• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.230 films
  • 12.289 series
  • 34.133 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.353 gebruikers
  • 9.396.077 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik neem mijn woorden terug. België is kansloos en moet maar hopen op een uitglijder van Turkije. Ongelofelijk zeg, met zo'n mooi elftal.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Hoe zijn de onderlinge duels met Turkije?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

Hoe zijn de onderlinge duels met Turkije?

1-1 en 3-2 voor de Turkije.

Belgie alleen nog 2e als Azerbeidzjan in Turkije wint (is nu 0-0 nog).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Turkije heeft het voordeel tegenover de Belgen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dadelijk maar switchen naar Denemarken - Portugal. Als de Turken er niet uitwillen dan zijn de Portugezen een goede tweede.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee joh, lekker Oranje kijken die de Zweden thuis even gaan declasseren.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Materny schreef:

Dadelijk maar switchen naar Denemarken - Portugal. Als de Turken er niet uitwillen dan zijn de Portugezen een goede tweede.

Veel liever Denemarken he? Vooral voor het spektakel op het EK!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Want we hebben in 2008 en 2010 enorm van Portugal genoten wil je zeggen? Accepteer gewoon dat de meesten jouw land echt geen zak aan vinden (op voetbalgebied bedoel ik).

Maar wees niet bang, Portugal haalt het vanavond wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Jij snapt het!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Denemarken

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Al speelt Portugal een slechte wedstrijd, met zulke creatieve talenten kan er elk moment nog wat gebeuren, het blijft onvoorspelbaar, dat valt niet te ontkennen. Denemarken heeft weinig in zich om een wedstrijd aantrekkelijk te maken. Als je dat liever op een toernooi hebt dan zet ik mijn twijfels bij je passie voor het spel.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik heb ook helemaal niks met Portugal. Maar zij hebben wel spelers die het EK iets extra's kunnen geven. Coentrao, Ronaldo, Nani.

Levert meer vermaak op dan Agger, Poulsen en Bendtner.

Of wereldtopper Eriksen moet het verschil gaan maken...

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Of Rommedahl

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

Al speelt Portugal een slechte wedstrijd, met zulke creatieve talenten kan er elk moment nog wat gebeuren, het blijft onvoorspelbaar, dat valt niet te ontkennen. Denemarken heeft weinig in zich om een wedstrijd aantrekkelijk te maken. Als je dat liever op een toernooi hebt dan zet ik mijn twijfels bij je passie voor het spel.

Portugal speelt helemaal niet leuk, heb ze de laatste jaren zat gezien. En die Ronaldo is een dikke egotripper, verpest meer voor Portugal dan hij goed doet. Ik kan weinig opnoemen waarom ik Portugal op een toernooi wil zien. Het is niet mijn type voetbal.

En als Ajacied zie ik sowieso liever Eriksen op het EK.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

We kennen je mening over bepaalde spelers. Toch zorgt die egotripperij nog weleens voor wat spektakel. Al is het om negatieve redenen. De mensen die er het hardst om klagen genieten er volgens mij nog het meeste van

Straks 1-3 (Nani 2x, Ronaldo)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

Of Rommedahl

Of ben je deze uitslag al vergeten?

Portugal-Denemarken 2-3?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

dutchtuga schreef:

Of Rommedahl

Lachen als hij jouw land er vanavond uitrent, en knalt.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Die wedstrijd kan ik me nog erg goed herinneren. Portugal speelde een fantastische wedstrijd. We hebben het toch over het voetbal, of gaat het om uitslagen?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Jammer voor België. Middenveld speelt wel goed, alleen aanvallend vind ik het niks. Bij Hazard en Dembele lukt ook niks. Hopen toch nog op een mirakel, hoef die Turken echt niet op het EK.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Het Portugese elftal hoort in een theater en niet op het veld thuis.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ongelofelijk, wat is dat Duitsland goed. Perfecte counter en 2-0.

Haha, klopt. Begin toch echt bang te worden voor die Duitsers. Denk echt dat geen een land hun kan houden als Duitsland in vorm is.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4726 stemmen

Belgie begon niet zo slecht en waren zelfs baas in het spel. Maar ach, daar heb je dus niks aan...

Duitsland speelt eigenlijk niet zo heel sterk maar krijgt toch 3 reuzekansen. Al liet de verdediging zich wel te makkelijk uitspelen. Tja, weinig aan te doen.

Mertens op de bank voor Dembele om tactische redenen (sterker in de duels) vind ik trouwens onbegrijpelijk...

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

RuudC schreef:

Het Portugese elftal hoort in een theater en niet op het veld thuis.

Dat theater is de laatste jaren een stuk minder geworden. Je ziet wekelijks in Spanje niet veel beters hoor. Wordt tijd om bepaalde vooroordelen te herzien.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Die eerste kans van Gomez was een fout van Kompany, gleed uit. De 1-0 was een mooie doelpunt, de 2-0 was denk ik een fout van Dembele (?) die liet zijn man zo weg lopen uit zijn rug...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Dat theater is de laatste jaren een stuk minder geworden. Je ziet wekelijks in Spanje niet veel beters hoor. Wordt tijd om bepaalde vooroordelen te herzien.

Je hoeft een Nederlander echt niet te vertellen dat Spanje aan theater doet, dat weten ze ook wel. Portugal heeft het bij hun nog wel wat erger gedaan. 2006 (geloof ik) vergeten ze nooit meer.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik bedoel in de Spaanse competitie en kaart dat aan omdat iedereen hier zo lyrisch is over vooral Barca, terwijl ik daar op zijn tijd ook vreselijk theaterwerk zie. Alves, Busquets en ook Messi En ja, het blijft voorlopig nog wel even een trauma, idd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

Die wedstrijd kan ik me nog erg goed herinneren. Portugal speelde een fantastische wedstrijd. We hebben het toch over het voetbal, of gaat het om uitslagen?

De uitslag uiteraard.

En de goal van Rommedahl, ook niet lelijk toch? (eerste filmpje).

En 3-0 Duitsland, wat een prutsers bij Belgie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Haha, klopt. Begin toch echt bang te worden voor die Duitsers. Denk echt dat geen een land hun kan houden als Duitsland in vorm is.

Wat zij kunnen, dat kunnen Nederland en Spanje ook. Maar Duitsland zal een grote favoriet zijn, da's duidelijk.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik zie zulke goals ook weleens bij VVV. En ik dacht toch echt dat we het de hele tijd over het type voetbal hadden, wat jou niet aanstond en het liefst niet zag op een toernooi.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

3-0 wel erg teleurstellend hoor

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.