- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
De lamlendigheid noemde ik toch al? 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Schat de kans eigenlijk nog best hoog in. Geloof niet dat Duitsland voluit gaat en denk dat zij liever hebben dat België doorgaat i.p.v. Turkije.
Wat boeit Turkije Duitsland nou weer dan?
ALsof ze daarvoor moeten vrezen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De lamlendigheid noemde ik toch al?
Weet ik veel wat jij als lamlendig ziet 
Hoop ook dat NL die Zweden effe op hun plek zet. Laat hen maar play offs spelen. Die Zweedse media heeft er iets teveel vertrouwen in dat Zweden vanavond wint.
Wel jammer dat Sneijder, Robben, Heitinga en Stekelenburg ontbreken. Ik had Oranje wel eens op volle kracht daar willen zien.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Zie Duitsland gewoon niet voluit gaan. Misschien Özil, die zal er natuurlijk alles aan doen om Turkije als 2e te laten eindigen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Duitsers gaan altijd voluit, dat heeft de geschiedenis iedereen toch wel geleerd 
En ja, ik had het alleen over het voetbal 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Overigens:
Zweden-NL 0-0
Duitsland-België 1-1
Denemarken-Portugal 1-3
Frankrijk-Bosnie 2-0
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
Zweden - Nl interesseert me echt geen fluit .
.We zijn toch al door.
Ik richt me wel op Du - Bel (en op Griekenland via internet.)
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Overigens:
Zweden-NL 0-0
Duitsland-België 1-1
Denemarken-Portugal 1-3
Frankrijk-Bosnie 2-0
Portugal gaat nooit 3 goals daar maken.
En Oranje scoort altijd wel.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Voor mij heeft de wedstrijd tegen Zweden wel waarde, aangezien ik ten slotte wel in dat land gewoond heb.Verder ga ik duimen voor de Belgen.
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
Zweden-NL 1-2
Hele wedstrijd spannend omdat NL ook geen fuck doet en die scoren in de laatste minuut de winnende.
Duitsland-België 3-1
Belgie komt voor en doet een helftje leuk mee waarna DL orde op zaken stelt binnen 10 minuten.
Denemarken-Portugal 1-3
Denemarken is een ideale tegenstander voor Portugal die daar helemaal los gaan omdat Denemarken open speelt en ze heerlijk snel er uit komen.
Frankrijk-Bosnie 1-0
Wedstrijd die niet om aan te zien is, Veel willen maar niet kunnen tegenover proberen de op de counter te spelen en met zn allen op de doellijn liggen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vergeet Turkije-Azerbeidzjan niet, uit verloor Turkije daar ook. Wie weet stunten die gasten wederom. Belgie kan op zich 2e eindigen als ze verliezen, maar dan moet Turkije ook verliezen.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Wat boeit Turkije Duitsland nou weer dan?
ALsof ze daarvoor moeten vrezen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4726 stemmen
De zenuwen beginnen op te komen. Het is nog eens tijd voor een legendarische avond met de Rode Duivels!
Al wordt het wel heel moeilijk. Duitsland heeft een van de sterkste teams van het moment en de Azeri´s zie ik niet opnieuw stunten tegen Turkije.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik voorspel dat Jan Vertonghen in de 89e minuut de 1-2 uit een vrije trap erin schiet!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Lees dat ze ook nog zonder Mertens beginnen. Slim! De man in vorm op de bank zetten. Waren natuurlijk al kansloos maar nu helemaal.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Lees dat ze ook nog zonder Mertens beginnen. Slim! De man in vorm op de bank zetten. Waren natuurlijk al kansloos maar nu helemaal.
Hij is toch niet helemaal fit na die doodschop?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4726 stemmen
Mertens was wel onzeker door een blessure. Waarschijnlijk heeft dat er wel mee te maken. Wel een aderlating inderdaad...
Ik hoop op een draak van een match met weinig kansen waarna Hazard 3 minuten voor tijd de 0-1 erin prikt na een klasseflits. Daar zou ik direct voor tekenen. Al zie ik Duitsland eigenlijk wel zeker scoren...
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Ik voorspel dat Jan Vertonghen in de 89e minuut de 1-2 uit een vrije trap erin schiet!
Doe mij Vermaelen maar 
Denk trouwens niet dat Nederland wint vanavond, gok op een 1-1.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij is toch niet helemaal fit na die doodschop?
Lijkt me ook ja, Mertens zal niet zomaar op de bank zitten. Wie weet wordt hij nog als invaller ingebracht.
Edit: Toch niet, is gepasseerd door Leekens. Hoor hem nu spreken op Canvas. Tactische keuze.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Is het Belgische volkslied zo ellendig of kunnen die gasten geen muziek maken.......? Wat een valsheid 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vreselijk slecht lied jah, viel me ook op. En je mag het niet zeggen, maar dat Duitse lied klinkt toch wel enorm krachtig en doortastend.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Belgen beginnen wel goed en fel! Allemaal duimen voor winst, scheelt weer wat rode vlaggetjes en nachtelijke overlast komende zomer, wanneer onze Turkse vrienden een 3 punter halen.
Ach, wat was het heeeeerlijk rustig een dik jaar geleden 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Knap, België begint echt heel sterk. Alleen nog geen kansen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Arm Belgie..... Duitsland zet twee minuten aan, en poef.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Allemachtig, wat een gruwelijk mooie goal van Ozil!
Niet verdiend, maar dat telt niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uitgerekend Ozil, kan geen toeval zijn
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik hoop op een draak van een match met weinig kansen waarna Hazard 3 minuten voor tijd de 0-1 erin prikt na een klasseflits.
Die opdracht hadden ze duidelijk meegekregen.
Jammer van de 1-0. Lekker uitgekomen ook van de Belgen. Ze staan allemaal mooi op een lijntje.
Die Ciman is overigens een partij slecht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ongelofelijk, wat is dat Duitsland goed. Perfecte counter en 2-0.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel erg slecht verdedigd. Nee, met zo'n organisatie verdien je het ook niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.