• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.244 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vorig jaar zag ik soortgelijke emoticons na het aanschaffen van Mertens en Matavz. En een paar jaar eerder bij de voorhoede ´ Mickey - Huntelaar - Suarez. Feit blijft inderdaad wel dat Psv er niet slechter op gaat worden.

Ajax had dit trouwens gewoon moeten doen. Geen paniekaankopen; ok. Geen onverstandige uitgave; prima. Maar wel 4.5 miljoen neerleggen voor Cillesen en niet voor neo international Narsingh is gewoon dom.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Achterin ook?

Daar is Zanka ook voor aangetrokken. Ik ben echt benieuwd naar wat hij te bieden heeft. Verder ziet het er gewoon naar uit dat Manolev vervangen gaat worden en op links zal gekeken moeten worden of Pieters terugkomt of Willems in de basis blijft. Inmiddels gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Willems. Newcastle schijnt nog steeds interesse in Pieters te hebben. Ondanks zijn blessures van het afgelopen jaar, is dit wellicht geen verkeerde stap voor zowel hem als PSV.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wordt het niet tijd om de clubnaam officieel te veranderen in P$V?

Sjongejonge, het blijft maar kopen en kopen en kopen. Hopelijk loopt PSV op den duur tegen een Glasgow Rangers scenario aan.

En maar afvragen waarom de PSV jeugdspelers massaal daar weg willen.

En die Brands maar blaten dat ze hun jeugd alle kansen geven. Vorig jaar de Eredivisie leeggekocht, nu weer spelers halen waar ze genoeg eigen jeugd voor hebben. Zal vast ontzettend motiverend zijn richting je jeugd. En gelukkig blijft die Brands de fout maken door achterin niks te doen. Ja, alleen de langgeblesseerde Zanka, maar verder mogen we blijven genieten van Manolev, Marcelo, Bouma en Pieters gelukkig

Buiten dat uiteraard een uitstekende aankoop waar ik van baal, maar ben blij dat Ajax weer baas in eigen huis is en zich niet gek laat maken door clubs en zaakwaarnemers, iets wat in het verleden vele verspilde miljoenen heeft opgeleverd.

Ajax komt vast wel met transfernieuws komende week. En och, de afgelopen 2 jaar had PSV ook de meeste individuele klasse. Ajax had 2x het beste team. Denk dat er een paar spelers bij PSV pissig zijn dat ze wissel komen te staan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Sjongejonge, het blijft maar kopen en kopen en kopen. Hopelijk loopt PSV op den duur tegen een Glasgow Rangers scenario aan.

.

Afgelopen jaren was het inderdaad ´sale sale sale´. Deze zomer valt het relatief nog wel mee moet ik zeggen. Alleen Narsingh toch? Zanka & van Bommel zijn transfervrij binnengekomen.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Inderdaad, nu is het ook afgelopen met kopen, zolang er niets weg gaat.

Welkom Luciano in Eindhoven

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Afgelopen jaren was het inderdaad ´sale sale sale´. Deze zomer valt het relatief nog wel mee moet ik zeggen. Alleen Narsingh toch? Zanka & van Bommel zijn transfervrij binnengekomen.

Die komen natuurlijk ook niet voor een zak borrelnootjes en een entreekaart voor de Elfteling spelen...

Snap niet dat je zoals PSV echt niks met je jeugd doet. Ja, altijd roepen van wel maar ondertussen al je talenten weg zien vluchten of ze bij het 1e op de bank te zetten. Zo'n Depay kan een basisplaats natuurlijk vergeten als ook Narsingh komt. En wat about een peperdure Lens of Matavz? 1 van beiden zal wissel worden als Mertens en Narsingh je flanken innemen. Idem met Wijnaldum. Als Toivonen niet vertrekt dan zal ook Gini wissel staan.

Dan heb je gewoon zitten kopen om het kopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Brands heeft zich geprobeerd te versterken met Derijck, bijvoorbeeld. Op dat moment lagen de goede verdedigers niet voor het oprapen. En nog steeds niet. Hij zou het nu kunnen proberen bij AZ (Viergever) natuurlijk.

Je kan je altijd versterken, vooral met de financiele opties voor handen. Hij heeft gewoon niet adequaat gehandeld. Selectie was totaal uit balans.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dat heeft bijna ieder team (zeker in Nederland) als de voorhoede en het middenveld veel kwaliteit bevatten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het gaat niet om het contrast, het gaat erom dat de verdediging gewoon topclub onwaardig is. NEC had - met alle respect - een betere verdediging.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha. Frustratie.

Buiten dat uiteraard een uitstekende aankoop waar ik van baal, maar ben blij dat Ajax weer baas in eigen huis is en zich niet gek laat maken door clubs en zaakwaarnemers, iets wat in het verleden vele verspilde miljoenen heeft opgeleverd.

