• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.231 films
  • 12.289 series
  • 34.133 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.353 gebruikers
  • 9.396.099 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1847 stemmen

Toch wel aardig wat interessante potjes vanavond. Zweden - Nederland kan ook zomaar een boeiende clash worden. Voorst heb je naast Duitsland - België ook nog Frankrijk - Bosnië en Denemarken - Portugal. Gaat weliswaar om groepswinst maar het zou toch mooi zijn als de Fransen en Portugezen naar de barrages worden verwezen .

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

mom

Mompelt iets over Thomas Vermaelen en Champions league

*Mompelt nu iets over fuck en you *

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Toch wel aardig wat interessante potjes vanavond. Zweden - Nederland kan ook zomaar een boeiende clash worden. Voorst heb je naast Duitsland - België ook nog Frankrijk - Bosnië en Denemarken - Portugal. Gaat weliswaar om groepswinst maar het zou toch mooi zijn als de Fransen en Portugezen naar de barrages worden verwezen .

Ik verheug me zelfs enorm op vanavond. Een uur Belgie kijken en daarna zappen tussen Belgie en Oranje. En tussendoor hopen dat Bosnie en Denemarken gaan winnen.

De barrages worden volgende maand ook wel leuk, zitten best interessante landen bij.

Persoonlijk verwacht ik alleen dit:

Zweden-NL 0-1

Duitsland-Belgie 2-0

Denemarken-Portugal 1-1 (Denemarken dus 2e)

Frankrijk-Bosnie 2-0

Eigenlijk geen verrassingen dus. Maar laten we hopen van wel. Een 100% score voor Oranje voor de 2e reeks op rij zou ook geweldig zijn.

Overigens heb je ook nog Ierland-Armenie (nrs 2 en 3) en zelfs Estland kan in de groep van Italie 2e worden boven Servie

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Mompelt iets over Thomas Vermaelen en Champions league

Wat een kloteavond was dat zeg

Ik zat er die avond bij, echt niet te bevatten hoe Ajax het liet lopen. Zoveel kansen voor een 3-0 voorsprong en dan 0-2 verliezen. Hell....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die eerste helft toen vergeet ik ook nooit meer. Dat liep echt als een trein. Ja, goed, de tweede helft vergeet ik ook niet meer, maar dat had heel andere redenen

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik verheug me zelfs enorm op vanavond. Een uur Belgie kijken en daarna zappen tussen Belgie en Oranje. En tussendoor hopen dat Bosnie en Denemarken gaan winnen.

De barrages worden volgende maand ook wel leuk, zitten best interessante landen bij.

Persoonlijk verwacht ik alleen dit:

Zweden-NL 0-1

Duitsland-Belgie 2-0

Denemarken-Portugal 1-1 (Denemarken dus 2e)

Frankrijk-Bosnie 2-0

Eigenlijk geen verrassingen dus. Maar laten we hopen van wel. Een 100% score voor Oranje voor de 2e reeks op rij zou ook geweldig zijn.

Overigens heb je ook nog Ierland-Armenie (nrs 2 en 3) en zelfs Estland kan in de groep van Italie 2e worden boven Servie

Zweden-NL 1-3

Duitsland-Belgie 4-0

Denemark-Portugal 2-1

Frankrijk-Bosnie 1-1

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Die eerste helft toen vergeet ik ook nooit meer. Dat liep echt als een trein. Ja, goed, de tweede helft vergeet ik ook niet meer, maar dat had heel andere redenen

Jaartje later zat ik ook bij Ajax-Slavia Praag Nog treuriger. Toen werd er in reguliere tijd naast bakken kansen zelfs een strafschop gemist. Echt compleet bezopen dat je toen 2 jaar op rij eruit vloog terwijl het 2x een eitje had moeten zijn.

Achja, slechte tijden horen er ook bij zullen we maar zeggen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Pff allemaal zo negatief voor de Belgen zeg

Zweden-NL 0-2

Duitsland-België 1-2 (ja ja, we gaan het doen!!!)

Denemarken-Portugal 1-0 (moet die Portugezen niet)

Frankrijk-Bosnie 2-1

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat waren uitslagen die ik verwacht, niet wat ik hoop

Ik hoop op een 5-0 voor Denemarken en een 0-5 voor Bosnië en België mag van mij wel winnen ja.

Kan Canvas mooi de barragewedstrijden uitzenden. Iets als België-Portugal zou dan leuk zijn, dan kom ik in België supporten

Onderhond

• 87623 berichten
  • 12888 stemmen

Het lullige is dat als we miraculeus doorgaan vanavond, we helemaal nog geen zekerheid op het toernooi hebben. Krijgen we waarschijnlijk weer een stevige tegenstander in de barrages waar we onze tanden op stuk kunnen bijten.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ga me nu niet vertellen dat je liever dat saaie Denemarken op een EK hebt dan Portugal.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Onderhond schreef:

Het lullige is dat als we miraculeus doorgaan vanavond, we helemaal nog geen zekerheid op het toernooi hebben. Krijgen we waarschijnlijk weer een stevige tegenstander in de barrages waar we onze tanden op stuk kunnen bijten.

Bah, bekijk het positief. Mocht je vanavond winnen in Duitsland dan hoef je geen enkele barrage-tegenstander te vrezen, want geen enkele is van het niveau Duitsland.

