• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.271 films
  • 12.295 series
  • 34.142 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.361 gebruikers
  • 9.396.660 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik snap wat je bedoelt, maar het zal mij eerlijk gezegd een worst zijn dat Blind beter kan voetballen als ons. Je moet spelers van Ajax vergelijken met de Europese (sub)top en niet met ons Wat Blind tot nu toe heeft laten zien is niet best, wel vreemd aangezien hij het bij Groningen uitstekend deed. Hij is in mijn ogen ook geen linksback, daar heeft hij gewoonweg te weinig snelheid en aanvallend vermogen voor. In het centrum deed hij het prima, in mijn ogen moet hij dan ook een back-up zijn voor Vertonghen en niet op de LB-positie. Maarja, nu zul je hem daar wel neer moeten zetten aangezien Anita doorschuift naar de RB-positie.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als Anita rechtsback komt te staan barst ik spontaan in huilen uit

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Bij Groningen was Blind een prima back. Ik weet niet van wanneer die quotes zijn, maar ik schat toch dat het van de tijd was dat Blind bij Groningen speelde. En ja, toen vond men (o.a. voetbalanalitici) het onbegrijpelijk dat Ajax Blind verhuurd had aan Groningen.

Daarom. Otherfool is er meester in om hele oude berichten op te zoeken (of te bewaren, het is maar waar je zin in hebt). Blind was bij Groningen inderdaad zeer goed en verdiende bij Ajax gewoon een kans. Maar ik kan niet ruiken of een speler zich door blijft ontwikkelen. Enoh was in de tijd dat ik hem een groot talent noemde ook een groot talent. Sterk, bikkelhard, maar moest voetballend wat beter worden. Ik ging ervan uit dat dat hem zou lukken. Nu het niet lukt geef ik ook gewoon toe dat die spelers het niet hebben gemaakt, maar het is wel vreselijk kinderachtig om die quotes van lang geleden er constant bij te blijven halen, zodat hetzelfde sneue volk er hier om moet lachen. Het zijn ook constant dezelfden die om die enorm gedateerde grappen lachen. Ik zal ongetwijfeld ook in het verleden goede voorspellingen hebben gedaan, bv over Vertonghen of Alderweireld, maar die zal je hier nooit meer tegenkomen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ik snap wat je bedoelt, maar het zal mij eerlijk gezegd een worst zijn dat Blind beter kan voetballen als ons

Daarom was die quote ook een beetje misplaatst, want hoe erg je hem ook kan afkraken, ik blijf gelijk hebben in die oude quote

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Quido schreef:

Als Anita rechtsback komt te staan barst ik spontaan in huilen uit

Wie anders?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Yeah

Is ook hard nodig, VI wordt saaier als hij afwezig is.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Wie anders?

Dan nog liever iemand uit de jeugd. De keren dat Anita rechtsback stond vond ik hem ronduit waardeloos. Heb ik nog liever dat ie die Ligeon erin gooit. Kan Anita fijn op het middenveld (of linksback, mocht Boilesen nog niet terug zijn).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Sigthórsson geblesseerd, Alderweireld (waarschijnlijk) geblesseerd, Van der Wiel geschorst, Boilesen geblesseerd, Ajax uit vorm, AZ in vorm. Zal het dan toch een keer gebeuren? Durf er bijna niet aan te denken... Zou zowat een kaartje gaan kopen, ware het niet dat ik heb gezworen nooit meer naar dat stadion te gaan.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2369 stemmen

The Oceanic Six schreef:

zodat hetzelfde sneue volk er hier om moet lachen. Het zijn ook constant dezelfden die om die enorm gedateerde grappen lachen.

Ik denk dat iedereen hier wel om kan lachen, op wat tere Ajaxzieltjes na.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Lefgozer schreef:

Sigthórsson geblesseerd, Alderweireld (waarschijnlijk) geblesseerd, Van der Wiel geschorst, Boilesen geblesseerd, Ajax uit vorm, AZ in vorm. Zal het dan toch een keer gebeuren? Durf er bijna niet aan te denken... Zou zowat een kaartje gaan kopen, ware het niet dat ik heb gezworen nooit meer naar dat stadion te gaan.

Waarom toch altijd pas een kaartje kopen als je club het super doet....

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

? Spreek voor jezelf, Timmy.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Van Ibrahimovic hebben we niet veel te vrezen komende week die heeft er namelijk niet veel zin meer in.

"Ik heb zelfs geen zin om met mijn kinderen in de tuin te voetballen. Dat laat ik aan de babysitter", zegt de aanvaller van Milan.

Hele stukkie trouwens hier: sporza: "De babysit moet voetballen met mijn kinderen"

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Van Ibrahimovic hebben we niet veel te vrezen komende week die heeft er namelijk niet veel zin meer in.

