• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.271 films
  • 12.292 series
  • 34.136 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.357 gebruikers
  • 9.396.315 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Rooney is z'n emoties weer eens niet de baas. Rood wegens natrappen bij een 2-1 voorsprong tegen Montenegro.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

depri83 schreef:

Toen waren we ook niet beter als de tegenstander. Tegen Argentinië ontsnappen we aan uitschakeling omdat Mijatovic een penalty mist en omdat Sar slim neerging tegenover Ortega.

Het was die ene geweldige bal van Bergkamp die de beslissing betekende.

Eerste half uur was beste wat ik denk ik ooit gezien heb van Nederland in wedstrijd die er toe deed. Want iedereen heeft het altijd over die Bergkamp goal. Die van Kluivert was ook al weergaloos.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Zelden een man zoveel onzin horen uitkramen als Van Hanegem bij Pauw en Witteman

Onderhond

• 87623 berichten
  • 12889 stemmen

Onderhond schreef:

De Belgjes zijn aardig bezig, was ook wel te hopen tegen een ploeg als deze. Maar het eerste goaltje mag wel weer gaan vallen. Daarna snel een tweede erbij, en dan misschien eens denken aan controllerend spel.

Waar blijven otherfool's Duitsers trouwens?

Een mooi avondje "u vraagt, wij draaien"

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Nu nog winnen van de Duitsers. Een eindronde zonder de Belgen is altijd maar saai.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Dan bereid je maar vast voor op een saaie eindronde, want de Belgen gaan natuurlijk nooit in en tegen Duitsland winnen.

edit: woordje nooit even toegevoegd

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2368 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jij bent nu 30? Damn, ik dacht dat je jong was

Ik voel me ook jong.

JIj hebt '98 niet bewust meegemaakt toch?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

En je gedraagt je ook niet als een 30 jarige

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Perfecte scenario voor de Belgen vanavond:

- België wint thuis van Kazachstan en Duitsland wint in Turkije (wat helemaal nog niet zo onrealistisch is)

Gaan we met 1 puntje voorsprong het laatste kwalificatieduel in. Moeten we wel nog winnen in Duitsland of beter Turkije verliest thuis tegen Azerbeidzjan, maar dat zijn zorgen voor morgen!

Deel één van het Masterplan is al achter de kiezen. Toegegeven, het was ook het makkelijkste deel van het plan.

Leuk dat die Mannschaft z'n plicht doet, mogen ze volgende week even aan verzaken. Op papier zijn de Belgen natuurlijk kansloos, weet ik ook wel, maar god ja, je moet toch blijven hopen he. Dat Turkije thuis van de Azeri's zou verliezen lijkt me nog onwaarschijnlijker.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

En je gedraagt je ook niet als een 30 jarige

Ik weet het, ik kom soms te volwassen over voor dit forum.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Eerste half uur was beste wat ik denk ik ooit gezien heb van Nederland in wedstrijd die er toe deed. Want iedereen heeft het altijd over die Bergkamp goal. Die van Kluivert was ook al weergaloos.

(embed)

Die assist met het hoofd vond ik eigenlijk stiekem mooier dan het uiteindelijke doelpunt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Heerlijk zappen tussen de wonderbaarlijke Mannschaft van de Zwarte Magiër en de leuke frisse Belgen, wat een heerlijk teampje hebben die zeg Mijn Junges mogen wmb dat potje dinsdag laten lopen en de Belgen naar de barrage door laten gaan.

Nederland weer ouderwets saai las ik, laat me raaien 4 verdedigers, 2 verdedigende middenvelders en Dirkie Kuyt als extra back tegen het altijd lastige Moldavië

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Handbalverdediging, gewoon weer winnen en ja het was uitermate saai, maar ik neem het ze niet kwalijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tja tegen een handbalverdediging zou ik zoveel mogelijk scorend vermogen opstellen maar goed ik heb het niet gezien verder. België vond ik echt goed, Hazard liet zien waarom Boskamp zo wild van hem is; schitterende bewegingen, watervlugge acties, en een technisch perfecte sleepbeweging bij zijn goal waar Romario jaloers op zou zijn geweest.

Alleen achterin is het wat behelpen met houthakkers als Cimand (?) en Van Buyten. Ik geef ze best een kansje tegen een experimenterende Mannschaft. Jammer dat ik dat potje niet kan koekeloeren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Een EK-poule met Duitsland, België en zeg Oekraïne lijkt mij ook wel wat.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Dat kan toch niet als wij groepshoofd zijn, volgens mij zijn Polen en Oekraïne als organiserende landen automatisch groepshoofd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ok, gooi er een ander land bij dan, we winnen het toernooi toch

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Duitsland siegt, wie oft !!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Familielid van otherfool?

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Nee, maar ik vind dat Duitsland altijd favoriet is door hun instelling en vechtlust.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Las net dat Oranje in mei tegen Bayern oefent, en dat Bert daar totaal geen zin in heeft nu Bayern weer met een belerend vingertje naar de KNVB wijst. Zou me niks verbazen als dat een ordinaire schoppartij wordt. Er staan immers nog wat rekeningen open vindt men aan Bayern-kant.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Bayern is altijd vervelend geweest, al in de jaren 70....

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Iemand al de aanslag op Mertens gezien ?

Zulke rand-debielen moeten ze eigenlijk 2 tot 3 maanden schorsen van het voetbal-veld

Het is dat Mertens los van de grond is,jeetje....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat doorrollen en moord en brand schreeuwen heeft ie in ieder geval snel onder de knie gekregen in Eindhoven

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

%%%%%% schreef:

Iemand al de aanslag op Mertens gezien ?

Zulke rand-debielen moeten ze eigenlijk 2 tot 3 maanden schorsen van het voetbal-veld

Het is dat Mertens los van de grond is,jeetje....

Wat een halve gare overtreding was dat zeg. Blinde Kazach. Gelukkig valt de blessure mee.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2368 stemmen

Quido schreef:

Dat doorrollen en moord en brand schreeuwen heeft ie in ieder geval snel onder de knie gekregen in Eindhoven

Bij zo'n aanslag heeft-ie er wel recht op.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk niet, aanstellerij! Het is veel stoerder om gewoon direct op te staan en die vent een kopstoot te geven. Zal 'm leren....

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

lol Reinbo

Ach, die Kazach had geen kwaad in de zin, gewoon een kwestie van onkunde. Gelukkig is Mertens wel niet geblesseerd geraakt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Bij zo'n aanslag heeft-ie er wel recht op.

Mwah, kennelijk vindt ie het ook hier belangrijker theater te maken dan terecht boos en/of geschrokken te zijn. Had zeer lelijk af kunnen lopen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Misschien deed het ook gewoon wel pijn...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.