- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ze zullen wel een fikse leegloop krijgen uit hun selectie. Denk dat die spelers liever voor Kilmarnock of Aberdeen uitkomen, dan in deze klasse. Zullen ze de competitie aan moeten gaan met mindere en/of jeugdspelers.
Het zal geen gevalletje Juventus worden. Waar spelers als Buffon, Piero en Nedved die hun club trouw bleven, nadat ze teruggezet waren.
Momenteel hebben ze geloof ik inderdaad nog maar 11 spelers.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
wel komisch is dat de Rangers niet eens het grootste stadion van die competitie hebben, speelt daar nog een ploegje op Hampden Park (52.000 zitplaatsen) voor pakweg 500 man 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Op zich bestaan de Glasgow Rangers niet meer. Dit is Rangers FC geloof ik. Als ze prijzen nu pakken, dan zouden dat hun 1e prijzen zijn.
Ik vind zelf altijd de Rangers in Schotland leuker, kwestie van gevoel. Al boeit die competitie me vrij weinig.
Ach ja, daar moet men maar doorheen prikken. Iedereen weet dat het Glasgow Rangers is.
Maar jammer is het wel natuurlijk.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ajax heeft natuurlijk alleen maar goede spelers overgenomen van Barcalona 
Blijf dan toch weer denken aan Oleguer.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Die stichtte meer gevaar met z'n links activisme dan op het veld.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Qua Spanjaarden heeft ajax het nog wel erger getroffen, dan Olegeuer: Urzaiz, Luque, Roger en JuanFran. Enkel Gabri was de moeite waard
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax heeft natuurlijk alleen maar goede spelers overgenomen van Barcalona 
Blijf dan toch weer denken aan Oleguer.
Gabri 
Ik was echt fan van hem. Geweldige gozer, topinstelling en oprecht trots om hier te spelen.
Voor de rest was het uit Barcelona niet zo best nee, hehe.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Boilesen trouwens net bijgetekend tot juni 2016, das mooi ! 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Gabri 
Ik was echt fan van hem. Geweldige gozer, topinstelling en oprecht trots om hier te spelen.
Voor de rest was het uit Barcelona niet zo best nee, hehe.
Dat moet ik dan inderdaad nageven. Gabri was inderdaad een goede speler. Verder had Ajax sowieso wel een vrij ongelukkig transferbeleid. Met Huntelaar en Suarez is het heel goed gegaan, maar zoveel spelers die in de afgelopen jaren aangetrokken zijn waar je niets meer van hoort.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Dat moet ik dan inderdaad nageven. Gabri was inderdaad een goede speler. Verder had Ajax sowieso wel een vrij ongelukkig transferbeleid. Met Huntelaar en Suarez is het heel goed gegaan, maar zoveel spelers die in de afgelopen jaren aangetrokken zijn waar je niets meer van hoort.
Vermaelen en Vertonghen zijn toch goede aankopen gebleken. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Klopt. Van Geel kon leuk verkopen, maar zijn aankoopbeleid was vreselijk. Jol haalde ook een hoop nutteloze krachten. Gelukkig hebben we nu wat meer kenners die gaan bepalen wie er komt. De Boer, Jonk, Bergkamp, Overmars...als we dan nog B spelers zonder niveau halen, dan eet ik mijn schoen op.
We zijn pas afgelopen juni van Silva afgekomen en we zitten nog een jaar aan Cvitanich vast. Het was vrij dramatisch allemaal.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ajax uitgenodigd op boot tijdens Gay Pride - AD.nl
Passen uitstekend op die boot 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Bruno Silva ja, die met veel heisa van Fc. Groningen is gehaald. Ik woonde toen nog in Grunn. Mijn collega's destijds waren er ook niet over te spreken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Bruno Silva ja, die met veel heisa van Fc. Groningen is gehaald. Ik woonde toen nog in Grunn. Mijn collega's destijds waren er ook niet over te spreken.
Had een leuk half jaar, toen brak vd Wiel door en was Silva overbodig. En hij kreeg een enorme infectie, kostte hem vorig jaar bijna zijn leven. Da's wel triest.