Baas in eigen huis. Prima. Alleen was dit een ideale aankoop geweest voor Ajax. Ik zie Narsingh ook niet minder waard worden de komende jaren. Zeker niet als hij veel minuten maakt in Oranje.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het gaat niet om het contrast, het gaat erom dat de verdediging gewoon topclub onwaardig is. NEC had - met alle respect - een betere verdediging.

Je zei dat het totaal uit balans was. Ik vond alleen het middenveld + aanval uit balans tegenover de verdediging. Vandaar de opmerking.

Verdediging van NEC was natuurlijk niet beter. Bij PSV wordt alles uitvergroot. Pieters was langdurig geblesseerd, etc. Alleen de aankoop Derijck begreep ik niet helemaal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je lijkt wel een PSVer Rico. PSV gaat gewoon weer hard falen in het kampioenschap halen.

Ajax wordt uiteraard gewoon weer kampioen!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Nee hoor. Moet alleen altijd lachen om de frustratie van Ajacieden tegenover PSV. Hopelijk voegt Feyenoord zich snel weer bij de top.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha. Frustratie.

(quote)

Baas in eigen huis. Prima. Alleen was dit een ideale aankoop geweest voor Ajax. Ik zie Narsingh ook niet minder waard worden de komende jaren. Zeker niet als hij veel minuten maakt in Oranje.

Je bent vrij sneu altijd met je ''frustratie''. Wat een treurig punt om het altijd op te gooien. Moet ik het bij jou dan ook op frustratie gooien als je wat negatiefs over Ajax zegt?

Heb nu al geen behoefte meer in de discussie met je, moeite niet waard op deze manier.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Waar moeten Ajacieden gefrustreerd om zijn dan? 2 kampioenschappen achter elkaar, weer lekker wat centjes verdienen in de CL. PSV zet zo elk jaar veel te veel druk op zichzelf om kampioen te worden. Vroeger waren ze dat provincieclubje dat de druk bij Ajax en Feyenoord legde. Nu proberen ze de poeneclub uit te hangen waar helemaal niks uit voortkomt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je zei dat het totaal uit balans was. Ik vond alleen het middenveld + aanval uit balans tegenover de verdediging. Vandaar de opmerking.

Verdediging van NEC was natuurlijk niet beter. Bij PSV wordt alles uitvergroot. Pieters was langdurig geblesseerd, etc. Alleen de aankoop Derijck begreep ik niet helemaal.

Tweel inies versterken en één linie totaal niet vind ik totaal uit balans, ook op het middenveld stonden er te veel die kunnen aanvallen maar voor geen meter kunnen verdedigen. Alleen Strootman. De balans tussen defensie en offensie was totaal zoek dus.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Waar moeten Ajacieden gefrustreerd om zijn dan? 2 kampioenschappen achter elkaar, weer lekker wat centjes verdienen in de CL. PSV zet zo elk jaar veel te veel druk op zichzelf om kampioen te worden. Vroeger waren ze dat provincieclubje dat de druk bij Ajax en Feyenoord legde. Nu proberen ze de poeneclub uit te hangen waar helemaal niks uit voortkomt.

Inderdaad, laatste wat een Ajacied na de afgelopen 2 jaar zal zijn is gefrusteerd. 2 titels, CL deelname, financieel op orde, een geweldig technisch hart, Overmars manager voetbalzaken. Het bijna niet mooier. Who cares dat we een keer een speler mislopen. Zal nog wel eens vaker gebeuren.

Het is vrij sneu om altijd maar met de term frustratie aan te komen.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je bent vrij sneu altijd met je ''frustratie''. Wat een treurig punt om het altijd op te gooien. Moet ik het bij jou dan ook op frustratie gooien als je wat negatiefs over Ajax zegt?

Heb nu al geen behoefte meer in de discussie met je, moeite niet waard op deze manier.

Maar je komt ook uitermate gefrustreerd over. Het is de eerste grote aankoop die PSV zou doen. Het is nog niet voor 100% rond, maar ik ga er niet van uit dat dit nog gaat afketsen. Ik snap ook niet dat je het weer over de jeugd van PSV hebt. Depri heeft meermaals heel duidelijk uitgelegd dat het een koerswijziging is en dat de vruchten van een vernieuwde jeugdopleiding niet direct te plukken zijn. Vertrekkende jeugdspelers? Dat zuig je regelrecht uit je duim of noem anders eens wat namen, want ik volg de verichten redelijk en zie meer jeugdspelers aangetrokken worden, dan dat ze vertrekken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Maar je komt ook uitermate gefrustreerd over. Het is de eerste grote aankoop die PSV zou doen. Het is nog niet voor 100% rond, maar ik ga er niet van uit dat dit nog gaat afketsen. Ik snap ook niet dat je het weer over de jeugd van PSV hebt. Depri heeft meermaals heel duidelijk uitgelegd dat het een koerswijziging is en dat de vruchten van een vernieuwde jeugdopleiding niet direct te plukken zijn. Vertrekkende jeugdspelers? Dat zuig je regelrecht uit je duim of noem anders eens wat namen, want ik volg de verichten redelijk en zie meer jeugdspelers aangetrokken worden, dan dat ze vertrekken.