"Ik heb zelfs geen zin om met mijn kinderen in de tuin te voetballen. Dat laat ik aan de babysitter", zegt de aanvaller van Milan.

Hele stukkie trouwens hier: sporza: "De babysit moet voetballen met mijn kinderen"

Die gozer weet ook niet wat ie wil. Laatst zei hij dat hij niet al te lang meer wilde voetballen. Enkele dagen later zei hij dat dat niet klopte en dat hij nog vele jaren wilde voetballen, want voetbal is zijn passie en nu weer dit?

Milan klaagt trouwens ook over Zlatan:

Voetbalzone - 'Haardracht Ibrahimovic zorgt voor scheve gezichten bij bestuur Milan'

Overigens hoop ik echt dat NL van Moldavië en Zweden wint. Dan zou je 2 kwalificatietoernooien op rij een 100% puntenscore hebben. Is dat wel eens voorgekomen? Ieder geval ontzettend knap. En het is altijd leuk die Toivonen effe op zijn plek te zetten

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Misschien kan otherfool wat over het gedrag van deze man zeggen, die hij schijnt te aanbidden?

Voetbalzone - 'Zelfs als het vliegtuig van Real neerstort, speel je het volgende duel niet'

Maar het zal wel ontweken worden en worden beantwoord met 1 of andere sneer over Enoh of Anita, want inhoudelijk heb ik otherfool hier nog nooit wat zien melden. Helemaal niet als het over Mourinho gaat.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Lefgozer schreef:

Alleen ons stadion? AZ heeft nooit een vol uitvak gehad .

Het uitvak zit pas vol wanneer er wat te winnen valt Twente kwam nu ook maar met 400 man en toen ze kampioen konden worden zat het vak wel vol, toeval of niet?

Maar ik ben wel nieuwsgierig naar je mening? Slechte ervaringen gehad? Te vaak verloren?

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Rene van der Gijp terug aan...

"De kans is groot dat René er over twee weken weer bij is." Zei Derksen een paar weken geleden ook...

Ajax&Litmanen1 schreef:

Milan klaagt trouwens ook over Zlatan:

Voetbalzone - 'Haardracht Ibrahimovic zorgt voor scheve gezichten bij bestuur Milan'

En terecht. Ziet er niet uit. Oud-college van me is ook wel 's aangesproken op z'n baardgroei. Niet zo raar toch?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

ZIet er niet uit inderdaad.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
"De kans is groot dat René er over twee weken weer bij is." Zei Derksen een paar weken geleden ook...

Ik zit er echt niet op te wachten.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Alleen ons stadion? AZ heeft nooit een vol uitvak gehad .

Het uitvak zit pas vol wanneer er wat te winnen valt Twente kwam nu ook maar met 400 man en toen ze kampioen konden worden zat het vak wel vol, toeval of niet?

Maar ik ben wel nieuwsgierig naar je mening? Slechte ervaringen gehad? Te vaak verloren?

De standaard buscombi. De stewards die altijd net ff beter hun best lijken te doen (vorig jaar mochten we nog even een kwartier voor het hek van de Arena wachten, waarna een paar 'schobbejakken' naar het politiebureau mochten). Het feit dat je er altijd verliest. Het feit dat je altijd een (onterecht) rood kaartje krijgt. Dat je omringt bent door 50.000 mafkezen waar ik zo'n hekel aan heb, griezelig om die amoebes van dichtbij te zien. Het uitzicht op Vak 410. Kan nog wel tijdje doorgaan. Laat mij het maar vanachter de tv kijken.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Ik denk dat Ajax blij moet zijn met deze interlandweek voordat ze AZ ontvangen.

Zou die wedstrijd dit weekend plaatsvinden, had ik al mijn geld ingezet op AZ.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

De standaard buscombi. De stewards die altijd net ff beter hun best lijken te doen (vorig jaar mochten we nog even een kwartier voor het hek van de Arena wachten, waarna een paar 'schobbejakken' naar het politiebureau mochten). Het feit dat je er altijd verliest. Het feit dat je altijd een (onterecht) rood kaartje krijgt. Dat je omringt bent door 50.000 mafkezen waar ik zo'n hekel aan heb, griezelig om die amoebes van dichtbij te zien. Het uitzicht op Vak 410. Kan nog wel tijdje doorgaan. Laat mij het maar vanachter de tv kijken.

