- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Haha lol, vraag me alleen af wat die dansende Saddam er de hele tijd tussen doet haha 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Haha lol, vraag me alleen af wat die dansende Saddam er de hele tijd tussen doet haha

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geloof je dat bericht echt??
Ja, why not? Waarom zou die jongen straks voor de camera liegen als oud speler, wetende dat Real of Mourinho hem altijd zou verbeteren als het een leugen was? Maar niet opvallend is dat de persoon die hier een mening over moest geven weer eens zwijgt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oh dat ben ik zeker? Tja, die vliegtuig-quote vind ik echt geweldig, een heerlijk cynische manier om een speler af te serveren. Dat Pedro Leon het niveau niet aankon en nu achteraf gaat huilebalken doet vermoeden dat The Special One juist was deze speler, tegen de sympathieke aard van de Portugese meester in, eens aan te pakken.
(waarschijnlijk is het echter gewoon een huilverhaal van een afgewezen speler, maar dit terzijde)
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oh ben ik dat? Die vliegtuig-quote vind ik echt geweldig, een heerlijk cynische manier om een speler af te serveren. Dat Pedro Leon het niveau niet aankon en nu gaat huilebalken doet vermoeden dat The Special One juist was deze speler, tegen de sympathieke aard van de Portugese meester in, eens aan te pakken.
Oke dan, zwijg dan voor altijd als een coach eens wat onaardigs doet. Bij Low (tegen Ballack) en bij Mourinho (Leon) vind je het schijnbaar prima.
Hou dan ook je mond over mij, aangezien jij ook alles verdraaid totdat het je goed uitkomt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Aap komt uit de mouw (vi.nl):
Pedro León neemt het Mourinho bovendien kwalijk dat hij in het verleden een transfer naar Chelsea blokkeerde. 'Chelsea is een van de grootste clubs ter wereld en natuurlijk was ik blij met hun interesse, maar ik mocht niet weg van Mourinho, hoewel ik niet in zijn plannen voorkwam. Hij vertelde dat ik bij Chelsea weinig kans op speeltijd zou hebben. Hij vergat alleen dat niet hij, maar Carlo Ancelotti op dat moment trainer van Chelsea was.'
Spelertje voldoet niet, wordt wat geschermd met interesse (zaakwaarnemertje?), deal gaat niet door (ja hoor want Mourinho wilde hem én niet verkopen én niet opstellen) en iedereen heeft schuld behalve meneer Pedro Leon zelf. Weten we dat ook weer.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Die 2 wedstrijden schorsing(alweer) zullen vast ook een verzinsel zijn 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oh en dan dit nog: Liverpool vangt bot bij Pedro L? | Belgiumsoccer.be
Meneertje wilde zogenaamd vechten voor zijn plek bij Real, maar he wacht hij wilde toch juist weg omdat hij geen kansen kreeg van die boze meneer de Special One?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha ga je nu berichtjes zoeken om Leon in slechter daglicht te zeggen? Typisch. Maar ingaan op quotes als ''als jij blijft maak ik je carriers kapot'' doe je niet he?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
'Als jij blijft maak ik je carrière kapot'.
Dus Chelsea komt langs maar daar mag-ie niet naar toe van Mourinho (?)
En Liverpool komt langs maar Pedro Leon wil zelf niet, want hij vecht voor zijn kans bij Madrid (?)
En dat vind je allemaal niet in tegenspraak met elkaar? Dit hele huilverhaal is ondertussen net zo geloofwaardig als stellen dat Eyong Enoh de Europese top gaat bestormen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
'Als jij blijft maak ik je carrière kapot'.
Dus Chelsea komt langs maar daar mag-ie niet naar toe van Mourinho (?)
En Liverpool komt langs maar Pedro Leon wil zelf niet, want hij vecht voor zijn kans bij Madrid (?)
En dat vind je allemaal niet in tegenspraak met elkaar? Dit hele huilverhaal is ondertussen net zo geloofwaardig als stellen dat Eyong Enoh de Europese top gaat bestormen.
Schijnbaar mocht hij eerst niet gaan. Maar blijf vooral denken dat Mourinho een heilige is. Maar je bent totaal niet serieus te nemen. Je draait met alle berichten, net zolang tot jij volgens jou gelijk hebt. En dan mij dingen verwijten of er mee achterna blijven lopen...
Knisper
-
- 13042 berichten
- 1280 stemmen
Sinds wanneer zijn ontevreden spelers een betrouwbare bron van informatie?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik wilde net zeggen. Zullen we het verhaal van de zaakwaarnemer van El Ham nog even opzoeken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sinds wanneer zouden zij standaard liegen?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik wilde net zeggen. Zullen we het verhaal van de zaakwaarnemer van El Ham nog even opzoeken.
Ja wel een goeie:
Lens: "Ajax wil loopbaan El Hamdaoui moedwillig om zeep helpen" - SoccerNews.NL
Eens kijken hoe daar ook alweer op gereageerd werd:
Haha Segi Lens, onbetrouwbare lamlul. Past precies bij die achterlijke El Hamdaoui als zijn zaakwaarnemer. Ik miste trouwens een opmerking over ''respect''. Daar hoor je ze toch altijd over? Belachelijk.
Uitstekend hoe ze aan tafel die schandalige zaakwaarnemer Sigi Lens en El Hamdaoui even op hun plek zetten. Twee walgelijke mensen.
