- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Prima speler, al snap ik Barca niet in dit. Aangezien Muniesa's contract net was opengebroken en hij steevast in de eerste selectie zit voor dit seizoen.
Ervaring laten opdoen lijkt me. De manier van spelen verschilt niet zo heel veel met die van Ajax (momenteel). Barca zal trouwens heus wel een soort van clausule inbouwen bij een evt. verkoop dat ze hem voor een relatief laag bedrag weer kunnen terugkopen. Denk dat ook zij intussen wel geleerd hebben van de dure foutjes genaamd Alba en Fabregas.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voetbalzone - Amrabat: 'Ik wil niet dat PSV mijn loopbaan nu gaat verpesten'
Meneertje kan beter naar zijn eigen club kijken. Hij zal bij Galatasaray ongetwijfeld meer verdienen, maar PSV moet gewoon vasthouden aan die 20%. Afspraak is afspraak.
Wat dat betreft weet ik niet wat ik van Brands moet vinden. Hij stelt zich zo ontzettend passief op. Ook m.b.t. Labyad is hij niet nadrukkelijk aanwezig (al twijfel ik of hij in die kwestie uberhaupt wel een poot heeft om op te staan). Of zou Labyad echt zo afschuwelijk dom zijn om toch een onrechtmatige overstap te maken.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Wat betreft de zaak Labyad begin ik ook steeds meer twijfels te krijgen. Brands wil de stap naar de rechter niet maken maar onderhandelen met Sporting, echter die lijken daar niet echt veel zin in te hebben. Als het dan echt zo is dat, door het niet tijdig opzeggen van het contract van Labyads zijde, hij nog een jaar vastligt dan zou je inderdaad wat meer assertiviteit verwachten.
Voor de rest heb ik niet echt wat op Brands aan te merken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Brands heeft wel meer stomme fouten gemaakt in het verleden. Onder andere Ruud Vormer gratis de deur uit laten lopen. Reden: vergeten zijn contract te verlengen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Brands heb ik altijd wel zo'n flierefluiter gevonden.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tja, het is maar wat je een flierefluiter vindt. Bij AZ heeft hij het uitstekend gedaan (ondanks het Vormer foutje) en ook bij PSV doet hij goede dingen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - Ernstig zieke Bos legt taken bij FC Dordrecht definitief neer
Heel tragisch. Sterke, Theo Bos!
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ - Eskisehirspor (Tur) 1-1
Voor AZ scoorde weer Haye.
Verbeek bleef maar wisselen deze wedstrijd ( 14 wissels geloof ik ).
Inderdaad erg sneu nieuws over Theo Bos..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, het is maar wat je een flierefluiter vindt. Bij AZ heeft hij het uitstekend gedaan (ondanks het Vormer foutje) en ook bij PSV doet hij goede dingen.
Uitstekend niet, wel goed. Maar altijd uit ie zich op contradictieve wijze en heeft ie wel meerdere slordigheden op zijn naam staan. Laatst ook al met het gevalletje Mink Peeters. Het te lang aanhouden van Rutten, ondanks veel aankopen had ie er niet aan gedacht de verdediging te versterken vorig jaar, ook wat betreft Labyad heeft ie niet adequaat gehandeld. Ook het contract van Reis heeft ie in 2011 niet op tijd verlengd. En dan heb je het nog maar over zijn tijd bij PSV.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Vandaag het nieuwe team eens wezen bekijken tegen de Treffers. Sno was er niet bij en werd vervangen door Youri Loen.
Ik zeg toch tegen die kerel naast me: 'nou, dat kan best wat worden met die jongen dit seizoen', want hij speelde echt goed.
5 minuten later een tackle en hij breekt zn been op twee plaatsen.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk, die 'vriendschappelijke' partijtjes.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Inderdaad, en Fer kan er blijkbaar ook wat van...
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Uitstekend niet, wel goed. Maar altijd uit ie zich op contradictieve wijze en heeft ie wel meerdere slordigheden op zijn naam staan. Laatst ook al met het gevalletje Mink Peeters. Het te lang aanhouden van Rutten, ondanks veel aankopen had ie er niet aan gedacht de verdediging te versterken vorig jaar, ook wat betreft Labyad heeft ie niet adequaat gehandeld. Ook het contract van Reis heeft ie in 2011 niet op tijd verlengd. En dan heb je het nog maar over zijn tijd bij PSV.
Onzin natuurlijk de bovenstaande dingen die je hem verwijt.
Mink Peeters kon niet aarden in Eindhoven, de oplossing die PSV aandroeg (in het PSV-internaat) vond hij niks en toen is Ajax daar doorheen komen fietsen.
Met Labyad is maanden onderhandeld (en de jongen heeft notabene zelf toegezegd bij te tekenen) om hem bij PSV te houden. Dat hij zich niet aan z'n woord houdt is Brands niet te verwijten.
Reis kon bijtekenen alleen niet voor die drie jaar omdat PSV dat risico te groot vond.
Het enige wat hem inderdaad (achteraf) aan te rekenen valt is dat hij Rutten een jaar te lang heeft laten zitten. En de verdediging leek mede zo zwak omdat het team niet compact genoeg speelde en de verdedigende taken vergat. Natuurlijk is ook een versterking op 2 plaatsen geen weggegooid geld.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Vandaag het nieuwe team eens wezen bekijken tegen de Treffers. Sno was er niet bij en werd vervangen door Youri Loen.
Ik zeg toch tegen die kerel naast me: 'nou, dat kan best wat worden met die jongen dit seizoen', want hij speelde echt goed.
5 minuten later een tackle en hij breekt zn been op twee plaatsen.
.
Vreselijk, gun je niemand maar dan toch blij dat het niet Sno zelf was...of Roorda.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Brands heeft zich geprobeerd te versterken met Derijck, bijvoorbeeld. Op dat moment lagen de goede verdedigers niet voor het oprapen. En nog steeds niet. Hij zou het nu kunnen proberen bij AZ (Viergever) natuurlijk.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Mmm, Galaxy na anderhalve minuut al op 1-0 achterstand tegen Portland Timbers. Lekker verdedigd Beckham 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Wow, prachtige goal van Beckham. Hij maakt het foutje weer helemaal goed. 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Beckham met 2-1. Prachtige vrije trap. Met zulke goals mag je verdedigend wel een foutje maken.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Landon Donovan, 3-1 uit een penalty
. Slacht ze nu ook maar gewoon keihard af.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
4-1. Robbie Keane
GEWELDIG! 4 goals in 8 minuten!
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
4-2 Kimura. Jammer genoeg alles weer mogelijk.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
5-2. Robbie Keane. Einde wedstrijd lijkt me zo al is in MLS alles mogelijk.
Wel een schitterende wedstrijd zeg. Goed teamspel ook van LA.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Kris Boyd met 5-3. WTF gebeurd hier...
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Eindstand van 5-3.
Op aanvallend gebied goed gespeeld maar 3 goals weggeven is teveel.
Hier alvast die geweldige eerste goal van Becks (prachtig hoe 'ie het viert). Zal kijken of ik de andere later kan vinden.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ben er ook gelukkig mee! 4,1 miljoen is een mooi bedrag voor Heerenveen. Ik vrees dat veel ajacieden wakker gaan worden met een kater vandaag.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
PSV begint wel een erg goed team te krijgen...
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Goede spelers
Een team moet het nog worden, dat is de afgelopen jaren wel gebleken
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik denk dat dat wel goed gaat komen onder leiding van Advocaat en van Bommel. Daarnaast zijn de spelers weer een jaartje verder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.