Maar Ajax maakte er de laatste 10 jaar een zootje van. Slechte aankopen, matige scouting, weinig beleid, veel te veel geld verspild. Echt hopeloos. Het is dat we af en toe nog een speler voor belachelijk veel geld hebben verkocht, anders waren we echt in de shit gekomen. Gelukkig gaat het nu financieel weer goed, maar we hadden ook in een Feyenoord crisis kunnen komen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zeker via een relatie van Overmars. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Goed begin om de homoclub van Nederland te worden. 
(al waren ze dat allang
)
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ajax mag meedoen met de Gay Pride op voorwaarde dat Gregory vd Wiel zijn roze schoenen niet aantrekt. Je kunt ook te ver doorschieten in je nichterigheid.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Materny is kapitein van het schip? A&L is schandknaapje. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Voetbalzone - Amrabat: 'Ik wil niet dat PSV mijn loopbaan nu gaat verpesten'
Meneertje kan beter naar zijn eigen club kijken. Hij zal bij Galatasaray ongetwijfeld meer verdienen, maar PSV moet gewoon vasthouden aan die 20%. Afspraak is afspraak.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Absurde gedachte van die jongen. Lijkt me ook kansloos dat PSV daar mee instemt. Zijn eigen clubje zal ook best wel wat geld kunnen gebruiken. Wordt ook tijd dat de economische crises verhevigd en dit soort absurde bedragen worden gedecimeerd.
Wat mij betreft mag de halve Europese top failliet gaan.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Lijkt me een lulverhaal. De Boer wilde een ervaren verdediger voor Vertonghen dus lijkt me niet dat ie op deze jongen zit te wachten.
Hij kan volgens mij ook op de linksback positie uit de voeten. Dan zouden ze alsnog op zoek gaan naar een ervaren verdediger.
Hij zou dan gekocht worden door ajax en dan zou Barcelona nog een gunstige terugkoopclausule in de deal betrekken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vraag is alleen of Muniesa zoveel beter is dan een Denswil of Dijks. Zou een belediging zijn om je eigen jeugd te passeren (waar je als trainer en staf zoveel vertrouwen in uitspreekt) wanneer blijkt dat Muniesa niet eens het verschil maakt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Lijkt me een lulverhaal. De Boer wilde een ervaren verdediger voor Vertonghen dus lijkt me niet dat ie op deze jongen zit te wachten.
.....dagje later:
Het schijnt bijna rond te zijn met Ajax en Muniesa 
Of ik er heel blij mee ben weet ik overigens nog niet. Een 20 jarig talent....die heeft Ajax ook met Denswil. Ik had een meer ervaren speler willen zien. Al kan dit best een enorm talent zijn, geen idee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prima speler, al snap ik Barca niet in dit. Aangezien Muniesa's contract net was opengebroken en hij steevast in de eerste selectie zit voor dit seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Prima speler, al snap ik Barca niet in dit. Aangezien Muniesa's contract net was opengebroken en hij steevast in de eerste selectie zit voor dit seizoen.
Wel apart dat hij verlenging kreeg tot volgende zomer, da's maar een jaar later.
Wat weet jij over die jongen Naomi?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat was ook wel vreemd. Ik ken 'm vooral van zijn optredens de afgelopen jaren bij de Spaanse jeugdteams en de verhalen rondom zijn potentie. In die wedstrijden die ik van 'm zag was ik wel onder de indruk. Vooral goed in de opbouw en een zeer capabele mandekker. Ik denk dat ie wel kan uitgroeien tot een solide kracht, al moet Alderweireld dan wel de leiderrol over kunnen nemen, want zie Muniesa dat niet echt worden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat was ook wel vreemd. Ik ken 'm vooral van zijn optredens de afgelopen jaren bij de Spaanse jeugdteams en de verhalen rondom zijn potentie. In die wedstrijden die ik van 'm zag was ik wel onder de indruk. Vooral goed in de opbouw en een zeer capabele mandekker. Ik denk dat ie wel kan uitgroeien tot een solide kracht, al moet Alderweireld dan wel de leiderrol over kunnen nemen, want zie Muniesa dat niet echt worden.
Klinkt niet verkeerd.
Weet je overigens of hij Engels spreekt? Al zou het bij Ajax geen probleem met de Boer zijn, want die kan vloeiend Spaans.
Bedankt voor de info! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.