Ja, helaas Uitwedstrijden zijn nou eenmaal niet meer zo leuk om te bezoeken. Al is het natuurlijk wel een potje aanstellerij. Overigens is AZ echt schandalig omgegaan met de uitsupporters(uitvak verkleinen, opeens buscombi's terwijl het normaal altijd vrij vervoer was) sinds ze dat nieuwe stadion hebben. Ook een beetje jammer. Maar zo gaat het bij de meeste clubs tegenwoordig. Allemaal angst dat vaak nergens op is gebaseerd. Bij Ajax geven ze echt geen fuck om AZ, het zijn vooral jullie die ons haten Wat mij betreft komen jullie ook allemaal met vrij vervoer, heeft Twente de laatste 2x ook gedaan.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ja, weet ik. AZ schijnt ook nog (één van de) duurste uitwedstrijden te zijn. En ik weet dat de haat eenzijdig is, maar toch is het lekker om Ajax te haten .

VVV-uit was ook weer verplichte combi, echt schandalig. Ik zat afgelopen weekend in België, en belde AZ op, ik dacht misschien is er wel wat te regelen. Maar nee, ik mocht beslist niet om de combi-regeling heen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ja, VVV was ook altijd vrij vervoer, maar ouwehoeren ook zomaar vanuit het niets met (auto)combi's. Alsof iemand wil rellen met VVV

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

In de beker moeten we uit tegen Dordrecht. Hoop zo dat dat geen combi wordt. Lekker gratis met het treintje heen!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Misschien kan otherfool wat over het gedrag van deze man zeggen, die hij schijnt te aanbidden?

Voetbalzone - 'Zelfs als het vliegtuig van Real neerstort, speel je het volgende duel niet'

Maar het zal wel ontweken worden en worden beantwoord met 1 of andere sneer over Enoh of Anita, want inhoudelijk heb ik otherfool hier nog nooit wat zien melden. Helemaal niet als het over Mourinho gaat.

Geloof je dat bericht echt??

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ja, helaas Uitwedstrijden zijn nou eenmaal niet meer zo leuk om te bezoeken. Al is het natuurlijk wel een potje aanstellerij. Overigens is AZ echt schandalig omgegaan met de uitsupporters(uitvak verkleinen, opeens buscombi's terwijl het normaal altijd vrij vervoer was) sinds ze dat nieuwe stadion hebben. Ook een beetje jammer. Maar zo gaat het bij de meeste clubs tegenwoordig. Allemaal angst dat vaak nergens op is gebaseerd. Bij Ajax geven ze echt geen fuck om AZ, het zijn vooral jullie die ons haten Wat mij betreft komen jullie ook allemaal met vrij vervoer, heeft Twente de laatste 2x ook gedaan.

En jij zegt als Ajacied dat AZ slecht met de uitsupporters omgaat? Volgens mij is Ajax daar koning in. Ik weet nog wel 2 seizoenen geleden Ajax uit, waar de Utrecht fans schandalig zijn behandeld daar in Amsterdam.

Voetbalzone - 'Vroeg me af of hij het fysiek aan zou kunnen bij Ajax'

Zou echt zuur zijn voor Ajax als Sigthorsson problemen gaat krijgen met blessure's. Begrijp daarom niet maar Ajax die Marokaan niet in de spits gooien. Bij AZ was hij toch echt top? El Hamdaoui in vorm is beter dan Bulykin.

Voetbalzone - Labyad: 'Wil graag spelen voor mijn vaderland, aan mij zal het niet liggen'

En dit is natuurlijk te gek voor woorden. Volgens mij heeft hij in Jong Oranje gespeeld en gaat hij nou naar Marokko. Ik vind dat als een speler in jeugdteams heeft gespeeld voor een land, dan niet meer voor een ander land kan kiezen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Geloof je dat bericht echt??

Why not? Met die Mourinho is alles mogelijk. We hebben het hier over een "trainer"(ik prefereer het woord idioot) die vaker op de tribune zit door schorsingen wegens wangedrag dan dat hij in de dug out zit. Ook nu weer 2 wedstrijden schorsing aan z'n broek. Denk best dat hij goed een team kan smeden, maar ik geloof ook zeker dat hij een kwal is tegenover mensen die in zijn ogen niet goed(genoeg) zijn.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

En jij zegt als Ajacied dat AZ slecht met de uitsupporters omgaat? Volgens mij is Ajax daar koning in. Ik weet nog wel 2 seizoenen geleden Ajax uit, waar de Utrecht fans schandalig zijn behandeld daar in Amsterdam.

Ik reisde toen via Utrecht, ging met een vriendin jullie bekijken. Het begon op Utrecht Centraal al met de spreekkoren. Al die blije gezichtjes, eenmaal in A'dam aangekomen werden jullie teruggestuurd. Dat leverde bij mij wel een glimlach op nadat ik dat zooitje ongeregeld op Utrecht Centraal had gezien

Overigens had de club Ajax daar niets mee te maken, maar de schandalige ME/Politie die er op los begon te meppen. Vergeet je dat ook niet even te vermelden? Over de ME/Politie in en rondom wedstrijden heb ik sowieso weinig goeds te vermelden.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik weet niet of je een Iphone hebt rep maar misschien is dit wat voor je?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.