Die El Hamdaoui moet je de ArenA echt uitschoppen, waardeloze sukkel dat ie is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Typisch otherfool, altijd het onderwerp veranderen in iets wat hem uitkomt.
Overigens zijn er over Sigi Lens veel meer verhalen. Ik baseer die mening niet op 1 incident. Maar goed, otherfool zal voor altijd de boel blijven verdraaien en zal toch niet eens een ongelijk toegeven, dus ik ga maar proberen niet meer op die provocaties in te gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
otherfool wijst er maar weer eens effectief op hoe sommige users nogal met twee maten meten, hypocriet zijn en last hebben van selectieve verontwaarigheiditus.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
otherfool wijst er maar weer eens effectief op hoe sommige users nogal met twee maten meten, hypocriet zijn en last hebben van selectieve verontwaarigheiditus.
Dat is op zich geen probleem, maar hij is zelf zeker zo hypocriet, maar dat wordt nooit eens gezegd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb otherfool nooit kunnen betrappen dat ie iemand iets kwalijk nam wat ie zelf ook doet.
otherfool werkt op jullie zoals een rode lap op een stier lijkt het soms wel
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heb otherfool nooit kunnen betrappen dat ie iemand iets kwalijk nam wat ie zelf ook doet.
.
Hij is natuurlijk zo selectief als de pest. Alles wat Mourinho fout doet verwijt hij van Marwijk. Maar bij Mourinho is het prima en van Marwijk is een schande voor het land. En ga maar door. Ik erger me daar enorm aan ja. En dan tussendoor steeds met 3 jaar oude quotes aankomen, hoe kinderachtig kan je zijn zeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bizot 
Jong Oranje op 0-1 in Oostenrijk, daarna rood voor keeper Zoet. Bizot als vervanger valt in en stopt meteen de strafschop 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Over die Mourinho-discussie:
Mourinho heeft wel vaker de grens overschreden, maar otherfool heeft dit altijd goed gepraat. Ik denk dat A&L dat bedoelt. Als het om een andere trainer gaat zeikt hij ze af, maar doet Mourinho het maakt het niks uit en is het zelfs goed of grappig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jep. Neem nu Oranje dat wat defensief en hard in de WK finale speelde -> otherfool vind het een schande.
Neem Mourinho dat nog veel defensiever en nog veel harder tegen Barcelona vorig jaar heeft gespeeld, meerdere malen zelfs -> otherfool vind het heel logisch, dat is het enige wat je kan doen als Real.
En dan is van Marwijk een idioot en Mourinho een held. Jaja.
Hypocrisie ten top.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Je mag dan een punt hebben wat betreft otherfool en Mourinho (wat ik ook onderschrijf), het voorbeeld waarmee je dat vandaag wilde bewijzen was natuurlijk niet al te sterk. Zeker gezien de waarde die je aan de mogelijke uitspraken van Leon hechtte ivm eerdere reacties op soortgelijke situaties.
Bij de weg: Hoe liep Zoet tegen die rode kaart op? Had ik net gemist.
Edit: zie het al.
Joy4ever
-
- 4624 berichten
- 1847 stemmen
Wat lees ik nou: Oostenrijk was drie klassen beter 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
.
Tsja, otherfool is gewoon weer zo'n 110% anti-ajax huilie die nog in de kast zit, jullie komen er tenminste eerlijk voor uit. Dat kan sommige Ajacieden hier inderdaad storen soms.
En dat gedweep met Mourinho is ook wel erg vermoeiend, aardige vent hoor, maar nou kennen we zijn truukjes wel 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
En hij is zelf de grootste hypocriet die met 2 maten meet en last heeft van selectieve verontwaardiging
Maar dat is hierboven al uitgelegd.
Raar dat een trainer verdedigd wordt die elk seizoen een derde van zijn wedstrijden vanaf de tribune moet toekijken wegens wangedrag in en rondom het veld. Enige waar die gast goed voor is, is het maken van leuke televisie en hij is voer voor gespreksstof. Ook moeten we niet vergeten dat dit Real Madrid een team is dat bijna wekelijks rode kaarten pakt, volgens mij hadden ze laatst een record verbroken met rode kaarten. Dat moet toch iets zeggen? Want veel op of aan te merken valt er ook niet aan al die kaarten.
Leuk dat hij de spelers voor zich wint en dat ze allemaal hecht worden, maar waar hij komt heerst er altijd controversie en vernietigd hij vele goede imago's. Het is gewoon niet leuk meer.
Als allerlaatst heeft hij ook een keer het punt aangehaald dat Mourinho de aandacht van zijn ploeg afhaalt en zo de ploeg beschermt. Dit werkt ook overduidelijk tegen Real Madrid.
Waar zij al een tijdje leuk voetbal spelen(ook dankzij de miljoenen aankopen) raakt dit keer op keer volledig ondergesneeuwd door het zielige gedrag van Mourinho. Ik weet zeker dat met een andere (capabele) trainer dit elftal net zo goed draait en niet constant negatief in het nieuws is.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Jep. Neem nu Oranje dat wat defensief en hard in de WK finale speelde -> otherfool vind het een schande.
Neem Mourinho dat nog veel defensiever en nog veel harder tegen Barcelona vorig jaar heeft gespeeld, meerdere malen zelfs -> otherfool vind het heel logisch, dat is het enige wat je kan doen als Real.
En dan is van Marwijk een idioot en Mourinho een held. Jaja.
Hypocrisie ten top.
Is het bij jou niet precies andersom? Van Marwijk de held en Mourinho de idioot??
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.