van Brands. Narsingh, zeer goede speler, hopelijk gaat hij Matavz goed voorzien.. Maar wat doe je dan met Lens, een van de betere vorig seizoen... Dan heb je Mertens en Depay nog, waarvan ik Depay graag zie. Talenten zoals Ritzmaier, Locadia en Betancourt, zien we voorlopig weinig van. Betancourt, die notabene vorig jaar voor 8 ton is weggehaald uit Uruguay...

Nee Narsingh goede speler, maar als ik het zo allemaal opsom, snap ik er niet heel veel van. Geen Maher of Henriksson aub. Als er nodig gekocht moet worden, haal maar wat voor in de verdediging.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

$pecial schreef:

Overigens ben ik ook niet t spreken over het koopgedrag van Brands. Narsingh, zeer goede speler, hopelijk gaat hij Matavz goed voorzien.. Maar wat doe je dan met Lens, een van de betere vorig seizoen... Dan heb je Mertens en Depay nog, waarvan ik Depay graag zie. Talenten zoals Ritzmaier, Locadia en Betancourt, zien we voorlopig weinig van. Betancourt, die notabene vorig jaar voor 8 ton is weggehaald uit Uruguay...

Nee Narsingh goede speler, maar als ik het zo allemaal opsom, snap ik er niet heel veel van. Geen Maher of Henriksson aub. Als er nodig gekocht moet worden, haal maar wat voor in de verdediging.

Je bent ongeveer de enige PSVer hier die kritisch over jullie aankoopbeleid is

Ik snap het namelijk ook niet. Breken er weer wat talenten door, worden ze weer op het 2de plan gezet door dure aankopen. En Lens of Matavz zal wissel zijn na de zomer, mochten ze beiden blijven. Zeker als het Matavz is, dan heb je vorig jaar 6 miljoen voor niks uitgegeven.

Ik heb PSV redelijk veel gezien vorig jaar. Problemen lagen niet echt voorin. Zelfs het middenveld ook niet echt. Problemen liggen achterin en daar is nauwelijks iets veranderd. Alleen Zanka, maar die jongen moet na zijn blessure nog wel op oud niveau terug komen. Ik vind een mededeling als dat Bouma nog een jaar heeft verlengd vrij zorgwekkend als ik PSV fan zou zijn.

Narsingh is een hele goede aankoop an sich, maar PSV heeft op andere plekken meer problemen.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Volgens sportjournalist Danny vd Broek vertrekt Mertens per vandaag naar Liverpool.

Danny vd Broek (@Nassau23) op Twitter

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat zou vreemd zijn. Mertens is de enige linksbuiten van PSV, terwijl ze er met Lens en Narsingh 2 voor de rechterkant hebben.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je bent ongeveer de enige PSVer hier die kritisch over jullie aankoopbeleid is

Ik snap het namelijk ook niet. Breken er weer wat talenten door, worden ze weer op het 2de plan gezet door dure aankopen. En Lens of Matavz zal wissel zijn na de zomer, mochten ze beiden blijven. Zeker als het Matavz is, dan heb je vorig jaar 6 miljoen voor niks uitgegeven.

Ik heb PSV redelijk veel gezien vorig jaar. Problemen lagen niet echt voorin. Zelfs het middenveld ook niet echt. Problemen liggen achterin en daar is nauwelijks iets veranderd. Alleen Zanka, maar die jongen moet na zijn blessure nog wel op oud niveau terug komen. Ik vind een mededeling als dat Bouma nog een jaar heeft verlengd vrij zorgwekkend als ik PSV fan zou zijn.

Narsingh is een hele goede aankoop an sich, maar PSV heeft op andere plekken meer problemen.

Inderdaad de problemen lagen vooral achterin. Zanka is nog afwachten, groot en sterk, maar zo'n blessure is niet niks wat hij vorig seizoen heeft opgelopen. Marcello ben ik steeds meer gaan waarderen, wint bijna elk kop duel. Derijck is me tegengevallen vorig seizoen, wel een prima verdediger voor de bank, maar niet iemand voor de basis.

Verder denk ik dat Pieters nog weg gaat, anders wel in de winter. Met Willems heb je een uitstekende vervanger, die gaat er wel komen. Bouma tja... Leuk voor in de kleedkamer denk ik dan maar en het is een echte PSV'er. Bij verkoop Pieters, mooi als stand inn gebruiken voor Willems.

Als Brands de portomonnee weer gaat trekken, koop dan nog een CV of RB. Ik ben wel gecharmeerd van Nuytinck.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Redlop schreef:

Volgens sportjournalist Danny vd Broek vertrekt Mertens per vandaag naar Liverpool.

Dat is weer wat minder nieuws....

Daar zal Liverpool wel flink wat centen voor neer tellen denk ik zo.. Ook niet verkeerd.

Edit: lees net een bod van 14 miljoen..

Bij 20mln verkopen

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Sterke teksten. Had ook niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.

Haha, grappig. Ik reageerde met een welbekende quote van jou.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha, grappig. Ik deed jou na.