Onderhond

• 87623 berichten
  • 12888 stemmen

Dat zou zo zijn als je Duitsland op pure klasse zou kunnen verslaan. Daar geloof ik niet echt in

De inzet van een barrageduel is ook wat anders. Vanavond moet er in Duitsland - België maar één ploeg écht, in een barrageduel moeten de twee ploegen vol gaan.

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1847 stemmen

dutchtuga schreef:

Ga me nu niet vertellen dat je liever dat saaie Denemarken op een EK hebt dan Portugal.

Denemarken is wel een iets grijzere muis dan Portugal maar dat Portugal het zover heeft moeten laten komen zegt ook wel iets natuurlijk. Die hadden al lang en breed geplaatst moeten zijn. En daarnaast bestaat nog iets als de barrage. Ik neem aan dat ze die wel overleven. Ik hoop dat Portugal er wel bij is op het EK, al was het maar om van ze te winnen .

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Vanavond 100€ op Nederland gezet voor de winst winnen ze met 0-2 nog een leuk bedragje erbij.. Zal je net zien als ik eens op Nederland zet dat 't weer uitdraait op een gelijk spel....

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

De kans dat Belgie een resultaat pakt tegen Duitsland schat ik op zo'n 5% in. Onmogelijk dus. Belgie gaat er gewoon hard af vanavond.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Op unibet was een overwinning van België maar 7,5. Vond ik inderdaad niet de moeite om een risico te wagen... Kans is inderdaad nihil. Dat ze Dries Mertens' maar sparen, voordat PSV straks de rekening kan betalen en met een geblesseerde Mertens zit opgescheept.

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1847 stemmen

Grappig dat blijkbaar niemand rekening houdt met een overwinning van Azerbaidzjan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

$pecial schreef:

Vanavond 100€ op Nederland gezet voor de winst

En als ze winnen krijg je 250 uitgekeerd?

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Hoop dat de Belgen vanavond winnen.

Onderhond

• 87623 berichten
  • 12888 stemmen

Twee gelijke spelen is ook al genoeg, Azerbaidzjan heeft die kwaliteiten op zich wel, al is het verder echt geen sterke ploeg. Geen idee met welke motivatie die nog aan de bak gaan komen vanavond.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

rep_robert schreef:

De kans dat Belgie een resultaat pakt tegen Duitsland schat ik op zo'n 5% in. Onmogelijk dus. Belgie gaat er gewoon hard af vanavond.

Schat de kans eigenlijk nog best hoog in. Geloof niet dat Duitsland voluit gaat en denk dat zij liever hebben dat België doorgaat i.p.v. Turkije.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Hoe laat is de wedstrijd eigenlijk?

Onderhond

• 87623 berichten
  • 12888 stemmen

19:00 aanvang.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Ik heb nog liever San Marino op het EK dan Portugal

Maar ik heb sowieso sympathie voor de Denen. Zij zijn een soort Nederland in het klein qua speelstijl. En half (oud) Ajax speelt daar. Krohn Dehli, Rommedahl en uiteraard Eriksen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Schat de kans eigenlijk nog best hoog in. Geloof niet dat Duitsland voluit gaat en denk dat zij liever hebben dat België doorgaat i.p.v. Turkije.

Duitsland wil altijd winnen, zeker thuis. En bij winst hebben ze ook een 10/10 zeges in de groep, net als NL en Spanje als zij vanavond winnen.

Onderhond heeft trouwens wel een punt, bij winst is Belgie nog niet op het toernooi. Er gaan best sterke landen barrages spelen. Ierland, Kroatie, Denemarken/Portugal, Bosnie zijn oa kansrijk om dat ook te moeten doen. Al vind ik dat Belgie wel van de meeste landen zou moeten kunnen winnen als alles goed gaat. Alleen maakt Belgie te veel fouten op het veld.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Met zo'n ploeg moet je toch wel kunnen winnen van landen als Ierland, Kroatië en Bosnië.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Duitsers winnen vanavond gemakkelijk. Het is te hopen voor de Belgen dat de Turken niet met de druk om kunnen gaan.....

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Als België nu eens al hun lamlendigheid en pech van de laatste tig jaar omzetten in geluk, dan winnen ze met gemak vanavond.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als België nu eens al hun lamlendigheid en pech van de laatste tig jaar omzetten in geluk, dan winnen ze met gemak vanavond.

Ik zou het geen pech durven te noemen, zoveel wedstrijden als de Belgen verpest hebben de laatste jaren.

Neem nou recent Azerbeidzjan uit. 0-1 voor en het vlak voor tijd weggeven, was de eerste kans.

Of Belgie-Oostenrijk. 2-3 achter, in de slotfase nog 4-3 voorsprong pakken en dan in extra tijd dat nog weggeven. Of Belgie-Turkije. Bij 1-1 mag je geen beslissende penalty hoog over schieten. Dat is geen pech, maar gebrek aan kwaliteit, mentaliteit en ervaring.

Overigens opvallend hoeveel penalty's België mee krijgt. Vrijdag 1, de vorige keer tegen Azerbeidzjan 1 en daarvoor ook tegen Turkije. België scoort heel weinig veldgoals.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.