Maar ik ben het niet. Geen Ajacied hoeft vandaag de dag gefrustreerd te zijn lijkt me.

En dat jeugdgedoe is echt onzin. Iemand als Depay zou prima in de basis passen, maar daarvoor wordt alweer een aankoop gedaan. En dat is 1x niet gek, wel als het stelselmatig gebeurd. En jij kent de namen van de vertrekkende jeugdspelers ook wel. Zie jij perspectief voor eigen kweek in Eindhoven? Geen talent krijgt een serieuze kans in de basis. Die krijgen ze bij Ajax en Feyenoord wel.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Hier nog de andere goal van Beckham vannacht. Man was 'ie opdreef. Wrijft het Stuart Pearce er de laatste weken toch wel hard in dat hij naar de Olpympische Spelen had gemoeten.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d7gsq-xUObQ#![/embed]

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

nice, al haalt het lang niet bij zijn eerste goal .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Boehooeeeee.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

'Ajax richt zich op Cuenca,...

Duidelijk te merken dat Overmars en Cruijff aan het roer staan. Een solide samenwerkingsverband tussen Barca en Ajax zie ik wel zitten. Jonge talentvolle spelers van Barca kopen met een gezonde terugkoopclausule voor Barca, wanneer er vacatures zijn binnen Ajax die de eigen jeugd niet kan invullen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Ging nu uiteraard puur om het Narsingh verhaal. Meteen komen met "Was is P$V toch een koopclub."

En dan anderen betichten over triest gedrag...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tweel inies versterken en één linie totaal niet vind ik totaal uit balans, ook op het middenveld stonden er te veel die kunnen aanvallen maar voor geen meter kunnen verdedigen. Alleen Strootman. De balans tussen defensie en offensie was totaal zoek dus.

Balans was zoek ja. Ze hebben overigens Derijck destijds aangetrokken en dachten daarnaast genoeg te hebben aan Bouma, Pieters, Marcelo, Manolev, het aankomende talent Willems en nog wat.

Maar goed, ging mij puur om Brands. Ik vind niet dat hij het slecht doet, laat staan dat hij een flierefluitert is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik had ook gewoon het idee dat Narsingh liever bij PSV wilde voetballen, terwijl ik een paar maanden geleden toch echt dacht dat hij niks anders dan Ajax wilde. Denk dat zo'n verlegen jongen ook het beste tot zijn recht komt in de provincie en niet in de hoofdstad. Helaas/gelukkig heeft PSV geen Dost die al zijn passes en voorzetten erin tikt. Ben dus benieuwd of zijn spel tot zijn recht gaat komen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviemafketel schreef:

Helaas/gelukkig heeft PSV geen Dost die al zijn passes en voorzetten erin tikt. Ben dus benieuwd of zijn spel tot zijn recht gaat komen.

Matavz?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik had ook gewoon het idee dat Narsingh liever bij PSV wilde voetballen, terwijl ik een paar maanden geleden toch echt dacht dat hij niks anders dan Ajax wilde. Denk dat zo'n verlegen jongen ook het beste tot zijn recht komt in de provincie en niet in de hoofdstad. Helaas/gelukkig heeft PSV geen Dost die al zijn passes en voorzetten erin tikt. Ben dus benieuwd of zijn spel tot zijn recht gaat komen.

Boerrigter doet het toch ook goed bij Ajax?

En Sightorsson is nu ook niet bepaald de meest extraverte persoon op deze aardkloot.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Och, die Boerrigter wordt volgens mij nooit meer fit.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Maar ik ben het niet. Geen Ajacied hoeft vandaag de dag gefrustreerd te zijn lijkt me.

En dat jeugdgedoe is echt onzin. Iemand als Depay zou prima in de basis passen, maar daarvoor wordt alweer een aankoop gedaan. En dat is 1x niet gek, wel als het stelselmatig gebeurd. En jij kent de namen van de vertrekkende jeugdspelers ook wel. Zie jij perspectief voor eigen kweek in Eindhoven? Geen talent krijgt een serieuze kans in de basis. Die krijgen ze bij Ajax en Feyenoord wel.

Depay speelt toch op links? Ik ben het volledig met je eens dat hij best in de basis past. Ik heb 'm nog niet genoeg gezien. Hij zou naar mijn idee gerust vaker de voorkeur boven Mertens mogen krijgen. Ik heb verder werkelijk geen idee welke jeugdspelers je bedoelt. Labyad had al een basisplaats, Of bedoel je het drietal dat naar België vertrokken is? Wuijtens en Ojo hebben hun kansen wel gehad. Dat Marzo vertrokken is, vind ik wel spijtig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.