Mooi man. Zeg dan gewoon niks.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Redlop schreef:

Driesje gaat snel clubs verslijten. Die denkt waarschijnlijk al dat hij Europese top is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kent iemand Ilan Baccara? Nederland-Franse jeugdinternational, schijnt volgens Franse media voor 4 jaar naar Ajax te gaan, komt van PSG.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Kwam die naam laatst een keer tegen bij Oranje -19 dacht ik. Kende de man helemaal niet maar zag toen inderdaad dat hij bij PSG speelde. Lijkt me sterk dat Ajax daar €4m voor gaat betalen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

kos schreef:

Vandaag het nieuwe team eens wezen bekijken tegen de Treffers. Sno was er niet bij en werd vervangen door Youri Loen.

Ik zeg toch tegen die kerel naast me: 'nou, dat kan best wat worden met die jongen dit seizoen', want hij speelde echt goed.

5 minuten later een tackle en hij breekt zn been op twee plaatsen. .

Je speelt nooit vriendschappelijk tegen de Treffers..

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kent iemand Ilan Baccara? Nederland-Franse jeugdinternational, schijnt volgens Franse media voor 4 jaar naar Ajax te gaan, komt van PSG.

He bah, vieze koopclub dat Aja$$$

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

He bah, vieze koopclub dat Aja$$$

Kan wel transfervrij zijn, geen idee

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

'Vlaar volgt El Ahmadi naar Aston Villa' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Hoop van niet, maar anders moet er toch wel 8 mjn gevangen worden. Kunnen we Guidetti kopen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

'Vlaar volgt El Ahmadi naar Aston Villa' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Hoop van niet, maar anders moet er toch wel 8 mjn gevangen worden. Kunnen we Guidetti kopen.

8 Miljoen? 8 ton past beter bij zijn kwaliteiten

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

http://ajax.netwerk.to/nieu...

Vieze kliek! Het loont tegenwoordig bijna niet meer om mee te doen voor de prijzen. Mocht dit doorgang weten te krijgen dan kun je bijna gaan overwegen om uitsupporters te weren; scheelt je 5 miljoen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, toch niet meer dan logisch dat die rekening uiteindelijk bij de gebruikers neergelegd wordt. Verder is het ook absurd dat ze klagen over die top salaris toeslag. Betaal die jochies dan ook niet zo veel. Voetbal wil zo graag commercieel zijn, nou zeur dan niet....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, toch niet meer dan logisch dat die rekening uiteindelijk bij de gebruikers neergelegd wordt. Verder is het ook absurd dat ze klagen over die top salaris toeslag. Betaal die jochies dan ook niet zo veel. Voetbal wil zo graag commercieel zijn, nou zeur dan niet....

Jij van iedereen hier zou het meeste moeite ermee moeten hebben. Feyenoord begint langzaam weer vorm te krijgen, kwam op eigen kracht terug van het randje afgrond maar krijgt nu weer een financiële dreun te verwerken die ze niet eens kunnen pareren. Ajax kost het al 5 miljoen aan politiekosten; zal voor Feyenoord een dergelijk bedrag zijn lijkt me zo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bij Feyenoord gaat het om 1,5 mjn is wat ik lees. Maar dat Feyenoord een paar jaar gekeden in de schulden heeft gewerkt staat natuurlijk volledig los van deze maatregel die gewoon zeer terecht is. Laat ze de topsalarissen maar meer belasten en dat de clubs voor hun eigen security moeten betalen is ook volledig logisch. Verder moeten de clubs niet zielig doen. Gekukkig is Feyenoord al een paar jaar bezig met het terug schroeven van de salarissen. Dan heeft de selectie maar wat minder te verdelen.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ik vraag me af waarom een club meer moet betalen vanwege een verhoogde loonbelasting. De speler betaalt die belasting. In principe betaalt de club netto hetzelfde salaris. of moeten de lonen procentueel meestijgen ofzo?

Dat de club opdraait voor de politiekosten vind ik lastig. Je kunt er volgens mij weinig aan doen dat een aantal 'fans' het leuk vinden om vanalles en nog wat te verbouden. Aan de andere kant moet het eigenlijk ook niet zijn dat de gemiddelde belastingbetaler de rekening betaalt vanwege een hoop uitschot.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Bij Feyenoord gaat het om 1,5 mjn is wat ik lees. Maar dat Feyenoord een paar jaar gekeden in de schulden heeft gewerkt staat natuurlijk volledig los van deze maatregel die gewoon zeer terecht is. Laat ze de topsalarissen maar meer belasten en dat de clubs voor hun eigen security moeten betalen is ook volledig logisch. Verder moeten de clubs niet zielig doen. Gekukkig is Feyenoord al een paar jaar bezig met het terug schroeven van de salarissen. Dan heeft de selectie maar wat minder te verdelen.

Die 1.5 voor Feyenoord is alleen m.b.t. de crisisheffing/extra belastingen dacht ik. Een bedrag wat voor Ajax oploopt tot 4.5 geloof. Tel daar die 5 miljoen bij op voor de politiekosten en je schrijft een bedrag af wat gelijk staat aan de startpremie voor de CL in het geval van Ajax.

Als je de topsalarissen meer gaat belasten dan eisen de spelers gewoon een hoger bedrag wat het inprincipe compenseert. Wil je als club daar niet aan voldoen dan gaan ze gewoon ballen buiten de grenzen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Dan heeft de selectie maar wat minder te verdelen.

En toen werd ik wakker

Alsof die geldwolven a.k.a. voetballers daar trek in hebben. Enkeltje naar een gunstiger belastingstelsel buiten de landsgrenzen voorspel ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.